Jump to content



Οι περιπέτειες του Φράγμα στη χώρα του πλαισίου (aka Γκαντεμοδυναμική ΙΙ)


greekfragma

Recommended Posts

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Πολυ ευκολα θα σε εξυπετησουν και θα τον βρουν χαλασμενο αν δεχτεις να παρεις πιστωτικο στα 35 ευρω...σε καμια περιπτωση δεν θα σου δωσουν αλλο hdd 1tb...4 δισκους διαφορων χωριτικοτητων εχω παει χαλασμενους DOA κ ποτε δεν μου εδωσαν αλλο δισκο.ουτε καν τα λεφτα μου πισω..μονο πιστωτικο και καθε φορα εχανα τα μεταφορικα 3 ευρω που εδινα...οταν ειπα να τους στειλουν πισω στην εταιρια για να γινει αντικατασταση με ρωτουσαν τι ειναι αυτο....πραγματικα θελω να μας πεις οταν τελειωσει ολο αυτο τι εγινε...

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας εκ πείρας : Μου έχει συμβεί δίσκος φίλου που είχε μουλαρώσει και δεν τον έβλεπε ΚΑΝΕΝΑ pc με windows (ούτε από το bios φαινόταν), να δουλεύει τέλεια, αφού boot-άραμε με ubuntu live cd (αναγνωρίστηκε κανονικά) , φορμαρίστηκε σε ext4 και μετά σε NTFS, για να δουλέψει στα win απροβλημάτιστα.

Τότε σήκωσα τα χέρια ψηλά, παραδέχτηκα ότι δεν έχω ιδέα τι παίζει με δίσκους, τους controllers και πώς σκατά δουλεύουν κτλ. Απλά πριν πάω δίσκο για RMA, πάντα κάνω μια τελευταία δοκιμή σε linux. Η πρόταση του yanni δεν είναι τυχαία.

Αν αποφασίσεις να το δοκιμάσεις και δεν ξέρεις τι να κάνεις, πες μου να σου δώσω αναλυτικές οδηγίες (είναι πολύ απλό και σίγουρα πολύ λιγότερο χρονοβόρο από τα διαγνωστικά που τρέχεις).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τα πράγματα είναι απλά (τουλάχιστον έτσι νομίζω)

Πάρε το πιστωτικό που σου δίνει ο άνθρωπος και δώσε λίγα λεφτά παραπάνω και πάρε έναν άλλο δίσκο στο 1tb. Όλο αυτό το δράμα που έχεις περάσει δεν αξίζει για 20 ευρώ διαφορά (μην είσαι και τσίπης).

Link to comment
Share on other sites

1ον η διαφορά δεν ειναι 20 αλλά 30ευρώ.

2ον εφόσον ο δίσκος δε μου δουλεύει και εφόσον αγοράστηκε πρόσφατα όφειλαν να τον αλλάξουν με άλλο ίδιων χαρακτηριστικών.

τα περι τσίπηδων σου εύχομαι να μη σου τύχουν μπούμερανγκ και να κολυμπάς μια ζωή στο χρήμα.

Link to comment
Share on other sites

φραγμα, λες και εισαι και χθεσινος

αυτά δεν τα κάνει το Πλαίσιο ...ΠΙΑ!

οταν παίρνεις κάτι σε προσφορά και χαλάσει, παίρνεις πίσω πιστωτικό και τέλος.

τοση ταλαιπωρία για να βγάλεις τι ακριβώς? παρε ενα πιστωτικό να τελειώνει, δεν νιώθεις ότι "γέρασες" για να τα κυνηγάς αυτά? αρκετα τα κυνηγήσαμε παλιότερα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

1ον η διαφορά δεν ειναι 20 αλλά 30ευρώ.

2ον εφόσον ο δίσκος δε μου δουλεύει και εφόσον αγοράστηκε πρόσφατα όφειλαν να τον αλλάξουν με άλλο ίδιων χαρακτηριστικών.

τα περι τσίπηδων σου εύχομαι να μη σου τύχουν μπούμερανγκ και να κολυμπάς μια ζωή στο χρήμα.

Ναι φίλε μου αλλά η προσφορά τελείωσε και δεν έχουν άλλους τέτοιους δίσκους. Σε αυτή τη περίπτωση σου κόβουν ένα πιστωτικό και τελειώνει εκεί το θέμα.

Τι θέλεις δηλαδή να ξανακάνουν συμφωνία με τη samsung για να σου ξαναδώσουν τον ίδιο δίσκο.

Η λογική πήρα 1 tb δώσε μου ένα tb δεν υφίσταται από τη στιγμή που υπάρχει διαφορά στη τιμή.

Έλα άσε τα χαζά και πήγαινε δώσε τα 30 ευρώ όποτε καταφέρεις να τα βρεις το πιστωτικό εκεί θα είναι.

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αλλά μιας και ανήκω στην εργατική τάξη θα δυσκολευτώ κάποια στιγμή να κολυμπάω στο χρήμα (ίσως πρέπει να αρχίσω να παίζω τζόκερ :) ).

Link to comment
Share on other sites

Η λογική πήρα 1 tb δώσε μου ένα tb δεν υφίσταται από τη στιγμή που υπάρχει διαφορά στη τιμή.

.

η λογικη μπορει να υπαρχει υπαρχει ομως ο νομος που λεει σαφεστατα οτι γινεται αντικατασταση με αλλο προιόν ιδιων ή καλυτερων χαρακτηριστικων.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε anima συγγνωμη αλλα εχεις λαθος σε αυτο που λες και επειδη το ειπες 2 φορες δεν μπορω να μην γραψω κατι!! Οταν το Π σου λεει σου δινω με 35 ευρω 1 τερρα και πας και δινεις τα λεφτα σου να το παρεις, εδωσες τα λεφτα σου για να παρεις 1 τερρα. Οχι για να δωσεις μετα αλλα 30 για να παρεις με 65 ευρω συνολο 1 τερρα

Γιατι αν ηταν να δωσεις 65 μπορει να ηθελες να πας ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΑΓΑΖΙ που το εχει ας πουμε 55 ευρω, ή ειναι πιο κοντα σου, ή στο κατω κατω ετσι γουσταρες να πας σε αλλο μαγαζι!!

ΑΛΛΑ ΟΧΙ σε προσελκυει το Π να πας με τα 35 ευρω να παρεις τη σαπιλα την χαλασμενη, σου ΔΕΣΜΕΥΟΥΝ τα λεφτα σου καθως δεν κανουν επιστροφη μετρητων και μετα σου κοτσαρουν να σκασεις αλλα τοσα να παρεις ενα new σε κανονικη τιμη!!

Αυτα δεν ειναι κολπα marketing!!

Αυτο λεγεται ΑΠΑΤΗ!!

Ε ΟΧΙ δεν θα πουμε και μπραβο σε αυτο, δεν ειναι business αυτο ειναι λαικη αγορα

ΕΛΕΟΣ :sick:

Link to comment
Share on other sites

φραγμα, λες και εισαι και χθεσινος

αυτά δεν τα κάνει το Πλαίσιο ...ΠΙΑ!

οταν παίρνεις κάτι σε προσφορά και χαλάσει, παίρνεις πίσω πιστωτικό και τέλος.

τοση ταλαιπωρία για να βγάλεις τι ακριβώς? παρε ενα πιστωτικό να τελειώνει, δεν νιώθεις ότι "γέρασες" για να τα κυνηγάς αυτά? αρκετα τα κυνηγήσαμε παλιότερα :hehe:

και αν δεν κανω λαθος το πλαισιο δεν κανει αντικατασταση προιον εφοσον εχει βγει απο την συσκευασια του εντος 20 ημερων, αυτο νομιζω ισχυει για προιοντα σφραγισμενα...

Κανε οτι σου λενε, παρε το πιστωτικο σου....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο ότι χάλασε ο δίσκος δε φταίει το κατάστημα.

Απάτη δεν υπάρχει εκτός αν έχεις πληροφορίες ότι το έκαναν επίτηδες lol.

Για την αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ευθύνεται ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα.

Το κατάστημα δεν μπορεί να μπαίνει μέσα κάθε φορά που θα χαλάει ένας δίσκος της samsung και να σου δίνει 30 ευρώ ακριβότερο δίσκο. Σκεφτείτε το λογικά, από τη μεριά τους μόνο πιστωτικό μπορούν να δώσουν.

Άμα ο φίλος θέλει ντε και καλά να μη δώσει ευρώ παραπάνω μπορεί να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή απευθείας.

Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα δεν μπορεί να μπαίνει μέσα κάθε φορά που θα χαλάει ένας δίσκος της samsung και να σου δίνει 30 ευρώ ακριβότερο δίσκο.

σημασια εχει ποσο τον αγοραζει οχι ποσο τον πουλαει. Ανετα μπορει κ ο δισκος που τωρα ειναι +30€ σε 1 μηνα να ναι σε προσφορα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο ότι χάλασε ο δίσκος δε φταίει το κατάστημα.

Απάτη δεν υπάρχει εκτός αν έχεις πληροφορίες ότι το έκαναν επίτηδες lol.

Για την αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ευθύνεται ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα.

Το κατάστημα δεν μπορεί να μπαίνει μέσα κάθε φορά που θα χαλάει ένας δίσκος της samsung και να σου δίνει 30 ευρώ ακριβότερο δίσκο. Σκεφτείτε το λογικά, από τη μεριά τους μόνο πιστωτικό μπορούν να δώσουν.

Άμα ο φίλος θέλει ντε και καλά να μη δώσει ευρώ παραπάνω μπορεί να επικοινωνήσει με τον κατασκευαστή απευθείας.

Εγώ τουλάχιστον αυτό θα έκανα.

Τον δίσκο απο το ΠΛΑΙΣΙΟ τον αγόρασε και το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι υπεύθυνο από το ΝΟΜΟ(εκτός αν ανέγραφε κάπου εμφανώς εγγύηση αντιπροσωπείας) να του αντικαταστήσει το προϊόν με ΙΔΙΟ ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ.. και δεν είναι θέμα του πελάτη να επικοινωνήσει με την samsung.. το ΠΛΑΙΣΙΟ..(το ξαναβάζω σε bold..) είναι αυτό που στην τελική πρέπει να πάρει το δίσκο να τον στείλει στην samsung, να παραλάβει την αντικατάσταση και να την επιστρέψει στον πελάτη και όχι να επαφίεται στον μακάκα τον "ραγιά" να ασχοληθεί μόνος του. Το γεγονός ότι συνήθως έχει "buffer" δίσκους για να μειώσει την ταλαιπωρία στον πελάτη είναι έτερο-εκάτερο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο ότι χάλασε ο δίσκος δε φταίει το κατάστημα.

υπευθυνος για την εκτελεση της εγγυσης ειναι ο πωλητης.

αρθρο 537 νομου 3043/2002

Για την αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ευθύνεται ο κατασκευαστής και όχι το κατάστημα.

υπευθυνος για αντικατασταση ειναι ο πωλητης

αρθρο 540 νομου 3043/2002

Link to comment
Share on other sites

Έλα άσε τα χαζά και πήγαινε δώσε τα 30 ευρώ όποτε καταφέρεις να τα βρεις το πιστωτικό εκεί θα είναι.

Είσαι σίγουρος ότι ο άλλος είναι ο χαζός; διότι θα έπρεπε πρώτα να σκεφτείς αν ο πελάτης που πληρώνει είναι και αυτός που έχει την υποχρέωση. Το να δώσεις επιπλέον χρήματα για να αποδεσμεύσεις ουσιαστικά αυτά που το κατάστημα σου δέσμευσε δεν είναι και τόσο έξυπνο όσο φαίνεται να πιστεύεις.

Ειλικρινά αν όλοι σκέφτονταν σαν και εσένα θα είχα ανοίξει μαγαζί από... εχτές.

Link to comment
Share on other sites

Λέει όμως και κάτι για δυσανάλογες δαπάνες...οπως λογικά εδώ...

Δυσανάλογες δαπάνες σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Σκέψου το παράδειγμα ενός προϊόντος, ας πούμε ένας επεξεργαστής, με τριετή εγγύηση . Αγοράζω δηλαδή σήμερα έναν athlon X2 ο οποίος καταστρέφεται το 2013 που οι athlon δεν υπάρχουν πια. Δεν μπορώ να πάω να ζητήσω έναν bulldozer με τα ίδια χαρακτηριστικά επειδή δεν υπάρχουν πια οι athlon. Αυτό αντιλαμβάνομαι εγώ ως δυσανάλογη δαπάνη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.