anima Φεβρουάριος 1, 2011 #41 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 το ΠΛΑΙΣΙΟ..(το ξαναβάζω σε bold..) είναι αυτό που στην τελική πρέπει να πάρει το δίσκο να τον στείλει στην samsung, να παραλάβει την αντικατάσταση και να την επιστρέψει στον πελάτη και όχι να επαφίεται στον μακάκα τον "ραγιά" να ασχοληθεί μόνος του. Το γεγονός ότι συνήθως έχει "buffer" δίσκους για να μειώσει την ταλαιπωρία στον πελάτη είναι έτερο-εκάτερο.Συμφωνώ ουσιαστικά αυτό γίνεται, απλά το συγκεκριμένο κατάστημα για λόγους διευκόλυνσης σου κόβει πιστωτικό για να τελειώνει εκεί η ιστορία και να μην περιμένεις πότε θα σου έρθει ο καινούργιος δίσκος. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο διευκόλυνση δεν παρέχει από τη στιγμή που ο φίλος δεν θέλει να δώσει ευρώ παραπάνω. Τέλος πάντων είτε το πλαίσιο είτε ο φίλος πρέπει να επικοινωνήσουν με τη samsung για να βρεθεί λύση. Προσωπικά μιας και έχω αλλάξει 2 φορές δίσκο, έχω επικοινωνήσει και με κατάστημα και με αντιπροσωπεία σιγά τη διαφορά ρε παιδιά η ίδια διαδικασία είναι. Το χετε κάνει θέμα τώρα λες και άλλα προβλήματα δεν έχουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoc Φεβρουάριος 1, 2011 #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Τέλος πάντων είτε το πλαίσιο είτε ο φίλος πρέπει να επικοινωνήσουν με τη samsung για να βρεθεί λύση.http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdfο φιλος δε χρειαζεται να κανει τιποτα.νομος 2251/94 αρθρο 5(7)7. Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζεστους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση καεπισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης,οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικώνκαι άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τονπροορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.απο το αρθρο 1 του ιδιου νομου1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο.απο το αρθρο 6 του ιδιου νομου1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε Σελίδα 14εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστή Link to comment Share on other sites More sharing options...
anima Φεβρουάριος 1, 2011 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Είσαι σίγουρος ότι ο άλλος είναι ο χαζός; διότι θα έπρεπε πρώτα να σκεφτείς αν ο πελάτης που πληρώνει είναι και αυτός που έχει την υποχρέωση. Το να δώσεις επιπλέον χρήματα για να αποδεσμεύσεις ουσιαστικά αυτά που το κατάστημα σου δέσμευσε δεν είναι και τόσο έξυπνο όσο φαίνεται να πιστεύεις. Ειλικρινά αν όλοι σκέφτονταν σαν και εσένα θα είχα ανοίξει μαγαζί από... εχτές.Φίλε μου όπως έγραψα και πριν, αν ήθελα να να μην δώσω φράγκο παραπάνω θα επικοινωνούσα με τη samsung και θα τέλειωνε εκεί το ζήτημα. Ένα mail είναι όλο και όλο μη τραγικοποιούμε τη κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Φεβρουάριος 1, 2011 #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Φίλε μου όπως έγραψα και πριν, αν ήθελα να να μην δώσω φράγκο παραπάνω θα επικοινωνούσα με τη samsung και θα τέλειωνε εκεί το ζήτημα. Ένα mail είναι όλο και όλο μη τραγικοποιούμε τη κατάσταση.Δεν έχεις δίκιο. Όπου το προϊόν αναφέρει εγγύηση Πλαίσιο σημαίνει ότι το Πλαίσιο παρέχει πλήρη εγγύηση για το προϊόν και όχι μισή. Αν στην απόδειξη πάνω γράφει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση Samsung τότε ναι έχεις δίκιο. Από ότι ξέρω όμως αναγράφεται εγγύηση Πλαίσιο. Το να αναλαμβάνεις εσύ την εγγύηση του προϊόντος δεν είναι "εγγύηση πλαίσιο" σε καμιά περίπτωση. Αν έχεις την όρεξη και τον χρόνο να κάνεις την δουλειά που κανονικά οφείλει να κάνει κάποιος υπάλληλος του καταστήματος αυτό είναι δική σου επιλογή. Αν δεν είναι επιλογή και κάποιου άλλου είναι δικό του θέμα, δικαίωμά του και σίγουρα όχι χαζομάρα.Σαν να παραγγέλνεις από delivery και όταν σου λένε "έλα να τα πάρεις από το μαγαζί" εσύ να λες "ε εντάξει μωρέ κοντά είναι ας μην τα τραγικοποιούμε". Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Φεβρουάριος 1, 2011 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 η ατιμωρησία που προτείνεις anima είναι που κατευθύνει την αγορά. τέτοιου είδους συμπεριφορές θα έπρεπε να κοστίζουν ακριβά στις επιχειρήσεις και αν είναι κατ'επανάληψη να χοντραίνει το πράμα μέχρι και λουκέτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anima Φεβρουάριος 1, 2011 #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Ντάξει παιδιά sorry, αυτή είναι η άποψή μου.Συνήθως όταν χαλάει κάτι παίρνω την αντιπροσωπεία, άλλες φορές τους το στέλνω με δικά τους έξοδα, άλλες φορές έρχονται από το σπίτι και το παίρνουν. Είμαι χαλαρός τύπος και η διαδικασία αυτή δεν με ενοχλεί και ούτε μου φαίνεται τραγική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoc Φεβρουάριος 1, 2011 #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Αν στην απόδειξη πάνω γράφει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση Samsung τότε ναι έχεις δίκιο. Από ότι ξέρω όμως αναγράφεται εγγύηση Πλαίσιο. και παλι συμφωνα με το νομο αυτο δεν ισχυει,νομος 2251/94Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα, εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας ευθύνεται όπως ο παραγωγός.4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του παραγωγού είναι γνωστήΆρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις 1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο.5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης...6. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα** για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. ** ο νομος 3043με λιγα λογια κανεις δεν εχει να κανει με καμια samsung παρα μονο με τον πωλητη 'ή τον εισαγωγεα εαν αυτος ειναι ο πωλητης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 1, 2011 #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2011 Βρε φράγμα, γιατί τέτοια ταλαιπωρία. Αν είχες να κάνεις με λογική αντιμετώπιση τότε καλώς θα έπραττες ως πράττεις. Αλλά σου έχουνε ψήσει το ψάρι στα χείλη ρε φίλε. Πάντως να ακούτε (διαβάζετε ) τον Πάνο... Ξέρει τι λέει(όχι εσύ φράγμα, τα είπαμε αυτά. Εσύ να ακούσεις ένα από τα προηγούμενα ποστ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.