adpanos Ιούλιος 28, 2011 #641 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2011 Τα περισσότερα προγράμματα είναι single-threaded, και τα σχετικά πιο φρέσκα, αρκετά, αλλά όχι πάρα πολλά είναι dual-threaded.Αυτά είναι η πλειονότητα, τα heavily multi-threaded είναι πολύ λίγα, μειονότητα τρελλή στο desktop/soho. Δυστυχώς η σύγκριση γίνεται παντού, με πολλές εφαρμογές, κατηγορίες προγραμμάτων και προγράμματα. Άλλωστε το minimum που βγαίνει τώρα είναι διπύρηνος. Δεν βγάζουνε μονοπύρηνους. Οπότε το να μην δοκιμάσεις π.χ. προγράμματα που είναι single-threaded είναι σαν να πουλάς στον άλλο αμάξι και να του λες ότι δεν πρέπει να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα σε δρόμο με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση Το μεγάλο πρόβλημα θα είναι αν υστερούνε και σε multi-threaded εφαρμογές ( π.χ. photoshop cs5 filters, autocad, 3d studio max, κλπ ). Βρε εσύ συμφωνώ σε αυτό αλλά όταν χρησιμοποιείς σε ένα benchάκι ΜΟΝΟ το 1/8 του επεξεργαστή τότε τι συμπέρασμα να βγάλεις ??? Το πολύ πολύ να βγάλεις το συμπέρασμα πως το benchάκι είναι ΑΝΙΚΑΝΟ να μετρήσει την δύναμη τόσο σύγχρονου επεξεργαστή και τίποτε άλλο... ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 28, 2011 #642 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2011 είσαι τελείως άκυρος, σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν έχεις μείνει στο 2007 και γράφεις από τότε μέσα από χωροχρονική σκουλικότρυπα. Ρε λες ? ΜΠΑ, ΔΕΝ ΛΕΩ. Άλλος τρέφει αυταπάτες για τον εαυτό του και τις γνώσεις του. battlefield bad company 2 ,dirt2, dirt 3, crysis 2, klp klp είναι HEAVILY MULTITHREADED. Ααα ναι ? τώρα τα διαγράμματα που δείχνεις είναι όλα άκυρα! Από την βιασύνη σου ( για να το θέσω ευγενικά και ανύποπτα, δεν θέτω καν θέμα ότι θέλεις σώνει και καλά να με βγάλεις λάθος όπως και να έχει η πραγματικότητα ) δεν βλέπεις καλά μου φαίνεται... post #1063067044: Hint: 1920x1080 = 1920x1080 pixels x pixels = resolution = ανάλυση 8xAA = 8x Anti-Aliasing ( 8 samples ) 4xTrSSAA = 4x Transparency Anti-Aliasing ( SuperSampling method ) 16xAF = 16x Anisotropic Filtering DirectX 11 = well... DirectX 11 Max Details = όλες οι ρυθμίσεις του game στην μέγιστη τιμή ( καλύτερη ποιότητα εικόνας ) RallyCross @ Portage Canal = τύπος αγώνα ( άρα και τύπος αυτοκινήτων που δέχεται ) & πίστα Από κάτω στο legend του γραφήματος βλέπεις και την επεξήγηση των χρωματιστών μπαρών, όπου είναι ένας Intel Core i7 2600K που τρέχει στις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις ( πλήν αυτή του 1 core, γιατί είναι είτε bug της μητρικής είτε by design ο max multiplier 38x όταν αφήνεις μόνο έναν πυρήνα ενεργό ) με X enabled cores. Το σύστημα της δοκιμής αυτής είναι: Core i7 2600K για τα 1,2,3,4 cores & Core i7 980X για τα 5 & 6 cores tests 4GB DDR3-1333 7-7-7-21 GTX 480 @ 800-1600-2100 ( Core-SPs-FB ) Gigabyte Z68-UD4-B3 mobo & eVGA X58 SLI ( E758 ) mobo SB X-Fi Fatal1ty sound card OS & Games @ SSD nVIDIA drivers @ full image quality settings Proper benchmarks, παίζοντας το παιχνίδι, 3 loops των 3 λεπτών για κάθε μέτρηση και average των runs. 50 φορές να τα τρέξεις τα ίδια νούμερα θα βγούνε. Περιμένω λοιπόν να μου δείξεις το "heavily multi-threaded" **με 1 core μόνο το game δεν άνοιγε ( bug ή έχουνε requirement 2 cores minimum ζητώντας από τον scheduler 2 threads κατά το launch του game ) αλλιώς θα το έτρεχα και με έναν έτσι για να γουστάρουμε. Ίδιο σύστημα και διαδικασία ( real gameplay + fraps 3 mins * 3 loops ) Τα ίδια πάνω κάτω όπως βλέπεις και για το NFS: Shift από προηγούμενο post, same graphics settings, game details max, 1080p resolution, 8xAA 4xTrSSAA 16xAF, same hardware setup, same method ( fraps, 3 rounds * 3 minutes each, repeatable pattern, real gameplay ) όλα τα σοβαρά προγράμματα video encoding, text recognition, sound recording/encoding, zipping, cryptographying είναι HEAVILY MULTI THREADED. Αμέ. Sound encoding: MP3, MP3 Pro, AAC, ALAC, FLAC, Ogg, AC-3, DTS, DTS-HD: MA, Dolby Digital Plus... Όλα τους είναι... single-threaded. Και οι λίγες εναλλακτικές που είναι multi-threaded ( π.χ. LameMT λόγω του κώδικα του codec (MP3) δεν μπορεί να γίνει multi-threaded με σημαντικά functions [ ως πρός την ποιότητα του ήχου ] ενεργοποιημένα { δεν γίνονται όλοι οι αλγόριθμοι και οι εφαρμογές να γραφούν multi-threaded, όπως εσύ δεν μπορείς να κλείσεις την βρύση αφού έχεις βγεί από το σπίτι και κλειδώσει την πόρτα } δεν προσφέρουνε κάποιο σοβαρό acceleration. Η καλύτερη λύση παραμένει το front-end που τρέχει multiple encoding jobs ( encoding X αριθμό MP3s ταυτόχρονα, π.χ., αλλά για να έχεις επιτάχυνση πρέπει να κάνεις encode κάποιον αριθμό τραγουδιών ταυτόχρονα, και όχι 1 ή 2 ). Zipping: Προφανώς εννοείς τους file archivers ( WinRAR, WinZIP, WinACE, 7-zip, KGB, etc )... προφανώς δεν έχεις δεί πόσους cores αξιοποιούνε εν ώρα συμπίεσης αρχείων [ το ότι π.χ. σε έναν 980X 6c12t βλέπεις usage στους 4 πυρήνες, με το CPU Load @ 33% δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιεί 4 πυρήνες, απλά κάνει load balancing, ζεσταίνονται λιγότερο οι χρησιμοποιούμενοι πυρήνες, το ίδιο ακριβώς χρόνο συμπίεσης κάνει χρησιμοποιόντας 2 πυρήνες @ 100% load τον καθένα... ] Cryptography: Επιταχύνονται με τα ειδικευμένα instruction-sets και να κόψεις πυρήνες από τον 2600K π.χ. ( που έχει AES-Ni ) δεν θα πέσει το rate σου γιατί είναι special function unit που κινεί τα νήματα και όχι "οι πυρήνες". Φυσικά ένας Core iX 2xxx με AES-Ni είναι αρκετά γρηγορότερος στην δουλειά αυτή από έναν 6cores 12 threads Core i7 1st gen δίχως AES-Ni ( δεν υπάρχει τέτοιος, και ο 970 και ο 980X & ο 990X έχουνε το AES-Ni instruction-set ). 1) Δεν λένε ανάλυση(πάνω από full HD?) Just for fun ...Σίγουρα ? :man_in_love: 2)Το eye Candy είναι όλα στο full Ωχ! Ευτυχώς που μας το είπες, γιατί θα κάναμε λαμακία... Εμ.... για περίμενε μισό λεπτάκι... Πού θα έπρεπε να ήτανε ? Στο minimum ? Έτσι παίζεις games εσύ ? 3) δεν λένε τι GPU έχει! πιθανώς μια φτωχή 580! Για να ξεμπουκάρει το CPU σε τέτοιο EYE CANDY θες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 6950 Crossfire, 6970 CF, 570 SLI , 580 SLI Ξερόλας mode on ? Engaged! GTX 580 SLI. Core i7 2600K σε τρείς διαφορετικές συχνότητες ( όλα τα settings εκτός από το CPU Multiplier παραμένουνε απείρακτα ). Το από πάνω chart... Περιμένω τις διαφορές από το ξεμπούκωμα Το μόνο που δείχνουν τα διαγράμματα είναι GPU LIMITATION! O sebastian συμφωνει γιατι παίζει σε 5760 * 1080 με 8χ ΑΑ (σε ξέρουμε καλά) εκεί χαίρω πολύ κολάνε όλα λόγω GPU!!!!! Ο sebastian συμφωνεί γιατί δεν το παίζει ξερόλας, δεν αγνοεί όλο τον κόσμο δίχως να ψαχτεί, πειραματίζεται, και έχει δεί και συμμετείχε από κοντά σε μετρήσεις. Εσύ από την άλλη, ούτε ψάχνεσαι προσωπικά ( με ότι διαθέτεις ), ούτε ψάχνεις το πράγμα σφαιρικά και με σχετικά άτομα, ούτε δέχεσαι το παραμικρό, παρά το απορρίπτεις μη έχοντας την παραμικρή εμπειρία επί του θέματος ( εσύ μπορεί να το δείς προσβλητικά αυτό που μόλις έγραψα, εγω δεν το γράφω με σκοπό να σε προσβάλω, αλλά για να σου δείξω τι κάνεις, ότι απορρίπτεις κάτι χωρίς να το κοιτάξεις καν... άσε ρε φίλε, σκάρτη η γκόμενα που μου κανονίζεις ραντεβού... τι να λέει το μπάζο ( ενώ σου έχουμε κλείσει την Gisele... ) ) όλες οι καινούριες μεγάλες κυκλοφορίες είναι Heavily Multithreaded, και από 2012 και μετά οι πολυπύρηνες λύσεις θα απογειωθούν... Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλα λόγια μην λες ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Ιούλιος 28, 2011 #643 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2011 Σαν την apple εχει καταντησει η amd... ολοι μιλανε και τσακωνονται γι αυτη!!!Στη μεν apple δεν μπορεις να εχεις τα προιοντα της γιατι ειναι υπερ το δεον πανακριβα, στη δε amd διοτι δεν κυκλοφορουν ποτε! :clap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adpanos Ιούλιος 28, 2011 #644 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2011 Σαν την apple εχει καταντησει η amd... ολοι μιλανε και τσακωνονται γι αυτη!!!Στη μεν apple δεν μπορεις να εχεις τα προιοντα της γιατι ειναι υπερ το δεον πανακριβα, στη δε amd διοτι δεν κυκλοφορουν ποτε! :clap:Nα αρχίσεις να φοβάσαι όταν ΔΕΝ θα ασχολείται κανένας πια με αυτή.... Προς το παρόν φαίνεται πως την υπολογίζουν και πολύ μάλιστα ...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrovasilis Ιούλιος 29, 2011 #645 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 ΔΗΛΩΣΗ AMD took back some CPU market share last quarterAMD took back some CPU market share last quarter - The Tech Reportκαι Report: AMD's market share tumbled last year - The Tech Report Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Ιούλιος 29, 2011 #646 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Vakis μην βιαζεσαι πριν βγει η ολοκληρωμενη δουλεια του Βillpeppas...Ηardware μπολικο εχουμε, χρονο δεν εχουμε! Ενα review με ολη την ΣΗΜΑΣΙΑ της λεξης, θελει χρονο, κοπο και ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ...Δεν μιλαμε για ενα reviewdaki 5 σελιδων και με συμπερασματα του κόλου, μιλαμε για μια δουλεια πανω απο 30 σελίδες, με δεν ξερω πόσα διαγράμματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vakis Ιούλιος 29, 2011 #647 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Vakis μην βιαζεσαι πριν βγει η ολοκληρωμενη δουλεια του Βillpeppas...Ηardware μπολικο εχουμε, χρονο δεν εχουμε! Ενα review με ολη την ΣΗΜΑΣΙΑ της λεξης, θελει χρονο, κοπο και ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ...Δεν μιλαμε για ενα reviewdaki 5 σελιδων και με συμπερασματα του κόλου, μιλαμε για μια δουλεια πανω απο 30 σελίδες, με δεν ξερω πόσα διαγράμματα...Φίλε μου εσένα σε βλέπω ότι είσαι λογικός,ο k. billpeppas όμως λέει μόνο αστεία πράγματα, δεν μπορεί να μου εξηγήσει κάτι το απλό:1) Γιατί o PHENOM x6 ΔΙΑΛΥΕΙ τον PHENOM x4 στην ίδια συχνότητα σε όλα τα νέα games και applications (dirt2, dirt3, bfbc2, blackops, crysis 2 κλπ)2)Γιατί ο q6600 που είχα σάπιζε τον e8400 που πάλι είχα kai μαλιστα σε εφαρμογές 2009!!! και ο e8400 ήταν στα 4 ενώ ο q6600 ήταν στα 3.5Η sandy με ενα πυρίνα δεν μπορείς να παίξεις καν ούτε μια από τις παραπάνω εφαρμογές (για τρέξε μας ένα mass effect 2 με 1 πυρίνα να δούμε πόσα fps θα πιάσεις!!! που είναι και dx9)για τα προγράμματα να μην μιλήσω, aas k;anei video encoding me 1 core!! μα αυτό είναι γελοίο, ακόμα και το divx to dvd είναι multi core.... Finereader 10? winzip? winrar? adobe?η κορυφή των pc games σήμερα (bfbc2, blackops, crysis 2) θέλει 4 πυρίνες minimum για να δουλέψει σωστά... o κ. Billpeppas 1) χρησιμοποιεί settings που μπουκώνουν τις vga2) σε κάποια διαγράμματα δυστυχώς πρέπει να ψεύδεται, και λυπάμαι που το λέω αλλά είναι κρίμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 29, 2011 #648 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 ο k. billpeppas όμως λέει μόνο αστεία πράγματα, δεν μπορεί να μου εξηγήσει κάτι το απλό:1) Γιατί o PHENOM x6 ΔΙΑΛΥΕΙ τον PHENOM x4 στην ίδια συχνότητα σε όλα τα νέα games και applications (dirt2, dirt3, bfbc2, blackops, crysis 2 κλπ) Show me, please show me. Η sandy με ενα πυρίνα δεν μπορείς να παίξεις καν ούτε μια από τις παραπάνω εφαρμογές (για τρέξε μας ένα mass effect 2 με 1 πυρίνα να δούμε πόσα fps θα πιάσεις!!! που είναι και dx9) Καλή κοπέλα η Sandy ? Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρεις άλλη Sandy, η Sandy που ξέρω εγω, βλέπω πως και με το ένα ζόμπαλο παίζει άνετα τα games... ψέμματα ? 1 core @ 3953MHz Call of Booty: Black Ops 1920x1080 4xAA 4xTrSSAA 16xAF Max Details = min 63fps - average 87fps ( μόλις 3fps λιγότερα από έναν 6πύρηνο 980X @ 4.5GHz... ) - max 94 fps ( όσα όλοι οι επεξεργαστές ) Crysis 2 1920x1080 2xAA 4xTrSSAA 16xAF SSAO 4 Max Details = min 25 fps ( 9fps λιγότερα από τον 6πύρηνο 980X @ 4.5GHz... ) - average 37fps ( 10fps λιγότερα από τον 6c 980X @ 4.5G ) - max 66fps ( όσο και ο ίδιος Sandy @ 4.28GHz με 2,3,4 πυρήνες... ) για τα προγράμματα να μην μιλήσω, aas k;anei video encoding me 1 core!! μα αυτό είναι γελοίο, ακόμα και το divx to dvd είναι multi core.... Finereader 10? winzip? winrar? adobe? Αν δείς για το video encoding δεν είπα κάτι, γιατί όντως εκεί τα περισσότερα codecs είναι καλά multi-threaded ( βεβαίως σαν "ανώριμο" παλικάρι, δεν έχεις ψαχτεί ούτε εκεί, ώστε να ξέρεις ότι το πρώτο pass είναι π@πάρια multi-threaded, 3 πυρήνες περίπου χρήση, μόνο το 2ο pass τραβάει full load όσους πυρήνες διαθέτεις ). Finereader... κάτσε γιατί τα έχω ξεχάσει... αυτό είναι OCR ( Optical Character Recognition ) πρόγραμμα της Adobe ? Χρειάζεσαι multi-threaded κώδικα για να κάνει ένα σύγχρονο PC OCR ? { αμφιβάλλω αν αξιοποιεί το Finereader πάνω από 2 πυρήνες, αλλά τέσπα, who cares } WinZIP, WinRAR, στα ανέφερα. Αλλά επειδή σε τρώει ο ποπός σου, θα σου βγάλω videάκι μετά με τον 980X να δούμε τι θα δούμε... o κ. Billpeppas 1) χρησιμοποιεί settings που μπουκώνουν τις vga Ρε παλικάρι μου, νοιώθεις ή όχι ? Στα ******α μας αν βάλουμε τα games στα 1280x1024 Low Details 0xAA 0xAF για να δούμε ότι ο Sandy Bridge @ 5.0GHz έχει 20fps πάνω από τον 980X @ 4.3GHz. Σημασία τι έχει ? Εκεί που δεν παίζεις ποτέ ή εκεί που θα παίξεις τα game σου ? Μιλάμε την ίδια γλώσσα ή θες να μου πείς τι γλώσσα καταλαβαίνεις για να συνεννοηθούμε σε αυτή ? 2) σε κάποια διαγράμματα δυστυχώς πρέπει να ψεύδεται, και λυπάμαι που το λέω αλλά είναι κρίμα. Αυτή την προσβολή παρότι σε γράφω στα τέτοια μου, μην περιμένεις να την αφήσω στο ντούκου. ΛΟΙΠΟΝ: ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΨΕΥΔΟΜΑΙ, Ή ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΕ ΜΟΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΩ HARDWARE, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ. ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΤΕΣΤ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΕΑ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΨΕΥΔΕΤΑΙ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vakis Ιούλιος 29, 2011 #649 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Show me, please show me.Καλή κοπέλα η Sandy ? Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρεις άλλη Sandy, η Sandy που ξέρω εγω, βλέπω πως και με το ένα ζόμπαλο παίζει άνετα τα games... ψέμματα ? 1 core @ 3953MHz Call of Booty: Black Ops 1920x1080 4xAA 4xTrSSAA 16xAF Max Details = min 63fps - average 87fps ( μόλις 3fps λιγότερα από έναν 6πύρηνο 980X @ 4.5GHz... ) - max 94 fps ( όσα όλοι οι επεξεργαστές ) Crysis 2 1920x1080 2xAA 4xTrSSAA 16xAF SSAO 4 Max Details = min 25 fps ( 9fps λιγότερα από τον 6πύρηνο 980X @ 4.5GHz... ) - average 37fps ( 10fps λιγότερα από τον 6c 980X @ 4.5G ) - max 66fps ( όσο και ο ίδιος Sandy @ 4.28GHz με 2,3,4 πυρήνες... ) Αν δείς για το video encoding δεν είπα κάτι, γιατί όντως εκεί τα περισσότερα codecs είναι καλά multi-threaded ( βεβαίως σαν "ανώριμο" παλικάρι, δεν έχεις ψαχτεί ούτε εκεί, ώστε να ξέρεις ότι το πρώτο pass είναι π@πάρια multi-threaded, 3 πυρήνες περίπου χρήση, μόνο το 2ο pass τραβάει full load όσους πυρήνες διαθέτεις ). Finereader... κάτσε γιατί τα έχω ξεχάσει... αυτό είναι OCR ( Optical Character Recognition ) πρόγραμμα της Adobe ? Χρειάζεσαι multi-threaded κώδικα για να κάνει ένα σύγχρονο PC OCR ? { αμφιβάλλω αν αξιοποιεί το Finereader πάνω από 2 πυρήνες, αλλά τέσπα, who cares } WinZIP, WinRAR, στα ανέφερα. Αλλά επειδή σε τρώει ο ποπός σου, θα σου βγάλω videάκι μετά με τον 980X να δούμε τι θα δούμε... Ρε παλικάρι μου, νοιώθεις ή όχι ? Στα ******α μας αν βάλουμε τα games στα 1280x1024 Low Details 0xAA 0xAF για να δούμε ότι ο Sandy Bridge @ 5.0GHz έχει 20fps πάνω από τον 980X @ 4.3GHz. Σημασία τι έχει ? Εκεί που δεν παίζεις ποτέ ή εκεί που θα παίξεις τα game σου ? Μιλάμε την ίδια γλώσσα ή θες να μου πείς τι γλώσσα καταλαβαίνεις για να συνεννοηθούμε σε αυτή ? Αυτή την προσβολή παρότι σε γράφω στα τέτοια μου, μην περιμένεις να την αφήσω στο ντούκου. ΛΟΙΠΟΝ: ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΨΕΥΔΟΜΑΙ, Ή ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΕ ΜΟΚΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΩ HARDWARE, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ. ΕΧΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΤΕΣΤ ΘΕΛΕΙΣ ΠΑΡΕΑ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΨΕΥΔΕΤΑΙ. Φιλαράκο μου μην μου αγχώνεσαι και πάθεις τίποτα Γράψε εσύ αυτά που θέλεις, βάλε και τα διαγραμματάκια σου αλλά γιατί το κάνεις εδώ στο thelab που ο κόσμος καταλαβαίνει από υπολογιστές? Γιατί δεν το στέλνεις στο Zougla.gr πχ? γιατί το να μας λές ότι οι εφαρμογές του 2010 -11 είναι single thread είναι για τον Ταρζαν και μόνο! Cntrl-alt-del , task manager και με alt -tab βλέπουμε πόσους πυρήνες χρησιμοποιούμε.... Α ναι τράβα παίξε Total War Shogun 2 με ένα core γιατί βρίζεις τους συμφορουμίτες σου? δεν είδα κανέναν να σε βρίζει.... ή κάνω λάθος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 29, 2011 #650 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Κάνε την πάπια καλύτερα... ignore mode on Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Ιούλιος 29, 2011 #651 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Ηρεμία παίδες. Αμα θέλετε να κάνετε σωστή αντιπαράθεση, μαζεύτε τις μετρήσεις σας και κάντε ένα νέο thread γιατί αμα σκάσει αστρολάβος εδώ μέσα θα γίνει τις μαύρης τρύπας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Ιούλιος 29, 2011 #652 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 2) σε κάποια διαγράμματα δυστυχώς πρέπει να ψεύδεται, και λυπάμαι που το λέω αλλά είναι κρίμα. Αυτο δεν παιζει γιατι τα καναμε παρεα.... Ξοδέψαμε 7 μερες, 1300 benchmarks, σε καθαρα λειτουργικά συστήματα που ειχαν ετοιμαστεί γι αυτο το σκοπο... Για να ετοιμαστεί κατι μοναδικό, δεν εχετε δει τιποτα ακομα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havic Ιούλιος 29, 2011 #653 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Αυτο δεν παιζει γιατι τα καναμε παρεα....Ξοδέψαμε 7 μερες, 1300 benchmarks, σε καθαρα λειτουργικά συστήματα που ειχαν ετοιμαστεί γι αυτο το σκοπο... Για να ετοιμαστεί κατι μοναδικό, δεν εχετε δει τιποτα ακομα... Ψεύτες και απατεώνες, πράκτορες των ξένων συμφερόντων, ουυυυυυυυυ 666 ουυυυυυυυυυυυυυυ 666, είστε διπρόσωποι είστε και αντιπρόσωποι! Περί amd πρέπει να βγουν τα τελικά προϊόντα τα υπόλοιπα (για μένα) είναι υποθέσεις ή “μισά” αποτελέσματα, μερικές φορές καλοπροαίρετα άλλες πάλι όχι και τόσο, ειδικά από κάποιες "αξιόπιστες" πηγές. Υγ όσο για τα screenshots πήξαμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaxos Ιούλιος 29, 2011 #654 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο. Ούτε μέτοχοι στις Intel και AMD να ήσασταν μερικοί! Χωρίς τελικά προϊόντα το μπρα-ντε-φέρ εικασιών δεν βγάζει πουθενά και δεν έχει και πολύ νόημα.Η νέα αρχιτεκτονική προσέγγιση που κάνει η AMD είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη. Ήδη από το 2007 αν δεν κάνω λάθος είχε αρχίσει να καταθέτει τις πατέντες για τη νέα αρχιτεκτονική. Ουσιαστικά πρόκειται για «υβριδικό» 8-πύρηνο μιας και είναι 8-πύρηνος για Integer πράξεις και 4-πύρηνος με 2-way SMT για τις Floating Point πράξεις (δλδ αυτό που ονομάζει η Intel “Hyper-Threading”). Γι’ αυτό και λογικά λόγω των πολύ καλών επιδόσεων στις int πράξεις, στα παιχνίδια θα έχει καλές επιδόσεις, ειδικά σε σχέση με τα τωρινά CPU της AMD. Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα κάνουν scale οι επιδόσεις στην πράξη στους πολλούς πυρήνες, και φυσικά από το πόσο πιο γρήγορη από της Intel θα είναι η νέα αρχιτεκτονική στις default συχνότητες αλλά και clock-to-clock, ή πιο σωστά σε ρολόγια ίσης κατανάλωσης.Είναι σπάσιμο δυστυχώς οι συνεχείς αναβολές αλλά λογικό είναι να υπάρχουν προβλήματα σε μια νέα αρχιτεκτονική και σίγουρα δεν θέλει να επαναλάβει το φιάσκο με το TLB bug. Οπότε, αναμένουμε στο ακουστικό μας. Σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα είναι η τιμολογιακή πολιτική που έχει ανακοινώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mtifosiGR Ιούλιος 29, 2011 #655 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Περιμένω με αγωνία το review billpeppas γιατί βλέπω πως όλα αυτό το "σανό" που μας λέγανε καταρρέει σαν χάρτινος πύργος.Φαίνεται πως η δουλειά είναι πολύ προσεγμένη και πως στην συνέχεια θα δούμε και άλλους "μύθους" να καταρρέουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Ιούλιος 29, 2011 #656 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 πιθανώς μια φτωχή 580! Για να ξεμπουκάρει το CPU σε τέτοιο EYE CANDY θες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ 6950 Crossfire, 6970 CF, 570 SLI , 580 SLIΤο μόνο που δείχνουν τα διαγράμματα είναι GPU LIMITATION! εν μέρη έχεις δίκιοπρέπει να υπάρχει άνεση στη κάρτα γραφικών για να βγει αποτέλεσμα που να άφορα αποκλείστηκα τα cpu'sδηλ χαμηλές αναλύσεις η ελαφριές μηχανές παιχνιδιών για sli/cf που λες είναι λίγο αμφίβολο να έχεις σωστό "ολοκληρωμένο" αποτέλεσμαbill δοκίμασε αν μπορείς το dirt3 σε τπτ 1280*720 Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 29, 2011 #657 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 bill δοκίμασε αν μπορείς το dirt3 σε τπτ 1280*720Να το δοκιμάσω να σας το δοκιμάσω.Το ποιός άνθρωπος με σώας τα φρένας έχει GTX 480 / 580 / 580 SLI και θα παίξει το DiRT 3 στα 1280x720 μου λες ?Δηλαδή ποιός ο σκοπός σας.Όταν παίρνεις την Χ κάρτα γραφικών, αυτή ( και το monitor σου τώρα με τα TFT ) σου λένε "που θα παίξεις" ( ανάλυση, AA & detail settings ).Τι σημασία έχει αν στα 1280x720 2xAA 4xAF με μια 480 o SB @ 5GHz βγάζει 666fps ενώ ο 980X @ 4GHz βγάζει 444fps ? Αφού στα 1680x1050 να πω ? ( λέω μια χαμηλή, αλλά συνάμα υπαρκτή ανάλυση για αρκετή μερίδα των χρηστών στην εποχή μας ) με 2xAA και medium/high game details είσαι πάλι 1% CPU stress & 99% VGA stress που σημαίνει ότι έχεις τα ίδια δεδομένα με test @ 1920x1080 4xAA, δηλαδή η CPU δεν θα κουνήσει την κάρτα.Εσύ πού θα παίξεις ? Στα 1024x768 ή στην native resolution της TFT σου ?Είναι σαν να έχουμε 1 BMW M5 και μια Porsche Carrera GT και να θέλουμε να βρούμε πιο είναι πιο γρήγορο αμάξι σε πίστα, και να τα δοκιμάζουμε πιο θα φτάσει πρώτο στον πάτο ενός γκρεμού... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Ιούλιος 29, 2011 #658 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Να το δοκιμάσω να σας το δοκιμάσω.Το ποιός άνθρωπος με σώας τα φρένας έχει GTX 480 / 580 / 580 SLI και θα παίξει το DiRT 3 στα 1280x720 μου λες ?Δηλαδή ποιός ο σκοπός σας.Όταν παίρνεις την Χ κάρτα γραφικών, αυτή ( και το monitor σου τώρα με τα TFT ) σου λένε "που θα παίξεις" ( ανάλυση, AA & detail settings ).Τι σημασία έχει αν στα 1280x720 2xAA 4xAF με μια 480 o SB @ 5GHz βγάζει 666fps ενώ ο 980X @ 4GHz βγάζει 444fps ? Αφού στα 1680x1050 να πω ? ( λέω μια χαμηλή, αλλά συνάμα υπαρκτή ανάλυση για αρκετή μερίδα των χρηστών στην εποχή μας ) με 2xAA και medium/high game details είσαι πάλι 1% CPU stress & 99% VGA stress που σημαίνει ότι έχεις τα ίδια δεδομένα με test @ 1920x1080 4xAA, δηλαδή η CPU δεν θα κουνήσει την κάρτα.Εσύ πού θα παίξεις ? Στα 1024x768 ή στην native resolution της TFT σου ?Είναι σαν να έχουμε 1 BMW M5 και μια Porsche Carrera GT και να θέλουμε να βρούμε πιο είναι πιο γρήγορο αμάξι σε πίστα, και να τα δοκιμάζουμε πιο θα φτάσει πρώτο στον πάτο ενός γκρεμού...μιστερ με παρεξήγησεςδεν ειπα να γίνει μόνο αυτό, ουτε οτι δεν εχει σκοπό αυτο που γίνεταιμιας και κυκλοφορούν πολλά game engines και έτσι όταν θα τρέξεις έστω μόνο μια φορά σε χαμηλή ανάλυση ένα παιχνίδι με απλά 2 διαφορετικές συχνότητες επεξεργαστή, τότε φαίνεται καλύτερα το cpu optimization και έτσι μετά σε μεγάλες αναλύσεις κάνεις ακόμα καλύτερη εκτίμηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Ιούλιος 29, 2011 #659 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 Είναι σαν να έχουμε 1 BMW M5 και μια Porsche Carrera GT και να θέλουμε να βρούμε πιο είναι πιο γρήγορο αμάξι σε πίστα, και να τα δοκιμάζουμε πιο θα φτάσει πρώτο στον πάτο ενός γκρεμού... Το bmw θα πεσει πρωτο, γιατι το porsche εχει καλυτερη πτητική ικανότητα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιούλιος 29, 2011 #660 Κοινοποίηση Ιούλιος 29, 2011 μιστερ με παρεξήγησεςδεν ειπα να γίνει μόνο αυτό, ουτε οτι δεν εχει σκοπό αυτο που γίνεται μιας και κυκλοφορούν πολλά game engines και έτσι όταν θα τρέξεις έστω μόνο μια φορά σε χαμηλή ανάλυση ένα παιχνίδι με απλά 2 διαφορετικές συχνότητες επεξεργαστή, τότε φαίνεται καλύτερα το cpu optimization και έτσι μετά σε μεγάλες αναλύσεις κάνεις ακόμα καλύτερη εκτίμηση Δεν παρεξηγώ μην φοβάσαι. Άλλωστε ο γραπτός λόγος αφήνει πολλά "ξεκρέμαστα" θέλοντας και μη. Για τα υπόλοιπα, don't worry, δεν νομίζω να αφήνει κάτι ακάλυπτο το περιεχόμενο του πάκου: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.