zervas Δεκέμβριος 31, 2010 #21 Δεκέμβριος 31, 2010 τοτε ξεκινα τα τηλεγωνα και τις απειλες μπας και δεις προκοπη...καλη τυχη!!
oxide Ιανουάριος 1, 2011 #22 Ιανουάριος 1, 2011 Ειπες τη μαγικη λεξη ΕΛΤΑ αν δεν το καταλαβες...Αυτο τα λεει ολα...1 μηνα τωρα ειμαι καθε πρωι σπιτι...Παντα βρισκω ειδοποιητηρια κατω απο την πορτα κ παντα ο ταχυδρομος μου λεει οτι χτυπησε κ δεν με βρηκε...Εννοειται οτι μου λεει ψεμματα....Αφου ειμαι καθε πρωι σπιτι....anyway καλη τυχη!μια μερα θα τον πετύχω όμως να μου κολλάει χαρτάκι χωρίς να χτυπήσει και θα τον ξεφτιλίσω.
redbighunter Ιανουάριος 1, 2011 Author #23 Ιανουάριος 1, 2011 μια μερα θα τον πετύχω όμως να μου κολλάει χαρτάκι χωρίς να χτυπήσει και θα τον ξεφτιλίσω. εγω θα του το δωσω να το φαε μαζι με το κουδουνι μου και τα κουλα του τα χερια!
tsitas Ιανουάριος 2, 2011 #24 Ιανουάριος 2, 2011 σιγα τη διαφορα....βαλε κατω να δεις τι σου κοστισε αυτη που πηρες....χωρια οτι δεν την πηρες και εχεις πληρωσει.ευχομαι καλη καταληξη να χει το πραγμα..παντως πανω απο 1-1,5 κιλο απο το εξωτερικο προιον να το αποφευγουμε καλυτερα...
marios1957 Ιανουάριος 5, 2011 #25 Ιανουάριος 5, 2011 Πιξμάνια,τί μου θυμίσατε τώρα...Μεγάλο 'ρδέλλο,όπου σε πιάσουν είναι.Πριν ενάμισυ χρόνο είχα αγοράσει ένα Mustek A3,ήταν το μόνο e-κατάστημα που το είχε.Στο τρίμηνο επάνω πέθανε.Έτυχε.Τηλέφωνο σ' αυτούς (μιας και η Ελληνική αντιπροσώπευσή του αποδήμησε ες Ιταλίας...),ημέλια,κόντρα τηλέφωνα στο Ελληνικό γραφείο τους να γλυτώσω τα 160€ των μεταφορικών (το σκάνερ το πήρα 180€ με πληρωμένα μεταφορικά...),αλλά αυτή ήταν και η πάγια στάση της εταιρείας,στείλτε το σε μάς,πληρώστε τα μεταφορικά και σας το ξαναστέλνουμε επισκευασμένο ή σας πιστώνουμε ένα ποσόν αφαιρώντας την περίοδο χρήσης,όπως εμείς κοστολογούμε.Το μόνο που τους έτσουξε ήταν το κράξιμο που φάγανε στο παλιό μαγαζί του σχωρεμένου του Γκιόλια,εκεί τα είδανε όλα και μάλιστα επειδή τους κόστιζε ο δικηγόρος για μυνήσεις,το παίξανε e-τσαμπουκάδες,με έμμεσες απειλές κλπ και χωρίς να γκουγκλάρουνε κι όλας,να δούνε από πού θα τους έρθει.(=24/7/365 πάνω απ' την οθόνη μου,btw)Σε μια μέρα (μετά που τα πήρα και το νοιώσανε),μου στείλανε με e-mail αριθμό αποστολής που θάχει πάνω του ο UPSίστας που θάρθει να το παραλάβει με δικά τους έξοδα,lololol.Μέσα σε μια βδομάδα είχα καινούργιο scanner,μιας και δεν ασχολιόταν η Μustek με επισκευές.Ηθικόν δίδαγμα:Ποτέ πάνω από δίκιλο απ' όξω και κράξιμο στα fora άμα κάτσει στραβή.Είναι η μόνη άμυνά μας απέναντι στο bulling Τους.
redbighunter Ιανουάριος 7, 2011 Author #26 Ιανουάριος 7, 2011 Λοιπον ερχομαι με νεα! αφου εστηλα 500 e-mail στην pixmania, και αλλα τοσα στα κεντρικα της Bpost στο Βελγιο.... ολως ξαφνικα με περνουν τηλ απο τις ταχυμεταφορες ΕΛΤΑ Μοσχατου οτι εχουν την τηλεοραση μου και μαλιστα απο τις 14/12! παω απο εκει επιτοπου και αφου μου αραδιασανε ενα καρο ψεμματα και καλα για το μπερδεμα που εγινε, περνω την τηλεοραση επιτελους! Ευτυχως η τηλεοραση ηταν απειραχτη, ουτε χτυπηματα, ουτε γραζουνιες, ουτε ελλειπη αξερουαρ, ουτε καμενα πιξελ! Παλι καλα!
Lazy Dog Ιανουάριος 7, 2011 #27 Ιανουάριος 7, 2011 Καλοδουλευτη να ειναι Το πιο πιθανο ειναι την κουτσουλια να την εχουν κάνει τα δικά μας καμαρια των ΕΛΤΑ...:sick:
redbighunter Ιανουάριος 7, 2011 Author #28 Ιανουάριος 7, 2011 Καλοδουλευτη να ειναι Το πιο πιθανο ειναι την κουτσουλια να την εχουν κάνει τα δικά μας καμαρια των ΕΛΤΑ...:sick: Ευχαριστω πολυ! παντως καμια σχεση η samsung ue32c5100 που πηρα τωρα, με την viewsonic vx2433wm που ειχα!
Chosen Ιανουάριος 7, 2011 #30 Ιανουάριος 7, 2011 Ηθικόν δίδαγμα:Ποτέ πάνω από δίκιλο απ' όξω και κράξιμο στα fora άμα κάτσει στραβή.Είναι η μόνη άμυνά μας απέναντι στο bulling Τους. Λάθος, δεν είναι η μόνη σου άμυνα, είναι και ο νόμος με το μέρος σου. Τα μεταφορικά σε περίπτωση βλάβης ενώ το προϊόν είναι εντός εγγύησης βαρύνουν το κατάστημα, ακόμα κι αν σου πουν να το στείλεις στον κατασκευαστή στην Κίνα. Με λίγα λόγια α) δεν σου κάναν χάρη που κάλυψαν τα μεταφορικά, αλλά ακολούθησαν τον νόμο, και β) η καθυστέρηση οφείλεται σε συνδυασμό "ρίχνω άδεια" της Pix και της δικής σου άγνοιας/ημιμάθειας επί του θέματος.
racer Ιανουάριος 7, 2011 #31 Ιανουάριος 7, 2011 Δηλαδή Chosen τώρα που θέλω να στείλω κάτι καμένες μνήμες στο Πλαίσιο, να τις στείλω με courier και δικά τους μεταφορικά; Θα το δεχτούν το πακέτο ή πρέπει πρώτα να επικοινωνήσω μαζί τους;
Chosen Ιανουάριος 7, 2011 #32 Ιανουάριος 7, 2011 Εννοείται ότι επικοινωνείς με το κατάστημα πρώτα.Επίσης, τα περί καλυμμένων μεταφορικών ισχύουν μόνο για online αγορές. Αν αγόρασες κάτι μπαίνοντας στο μαγαζί, θα το επιστρέψεις για επισκευή μπαίνοντας πάλι στο μαγαζί.Γενικά: οι αυστηροί νόμοι υπάρχουν για προστασία των online καταναλωτών και την φαινομενικά μεγαλύτερη δυσκολία να αποφασίσουν για την αγορά ενός προϊόντος που δε μπορούν να δουν.
Stolis Ιανουάριος 7, 2011 #33 Ιανουάριος 7, 2011 http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/dikaiomata-katanalwti-53727-2.html#post1062916632....έπρεπε να το ήξερα νωρίτερα...και ακόμα με ταλαιπωρούν με την παραγγελία...τη μια δε δέχεται το πιστωτικό το σύστημα και περιμένει όλο το ποσό από paypal...την άλλη "δέχεται¨το κουπόνι αλλά δε δ;iνει μeτά link για paypal, ακύρωση παραγγελίας (για να το ξαναπάω από την αρχή) επίσης δεν κάνει επιτόπου αυτόματα, αλλά μέσω τίκετ και γενικότερα τρία πουλάκια...Ακόμα περιμένω απάντηση στο mail..
racer Ιανουάριος 7, 2011 #34 Ιανουάριος 7, 2011 Δεν το δέχονται, ο υπάλληλος επέμενε ότι τα μεταφορικά επιβαρύνουν εμένα.. Για να πάρω τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών, υπάρχει κάποιο site που να αναφέρεται ο νόμος πιο επίσημα; Αυτό μου φαίνεται αρκετά γενικό.Αν αγοράσουμε ελαττωματικό προϊόν έχουμε συγκεκριμένα δικαιώματα. Ας τα ασκήσουμε. :: Δικαιώματα καταναλωτών :: Dolceta.euΔεν αναφέρει κάτι για μεταφορικά εκτός από αυτόΣτις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
marios1957 Ιανουάριος 7, 2011 #35 Ιανουάριος 7, 2011 Λάθος, δεν είναι η μόνη σου άμυνα, είναι και ο νόμος με το μέρος σου. Τα μεταφορικά σε περίπτωση βλάβης ενώ το προϊόν είναι εντός εγγύησης βαρύνουν το κατάστημα, ακόμα κι αν σου πουν να το στείλεις στον κατασκευαστή στην Κίνα.Με λίγα λόγια α) δεν σου κάναν χάρη που κάλυψαν τα μεταφορικά, αλλά ακολούθησαν τον νόμο, και β) η καθυστέρηση οφείλεται σε συνδυασμό "ρίχνω άδεια" της Pix και της δικής σου άγνοιας/ημιμάθειας επί του θέματος. Πάρα πολύ σωστά το θέτεις,εφ' όσον δεν έχεις εσύ το πρόβλημα. Νόμος;Ποιός νόμος;Εντάξει,να τον επικαλεστώ.Σε ποιόν;Στο τηλέφωνο 96..... από κάπου στη Γλυφάδα που είναι τα (υποτιθέμενα) Ελληνικά γραφεία τους και ο ΟΤΕ το δίνει περίπου άγνωστο;Και που όποτε το σηκώσουν ποτέ δεν είναι εκεί ο "υπεύθυνος",ο δε δικός τους ρόλος περιορίζεται στην ηχητική απόδοση των όρων αγοράς που βρίσκονται στη σελίδα τους;Στα e-mail που το μόνο που επισημαίνουν (αν δεήσουν και απαντήσουν ανθρώποι κι όχι botάκια) είναι οι όροι αγοράς; Μέχρι και ο Νοτιοδυτικής Ευρώπης ασχολήθηκε με τη πάρτη μου άμα τη εμφανίσει του κραξίματος στο Γκιολομάγαζο (r.i.p.). Ενώ πριν και με τις κυριλέ διαμαρτυρίες μου,πήρα δεν λέω τι,θα ινφραξιοναστώ άμα πω. Επιμένω,εσείς τα fora (+blogs) είσαστε η αιχμή του δόρατός μας.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.