Jump to content



Οι περιπέτειες του Φράγμα στη χώρα του πλαισίου (aka Γκαντεμοδυναμική ΙΙ)


greekfragma

Recommended Posts

το ΠΛΑΙΣΙΟ..(το ξαναβάζω σε bold..) είναι αυτό που στην τελική πρέπει να πάρει το δίσκο να τον στείλει στην samsung, να παραλάβει την αντικατάσταση και να την επιστρέψει στον πελάτη και όχι να επαφίεται στον μακάκα τον "ραγιά" να ασχοληθεί μόνος του. Το γεγονός ότι συνήθως έχει "buffer" δίσκους για να μειώσει την ταλαιπωρία στον πελάτη είναι έτερο-εκάτερο.

Συμφωνώ ουσιαστικά αυτό γίνεται, απλά το συγκεκριμένο κατάστημα για λόγους διευκόλυνσης σου κόβει πιστωτικό για να τελειώνει εκεί η ιστορία και να μην περιμένεις πότε θα σου έρθει ο καινούργιος δίσκος. Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση μόνο διευκόλυνση δεν παρέχει από τη στιγμή που ο φίλος δεν θέλει να δώσει ευρώ παραπάνω. Τέλος πάντων είτε το πλαίσιο είτε ο φίλος πρέπει να επικοινωνήσουν με τη samsung για να βρεθεί λύση. Προσωπικά μιας και έχω αλλάξει 2 φορές δίσκο, έχω επικοινωνήσει και με κατάστημα και με αντιπροσωπεία σιγά τη διαφορά ρε παιδιά η ίδια διαδικασία είναι. Το χετε κάνει θέμα τώρα λες και άλλα προβλήματα δεν έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply
Τέλος πάντων είτε το πλαίσιο είτε ο φίλος πρέπει να επικοινωνήσουν με τη samsung για να βρεθεί λύση.

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

ο φιλος δε χρειαζεται να κανει τιποτα.

νομος 2251/94 αρθρο 5(7)

7. Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζε

στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση κα

επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης,

οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών

και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον

προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

απο το αρθρο 1 του ιδιου νομου

1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής

καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης

(Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού

προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο.

απο το αρθρο 6 του ιδιου νομου

1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του

προϊόντος του.

2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή

συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος

επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα

με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που

ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα

θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα,

εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.

3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης

μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας

ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του

προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε

Σελίδα 14εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου

που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων

εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του

παραγωγού είναι γνωστή

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος ότι ο άλλος είναι ο χαζός; διότι θα έπρεπε πρώτα να σκεφτείς αν ο πελάτης που πληρώνει είναι και αυτός που έχει την υποχρέωση. Το να δώσεις επιπλέον χρήματα για να αποδεσμεύσεις ουσιαστικά αυτά που το κατάστημα σου δέσμευσε δεν είναι και τόσο έξυπνο όσο φαίνεται να πιστεύεις.

Ειλικρινά αν όλοι σκέφτονταν σαν και εσένα θα είχα ανοίξει μαγαζί από... εχτές.

Φίλε μου όπως έγραψα και πριν, αν ήθελα να να μην δώσω φράγκο παραπάνω θα επικοινωνούσα με τη samsung και θα τέλειωνε εκεί το ζήτημα. Ένα mail είναι όλο και όλο μη τραγικοποιούμε τη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου όπως έγραψα και πριν, αν ήθελα να να μην δώσω φράγκο παραπάνω θα επικοινωνούσα με τη samsung και θα τέλειωνε εκεί το ζήτημα. Ένα mail είναι όλο και όλο μη τραγικοποιούμε τη κατάσταση.

Δεν έχεις δίκιο. Όπου το προϊόν αναφέρει εγγύηση Πλαίσιο σημαίνει ότι το Πλαίσιο παρέχει πλήρη εγγύηση για το προϊόν και όχι μισή. Αν στην απόδειξη πάνω γράφει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση Samsung τότε ναι έχεις δίκιο. Από ότι ξέρω όμως αναγράφεται εγγύηση Πλαίσιο. Το να αναλαμβάνεις εσύ την εγγύηση του προϊόντος δεν είναι "εγγύηση πλαίσιο" σε καμιά περίπτωση. Αν έχεις την όρεξη και τον χρόνο να κάνεις την δουλειά που κανονικά οφείλει να κάνει κάποιος υπάλληλος του καταστήματος αυτό είναι δική σου επιλογή. Αν δεν είναι επιλογή και κάποιου άλλου είναι δικό του θέμα, δικαίωμά του και σίγουρα όχι χαζομάρα.

Σαν να παραγγέλνεις από delivery και όταν σου λένε "έλα να τα πάρεις από το μαγαζί" εσύ να λες "ε εντάξει μωρέ κοντά είναι ας μην τα τραγικοποιούμε".

Link to comment
Share on other sites

η ατιμωρησία που προτείνεις anima είναι που κατευθύνει την αγορά.

τέτοιου είδους συμπεριφορές θα έπρεπε να κοστίζουν ακριβά στις επιχειρήσεις

και αν είναι κατ'επανάληψη να χοντραίνει το πράμα μέχρι και λουκέτο.

Link to comment
Share on other sites

Ντάξει παιδιά sorry, αυτή είναι η άποψή μου.

Συνήθως όταν χαλάει κάτι παίρνω την αντιπροσωπεία, άλλες φορές τους το στέλνω με δικά τους έξοδα, άλλες φορές έρχονται από το σπίτι και το παίρνουν. Είμαι χαλαρός τύπος και η διαδικασία αυτή δεν με ενοχλεί και ούτε μου φαίνεται τραγική.

Link to comment
Share on other sites

Αν στην απόδειξη πάνω γράφει εγγύηση αντιπροσωπείας ή εγγύηση Samsung τότε ναι έχεις δίκιο. Από ότι ξέρω όμως αναγράφεται εγγύηση Πλαίσιο.

και παλι συμφωνα με το νομο αυτο δεν ισχυει,

νομος 2251/94

Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα

1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του

προϊόντος του.

2. Ως παραγωγός θεωρείται ο κατασκευαστής τελικού προϊόντος, πρώτης ύλης ή

συστατικού, καθώς και κάθε πρόσωπο που εμφανίζεται ως παραγωγός του προϊόντος

επιθέτοντας σε αυτό την επωνυμία, το σήμα ή άλλο διακριτικό του γνώρισμα. Προϊόντα

με την έννοια αυτού του άρθρου θεωρούνται και τα κινητά πράγματα που

ενσωματώθηκαν ως συστατικά σε άλλα πράγματα κινητά ή ακίνητα. Προϊόντα

θεωρούνται επίσης οι φυσικές δυνάμεις, ιδίως το ηλεκτρικό ρεύμα και η θερμότητα,

εφόσον υπόκεινται σε εξουσίαση, όταν περιορίζονται σε ορισμένο χώρο.

3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, χρηματοδοτική ή απλή μίσθωση ή άλλης

μορφής διανομή στα πλαίσια της επαγγελματικής εμπορικής του δραστηριότητας

ευθύνεται όπως ο παραγωγός.

4. Όταν η ταυτότητα του παραγωγού είναι άγνωστη, κάθε προμηθευτής του

προϊόντος θεωρείται για την εφαρμογή του νόμου αυτού παραγωγός, εκτός αν μέσα σε

εύλογο χρόνο ενημερώσει τον καταναλωτή για την ταυτότητα του παραγωγού ή εκείνου

που του προμήθευσε το προϊόν. Το ίδιο ισχύει και για τον προμηθευτή προϊόντων

εισαγωγής, όταν η ταυτότητα του εισαγωγέα είναι άγνωστη, έστω και αν η ταυτότητα του

παραγωγού είναι γνωστή

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

1. Για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου, προμηθευτής είναι και ο κατασκευαστής

καταναλωτικού προϊόντος, ο εισαγωγέας του σε κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης

(Ε.Ε), καθώς και κάθε πρόσωπο που παρουσιάζεται ως παραγωγός καταναλωτικού

προϊόντος, θέτοντας σε αυτό το όνομά του, το σήμα του ή άλλο διακριτικό σημείο.

5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της

εγγύησης...

6. Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα**

για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων

ιδιοτήτων.

** ο νομος 3043

με λιγα λογια κανεις δεν εχει να κανει με καμια samsung παρα μονο με τον πωλητη 'ή τον εισαγωγεα εαν αυτος ειναι ο πωλητης.

Link to comment
Share on other sites

Βρε φράγμα, γιατί τέτοια ταλαιπωρία. Αν είχες να κάνεις με λογική αντιμετώπιση τότε καλώς θα έπραττες ως πράττεις. Αλλά σου έχουνε ψήσει το ψάρι στα χείλη ρε φίλε.

Πάντως να ακούτε (διαβάζετε ) τον Πάνο... Ξέρει τι λέει(όχι εσύ φράγμα, τα είπαμε αυτά. Εσύ να ακούσεις ένα από τα προηγούμενα ποστ)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.