nycos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 2004 Καλή και πανευκολη η λύση ταπερ αλλα μου πιάνει πολύ χώρο, σκεφτηκα λοιπον να φτιαξω ενα τανκ το οποιο θα εκμεταλευεται τον κενο χώρο του κουτιού διακριτικα, κατεληξα λοιπόν οτι πίσω απο τους δίσκους χωράει ενα μακρόστενο τανκ ύψους 25 cm και φάρδους 5 cm (το κουτί μου ειναι το chieftec του πλαισιου). Ρωτάω τον μπαρμπα Παναγο (dad) και επι ευκαιριας των διακοπών του πάσχα κάτσαμε και φτιάξαμε ενα στρογγυλό τανκ, χαλκοσολύνα Φ 42, με 2 Φ 10 χάλκινα σωληνάκια (εισοδος-εξοδος), δεν βρήκαμε χάλκινες ταπες οποτε για τάπες κολήσαμε χάλκινη λαμαρινα και την κολήσαμε, επειτα επεσε τροχός... Το μονο που με προβληματίζει τώρα είναι η εμφάνισή του, βαριέμαι να κατσω να τρίβω να το κανω γυαλί αλλα μην το αφήσω και έτσι σκέτο... πως μπορω να το βάψω? αν του ρίξω χρώμα με σπρεί και καπάκι βερνίκι σπρέι θα πετύχει?? Στο πάνω μέρος του να του κάνω μια τρύπα για τον αέρα? ή να το αφήσω έτσι κλειστο τελείως? (Δεν το εχω συνδέσει ακόμα..) Ιδου:
Skinny13 Απρίλιος 20, 2004 #2 Απρίλιος 20, 2004 καλο ειναι αλλα μηπως ακολουθει τη λογικη αυτου εδω?http://www.thelab.gr/showthread.php?threadid=2707
nycos Απρίλιος 20, 2004 Author #4 Απρίλιος 20, 2004 πιθανον οπως λεει και ο skinny με Τ....δυστηχως δεν πρεπει να υπαρχει τάπα πλαστικη ή κατι τετοιο... ε?οποτε....
Skinny13 Απρίλιος 20, 2004 #5 Απρίλιος 20, 2004 με ενα απλο χωνακι γεμιζει ρε παιδια..... :blink: δυσκολο ε? επισης κλεινει με ενα ρακορ παρομοιο με αυτα τα 3 που ειναι στη μεση της εικονας με την κοκκινη πεταλουδα αυτο ειναι ακομα πιο δυσκολο @nycos μην τα αφησεις ανοιχτο, θα μαζεψει σκονη, μπορεις να κανεις κατι παρομοιο με αυτο που εκανα και εγω και αμα βαριεσαι να το τριψεις, περνα του ενα σπρει ,ή αμα εχεις μπογια, περνα ενα ασταρι και μετα βαψιμο κανονικα με πινελο
antonisk7 Απρίλιος 20, 2004 #6 Απρίλιος 20, 2004 Εγώ παντως δεν θα το έβαφα , άσε που καθαρος χαλκός επιτρέπει μία μείωση της θερμοκρασίας του νερού. Λίγο τρίψιμο με αλοιφή brasso και είσαι μια χαρά.
panigrc Απρίλιος 21, 2004 #8 Απρίλιος 21, 2004 Πολύ καλή ιδέα !!! Σίγουρα θα έχεις καλύτερες θερμοκρασίες. Αλλά να το περνάς με κανενα καθαριστικό που και που γιατι θα αρχίσει να διαβρώνεται αλλιώς.
Skinny13 Απρίλιος 21, 2004 #9 Απρίλιος 21, 2004 αμα πιανει το χερι σου παρε φυλλα χαλκου και κολλα τα επανω , δεν νομιζω οτι ειναι κατι το εξαιρετικα δυσκολο αν εχεις λιγη βοηθεια τπυλαχιστον κανε μια προσπαθεια
Iannis1416003167 Απρίλιος 22, 2004 #10 Απρίλιος 22, 2004 Αρχική απάντηση από Skinny13 με ενα απλο χωνακι γεμιζει ρε παιδια..... :blink: δυσκολο ε? επισης κλεινει με ενα ρακορ παρομοιο με αυτα τα 3 που ειναι στη μεση της εικονας με την κοκκινη πεταλουδα αυτο ειναι ακομα πιο δυσκολο @nycos μην τα αφησεις ανοιχτο, θα μαζεψει σκονη, μπορεις να κανεις κατι παρομοιο με αυτο που εκανα και εγω και αμα βαριεσαι να το τριψεις, περνα του ενα σπρει ,ή αμα εχεις μπογια, περνα ενα ασταρι και μετα βαψιμο κανονικα με πινελο κλεφτη φωτογραφιωννννννννννννννννννν :) :) :) καλο ειναι και έτσι αβαφτο
jax7480 Απρίλιος 22, 2004 #11 Απρίλιος 22, 2004 Αρχική απάντηση από Skinny13 αμα πιανει το χερι σου παρε φυλλα χαλκου και κολλα τα επανω , δεν νομιζω οτι ειναι κατι το εξαιρετικα δυσκολο αν εχεις λιγη βοηθεια [τπυλαχιστον κανε μια προσπαθεια Αυτο ειναι το καινουριο resarator της Zalman?????
Skinny13 Απρίλιος 22, 2004 #12 Απρίλιος 22, 2004 σορυ Γιαννηαπλα την βρηκα προχειρη και καλοτραβηγμενη (γλιψ) και .....@zaxναι ,zalman ειναι αλλα ποσο αποδιδει εξαρταται απο τη διατομη του τανκ αλλα και το μηκος τουhttp://www.nordichardware.com/reviews/cooling/2004/Zalman_passiv/index.php
nycos Απρίλιος 23, 2004 Author #13 Απρίλιος 23, 2004 Τελικα απλά το έτριψα για να μην είναι μαύρο χαλι... και του έριξα βερνίκι σπρευ...Κατάφερα να κάνω εξαέρωση και το βραδάκι θα ανεβάσω καμια φωτο...Δύσκολο να κολήσω φινς, σπουδάζω Ηράκλειο Κρήτης και εδω δεν εχω εργαλεία... ενω Καρυστο εχω και εργαλεία και τον dad που κανει τα ταχυδακτυλουργικά του...
nycos Μάϊος 19, 2004 Author #14 Μάϊος 19, 2004 Τελικα δεν είδα διαφορα... μιας και πριν το Πασχα που το εστεισα το wc μου χωρις το τανκ ειχα 27 βαθμούς idle, και τωρα με το τανκ εχω 36 idle... βεβαια αλλη θερμοκρασία δωματίου τότε και άλλη τώρα.Να πω μια ιδεα? Μιας και ειναι χάλκινο σκέφτηκα να του κοτσάρω ενα πελτιερ σε μια ακρη του, το οποιο απλα θα παγώνει το κατω σημείο του τανκ απο το οποιο ρουφάει νερό η αντλία, ολο και κατι δεν θα κανει? Και για να μην χρειάζεται πολύ ψύξη η ακρη του πελτιερ να του δώσω 9volt ή κ πιο λίγο και να βαλω μια ttvolvano που εχω περίσια...Μήπως με μια τέτοια κατασκευή μελετημενη, με μικρο μεγεθος, οπου το τανκ θα ψύχεται απο το πελτιερ, θα ήταν περιτό το radiator?
.38-.45 Μάϊος 19, 2004 #15 Μάϊος 19, 2004 αν το φτιαξεις σωστα, σιγουρα δε χρειαζεται. ή ακομα καλυτερα, να εχεις το ψυγειο για να κρυωνεις το νερο που κρυωνει το πελτιερ που κρυωνει το νερο που ειναι μεσα στο τανκ.
nycos Μάϊος 19, 2004 Author #16 Μάϊος 19, 2004 Αρχική απάντηση από .38-.45 αν το φτιαξεις σωστα, σιγουρα δε χρειαζεται. ή ακομα καλυτερα, να εχεις το ψυγειο για να κρυωνεις το νερο που κρυωνει το πελτιερ που κρυωνει το νερο που ειναι μεσα στο τανκ. με μπερδεψες... πως το συνδεεις αυτο που ειπες?
.38-.45 Μάϊος 19, 2004 #17 Μάϊος 19, 2004 οσο καλυτερη ψυξη εχει το πελτιερ, τοσο καλυτερα αποδιδει. κι επειδη η ttvolvano που εχεις ισως δε φτανει, μπορεις να βαλεις μπλοκ στο πελτιερ, και να κρυωνεις το πελτιερ με νερο (οποτε χρειαζεσαι το ψυγειο για το πελτιερ και οχι για το τσιπ σου). βεβαια αυτο σημαινει εντελως διαφορετικο σχεδιασμο ολου του κυκλωματος ψυξης (στην ουσια 2 κυκλωματα, ενα για κρυωνει το πελτιερ κι ενα για κυκλοφορει το κρυο νερο στο τσιπ)
nycos Μάϊος 19, 2004 Author #18 Μάϊος 19, 2004 Ειναι too much... 2 συστηματα... προτιμότερο ειναι να το κανεις οπως εσυ, το πελτερ στον επεξεργαστη με 1 συστημα...Με την volcano υπάρχει περίπτωση να καει το πελτιερ? Δεν θέλω να κερδίσω τρελους βαθμούς... Ρώτησα σε ενα μαγαζί και είχε 2 μεγέθη πελτιερ, μικρό κ μεγάλο, αλλα δεν συγκράτησα watt, αν παρω το μικρό και του δωσω 9 βολτ? μπορω να υπολογίσω θερμοκρασίες και watt με καποιον τρόπο?
.38-.45 Μάϊος 19, 2004 #19 Μάϊος 19, 2004 θελεις καποια βατ, και δε νομιζω να φτασει η ψυξτρα για να σωσει το πελτιερ απο σιγουρη καταστροφη. και θες και 2η ψυκτρα, στην κρυα μερια του πελτιερ, για να εχεις πιο μεγαλη επιφανεια επαφης με το νερο. δυσκολο αυτο που ζητας με τις θερμοκρασίες και τα watt, καποιες εταιρειες που παραγουν πελτιερ εχουν προγραμματα, αλλα θελεις διδακτορικο για να καταλαβεις τι κανεις. click
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.