astrovasilis Αύγουστος 16, 2011 #881 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2011 Παντως ο OBR ( καθε μερα χολη ειναι ) και γενικα το κλιμα ειναι οτι δεν θα ειναι σαν τον 2600Κ. Μακαρι να μην ειναι ετσι αλλα σιγα σιγα το κλικα με αλλαζει. Μπας και οι COMODO κανουν κατι.. Ωραια οι Β0 δεν ειναι για συμπερασματα αλλα Β1 δεν εχει διιαρρευσει καθολου; Ή βρηκαν τη λυση στους τρεις αυτους μηνες και υπαρχει κανα C0 η Β2 αλλιως δεν.. Στα 220 Ε τους κοβω.. ( στα 280 τωρα ο 2600Κ )Το θεμα δεν ειναι ο 2600Κ αλλα ο 2500Κ πλεον θεωρω.. Επισης ο 2500- 2600 ειναι στα 95W οι αλλοι στα 125 ( 8150 ) ειναι κατι και αυτο.. Σιγουρα μια χαρα θα ειναι θα καλυπτουν τις περισσοτερες αναγκες των χρηστων αλλα λεγαμε μπας και παει κανα βημα παραπερα και γελαμε με του ΙΝΤΕΛΑΚΙΔΕΣ.. Αμα κλοκαρουν στα 4.5 GHZ και εχουν καλη ψυξη οπως λεγεται και θελουυν 180W TDP για να τους φτασουν ναι μεν αλλα.. Ειπα να ξαναασχοληθω στα φορουμ της ΑΜD υστερα απο καιρο αλλα δεν.. Το 2005-06 τοτε με την ULTRA D και τους athlon64 γελαγαμε.. Τελως παντων υπομονη ενα μηνα να παρουσιαστουν..Μ@κακια το ολο θεμα στανταρ μαζι σας αλλα καποιοι θα τα σκαγανε απλως για να εχουν το πιο αξιοπιστο φερ'ειπειν για τον 1100Τ στα 4.1 GHZ. Λεω απλως γιατι δεν υπαρχει εστω σε limited edition. ( δεν τους συνέφερε οικονομικα ; )http://www.thelab.gr/1063073426-post874.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Αύγουστος 16, 2011 #882 Κοινοποίηση Αύγουστος 16, 2011 Υπομονή μέχρι να έχουμε κάποια αξιόπιστα δεδομένα για τις μπουλντόζες.Ο καθένας απλώς λέει τη γνώμη/ ευχή του και αυτό είναι το λιγότερο "άκυρο".Η αρχιτεκτονική Buldozer δε στοχεύει ΚΥΡΙΩΣ στην επαγγελματική αγορά και τα mainframes.Μένει να δούμε αν θα είναι καλός και για τον Gamer/Enthusiast , αν και σίγουρα δεν είναι το segment το οποίο επιδιώκει να ικανοποιήσει η AMD, και σε καμία περίπτωση αυτό που θα καθορίσει την επιτυχία της.Πιο συγκεκριμένα, και πέρα από τους server / mainframe, Η AMD έχει δώσει το βάρος αλλού.... AMD's Next-Generation Wichita and Krishna APUs Detailed | techPowerUpΜιλάμε για τα νέα μοντέλα Llano , με ισχυρότερες Radeon και πλήρη ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών της μητρικής...Τα πρώτα x86 System on a Chip στον κόσμο, και μάλιστα τετραπύρηνα και με Gpu με αξιώσεις πολλαπλάσιες αυτών των current-gen Consoles.H AMD έχει λαμπρό μέλλον στις φορητές συσκευές, στα έτοιμα desctop συστήματα, στις νέες κονσόλες αλλά και σε embeded λύσεις (ηλεκτρονικό σπίτι).Η επιτυχία της AMD μοιάζει δεδομένη και ο λαμπρός στρατηγικός σχεδιασμός εξαγοράς της ATI τώρα αποδεικνύεται.Ασ περιμένουμε να δούμε λοιπόν τι λέει ο μπουλντόζας για εμάς, μην όμως ακούγονται κουβέντες για "μαυρη κατάσταση" στην AMD... είναι πραγματικά αστείο. Η εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης από οποτεδήποτε στην ιστορία της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
patman Αύγουστος 17, 2011 #883 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Η εταιρεία έχει αυτή τη στιγμή καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης από οποτεδήποτε στην ιστορία της. Ασε ρε ψηλέ, τι ξέρεις εσύ; Αφού πληροφορίες από μέσα λένε ότι το B0 είναι για κλάμματα, τα bench είναι τραγικά και γενικά η AMD τον πίνει. :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordred Αύγουστος 17, 2011 #884 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Τα πρώτα benchmarks των Bulldozer - AMD, CPU, Bulldozer, AM3+, AM3, επεξεργαστής, επεξεργαστές, μετρήσεις, benchmark, benchmarks, - PCWAMD Bulldozer FX-8150 and FX-8120 B2 stepping Processor is ready | LenzfireΜαλλον ακομα δεν ξερουμε ΤΙΠΟΤΑ. Μονο μην λετε αλλα εναντι αλλον και μπερδευεται τον κοσμο....................Τραγικός αυτός που έγραψε αυτό το άρθρο... Γράφει στην καφαλίδα "...αλλά, δυστυχώς, τα αποτελέσματα είναι πολύ διαφορετικά από ό,τι θα περίμενε κανείς." και μέσα στο άρθρο γράφει άλλα... Πραγματικά τραγικός... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #885 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Τα πρώτα x86 System on a Chip στον κόσμο, και μάλιστα τετραπύρηνα και με Gpu με αξιώσεις πολλαπλάσιες αυτών των current-gen Consoles.GPU on-die σε CPU με αξιώσεις έστω και σαν αυτές των κονσόλων θα κάνουμε καιρό να δούμε, όσο αυτές χρησιμοποιούνε για framebuffer την RAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Αύγουστος 17, 2011 #886 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 GPU on-die σε CPU με αξιώσεις έστω και σαν αυτές των κονσόλων θα κάνουμε καιρό να δούμε, όσο αυτές χρησιμοποιούνε για framebuffer την RAM. θέλεις να πεις ότι ο Liano συγκρίνεται σε επιδόσεις με τις gpu του 360 και του ps3? πρέπει να ρίξεις λίγο διάβασμα.... Οι επιδόσεις της on-die gpu μπορεί να είναι λίγο καλύτερες (10% - 20% ανάλογα την ταχύτητα της ddr3 ram) όταν χρησιμοποιεί dedicated ram, όμως παρά το μειονέκτημα αυτό η ισχύς της είναι πολλαπλάσια τόσο του chip που χρησιμοποιεί το 360 όσο και του chip του ps3. Ενημερωτικά οι πληροφορίες λένε ότι η AMD θα είναι μέσα και στις 3 νέες κονσόλες, τουλάχιστον όσον αφορά το κομμάτι διαχείρισης γραφικών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #887 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 θέλεις να μου πεις ότι ο Liano είναι πιο κάτω σε επιδόσεις από τις gpu του 360 και του ps3? πρέπει να ρίξεις λίγο διάβασμα.... Παίζει στα 1280x720 Max Details με 2xAA 4xAF κάποιο παιχνίδι της εποχής μας ? Π.χ. BFBC2 ? Crysis ? Crysis 2 ? The Witcher 2 ? StarCraft II ? DiRT 3 ? 1280x720/1024, 1680x1050 σε Low Details και δίχως AA & AF δεν είναι για να παίζεις, αλλά για να ξεστραβώνεσαι. Κοιτάς το δέντρο αλλά δεν βλέπεις το δάσος, το σχόλιο μου ήταν για τις όποιες δυνατότητες των on-board/on-die GPUs. Και όσο αυτές θα χρησιμοποιούνε την RAM για framebuffer ΔΕΝ θα μπορούνε να παίξουνε κανένα σοβαρό game σε high details. Πάρε μια GTX 580 και ρίξε της την μνήμη τόσο χαμηλά που να έχεις ας πούμε μόνο 20Gbps bandwidth και δες τι επιδόσεις θα έχεις. Αν περιμένετε να δείτε on-die GPU τα επόμενα 1-2 χρόνια που να παίζει π.χ. το Crysis @ 1280x1024 @ Max Details @ DX 10 @ 2xAA 4xAF κοιμάστε όρθιοι και πληρώνετε ξενοδοχείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Αύγουστος 17, 2011 #888 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Παίζει στα 1280x720 Max Details με 2xAA 4xAF κάποιο παιχνίδι της εποχής μας ? Π.χ. BFBC2 ? Crysis ? Crysis 2 ? The Witcher 2 ? StarCraft II ? DiRT 3 ?1280x720/1024, 1680x1050 σε Low Details και δίχως AA & AF δεν είναι για να παίζεις, αλλά για να ξεστραβώνεσαι. Κοιτάς το δέντρο αλλά δεν βλέπεις το δάσος, το σχόλιο μου ήταν για τις όποιες δυνατότητες των on-board/on-die GPUs. Και όσο αυτές θα χρησιμοποιούνε την RAM για framebuffer ΔΕΝ θα μπορούνε να παίξουνε κανένα σοβαρό game σε high details. Πάρε μια GTX 580 και ρίξε της την μνήμη τόσο χαμηλά που να έχεις ας πούμε μόνο 20Gbps bandwidth και δες τι επιδόσεις θα έχεις. Αν περιμένετε να δείτε on-die GPU τα επόμενα 1-2 χρόνια που να παίζει π.χ. το Crysis @ 1280x1024 @ Max Details @ DX 10 @ 2xAA 4xAF κοιμάστε όρθιοι και πληρώνετε ξενοδοχείο. Αγαπητέ φυσικά και μπορεί να παίξει όλα αυτά που λες η onboard του Liano, και ακόμα περισσότερα. Ο προγραμματισμός ενός game για το pc δεν επιτρέπει optimizations τα οποία στην περίπτωση μιας κονσόλας που το hardware είναι δεδομένο επιτρέπουν την σχεδόν πλήρη αξιοποίηση του hardware (και αυτό δεν σημαίνει να φτάνεις 99% usage αλλά αυτό το usage να παράγει το μέγιστο αποτέλεσμα για τα μάτια του χρήστη). Αν τα παιχνίδια δεν γράφονταν ειδικά πάνω στις κονσόλες πως η gpu του 360, που είναι αρχιτεκτονικής Χ19ΧΧ θα έπαιζε crysis 2? Ενημερωτικά η 3850 με ddr3 , που είναι κατώτερη του Llano GPU, παίζει bfbc2 1280*1024. και αυτό χωρίς να έχει προσαρμοστεί το παιχνίδι πάνω σε αυτή αλλά σε 480/5870. Με dedicated programing η gpu του LIano μπορεί να παίξει τα πάντα σε full HD 1080p (και πιθανώς με MLAA AA). Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #889 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Αγαπητέ φυσικά και μπορεί να παίξει όλα αυτά που λες η onboard του Liano, και ακόμα περισσότερα.Ο προγραμματισμός ενός game για το pc δεν επιτρέπει optimizations τα οποία στην περίπτωση μιας κονσόλας που το hardware είναι δεδομένο επιτρέπουν την σχεδόν πλήρη αξιοποίηση του hardware (και αυτό δεν σημαίνει να φτάνεις 99% usage αλλά αυτό το usage να παράγει το μέγιστο αποτέλεσμα για τα μάτια του χρήστη). Αν τα παιχνίδια δεν γράφονταν ειδικά πάνω στις κονσόλες πως η gpu του 360, που είναι αρχιτεκτονικής Χ19ΧΧ θα έπαιζε crysis 2? Ενημερωτικά η 3850 με ddr3 , που είναι κατώτερη του Llano GPU, παίζει bfbc2 1280*1024. και αυτό χωρίς να έχει προσαρμοστεί το παιχνίδι πάνω σε αυτή αλλά σε 480/5870. Με dedicated programing η gpu του LIano μπορεί να παίξει τα πάντα σε full HD 1080p (και πιθανώς με MLAA AA). Αγαπητέ μου, το max details το ορίζουμε διαφορετικά εμείς οι δύο μάλλον. Max details = όλες οι ρυθμίσεις του game στο maximum, στο Crysis 1 για παράδειγμα Max Details = όλα στο Very High. 1280x1024 Max Details ? δεν νομίζω. Ούτε καν λόγος και για 2xAA 4xAF παρέα ύστερα από τα παρακάτω: 31fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF... 33fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF... 30fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF 30fps avg Metro2033 @ 1280x1024 DX9 Low Details 0xAA 0xAF... και μου λες ότι θα παίξει έστω στα 1280x720 @ High Details ? Αν βάλεις 1280x720 @ Max Details στα games θα πατώσει δίχως καν να βάλεις AA/AF. Αν βάλουμε και ένα 2xAA ( που υπό κανονικές συνθήκες δεν επαρκεί για τόσο χαμηλή ανάλυση ) θα παίξουμε slideshow στο 90% των games ( μάλλον παίζει το Counter-Strike 1.6 @ 1280x720 Max Details 2xAA 4xAF ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cabdik Αύγουστος 17, 2011 #890 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Μηπως..., λεω, μηπως εχετε χασει εντελως την ουσια του Llano? εχετε την εντυπωση οτι η AMD εριξε βαρος στο Gaming με την πλατφορμα αυτη? οτι θελει ο καθενας ονειρευεται, βεβαια, αλλα η ουσια του Llano, θεωρω εγω, ΔΕΝ ειναι το gaming. το οτι δινει καποιες δυνατοτητες, δεν σημαινει οτι εγινε gaming machine, ουτε θα αντικαταστησει τις κονσολες..!!! ειναι μια all around πλατφορμα, που θα επεκταθει και σε λαπτοπ. οποιος θελει παιχνιδια σε EYEFINITY και Full details και φιλτρα, θα παει σε αλλες πλατφορμες (i7-2600K/ 1090T με 580/6970/6990)...! σε λιγο θα ζητατε και απο BRAZOS να παιζει CRYSIS 2 σε HD αναλυση και φουλ γραφικα......ελεος!!!!:confused::confused::confused::tomato: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Αύγουστος 17, 2011 #891 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Αγαπητέ μου, το max details το ορίζουμε διαφορετικά εμείς οι δύο μάλλον.Max details = όλες οι ρυθμίσεις του game στο maximum, στο Crysis 1 για παράδειγμα Max Details = όλα στο Very High. 1280x1024 Max Details ? δεν νομίζω. Ούτε καν λόγος και για 2xAA 4xAF παρέα ύστερα από τα παρακάτω: 31fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF... 33fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF... 30fps @ Low Quality @ 1280x800 0xAA 0xAF 30fps avg Metro2033 @ 1280x1024 DX9 Low Details 0xAA 0xAF... και μου λες ότι θα παίξει έστω στα 1280x720 @ High Details ? Αν βάλεις 1280x720 @ Max Details στα games θα πατώσει δίχως καν να βάλεις AA/AF. Αν βάλουμε και ένα 2xAA ( που υπό κανονικές συνθήκες δεν επαρκεί για τόσο χαμηλή ανάλυση ) θα παίξουμε slideshow στο 90% των games ( μάλλον παίζει το Counter-Strike 1.6 @ 1280x720 Max Details 2xAA 4xAF ). φιλε μου 2 τινα συμβαινουν: 1. δεν καταλαβαινεις τιποτα απο αυτα που σου εγραψα αλλα και απο διαφορες στον προγραμματισμο για windows και για κονσολες γενικοτερα 2. εισαι Τρολ φιλικα μην εκτιθεσαι αλλο ειναι ντροπη. α και μην ποσταρεις βλακειες απο "reviews" για windows machines . Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #892 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 1. δεν καταλαβαινεις τιποτα απο αυτα που σου εγραψα αλλα και απο διαφορες στον προγραμματισμο για windows και για κονσολες γενικοτεραΕγω δεν ξέρω και δεν καταλαβαίνω, εσύ όμως από ότι φαίνεται τα ξέρεις όλα.Αφού τα ξέρεις όλα, πες μας και πως θα γίνει το αδύνατο δυνατό με τον "dedicated" προγραμματισμό σου να μειωθεί το μέγεθος των υφών μη χάνοντας την παραμικρή ποιότητα, και να μπορεί να ικανοποιηθεί το fillrate με bandwidth της τάξης των 10Gbps που έχει ο Llano και οποιαδήποτε on-die/on-board GPU βρε επιστήμονα μου.Ότι και να κάνεις, όσο και να το θες, αν δεν υπάρχει επαρκές bandwidth ΌΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ και να κάνεις, δεν γίνεται να πιάσεις ικανοποιητικά νούμερα με την παρούσα αρχιτεκτονική shared RAM & L1/L2 cache των on-die & on-board GPUs.Αν σκαμπάζεις έστω και τα απολύτως βασικά από αρχιτεκτονικές επεξεργαστών γραφικών θα είχε κλείσει προ πολλού το θέμα.Ο ελέφαντας από όποια γωνία και να τον κοιτάξεις ελέφαντας παραμένει... αν εσύ τον βλέπεις για λιοντάρι, καμηλοπάρδαλι, βόα και δεν ξέρω γω τι, good for you. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 17, 2011 #893 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Εντάξει δεν είναι και εντελώς λάθος αυτό που λέει. Αν σου πω "Αυτό είναι το hardware" θα το αξιοποιήσεις πολύ καλύτερα από ότι αν σου πω "Το hardware μπορεί να είναι ένας οποιοδήποτε συνδυασμός ανάμεσα στους 512 διαθέσιμους".Στις κονσόλες γενικότερα γίνεται καλύτερη δουλειά διότι ακριβώς υπάρχει δεδομένο hardware και άρα ο κώδικας είναι γραμμένος και ραμμένος στα μέτρα τους. Επιπλέον η κονσόλα έχει ήδη αγοραστεί άρα έχεις κίνητρο να φτιάξεις καλό παιχνίδι. Αντίθετα στο PC θέλεις ο πελάτης να αγοράσει νέα gpu. Στο PC έχεις την Nvidia να δαπανά δεκάδες εκατομμύρια για να υπάρχουν κάποια games γραμμένα λίγο ποιο κατάλληλα για το δικό της hardware (και λίγο ποιο ακατάλληλα για του αντιπάλου). Δεν νομίζω ότι πετάνε τα εκατομμύρια από το παράθυρο χωρίς λόγο. Τα PhysX μόνο να πάρεις σαν παράδειγμα του πόσο, τυχαία προφανώς, είναι κακογραμμένος ο κωδικάς τους όταν τρέχουν σε cpu αρκεί ως παράδειγμα.Εκεί βέβαια που διαφωνώ καθέτως οριζοντίως πλαγίως και γενικά από όλες τις μεριές είναι ότι "η 3850 με ddr3 , που είναι κατώτερη του Llano GPU". Δεν παίζει το "κατώτερη" με τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #894 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Καλά, το η 3850 είναι κατώτερη του Llano είναι τραγικό. Το θέμα είναι ότι οι on-die & on-board GPUs στερούνται των πιο σημαντικών πραγμάτων, dedicated L1/L2 cache & dedicated framebuffer. Σκεφτείτε τις επιδόσεις ενός CPU αν η L1 & L2 cache ήταν όπως ήταν παλιά εκτός chip, στην mobo και να επικοινωνεί με αυτή μέσω 3 nodes & μέσω ενός περιορισμένου bandwidth δίαυλου. Το bandwidth μεταξύ FB & GPU ΔΕΝ μπορεί να αντικατασταθεί με τίποτα. Όπως δεν μπορείς να αντικαταστήσεις την L1 & L2 του CPU. Δίχως χώρο να αποθηκεύσει τις υφές, και γρήγορο δίαυλο με αυτόν για να τραβάει και να αποθηκεύει τα δεδομένα και τα frames δεν έχεις GPU. Πως να το κάνουμε. Το AnandTech δεν είναι άσχετοι ( είναι κάτι τις Intel biased, αλλά δεν κάνουνε το μήλο μπανάνα ), τυχαία έβαλε την 5570 στα γραφήματα ? Ίδια GPU με την on-die του Llano είναι, απλά είναι σε PCI-e card με τις δικιές της L1/L2 cache & framebuffer. Εντελώς τυχαίο ότι όταν βάλεις High Details στα games ( αν βάλεις και 2xMSAA & 4xAF που ανεβάζει και άλλο την κατανάλωση μνήμης να δείς πόσο θα ανοίξει η ψαλίδα ) μοιράζει τσάγια στα βαριά games την 6550D του Llano δεν σας λέει κάτι ε ? Τυχαία πράγματα...για άσχετους Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Blade Αύγουστος 17, 2011 #895 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 .Τυχαία πράγματα...για άσχετους το πόσο άσχετοι είναι κάποιοι φίλε μου είναι εμφανές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #896 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Παραπάνω από εμφανές είναι, αλλά who gives a flying f*ck Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Αύγουστος 17, 2011 #897 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Το θέμα είναι ότι οι on-die & on-board GPUs στερούνται των πιο σημαντικών πραγμάτων, dedicated L1/L2 cache & dedicated framebuffer.Για δες με λίγο διαφορετική οπτική το "στερούνται". Δεν λέω ούτε κατά στιγμή ότι έχεις πει κάτι λάθος, τουναντίον, αλλά έχε στο νου σου shared L1/L2 και σωστό support από το λειτουργικό! Πού μας οδηγεί(μιλάω για fusion έτσι); Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Αύγουστος 17, 2011 #898 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 στο μέλλον ναι, δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελήσει και θα προοδεύσει για desktop & gaming χρήση, αλλά σε HPC θα κάνει θαύματα αν εξελιχθούνε οι αρχιτεκτονικές τους και κυρίως τα interconnects. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Αύγουστος 17, 2011 #899 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Ελπίζω πάντως να μην κάνουν κάνα "ντου" και βάλουν τις gpu μπροστά και η αρχιτεκτονική μείνει στην Κ10 με facelifts. Θα είναι άξιοι της μοίρας τους.EDIT: συγκεκριμένα στους llano δεν βλέπω να μην επαρκεί το Hyper Transport. Απλά ο memory controller είναι χάλι από θέμα απόδοσης(σηκώνει κλόκια τρελά σε σχέση με phenom αλλά κούφια* mhz..) οπότε πέφτει αρκετά και η απόδοση της gpu.*Σε σχέση με sandy πάντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Αύγουστος 17, 2011 #900 Κοινοποίηση Αύγουστος 17, 2011 Εντελώς τυχαίο ότι όταν βάλεις High Details στα games ( αν βάλεις και 2xMSAA & 4xAF που ανεβάζει και άλλο την κατανάλωση μνήμης να δείς πόσο θα ανοίξει η ψαλίδα ) μοιράζει τσάγια στα βαριά games την 6550D του Llano δεν σας λέει κάτι ε ?Τυχαία πράγματα...για άσχετους Μπορεί να κάνω λάθος, πιθανόν, αλλά έχω την εντύπωση ότι διάβασες με υπέρμετρο... ενθουσιασμό το post μου. Δεν λέω ότι η onboard θα γίνει turbo, αν κατανόησες κάτι τέτοιο απλά κατάλαβες λάθος, αλλά δεν μπορείς να αρνηθείς ότι το δεδομένο hardware μιας κονσόλας και η ύπαρξη κινήτρου για σωστό προγραμματισμό δεν οδηγεί κατώτερο hardware σε κονσόλα να αποδίδει καλύτερα από ανώτερο hardware σε PC. Να το ξαναγράψω. Δεν λέω ότι μια 6450 σε κονσόλα αποδίδει ως 6850 σε PC. Νομίζω είναι τουλάχιστον κατανοητό αυτό. Τώρα θα αποδίδει 10% καλύτερα, 20% καλύτερα, δεν ξέρω αλλά δεν θα μου φαινόταν και παράξενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.