yanni Σεπτέμβριος 3, 2014 #15781 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Απο που και ως που;11 εισιτήρια (10+1)= 14 ευρω με το παλιό καθεστώςΚαι 11*1.2=13.2 με το νέο....Επίσης αν συγκρίνεις τη νεα κάρτα απεριορίστων με το καθεστώς 10+1 θα δεις οτι στα εισιτήρια του 1.4 ευρω στην 12η μετακίνηση σου μέσα στο μηνα (όπου μετακίνηση εννοώ το περα δώθε άρα 2 εισιτήρια) η νεα κάρτα βγαίνει πιο συμφέρουσα.Τα 10+1 ίσχυε και για τα απλά των 1.20. Τα 70 λεπτά πλέον δεν εγγυώνται σε όλους ότι προλαβαίνουν με ένα εισιτήριο. Όσοι χρησιμοποιούσαν μόνο λεωφορεία έφαγαν τρελή αύξηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 3, 2014 #15782 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Απο που και ως που;11 εισιτήρια (10+1)= 14 ευρω με το παλιό καθεστώςΚαι 11*1.2=13.2 με το νέο....Επίσης αν συγκρίνεις τη νεα κάρτα απεριορίστων με το καθεστώς 10+1 θα δεις οτι στα εισιτήρια του 1.4 ευρω στην 12η μετακίνηση σου μέσα στο μηνα (όπου μετακίνηση εννοώ το περα δώθε άρα 2 εισιτήρια) η νεα κάρτα βγαίνει πιο συμφέρουσα.Εγώ βρίσκω θετικό μέτρο την πριμοδότηση των καρτών, που οδηγεί και σε πιο προβλέψιμα έσοδα για την εταιρεία και σε πιο προγραμματισμένα έξοδα για τον επιβάτη.Όμως, με το παλιό πλήρωνες 14€ για έως 990' με πλαφόν 90', ενώ με το νέο 13.2€ για 770' με πλαφόν 70'. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί και να οδηγεί σε αύξηση 70% για όσους κάνουν αποκλειστικά διαδρομές άνω των 70'. Επίσης πληρώνουν ακριβότερα τις νέες κάρτες όσοι δε χρησιμοποιούσαν μετρό.Απλά είναι βλακώδες κάθε σύστημα που συναρτάται από τη διάρκεια του δρομολογίου. Δίνει κίνητρο στην εταιρεία να παρέχει χειρότερες υπηρεσίες για να εξασφαλίζει μεγαλύτερα έσοδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
colt3003 Σεπτέμβριος 3, 2014 #15783 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Επιστολή Πανεπιστημιακών: Όχι στη δίωξη όλων των αρνητών , ακόμη και εκείνων του Ολοκαυτώματος - NEWS247 Εφη Αβδελά (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Χριστίνα Αγριαντώνη (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Σία Αναγνωστοπούλου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Αντώνης Αναστασόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελένη Ανδριάκαινα (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Κωνσταντίνα Ανδριανοπούλου (υπ. δρ Παντείου Πανεπιστημίου), Μανόλης Αρκολάκης (ΕΑΠ), Φωτεινή Ασημακοπούλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Σπύρος Ι. Ασδραχάς, Στέφανος Βαμιεδάκης (υπ. δρ. Πανεπιστημίου Κρήτης), Μάνος Αυγερίδης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Ελένη Βαρίκα (Πανεπιστήμιο Paris VIII), Δήμητρα Βασιλειάδου (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Λίνα Βεντούρα (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Θάνος Βερέμης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ιόλη Βιγγοπούλου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών, ΣΚΙ), Πολυμέρης Βόγλης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Κώστας Γαβρόγλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Γαγανάκης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Θανάσης Γάλλος (ΑΣΚΙ), Αλκη Γαρμπή (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών – ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Γιάννης Γιαννιτσιώτης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Ελένη Γκαρά (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Σάκης Γκέκας (Πανεπιστήμιο York, Τορόντο), Γλαύκη Γκότση (Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), Κατερίνα Δαλακούρα (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Κατερίνα Δέδε (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Μαρίνα Δημητριάδου (υποψήφια δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Δημήτρης Δημητρόπουλος (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Αντα Διάλλα (Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών), Χάρης Εξερτζόγλου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Ελευθερία Ζέη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Παναγιώτης Ζεστανάκης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Βάσω Θεοδώρου (Πανεπιστήμιο Θράκης), Νίκος Θεοτοκάς (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Πολίνα Ιορδανίδου (ΑΣΚΙ), Παναγιώτης Ιωάννου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελένη Καλαφάτη (ΕΜΠ), Σπύρος Καράβας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Αννυ Καρακατσούλη (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Βαγγέλης Καραμανωλάκης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Βίκυ Καραφουλίδου (δρ Πανεπιστημίου Αιγαίου), Βασίλης Καρδάσης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Κωστής Καρπόζηλος (Princeton University), Αγλαΐα Κάσδαγλη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Σοφία Κατόπη, ιστορικός τέχνης (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Κώστας Κατσάπης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Βαγγέλης Κεχριώτης (Πανεπιστήμιο του Βοσπόρου, Τουρκία), Αντωνία Κιουσοπούλου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Γιάννης Κοκκινάκης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ηλίας Κολοβός (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ελσα Κοντογεώργη (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Χαρά Κούκη (υπ. δρ. Πανεπιστήμιο Λονδίνου), Χριστίνα Κουλούρη (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δημήτρης Κουσουρής (Πανεπιστήμιο Κωνσταντίας, Γερμανία), Μαρία Κοτζάμπαση, Ελένη Κυραμαργιού (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Αγγελική Κωνσταντακοπούλου (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Κατερίνα Κωνσταντινίδου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Κωστής (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Τάσος Κωστόπουλος (υπ. δρ Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), Σοφία Λαΐου (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Δήμητρα Λαμπροπούλου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ιωάννης Λημνιός-Σέκερης, Aντώνης Λιάκος (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Λίνα Λούβη (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Χρήστος Λούκος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ανδρέας Λυμπεράτος (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών-ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Αννυ Μάλαμα (Εθνική Πινακοθήκη-Μουσείο Αλέξανδρου Σούτσου), Βασίλης Μανουσάκης (υπ. δρ. ΑΠΘ), Ικαρος Μαντούβαλος (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο), Σπύρος Μαρκέτος (ΑΠΘ), Πελαγία Μαρκέτου, Παρασκευάς Ματάλας (δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Αννα Ματθαίου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Σοφία Ματθαίου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Ευγένιος Ματθιόπουλος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Νίκος Μελίστας, Ζαχαρίας Μουτούκιας (Παν. Paris VII, Παρίσι), Ιλεάνα Μορώνη (δρ. Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociale, Παρίσι), Λάμπρος Μπαλτσιώτης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δημήτρης Μπαχάρας (ΜΙΕΤ-ΕΛΙΑ), Ρίκα Μπενβενίστε (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Στρατής Μπουρνάζος, Ειρήνη Νάκου (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Αγγελος Παληκίδης (Πανεπιστήμιο Θράκης), Μαρία Πάλλα (δρ Πανεπιστημίου Paris VII), Κώστας Παλούκης (υπ. δρ. Πανεπιστημίου Κρήτης), Στέφανος Παπαγεωργίου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δέσποινα Παπαδοπούλου (δρ Ιστορίας), Γιάννης Παπαδόπουλος (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Νικόλας Παπαζαρκάδας (Πανεπιστήμιο Berkeley), Ιωάννα Παπαθανασίου (ΕΚΚΕ – ΑΣΚΙ), Μαρία Παπαθανασίου (Πανεπιστήμιο Αθηνών) Κατερίνα Παπακωνσταντίνου (δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Πάρις Παπαμίχος-Χρονάκης (Πανεπιστήμιο του Ιλινόις, Σικάγο), Λήδα Παπαστεφανάκη (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Αλεξάνδρα Πατρικίου (ΚΕΝΙ-Πάντειο Πανεπιστήμιο), Ελένη Πασχαλούδη (δρ Πανεπιστημίου Μακεδονίας), Στάθης Παυλόπουλος (ΑΣΚΙ), Στέφανος Πεσμαζόγλου (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Σωκράτης Πετμεζάς (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Πέτρος Πιζάνιας (Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Πόπη Πολέμη (Βιβλιολογικό Εργαστήρι Φίλιππος Ηλιού- Μουσείο Μπενάκη), Αλέξης Πολίτης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Ράνια Πολυκανδριώτη (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Νίκος Ποταμιάνος (δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Μαρία Πρέκα (υπ. δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Βάλλια Ράπτη (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Αθηνών), Κώστας Ράπτης (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Σωτήρης Ριζάς (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Τάσος Σακελλαρόπουλος (Μουσείο Μπενάκη), Νίκος Σιγάλας (CNRS, IFEA Κωνσταντινούπολη), Κική Σακκά (σχολική σύμβουλος φιλολόγων, δρ Πανεπιστημίου Πελοποννήσου), Αιμιλία Σαλβάνου (δρ Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Μαρίνος Σαρηγιάννης (Ινστιτούτο Μεσογειακών Σπουδών – ΙΤΕ, Ρέθυμνο), Βάσω Σειρηνίδου (Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ηλίας Σκουλίδας (ΤΕΙ Ηπείρου), Μαρία Σπηλιωτοπούλου (ΚΕΙΝΕ, Ακαδημία Αθηνών), Παναγιώτης Στάθης (υποψήφιος δρ Πανεπιστημίου Κρήτης), Δημήτρης Σταματόπουλος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), Γιάννης Στεφανίδης (Νομική ΑΠΘ), Αθηνά Συριάτου (Πανεπιστήμιο Θράκης), Αλεξάνδρα Σφοίνη (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Γιώργος Τζεδόπουλος (δρ Πανεπιστημίου Αθηνών), Δημήτρης Τζιόβας (Πανεπιστήμιο Birmingham), Γιάννα Τζουρμανά (δρ Παντείου Πανεπιστημίου), Γιώτα Τουργέλη (υπ. δρ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Λάμπρος Φλιτούρης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Ελένη Φουρναράκη (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Χρύσα Τζαγκαρουλάκη (ΚΕΝΙ – Πάντειο Πανεπιστήμιο), Νίκος Χατζηνικολάου (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Mαρία-Χριστίνα Χατζηιωάννου (Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών), Κωνσταντίνος Κ. Χατζόπουλος (Πανεπιστήμιο Θράκης), Αγγελική Χριστοδούλου (ΑΣΚΙ), Αγγέλικα Ψαρρά, Μιχάλης Λυμπεράτος (Πάντειο Πανεπιστήμιο) Βρε τους παλιό χρυσαυγιτες :hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Σεπτέμβριος 3, 2014 #15784 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Τα 10+1 ίσχυε και για τα απλά των 1.20. Τα 70 λεπτά πλέον δεν εγγυώνται σε όλους ότι προλαβαίνουν με ένα εισιτήριο. Όσοι χρησιμοποιούσαν μόνο λεωφορεία έφαγαν τρελή αύξηση.Για να πιάσουν τα 30 ευρώ αυτοί που αγόραζαν εισιτήρια του 1.2 με το καθεστώς του 10+1 χρειάζονται αν δε με απατουν οι υπολογισμοί μου 25 χρήσεις στο μήνα ή καλύτερα στο 13 αλε ρετούε ήδη είχαν πληρώσει πάνω απο 30 ευρώ.Επίσης πόσο έκανε η κάρτα απεριορίστων μόνο για λεωφορεία; Κανα 25άρι; Σκέψου πόσοι θα μπορούσαν να καλύπτονται και απο το μετρό και δεν το έκαναν για το 20άρι παραπάνω το μήνα. Τώρα τους δίνετε αυτή η δυνατότητα με μια πάρα πολύ μικρή επιβάρυνσή παραπάνω [MENTION=22279]acct[/MENTION]Συμφωνώ. Θεωρώ τελείως άδικο κάποιος που χρησιμοποιεί το 550 να πληρώνει 1.2 είτε κατεβαίνει στο Μαρούσι είτε κατεβαίνει στο Φάληρο. Καλύτερα να θεσπιστεί σύστημα ανάλογο του Λονδίνου Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 3, 2014 #15785 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Επίσης πόσο έκανε η κάρτα απεριορίστων μόνο για λεωφορεία; Κανα 25άρι;20 ευρώ ήταν η κάρτα για τα λεωφορεία αν θυμάμαι καλά και προφανώς δεν θα ήταν πρόβλημα αν την διατηρούσαν. Κάποιος που πλήρωνε 20€ το μήνα θα πληρώνει πλέον 30€ επειδή "μειώθηκε" η τιμή του εισιτηρίου. Όσον αφορά το απλό, βόλευε όταν ήξερες ότι σου αρκεί μία διαδρομή για να πας κάπου και ότι δεν θα γυρίσεις εντός της 1,5 ώρας. Όπως και να το δεις πάντως για όσους δεν αγόραζαν κάρτες απεριορίστων μαζί με μετρό η τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Σεπτέμβριος 3, 2014 #15786 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 20 ευρώ ήταν η κάρτα για τα λεωφορεία αν θυμάμαι καλά και προφανώς δεν θα ήταν πρόβλημα αν την διατηρούσαν. Κάποιος που πλήρωνε 20€ το μήνα θα πληρώνει πλέον 30€ επειδή "μειώθηκε" η τιμή του εισιτηρίου. Όσον αφορά το απλό, βόλευε όταν ήξερες ότι σου αρκεί μία διαδρομή για να πας κάπου και ότι δεν θα γυρίσεις εντός της 1,5 ώρας. Όπως και να το δεις πάντως για όσους δεν αγόραζαν κάρτες απεριορίστων μαζί με μετρό η τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε με έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Εγω ημουν αυτος. Ημασταν στα 15 εκανα παρτυ. Μας πηγαν 20, λεω χαλαλι δε μαμιεται... Στα 30 κερδισαν εναν... λαθρεπιβατη ή εναν ποδηλατη Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Σεπτέμβριος 3, 2014 #15787 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 20 ευρώ ήταν η κάρτα για τα λεωφορεία αν θυμάμαι καλά και προφανώς δεν θα ήταν πρόβλημα αν την διατηρούσαν. Κάποιος που πλήρωνε 20€ το μήνα θα πληρώνει πλέον 30€ επειδή "μειώθηκε" η τιμή του εισιτηρίου. Όσον αφορά το απλό, βόλευε όταν ήξερες ότι σου αρκεί μία διαδρομή για να πας κάπου και ότι δεν θα γυρίσεις εντός της 1,5 ώρας. Όπως και να το δεις πάντως για όσους δεν αγόραζαν κάρτες απεριορίστων μαζί με μετρό η τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε με έμμεσο ή άμεσο τρόπο.Η μείωση στα έσοδα του ΟΑΣΑ (και άρα η μείωση στην καταναλωτική δαπάνη) με τη ζήτηση για εισητήρια/κάρτες να μένει η ίδια προβλέπεται να φτάσει στα 10εκ το χρόνο. Στην πλειοψηφία λοιπόν των επιβατών η αλλαγή στην πολιτική των τιμών θα αποδειχθεί συμφέρουσα. Δεν ξέρω ΠΟΣΟΙ παίρνουν μόνο λεωφορείο ή ΠΟΣΟΙ κάνουν το Καλαμάκι -Κηφισιά, ή ΠΟΣΟΙ κάνουν το Κηφισιά-Αμπελόκηποι-Κηφισιά για να πάρουν τσιγάρα και να ξαναγυρίσουν πίσω μέσα σε 90 λεπτά, ξέρω όμως ότι αν οι προβλέψεις επιβεβαιωθούν και όντως η συνολική δαπανή μειωθεί, τότε για τους περισσότερους απο εμάς η αλλαγή είναι προς το συμφέρον μας.Και σου ξαναλέω ότι ούτε αυτό το μέτρο είναι που θα λύσει το πρόβλημα. Ηλεκτρονικό εισητήριο, τουρνικέ παντού, ζώνες με διαφορετική χρέωση η κάθεμια και να βάλουν και το πρόστιμο στα 300 ευρώ (150 με πληρωμή εντός 10 ημερών, 3000 αν πάει στην εφορία) έτσι για να μάθει ο [MENTION=1498]SLN[/MENTION] να κάνει ποδήλατο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Σεπτέμβριος 3, 2014 #15788 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 (edited) Είμαι στο λεωφορείο όπου ένα χαρτί στο παράθυρο επιβεβαίωσε αυτό που φοβόμουν. Δεν ισχύει η παλιά καλή δεύτερη ακύρωση που σου εξασφάλιζε την ολοκλήρωση της διαδρομής. Το εισιτήριο ισχύει για MAX 70 λεπτά. Μετά πρέπει να ακυρώσεις άλλο.Οπότε τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου λόγω κίνησης, κάποιου που πάρκαρε σε γωνιά και δεν στρίβει το λεωφορείο, εξαιτίας του οδηγού ή για άλλον λόγο, οποιονδήποτε λόγο, ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΝ ΕΠΙΒΑΤΗ που θα υποχρεωθεί να ακυρώσει και δεύτερο εισιτήριο.Καλύτερα περιορίσου στα χρηματιστηριακά και τα ομόλογα διότι περί εισιτηρίων ξέρεις όσα διάβασε ο Χρυσοχοίδης. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 3, 2014 από yanni Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Σεπτέμβριος 3, 2014 #15789 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Η μείωση στα έσοδα του ΟΑΣΑ (και άρα η μείωση στην καταναλωτική δαπάνη) με τη ζήτηση για εισητήρια/κάρτες να μένει η ίδια προβλέπεται να φτάσει στα 10εκ το χρόνο. Στην πλειοψηφία λοιπόν των επιβατών η αλλαγή στην πολιτική των τιμών θα αποδειχθεί συμφέρουσα. Δεν ξέρω ΠΟΣΟΙ παίρνουν μόνο λεωφορείο ή ΠΟΣΟΙ κάνουν το Καλαμάκι -Κηφισιά, ή ΠΟΣΟΙ κάνουν το Κηφισιά-Αμπελόκηποι-Κηφισιά για να πάρουν τσιγάρα και να ξαναγυρίσουν πίσω μέσα σε 90 λεπτά, ξέρω όμως ότι αν οι προβλέψεις επιβεβαιωθούν και όντως η συνολική δαπανή μειωθεί, τότε για τους περισσότερους απο εμάς η αλλαγή είναι προς το συμφέρον μας.Και σου ξαναλέω ότι ούτε αυτό το μέτρο είναι που θα λύσει το πρόβλημα. Ηλεκτρονικό εισητήριο, τουρνικέ παντού, ζώνες με διαφορετική χρέωση η κάθεμια και να βάλουν και το πρόστιμο στα 300 ευρώ (150 με πληρωμή εντός 10 ημερών, 3000 αν πάει στην εφορία) έτσι για να μάθει ο [MENTION=1498]SLN[/MENTION] να κάνει ποδήλατο.Ελα ρε παιχτουρα!!!!!μονο 300 ρε???Και δεν τα κανεις 1000?? Νταξει υπερβολικος, πλακα κανω...Να το αφηκουμε στο 1 μωβ???Ακομα καλυτερα 5 μερες φυλακη εξαγορασιμες προς 100 την ημερα. Βαλε το ποσες νεες φυλακες θα χρειαστει να φτιαξουν, ποσα νεα εργα θα παρει ο Μπομπος, ποσοι επενδυτες θα ερθουν να "τρεξουν" τα ιδρυματα. Μονοκονδυλια θα το σβησουμε το χρεος.Νομιζω το παραπανω μετρο για τους περισσοτερους απο μας θα ειναι προς οφελος μας. Καθικια λαθρεπιβατες μας ριξατε στα διχτυα του ΔΝΤ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Σεπτέμβριος 3, 2014 #15790 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Ελα ρε παιχτουρα!!!!!μονο 300 ρε???Και δεν τα κανεις 1000?? Νταξει υπερβολικος, πλακα κανω...Να το αφηκουμε στο 1 μωβ???Ακομα καλυτερα 5 μερες φυλακη εξαγορασιμες προς 100 την ημερα. Βαλε το ποσες νεες φυλακες θα χρειαστει να φτιαξουν, ποσα νεα εργα θα παρει ο Μπομπος, ποσοι επενδυτες θα ερθουν να "τρεξουν" τα ιδρυματα. Μονοκονδυλια θα το σβησουμε το χρεος.Νομιζω το παραπανω μετρο για τους περισσοτερους απο μας θα ειναι προς οφελος μας. Καθικια λαθρεπιβατες μας ριξατε στα διχτυα του ΔΝΤ.Στα δίχτυα του ΔΝΤ όχι, αλλά σίγουρα πληρώνουν οι υπόλοιποι "νόμιμοι" επιβάτες τα δικά τους τα γ@μησιάτικα, οπότε ναι φούτσα μπάλα και καράτε όπου βρίσκουν λαθρεπιβάτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Σεπτέμβριος 3, 2014 #15791 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Εγω μαζι σου ειμαι... Τραβα βαλε και κερματοδεκτη στον καθε επιβατη να πληρωνει με το λεπτο που καθεται μεσα... αλλιως ο γκομπιουτορας να κλεινει την μηχανη και να ακινητοποιειται το οχημα να 'ουμ.Απλα παραξενευτηκα με τα 300 ρε φιλε. Πολυ αυθαιρετο νουμερο. Θυμιζει και τους 300 στη βουλη... ξερω γω... κακο επικοινωνιακο τρυκ...Να βαλουνε και τους ελεγκτες να ζητανε κανα Ε9 για να σιγουρευτουνε οτι ο λαθρεπιβατης εχει τα 300 (εστω 150) πριν τον αφησουν να φυγει με την κληση, αλλιως χειροπεδες και στην Αμυγδαλεζα με τους απιστους να κανουνε προπονηση τα μπεικον? Άνοιξαν κεφάλια τα ΜΑΤ στην Αμυγδαλέζα - ThePressProject Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Σεπτέμβριος 3, 2014 Author #15792 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Αφορολόγητο 9,5 χιλιάδων για τους μοναχούς | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | LiFO Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 3, 2014 #15793 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Αφορολόγητο 9,5 χιλιάδων για τους μοναχούς | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | LiFO Στο Άγιο Όρος βρίσκουμε δουλειά με βιογραφικό ή θέλει βύσμα? Επίσης ξέρουμε τι ισχύει αν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και μοναχός ταυτόχρονα? Πέρα από το επιφανειακό χιούμορ, καταλαβαίνω τη ρητορική με την οποία κάποιος θα υποστηρίξει ότι οι "ελαφρύνσεις" στις μονές είναι θετικές εξαιτίας του κοινωνικού και πνευματικού έργου που (υποτίθεται ότι) ασκούν. Όταν όμως πολλές από αυτές αναπτύσσουν έντονη επιχειρηματική δραστηριότητα, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τις χαϊδεύουμε δημιουργώντας ένα νόμιμο παράδεισο φοροδιαφυγής σε μια περίοδο που οι "λαϊκοί" απομυζούνται αλύπητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Σεπτέμβριος 3, 2014 #15794 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Εγω μαζι σου ειμαι... Τραβα βαλε και κερματοδεκτη στον καθε επιβατη να πληρωνει με το λεπτο που καθεται μεσα... αλλιως ο γκομπιουτορας να κλεινει την μηχανη και να ακινητοποιειται το οχημα να 'ουμ.Απλα παραξενευτηκα με τα 300 ρε φιλε. Πολυ αυθαιρετο νουμερο. Θυμιζει και τους 300 στη βουλη... ξερω γω... κακο επικοινωνιακο τρυκ...Να βαλουνε και τους ελεγκτες να ζητανε κανα Ε9 για να σιγουρευτουνε οτι ο λαθρεπιβατης εχει τα 300 (εστω 150) πριν τον αφησουν να φυγει με την κληση, αλλιως χειροπεδες και στην Αμυγδαλεζα με τους απιστους να κανουνε προπονηση τα μπεικον? Άνοιξαν κεφάλια τα ΜΑΤ στην Αμυγδαλέζα - ThePressProjectΑπλα 300 ειναι 250 φορές το πρόστιμο. Nice round number, μου θυμίζει και το 3-0 μέσα στο Καραϊσκάκη με το Μπερκ, το τρία μπροστά κανει και ωραίους συνειρμούς για το τι θα φάει οποίος πιαστεί χωρις εισιτήριο κτλ. Δε χρειάζεται ο κερματοδεκτης. Θα μπουν μπάρες γλυκε μου και η επιβίβαση θα γίνεται μονο απο την πόρτα του οδηγού. Έτσι όταν ο κάθε Ελληναρας ή μελαψο αγοράκι που τόσο λατρεύεις θελήσουν να μπουν στην ζούλα θα τρώνε ένα άκυρο. Έλα ρε ήθελαν οι λαθρομετανάστες να αλλάξουν το προγράμμα για να μπορέσουν να πουν ένα αλλαχ αχ μπαρ παραπάνω; Ελπίζω δεδομένης της δωρεάν περίθαλψης που έχουν εκει μέσα να μην το παράκαναν οι δικοί μου και πληρώνουμε τώρα για γαζες κτλ. Αλλα να μου πεις και τι να κάνουν τα παιδιά. Καιρό εχει να γίνει καμια μανουρα της προκοπής (ολοι οι αγωνιστές ειναι σε διακοπές φαίνεται) οποτε κάπου έπρεπε να ξεπιαστουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 3, 2014 #15795 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Λες μπάρες, οκ. Δε μπορεί να μπεί από τις πίσω πόρτες; Ειδικά όταν έχει κόσμο είναι ό,τι πιο εύκολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 3, 2014 #15796 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Λες μπάρες, οκ. Δε μπορεί να μπεί από τις πίσω πόρτες; Ειδικά όταν έχει κόσμο είναι ό,τι πιο εύκολοΌχι αν αυξηθούν τα δρομολόγια και δε στοιβάζονται σαν σαρδέλες. Oh, wait...Οι συγκοινωνίες είναι προβληματικές εκ βάθρων και όταν πας να λύσεις ένα πρόβλημα συναντάς άλλο (Τόσο οι δημόσιες, όσο και οι περιχαρακωμένες "ιδιωτικές"). Κάτι τέτοιες στιγμές σκέφτομαι τα "quick wins" και "best practices" του Παπακωνσταντίνου, αλλά δεν είχε πει εξαρχής ότι εφαρμόζονται μόνο αυτά που έχουν άμεσα εισπρακτικά αποτελέσματα, και μάλιστα από όλους τους "άλλους". Έπρεπε να περάσουν μερικά χρόνια κρίσης για να εμπεδώσουμε τι εννoούσε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3likos Σεπτέμβριος 3, 2014 #15797 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 Λες μπάρες, οκ. Δε μπορεί να μπεί από τις πίσω πόρτες; Ειδικά όταν έχει κόσμο είναι ό,τι πιο εύκολοΕ εδώ ειναι η παγίδα. Κάποιους πρέπει να τους αφήνουμε να μπαίνουν στη ζούλα για να πληρώνουν τα 300 ευρώ ... Για τα μελαμψά αγόρια που τόσο συμπαθεί ο SLN θα βάλουμε από ένα αγόρι του LL_NEO σε κάθε πόρτα. Έτσι θα διασφαλίσουμε ότι όσοι ειναι Έλληνες θα μπορούν να μην πληρώνουν εισητήριο (και να πληρώνουν το πρόστιμο , άλλωστε του Συριζα θα ναι) και όσοι ειναι ξένοι δε θα έχουν διακαίωμα στη λαθρεπιβίβαση (άλλωστε άντε να τρέχουμε στην Αμυγδαλέζα να τους ζητάμε 300 ευρω. Και άν δε τα χουν? περιπλέκεται πολύ μετά άστο...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Σεπτέμβριος 3, 2014 #15798 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 μπλα μπλα μπλα Βγαλε τα απωθημενα σου τωρα με τους μεταναστες και τις προσευχες τους γιατι ετσι και περασει το αντιρατσιστικο που θελει ο αγαπητικος σου ή θα τα κοψεις μαχαιρι ή προβλεπω να του κανεις πολυ κρεβατομουρμουρα στη Συγγρου (ωραιος δρομος, φαρδυς, κατηφορος, χωρις φαναρια... μου θυμιζει και τα παλια ρεπορταζ του Χαρδαβελλα για τον Αντωνη τον νταλικερη που εγινε Τζεσσικα και βγαζει μεροκαματο) Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Σεπτέμβριος 3, 2014 #15799 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 :whistle2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Σεπτέμβριος 3, 2014 #15800 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 3, 2014 (edited) Βγαλε τα απωθημενα σου τωρα με τους μεταναστες και τις προσευχες τους γιατι ετσι και περασει το αντιρατσιστικο.....Μην την ρίχνεις την συζήτηση.Το αντιρατσιστικό ή ανθελληνικό ή ilovebackdoorικό ή Με λένε Τάκη, είναι ασχέτου κυβερνήσεως. Εϊναι που ζηλεύουμε τους ανεπτυγμένους και θέλουμε να τους μοιάσουμε στα "όμορφα".Πάω να αγοράσω το ένα άστρο του δαυίδ, μία μπούρκα και έναν δονητή με ραβδώσεις για να είμαι με την μόδα, αλλά πρωτίστως με τον "ΝΟΜΟ".Από την άλλη βέβαια, αν φέρει η κάρτα στην Αθήνα ευημερία στην υπόλοιπή χώρα, εγώ πριν γίνω παπάς, θα σταματήσω να έχω διακαή πόθο να βομβαρδιστεί αυτή η πόλη. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 3, 2014 από Snips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts