Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

3 εταιρείες, 3 χρόνια, 600 εκατομμύρια. Δεν το πάω αναλογικά, αλλά περισσότερες από 3 εταιρείες, για 10 χρόνια, λίγο χλωμό μου κάνει να μείνουν στα 4 δις τα νούμερα. Ειδικά αν σκεφτείς ότι από το 2010 κι έπειτα -την περίοδο που βρήκαν τα 600 εκατομμύρια- η αγορά αυτοκινήτου έχει καταρρεύσει.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως έχουμε χάσει τον μπούσουλα και εδώ...

Δεν γίνεται να είναι σε μία πόλη ΟΛΟΙ με ένα καφέ στο χέρι. Σε πλαστικό. (Όχι μόνο από mikl-από όλα). Ο τύπος διάβασε την ******* που μας δέρνει και χέζεται στο τάληρο.

Στην γειτονιά μου τώρα τον Αύγουστο, ο φούρνος έκλεισε για ανακαίνιση. Από "Αρτοποιία Ζαχαραπλαστική - ο Λάμπρος" έγινε "Lambros Bakery" και εκεί που με το που έμπαινες έβλεπες λαχταριστά πεϊνιρλί και μοσχοβολιαστές τυρόπιτες (δικά του όλα, όχι αγορασμένα κατεψυγμένα φασόν που βρίσκεις σε όλους τους φούρνους δυστυχώς) τώρα βλέπεις ένα cafe-bar και έναν τύπο να σου λέει καλημέρα και "τι καφέ θέλετε;". Ευτυχώς δεν έχει πειράξει την ποιότητα του ψωμιού του και των σφολιατοειδών του.

Τα ίδια και στη Τερψιθέα, στον φούρνο που είναι κοντά στην δουλειά μου. Πρώτη εικόνα το "cafe bar". Ακόμα και στα ράφια/διάταξη μοιάζουν οι 2 φούρνοι υπερβολικά λες και τους έφτιαξε ο ίδιος αρχιτέκτονας.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

η αγάπη μου για το μπέικον κάθε μέρα μεγαλώνει, (δικό σας)

Link to comment
Share on other sites

η αγάπη μου για το μπέικον κάθε μέρα μεγαλώνει, (δικό σας)

Μικρό μου πονυ, μικρό μου πονυ

(και πολλές καλημέρες στον honda22)

Έγινε επεξεργασία από Guest
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτό:

Η μείωση στα έσοδα του ΟΑΣΑ (και άρα η μείωση στην καταναλωτική δαπάνη) με τη ζήτηση για εισητήρια/κάρτες να μένει η ίδια προβλέπεται να φτάσει στα 10εκ το χρόνο.

Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις μηνιαίων καρτών το Σεπτέμβριο | Athens Transport

Ενημέρωση 8/9:

Το διάστημα από 27/8 έως και 7/9 (12 ημέρες) εκτιμάται ότι πωλήθηκαν συνολικά από όλα τα εκδοτήρια 285.782 κάρτες απεριορίστων διαδρομών, με συνολική αξία 7.472.372 ευρώ. Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία των Συγκοινωνιών Αθηνών, οι πωλήσεις καρτών απεριορίστων διαδρομών, που είναι σε εξέλιξη, σε χρονικό διάστημα 11-12 ημερών ξεπερνούν σε ποσοστό 20,17% τις πωλήσεις των καρτών όλων των ημερών του περσινού Σεπτεμβρίου (διάστημα 15 ημερών) και τα έσοδα παρουσιάζουν άνοδο σε ποσοστό 33,4%.

και αποδεικνύεται περίτρανα αυτό που λέμε εδώ και μια 7ετία περίπου, ότι με τις αυξήσεις των τιμών στα εισιτήρια, το μόνο που κέρδιζαν οι κυβερνήσεις ήταν αύξηση της λαθρεπιβίβασης (σε συνδυασμό, φυσικά, με τους μειωμένους ελέγχους, που έκαναν τη λαθρεπιβίβαση ακόμη πιο εύκολη υπόθεση).

Αλλά τι να περιμένεις από ανθρώπους που έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα ΜΜΜ, και δε χρησιμοποιούν κανένα γιατί είναι ντροπή; Να ξέρουν τα προβλήματα;

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή αυτό:

Μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις μηνιαίων καρτών το Σεπτέμβριο | Athens Transport

και αποδεικνύεται περίτρανα αυτό που λέμε εδώ και μια 7ετία περίπου, ότι με τις αυξήσεις των τιμών στα εισιτήρια, το μόνο που κέρδιζαν οι κυβερνήσεις ήταν αύξηση της λαθρεπιβίβασης (σε συνδυασμό, φυσικά, με τους μειωμένους ελέγχους, που έκαναν τη λαθρεπιβίβαση ακόμη πιο εύκολη υπόθεση).

Αλλά τι να περιμένεις από ανθρώπους που έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα ΜΜΜ, και δε χρησιμοποιούν κανένα γιατί είναι ντροπή; Να ξέρουν τα προβλήματα;

Άρα συμφωνούμε ότι τελικά οι νέες μειώσεις είναι προς το συμφέρον της πλειοψηφίας των επιβατών;

deninho αυτό που λες δεν είναι κάτι καινούργιο. Οποιοδήποτε αύξηση επέλθει (είτε σε φόρους, είτε σε τέλη, είτε σε εισητήρια) μειώνει πάντα την εισπραξιμότητα. Κατα τα άλλα απο ότι είδα προχτές σε κανα δυο γραμμές λεωφορείων έχει αρχίσει ήδη πιλοτικά να εφαρμόζεται το σύστημα της μπάρας με είσοδο μόνο απο την μπροστά πόρτα. Εξακολουθώ βέβαια να μην έχω συναντήσει ποτέ, μα ΠΟΤΕ όμως ελεγκτή σε ΤΡΑΜ.

Link to comment
Share on other sites

Οι μειώσεις (όχι νέες, ως τώρα είχαμε μόνο αυξήσεις) είναι προς το συμφέρον του ΟΑΣΑ.

Από εκεί και πέρα, για τους άλλους δεν ξέρω, αλλά εμένα τα 70' με ζορίζουν πολύ όταν φεύγω από τη σχολή. Λίγη κίνηση να έχει, βάλε και 4'+7' αναμονή σε Μετρό και ΗΣΑΠ (άρα μιλάω για φυσιολογικές ώρες, κι όχι 11-12 το βράδυ που έχουμε ακόμη μεγαλύτερες αναμονές), και για να φτάσω ΚΑΤ είμαι στο όριο. Για να είμαι τυπικός, θα πρέπει να χτυπήσω και δεύτερο εισιτήριο και η διαδρομή θα μου στοιχίσει 2,40 αντί για 1,40 ;)

Link to comment
Share on other sites

Εισιτηριοδιαφυγή είναι και ολίγον πολύ μύθος. Όταν μιλάνε για 40% και σε ένα λεωφορείο των 30-50 ατόμων πιάνουν max 2-3-4 άτομα.

Όσον αφορά την αύξηση των καρτών επίσης είναι λίγο εικονική πραγματικότητα. Αν οι εταιρίες κινητής μειώσουν τα συμβόλαια και αυξήσουν δραματικά το κόστος της κάρτας, τα συμβόλαια θα δουν μεγάλη αύξηση μεν, αυτοί που θα πάνε σε συμβόλαιο δεν θα πληρώνουν κατ' ανάγκη λιγότερα σε σχέση με το καρτοκινητό που είχαν. Επίσης αναφέρονται μόνο τα έσοδα από τις κάρτες. Αν τα έσοδα από τα εισιτήρια είναι επίσης αυξημένα τότε ή όλος ο κόσμος ξαφνικά ανακάλυψε τα ΜΜΜ ή απλά είχαμε αύξηση στο κόστος μετακίνησης.

Από τον αριθμό των καρτών και τα συνολικά έσοδα η μέση αξία της κάθε κάρτας είναι 26€ για το 2014.

Με βάση τα περσινά στοιχεία όπου είχαν πουλήσει κάπου 238 χιλιάδες κάρτες με έσοδα 5,6 εκατομμύρια, η μέση αξία κάθε κάρτας ήταν 23,5 ευρώ.

Οπότε έχουμε κατά μέσω όρο αύξηση λίγο πάνω από 10%.

Κατά τα άλλα έχουμε ποιο φτηνό εισιτήριο. :baby:

Link to comment
Share on other sites

Οι μειώσεις (όχι νέες, ως τώρα είχαμε μόνο αυξήσεις) είναι προς το συμφέρον του ΟΑΣΑ.

Ο αριθμός των νέων καρτών πάντως υποδηλώνει ότι δεν έχουν όλοι την ίδια εντύπωση με σένα, ή τουλάχιστον μαζί με τον ΟΑΣΑ επωφελείται και ο επιβάτης. Που αν με ρωτάς αυτό είναι και το ιδεατό σενάριο, δλδ και ο πολίτης να καταλήγει κερδισμένος και ο οργανισμός.

Από εκεί και πέρα, για τους άλλους δεν ξέρω, αλλά εμένα τα 70' με ζορίζουν πολύ όταν φεύγω από τη σχολή. Λίγη κίνηση να έχει, βάλε και 4'+7' αναμονή σε Μετρό και ΗΣΑΠ (άρα μιλάω για φυσιολογικές ώρες, κι όχι 11-12 το βράδυ που έχουμε ακόμη μεγαλύτερες αναμονές), και για να φτάσω ΚΑΤ είμαι στο όριο. Για να είμαι τυπικός, θα πρέπει να χτυπήσω και δεύτερο εισιτήριο και η διαδρομή θα μου στοιχίσει 2,40 αντί για 1,40 ;)

Κάνε μια καλή και κάνε αύριο το εξής: Περιέγραψε στους υπάλληλους στο σταθμό το σενάριο που μου είπες και ρώτα τους αν πρέπει με βάση (λέω με βάση και όχι βάσει γιατί δε θυμάμαι αν είναι με ει ή με η) τον κανονισμό να χτυπήσεις και δεύτερο εισητήριο. Έχω την εντύπωση πως όχι. Αν πάλι ναι, αυτό είναι βλακέια και πρέπει να αλλάξει (πχ στο Αιγάλεω -> ΚΑΤ να χτυπάς στην τελευταία μετεπιβίβαση (άρα στο παράδειγμα μας στο Μοναστηράκι) την κάρτα απο τη πίσω πλευρά). Αν σε πιάσουν στα 80 λεπτά πχ στο Νέο Ηράκλεια με κατεύθυνση ΚΑΤ να είσαι κύριος. Αλλά αν σε πιάσουν στο Νέο Ηράκλειο με κατεύθυνση Πειραία, πρόστιμο κανονικά. Κοινώς να τσιμπήσουν αυτούς με τις διπλοτριπλο διαδρομές και να αφήσουν αυτούς που κάνουν μακρινή διαδρομή ήσυχους (μέχρι όπως έχω ξαναπεί να μπει χρέωση ανα ζώνη την οποία και υποστηρίζω ως πιο δίκαιο μέτρο).

Και κάτι τελευταίο. Παραπονιόμαστε για τα 90 λεπτά vs 70 λεπτά (και όπως ελπίζω φάνηκε απο τα παραπάνω στην περίπτωση σου, δίνω δίκιο). Δε μου λέτε μάγκες. Πόσοι απο μας έχουμε κάνει τράμπα το εισητήριο με τυχαίο τύπο στο δρόμο; Είναι που είναι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί για κλωτσιές, καταχραστήκαμε το 90 λεπτο για να κάνουμε την επαναστασή μας (μην πληρώσει ο σύντροφος εισητήριο) ε περαστικά μας.

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει Περιστέρι στις 3 του μήνα. Ίλιον Περιστέρι για παραλαβή από το εκεί Public και επιστροφή. Με των 90' η όλη διαδρομή ήταν piece of cake και χωρίς άγχος μιας και 100% προλάβαινες. Με το νέο εισιτήριο ήμουν με βάση το δικό μου ρολόι τα τελευταία 5 λεπτά της διαδρομής χωρίς εισιτήριο και με βάση του τρόλεϊ 8 λεπτά χωρίς εισιτήριο μιας και πήγαινε 3 λεπτά μπροστά (και δεν είναι σάλτσα αυτό).

Το τι παρεξηγήσεις έχουν να πέσουν μεταξύ οδηγών/εισπρακτόρων και επιβατών δεν λέγεται. Και βέβαια ο ΟΑΣΑ θα δει αυξήσεις εσόδων ΚΑΙ από τα καταλογιζόμενα πρόστιμα ακόμα και αν μειώσει τους ελέγχους, διότι ποιος θα ακυρώνει εισιτήριο δεύτερο για 2-3 στάσεις? Θα πέσει ξύλο με την κατάργηση της δεύτερης ακύρωσης αν ισχύει - όλο ξεχνάω να το επιβεβαιώσω αν και νομίζω ότι κατά 99% ισχύει.

[MENTION=48]LL_NEO[/MENTION] Περί τράμπας. Καμιά συγγένεια με τον "μαζί τα φάγαμε"? Διότι αυτό το σχόλιο και η "έλα σας ξέρω τι κουτοπόνηρα είσαστε" σιγουριά σου, σε αυτόν παραπέμπουν.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει Περιστέρι στις 3 του μήνα. Ίλιον Περιστέρι για παραλαβή από το εκεί Public και επιστροφή. Με των 90' η όλη διαδρομή ήταν piece of cake και χωρίς άγχος μιας και 100% προλάβαινες. Με το νέο εισιτήριο ήμουν με βάση το δικό μου ρολόι τα τελευταία 5 λεπτά της διαδρομής χωρίς εισιτήριο και με βάση του τρόλεϊ 8 λεπτά χωρίς εισιτήριο μιας και πήγαινε 3 λεπτά μπροστά (και δεν είναι σάλτσα αυτό).

Το τι παρεξηγήσεις έχουν να πέσουν μεταξύ οδηγών/εισπρακτόρων και επιβατών δεν λέγεται. Και βέβαια ο ΟΑΣΑ θα δει αυξήσεις εσόδων ΚΑΙ από τα καταλογιζόμενα πρόστιμα ακόμα και αν μειώσει τους ελέγχους, διότι ποιος θα ακυρώνει εισιτήριο δεύτερο για 2-3 στάσεις? Θα πέσει ξύλο με την κατάργηση της δεύτερης ακύρωσης αν ισχύει - όλο ξεχνάω να το επιβεβαιώσω αν και νομίζω ότι κατά 99% ισχύει.

[MENTION=48]LL_NEO[/MENTION] Περί τράμπας. Καμιά συγγένεια με τον "μαζί τα φάγαμε"?

Έχω άδικο; Εκμεταλλευόμενοι το 90λεπτο δε γινόταν αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Έχω άδικο; Εκμεταλλευόμενοι το 90λεπτο δε γινόταν αυτό;

Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί το 70λεπτο. Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει με το απλό εισιτήριο. Το δίνει αυτός που κατεβαίνει σε αυτόν που ανεβαίνει.

Όλα αυτά είναι μπαρούφες και κανένας δεν κάθεται να ζητιανέψει εισιτήριο. Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να γίνεται είναι με εισιτήριο αφημένο πάνω στα ακυρωτικά σταθμού μετρό ή τρένου. Έχει τύχει να δω 4-5 φορές τα τελευταία 5 χρόνια(?) εισιτήριο πάνω σε εκδοτικό μηχάνημα. Αλλά εγώ δεν χρησιμοποιώ συχνά τρένο ή μετρό, οπότε άλλοι θα βλέπουν ποιο συχνά. Γενικά θα έλεγα ότι μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες επιβάτες και πιθανόν απλές δεκάδες περιπτώσεις εισιτηρίων αφημένων πάνω σε ακυρωτικά. Δεν μιλάμε για βουνό εισιτήρια πάνω στα ακυρωτικά. Εσύ ΑΝ ποτέ έχεις χρησιμοποιήσει μετρό/τρένο, έχεις δει να γίνονται πηγαδάκι οι επιβάτες και να ανταλλάσσουν εισιτήρια;

Βασικά βρίσκουμε ένα ξερό σε ένα δάσος και καίμε όλο το δάσος. Ο καλός μας ο Χρυσοχοίδης μην ξεχνάμε ότι αύξησε τα διόδια με την δικαιολογία να μην πληρώνει ο Ελληνικός λαός τα μπάνια των εφοπλιστάρων που πηγαίνανε στον Ωρωπό.

Αν θέλεις να παίξεις δεξιά προπαγάνδα vs αριστερή προπαγάνδα, όπου νικητής βγαίνει η ποιο ηλίθια, όχι με μένα σε παρακαλώ. Υπάρχουν δηλωμένοι αριστεροί εδώ μέσα να παίξεις όσο θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

Με τον ίδιο τρόπο μπορεί κάποιος να εκμεταλλευτεί το 70λεπτο. Το ίδιο θα μπορούσε να κάνει με το απλό εισιτήριο. Το δίνει αυτός που κατεβαίνει σε αυτόν που ανεβαίνει.

Όλα αυτά είναι μπαρούφες και κανένας δεν κάθεται να ζητιανέψει εισιτήριο. Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να γίνεται είναι με εισιτήριο αφημένο πάνω στα ακυρωτικά σταθμού μετρό ή τρένου. Έχει τύχει να δω 4-5 φορές τα τελευταία 5 χρόνια(?) εισιτήριο πάνω σε εκδοτικό μηχάνημα. Αλλά εγώ δεν χρησιμοποιώ συχνά τρένο ή μετρό, οπότε άλλοι θα βλέπουν ποιο συχνά. Γενικά θα έλεγα ότι μιλάμε για δεκάδες χιλιάδες επιβάτες και πιθανόν απλές δεκάδες περιπτώσεις εισιτηρίων αφημένων πάνω σε ακυρωτικά. Δεν μιλάμε για βουνό εισιτήρια πάνω στα ακυρωτικά. Εσύ ΑΝ ποτέ έχεις χρησιμοποιήσει μετρό/τρένο, έχεις δει να γίνονται πηγαδάκι οι επιβάτες και να ανταλλάσσουν εισιτήρια;

Βασικά βρίσκουμε ένα ξερό σε ένα δάσος και καίμε όλο το δάσος. Ο καλός μας ο Χρυσοχοίδης μην ξεχνάμε ότι αύξησε τα διόδια με την δικαιολογία να μην πληρώνει ο Ελληνικός λαός τα μπάνια των εφοπλιστάρων που πηγαίνανε στον Ωρωπό.

Αν θέλεις να παίξεις δεξιά προπαγάνδα vs αριστερή προπαγάνδα, όπου νικητής βγαίνει η ποιο ηλίθια, όχι με μένα σε παρακαλώ. Υπάρχουν δηλωμένοι αριστεροί εδώ μέσα να παίξεις όσο θέλεις.

Καταρχάς αν ήθελα ντε και καλά να υπερασπιστώ την κυβέρνηση δε θα έβγαινα να πω ότι αν δε μπορείς να ακυρώσεις στην τελευταία μετεπιβίβαση το εισητήριο σου (αρκεί να είναι προς την ίδια κατεύθυνση, το αλε ρετούρ δεν υπάρχει πλέον απο όσο ξέρω και αν υπάρχει είναι επίσης λάθος) τότε πρόκειται περί μ@λακίας και πρέπει να αλλάξει.

Τουλάχιστον χαίρομαι διότι λες ότι εσύ δε χρησιμοποιείς μετρό/τρένο και έχεις δει το φαινόμενο της τράμπας 4-5 φορές. Διότι εγώ το βλέπω κάθε μέρα να συμβαίνει (Νέος Κόσμος και Σύνταγμα). Να σου πω και που στο Νέο Κόσμο τα αφήνουν; Όπως βγαίνεις απο την έξοδο Ηλία Ηλιού όπως ανεβαίνεις τις σκάλες στο σταχτοδοχείο του κάδου απορριμάτων αριστερά. Μήπως θες να στα βγάλω και φωτογραφία κιόλας; Να το κάνω ρε αδερφέ. Αν ο κάθε ένας είναι να το γυρίζει στο τσάμικο επειδή γουστάρω Σαμαρά και να μου λέει ότι ψεύδομαι και βαράω χερογλύκανο με γιγαντοαφίσα του Σαμαρά απεναντί μου, δεν πάει στο διάολο να σου στείλω φωτό να τα δεις. Αλλά άσε με να μαντέψω. Και σε αυτή την περίπτωση τη λύση θα τη βρούμε. Πήγε το golden boy, o Σαμαρικός το κομματόσκυλο πήρε μια δεσμίδα εισητήρια τα πέταξε εκεί και πουλάει παραμύθι κυρά μου. Δε μας κατουρ@ς ρε Πάριε λέω εγώ;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς αν ήθελα ντε και καλά να υπερασπιστώ την κυβέρνηση δε θα έβγαινα να πω ότι αν δε μπορείς να ακυρώσεις στην τελευταία μετεπιβίβαση το εισητήριο σου (αρκεί να είναι προς την ίδια κατεύθυνση, το αλε ρετούρ δεν υπάρχει πλέον απο όσο ξέρω και αν υπάρχει είναι επίσης λάθος) τότε πρόκειται περί μ@λακίας και πρέπει να αλλάξει.

Τουλάχιστον χαίρομαι διότι λες ότι εσύ δε χρησιμοποιείς μετρό/τρένο και έχεις δει το φαινόμενο της τράμπας 4-5 φορές. Διότι εγώ το βλέπω κάθε μέρα να συμβαίνει (Νέος Κόσμος και Σύνταγμα). Να σου πω και που στο Νέο Κόσμο τα αφήνουν; Όπως βγαίνεις απο την έξοδο Ηλία Ηλιού όπως ανεβαίνεις τις σκάλες στο σταχτοδοχείο του κάδου απορριμάτων αριστερά. Μήπως θες να στα βγάλω και φωτογραφία κιόλας; Να το κάνω ρε αδερφέ. Αν ο κάθε ένας είναι να το γυρίζει στο τσάμικο επειδή γουστάρω Σαμαρά και να μου λέει ότι ψεύδομαι και βαράω χερογλύκανο με γιγαντοαφίσα του Σαμαρά απεναντί μου, δεν πάει στο διάολο να σου στείλω φωτό να τα δεις. Αλλά άσε με να μαντέψω. Και σε αυτή την περίπτωση τη λύση θα τη βρούμε. Πήγε το golden boy, o Σαμαρικός το κομματόσκυλο πήρε μια δεσμίδα εισητήρια τα πέταξε εκεί και πουλάει παραμύθι κυρά μου. Δε μας κατουρ@ς ρε Πάριε λέω εγώ;

Βλέπεις κόσμο εκεί απο την έξοδο Ηλία Ηλιού να κάθεται με μισή ντουζίνα εισιτήρια στο χέρι να διαλέγει αυτό με την μεγαλύτερη διάρκεια ή να παίζουν σφαλιάρες για το ποιος θα πάρει το τελευταίο; Ποια είναι η αναλογία επιβατών που περνάει δίπλα από τα εισιτήρια χωρίς να τα αγγίξει σε σχέση με τον αριθμό των εισιτηρίων εκεί; 1 προς 1; 1 προς 10; 1 προς 10000;

Σε έχει ρωτήσει κανείς αν θέλεις το εισιτήριό σου; Βλέπεις κόσμο να παζαρεύει εισιτήρια; Άραγε στα λεωφορεία σε ποια έξοδο του λεωφορείου να αφήνουν οι επιβάτες τα εισιτήρια; Ίσως στις στάσεις; Ποτέ δεν έχω δει και τα χρησιμοποιώ συχνά.

Το "5 χρόνια" που έγραψα από ότι βλέπω το παραμερίσαμε σε χρόνο dt. Δεν χρησιμοποιώ συχνά δεν σημαίνει ότι μπαίνω μέσα μια φορά κάθε χρόνο.

Και μην εκνευρίζεσαι. Με το ζόρι δεν γίνονται φτηνότερες οι συγκοινωνίες και με το ζόρι δεν θα μας κάνεις όλους μέλησυντρόφους της επαναστατικής οργάνωσης ανταλλαγής εισιτηρίων. Μετά σε πειράζει αυτό που έγραψα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπεις κόσμο εκεί απο την έξοδο Ηλία Ηλιού να κάθεται με μισή ντουζίνα εισιτήρια στο χέρι να διαλέγει αυτό με την μεγαλύτερη διάρκεια ή να παίζουν σφαλιάρες για το ποιος θα πάρει το τελευταίο; Ποια είναι η αναλογία επιβατών που περνάει δίπλα από τα εισιτήρια χωρίς να τα αγγίξει σε σχέση με τον αριθμό των εισιτηρίων εκεί; 1 προς 1; 1 προς 10; 1 προς 10000;

Σε έχει ρωτήσει κανείς αν θέλεις το εισιτήριό σου; Βλέπεις κόσμο να παζαρεύει εισιτήρια; Άραγε στα λεωφορεία σε ποια έξοδο του λεωφορείου να αφήνουν οι επιβάτες τα εισιτήρια; Ίσως στις στάσεις; Ποτέ δεν έχω δει και τα χρησιμοποιώ συχνά.

Το "5 χρόνια" που έγραψα από ότι βλέπω το παραμερίσαμε σε χρόνο dt. Δεν χρησιμοποιώ συχνά δεν σημαίνει ότι μπαίνω μέσα μια φορά κάθε χρόνο.

Και μην εκνευρίζεσαι. Με το ζόρι δεν γίνονται φτηνότερες οι συγκοινωνίες και με το ζόρι δεν θα μας κάνεις όλους μέλησυντρόφους της επαναστατικής οργάνωσης ανταλλαγής εισιτηρίων. Μετά σε πειράζει αυτό που έγραψα εγώ.

Θα σου πως λοιπόν προς το πρόσεξα. Μια μέρα έφυγα χωρίς τσιγάρα απο το σπίτι, το τραμ ήρθε τη στιγμή που έσκαγα στη Βενιζέλου, μπήκα κατευθείαν μέσα, βγήκα στο Νέο Κόσμο, είχα χαρμανιάσει, αγοράζω τσιγάρα και κάθομαι να κάνω ένα δίπλα απο την είσοδο. Κάνω να το σβήσω και μου λέει ένας πιτσιρικάς "όχι εδώ, εδώ αφήνουν τα εισητήρια". Απο διαστροφή άναψα και δεύτερο και μέτρησα ενώ έκανα τις τζούρες μου, τρία άτομα να περνάνε και να τσιμπάνε απο κει εισητήριο. Να έπεσα στην περίπτωση; Ενδεχομένως, πάντως κάθε φορά που περνάω απο κει βλέπω επιμελώς εισητήρια εκεί αφημένα. Το γιατί δεν τα πετάνε ΜΕΣΑ στον κάδο αλλά τα αφήνουν στην τσιγαροθήκη ας μου απαντήσει κάποιος διότι εγώ μόνο μια αιτία βλέπω. Όσον αφορά το αν μου έχουν ζητήσει εισητήριο, στο Νέο Κόσμο όχι, αλλά στο Σύνταγμα άπειρες φορές.

Όπως εσύ δε χρησιμοποιείς μετρό/τραίνο έτσι και γω δε χρησιμοποιώ λεωφορείο, οπότε αγνοώ τι παίζει εκεί. Οπότε αν θες τσάμπα εισητηριάκι μάλλον θα πρέπει να κάνεις μόνος σου την ψαχτική σου.

Τώρα απο κει και πέρα αν πρέπει ντε και καλά να αρνηθώ το τι βλέπω με τα μάτια μου για να μη λέτε κυβερνητικό, νταξ βρήκες λαμπίτη τώρα να ψαρώσει απο κάτι τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πως λοιπόν προς το πρόσεξα. Μια μέρα έφυγα χωρίς τσιγάρα απο το σπίτι, το τραμ ήρθε τη στιγμή που έσκαγα στη Βενιζέλου, μπήκα κατευθείαν μέσα, βγήκα στο Νέο Κόσμο, είχα χαρμανιάσει, αγοράζω τσιγάρα και κάθομαι να κάνω ένα δίπλα απο την είσοδο. Κάνω να το σβήσω και μου λέει ένας πιτσιρικάς "όχι εδώ, εδώ αφήνουν τα εισητήρια". Απο διαστροφή άναψα και δεύτερο και μέτρησα ενώ έκανα τις τζούρες μου, τρία άτομα να περνάνε και να τσιμπάνε απο κει εισητήριο. Να έπεσα στην περίπτωση; Ενδεχομένως, πάντως κάθε φορά που περνάω απο κει βλέπω επιμελώς εισητήρια εκεί αφημένα. Το γιατί δεν τα πετάνε ΜΕΣΑ στον κάδο αλλά τα αφήνουν στην τσιγαροθήκη ας μου απαντήσει κάποιος διότι εγώ μόνο μια αιτία βλέπω. Όσον αφορά το αν μου έχουν ζητήσει εισητήριο, στο Νέο Κόσμο όχι, αλλά στο Σύνταγμα άπειρες φορές.

Όπως εσύ δε χρησιμοποιείς μετρό/τραίνο έτσι και γω δε χρησιμοποιώ λεωφορείο, οπότε αγνοώ τι παίζει εκεί. Οπότε αν θες τσάμπα εισητηριάκι μάλλον θα πρέπει να κάνεις μόνος σου την ψαχτική σου.

Τώρα απο κει και πέρα αν πρέπει ντε και καλά να αρνηθώ το τι βλέπω με τα μάτια μου για να μη λέτε κυβερνητικό, νταξ βρήκες λαμπίτη τώρα να ψαρώσει απο κάτι τέτοια.

Βασικά δεν μου είπες πόσοι περνάγανε από εκεί και δεν βουτάγανε τα δωρεάν εισιτηριάκια. Μικρή λεπτομέρεια. Αν περάσανε 50 άτομα π.χ. και 3 τσιμπίσανε εισιτήριο, ε τι να σου πω. ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 50.

Στο Σύνταγμα εμένα πάντως δεν μου ζητάνε. Δεν θα τους αρέσει η φάτσα μου ίσως.

Στο μεταξύ το πήγες και ποιο μακριά το θέμα. Πλέον μας ενημερώνεις ότι ΔΕΝ χρησιμοποιώ τρένο μετρό. Βασικά μπορεί να χρησιμοποιώ 5-10 φορές τον μήνα αλλά σε σχέση με αυτούς που πηγαινοέρχονται καθημερινά και δεδομένου ότι χρησιμοποιώ ποιο πολύ λεωφορεία τρόλεϊ, λέω ότι δεν χρησιμοποιώ συχνά. Τώρα πως το έφτασες εσύ αυτό το όχι συχνά στο ότι εγώ ΔΕΝ χρησιμοποιώ καθόλου, εσύ ξέρεις.

Επίσης ΞΕΡΕΙΣ ότι ΑΝ ήξερα που τσιμπάνε τσάμπα εισιτηριάκι στα λεωφορεία θα τσίμπαγα. Τελικά αυτό είναι το όλο θέμα. Δεν βρίσκω τσάμπα εισιτηριάκι στα λεωφορεία. Μας σταμπάρησες ότι είμαστε τζαμπατζίδες ε; Μπράβο μπράβο.

Και στο τέλος το παίζεις και θιγμένος. :banging:

Άσε δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμε.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν μου είπες πόσοι περνάγανε από εκεί και δεν βουτάγανε τα δωρεάν εισιτηριάκια. Μικρή λεπτομέρεια. Αν περάσανε 50 άτομα π.χ. και 3 τσιμπίσανε εισιτήριο, ε τι να σου πω. ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ 50.

Στο Σύνταγμα εμένα πάντως δεν μου ζητάνε. Δεν θα τους αρέσει η φάτσα μου ίσως.

Στο μεταξύ το πήγες και ποιο μακριά το θέμα. Πλέον μας ενημερώνεις ότι ΔΕΝ χρησιμοποιώ τρένο μετρό. Βασικά μπορεί να χρησιμοποιώ 5-10 φορές τον μήνα αλλά σε σχέση με αυτούς που πηγαινοέρχονται καθημερινά και δεδομένου ότι χρησιμοποιώ ποιο πολύ λεωφορεία τρόλεϊ, λέω ότι δεν χρησιμοποιώ συχνά. Τώρα πως το έφτασες εσύ αυτό το όχι συχνά στο ότι εγώ ΔΕΝ χρησιμοποιώ καθόλου, εσύ ξέρεις.

Επίσης ΞΕΡΕΙΣ ότι ΑΝ ήξερα που τσιμπάνε τσάμπα εισιτηριάκι στα λεωφορεία θα τσίμπαγα. Τελικά αυτό είναι το όλο θέμα. Δεν βρίσκω τσάμπα εισιτηριάκι στα λεωφορεία. Μας σταμπάρησες ότι είμαστε τζαμπατζίδες ε; Μπράβο μπράβο.

Και στο τέλος το παίζεις και θιγμένος. :banging:

Σε διάστημα ενός τσιγάρου είδα 3. Πόσοι δεν τσίμπησαν; Παραπάνω απο 50 που λες εσύ. Αλλα ειδικά μιας και μιλάμε για σταθμό μετρό, γιατί στην πυρά; Ειδικά αυτοί αντι για 1,40 πληρώνουν πλέον 1,20.

Τώρα όσον αφορά το συχνά και το 5 χρόνια κάτσε μια να ακριβολογήσω και να δούμε αν προκύπτει διαφορετικό νόημα:

Όπως λοιπόν εσύ ΔΕΝ χρησιμοποιείς συχνά μετρό και τρένο τα τελευταία 5 χρόνια έτσι και εγώ δε χρησιμοποιώ συχνά λεωφορεία τον τελευταίο 1,5 χρόνο.

Το ίδιο πράγμα δε λέμε; Μικρότερο δείγμα έχω εγώ απο σένα στα λεωφορεία, μικρότερα και συ απο μένα σε μετρό και τραμ.

Μικρή παρένθεση. Επειδή κάθισα να υπολογίσω με βάση τη μαρτυρία σου ότι χρησιμοποιείς μέσα σταθερής τροχίας 5 με 10 φορές το μήνα πόσο περίπου πλήρωνες πριν και μετα και τα νούμερα δε μου βγαίνουν σωστά, πόσες φορές το μήνα καβαλάς ΜΜΕ; Κάθε μέρα; Μόνο τις εργάσιμες; Ένα εισητήριο max την ημέρα και ποτέ περισσότερο; Για να μην ξεφύγω πόσες φορές το χρόνο πιστεύεις ότι χρησιμοποιείς και δεύτερο εισητήριο την ίδια μέρα; Ενδεικτικά βρε παιδί μου

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.