Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Η Κωνσταντοπούλου έλεγε 700 εκατομμύρια και λέω ευθαρσώς ότι δεν ξέρει τι λέει. Κι εσύ το βιολί σου, παρότι το κάνεις quote.

Σε παρακαλώ σταμάτα να ασχολείσαι μαζί μου, καταντά γραφικό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 16,4k
  • Created
  • Last Reply
Η Κωνσταντοπούλου έλεγε 700 εκατομμύρια και λέω ευθαρσώς ότι δεν ξέρει τι λέει. Κι εσύ το βιολί σου, παρότι το κάνεις quote.

Σε παρακαλώ σταμάτα να ασχολείσαι μαζί μου, καταντά γραφικό.

Όλη η ιστορία ξεκίνησε απο εδώ:

http://www.thelab.gr/off-topic/eidiseis-apo-tin-ellada-kai-olo-ton-88519-746.html#post1063699045

όπου λέω ότι καλό είναι να μην παίρνουμε ένα νούμερο που μας παρατίθεται ως θέσφατο αλλά να προσπαθούμε να εξακριβώσουμε απο που προκύπτει.

Με άλλο λόγια επειδή τα 700 εκ που έλεγε η jd graphics και που απο ότι λες εσύ το ισχυριζόταν και η Κωνσταντοπούλου μου φαίνονταν υπερβολικά ήθελα να μάθω απο που προκύπτει, ποια είναι τα μαθηματικά πίσω απο αυτά.

Και απο ότι καταλαβαίνω απο το τελευταίο σου μήνυμα, μάλλον συμφωνούσαμε.

Και κάτι τελευταίο. Ναι είμαι απο λίγο εως πολύ ανορθόγραφος και ειδικά όταν γράφω απο το κινητό μπορεί να φύγει και καμια λέξη για γρούβες, αλλά ακόμα και αν "γραφο αιτση απω που κε ος που θα μπωρουσαις αισι να φανταστις ωτι πεζι να συμφονο μαι τοι Κονσταντωπουλου";

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=93]ΓιαγκΤ[/MENTION]

Ερώτηση. Πριν κάτι μήνες δε συζητάγαμε για τα σκάφη κτλ και έλεγες ότι φόρος για πολυτελή σκάφη απλά σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης τους θα τα παρκάρει στην Τουρκία;

Βλέπω ότι έκανες like στο σχόλιο του φίλτατου acct (ο οποιος ακόμα να μας πει πως η έκθεση της Mason συμβαδίζει με την εικόνα απο την jd graphics) και πραγματικά αναρωτιέμαι. Τηρουμένων των αναλογιών το ίδιο πράγμα δεν είναι; Εννοώ βάλε στα πλοία μεγαλύτερη φορολογία απο ότι βάζουν όλες οι άλλες χώρες του κόσμου και την επόμενη μέρα θα τα δεις με σημαία Κύπρου σωστά; Η κάπου κάνω λάθος;

Τα αναψυχής ναι.

Τα εμπορικά είναι άλλη υπόθεση. Οι εύκολες σημαίες έχουν δυσκολίες που κοστίζουν χρήμα.

Link to comment
Share on other sites

Τα αναψυχής ναι.

Τα εμπορικά είναι άλλη υπόθεση. Οι εύκολες σημαίες έχουν δυσκολίες που κοστίζουν χρήμα.

Όπως; Γενικώς επειδή απο δω μέσα μάλλον είσαι ο πιο κοντά στο αντικείμενο, πόσο φτηνά "πουλάμε"¨τη σημαία μας; Εννοώ πράγματι πιστεύεις ότι υπάρχει χώρος για αύξηση στη φορολογία για τα υπο ελληνική σημαία πλοία; Και αν μέχρι ποιου σημείου;

Link to comment
Share on other sites

Όπως; Γενικώς επειδή απο δω μέσα μάλλον είσαι ο πιο κοντά στο αντικείμενο, πόσο φτηνά "πουλάμε"¨τη σημαία μας; Εννοώ πράγματι πιστεύεις ότι υπάρχει χώρος για αύξηση στη φορολογία για τα υπο ελληνική σημαία πλοία; Και αν μέχρι ποιου σημείου;

Έχει μεγαλύτερα ασφάλιστρα.

Δεν είναι ευπρόσδεκτες παντού οι εύκολες σημαίες.

Όπως και να έχει πρέπει κάποιος να τα υπολογίσει και να τους τα πάρει οριακά. Όχι να μην δίνουν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ας μου επιτραπεί να επισημάνω κάτι για τον [MENTION=48]LL_NEO[/MENTION] και όσους έχουν απορία:

Στους ναυτικούς κύκλους είναι αρκετά γνωστό το παρακάτω ''ανέκδοτο'' σχετικά με τους Χιώτες στη ναυτιλία:

-Καπετάνιο ! Ο νάυτης που έβαφε το κατάρτι, γλύστρησε και έπεσε !!

-(ο καπετάνιος): Ο μπογιάς εχύθη ??

Το παραπάνω είναι χαρακτηριστικό δείγμα ανθρώπων που μετράνε τα πάντα.

Αν στο παραπάνω σνυπολογίσουμε πως ήδη κάτι λιγότερο απο το 25% του Ελληνόκτητου στόλου μόνο βρίσκεται με Ελληνική σημαία, εξάγεται το συμπέρασμα πως όσα πλοία βρίσκονται σε καποιο νηολόγιο, δεν βρίσκονται τυχαία, αλλά μετά απο προσεκτικό ζύγισμα. Το ευκολότερο που θα μπορούσε να γίνει λοιπόν, θα ήταν να βγεί αύριο το πρωί κάποιος και να πεί χ% φόρο στους καραβοκύρηδες, και σε όποιον αρέσει. Η αντίδραση θα ήταν άμεση, και πιστεύω ευκολονόητη. Σε κανέναν δεν αρέσει να του τα παίρνουν στην ψύχρα, όσα και αν έχει. Αυτό που χρειάζεται είναι κάποιο δέλεαρ ωστε να θέλουν να υψώσουν Ελληνική σημαία στα πλοία τους, και δι αυτών να φορολογηθούν. Το ''πίσω και σας φάγαμε'' στην κάστα των εχόντων δεν απέδωσε ποτέ και πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που δεν υπαρχει ρήτρα που να εξυπηρετεί οικονομικά την χώρα με άλλο τρόπο (ότι και να σημαίνει αυτό) μόνο σαν εξυπηρέτηση να θεωρηθεί η τωρινή φορολογική αντιμετώπιση των εφοπλιστών

Link to comment
Share on other sites

Το ''πίσω και σας φάγαμε'' στην κάστα των εχόντων δεν απέδωσε ποτέ και πουθενά.

Ελπίζω κανείς δεν υποστηρίζει να τους πιούμε το αίμα με καλαμάκι. Δυστυχώς το πρωτότυπο άρθρο είναι σύντομο και δεν παραθέτει συγκρίσεις με άλλες χώρες, αλλά είναι κατηγορηματικό ότι 140 δις έχουν μείνει εντελώς αφορολόγητα.

Οπότε το ερώτημα είναι μήπως μπορούν να εισφέρουν περισσότερο. Πχ δεν παραβλέπω την "εθελοντική συνεισφορά" των ~100 εκ. σε διάστημα 3 ετών, για την οποία έχουν δεσμευτεί. Όμως, αν ο διπλασιασμός του φόρου όλων των πλοίων αποφέρει τόσα, αυτό σημαίνει ότι κανονικά από όλο το στόλο το Δημόσιο εισπράττει γύρω στα 30 εκατομμύρια το χρόνο, το οποίο κατανεμημένο είναι λιγότερο από το μέσο ημερήσιο ναύλο ανά πλοίο...

Μήπως απλά να ναυπηγήσουν κανένα βαπόρι στην Ελλάδα και να πατσίσουμε;

Link to comment
Share on other sites

Όπου φτωχός κι η μοίρα του.

Κίνα: Απίστευτη δικαιολογία για τον μόλυβδο σε παιδιά: μόλυβδος οφείλεται στο γεγονός ότι οι μαθητές δαγκώνουν συνήθως τα μολύβια τους

Μια εξήγηση που μοιάζει απίθανη έδωσε Κινέζος αξιωματούχους επιχειρώντας να δικαιολογήσει πως στον οργανισμό μαθητών στην πόλη Νταπού της νότιας Κίνας, ανιχνεύονται υψηλά ποσοστά μολύβδου.

Ο εν λόγω αξιωματούχος ούτε λίγο ούτε πολύ είπε πως ο μόλυβδος οφείλεται στο γεγονός ότι οι μαθητές δαγκώνουν συνήθως τα μολύβια τους παρά το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ουσία δεν υπάρχει σε μολύβια καθώς αυτά έχουν γραφίτη.

Το εργοστάσιο που φαίνεται πάντως πως ευθύνεται για τη μόλυνση έκλεισε καθώς σε περισσότερα από 300 παιδιά εντοπίστηκαν υπερβολικά υψηλά επίπεδα μολύβδου στο αίμα τους. Δεν είναι η πρώτη φορά που στην Κίνα κλείνει μια επιχείρηση επειδή μολύνει το περιβάλλον. Πριν από πέντε χρόνια ένα χυτήριο έκλεισε μετά τη δηλητηρίαση με μόλυβδο 1.000 παιδιών.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω κανείς δεν υποστηρίζει να τους πιούμε το αίμα με καλαμάκι. Δυστυχώς το πρωτότυπο άρθρο είναι σύντομο και δεν παραθέτει συγκρίσεις με άλλες χώρες, αλλά είναι κατηγορηματικό ότι 140 δις έχουν μείνει εντελώς αφορολόγητα.

Οπότε το ερώτημα είναι μήπως μπορούν να εισφέρουν περισσότερο. Πχ δεν παραβλέπω την "εθελοντική συνεισφορά" των ~100 εκ. σε διάστημα 3 ετών, για την οποία έχουν δεσμευτεί. Όμως, αν ο διπλασιασμός του φόρου όλων των πλοίων αποφέρει τόσα, αυτό σημαίνει ότι κανονικά από όλο το στόλο το Δημόσιο εισπράττει γύρω στα 30 εκατομμύρια το χρόνο, το οποίο κατανεμημένο είναι λιγότερο από το μέσο ημερήσιο ναύλο ανά πλοίο...

Κατ' αρχήν άν συγκρίνεις μόνο το τι δίνουν, σίγουρα θα βρείς διαφορές με το εξωτερικό, που πιθανότατα δίνουν περισσότερα. Το ερώτημα όμως που επίσης πρέπει να γίνει, είναι και το τι λαμβάνουν. Αν απαντηθεί αυτό, θα εξηγηθεί και το γιατί έξω πληρώνουν περισσότερα

Μήπως απλά να ναυπηγήσουν κανένα βαπόρι στην Ελλάδα και να πατσίσουμε;

ΕΛΑ ΜΟΥ ΝΤΕ !!! ?

Για να δούμε όμως: Με σύμαχο την εις άτοπον απαγωγή.

1. Φταίει το ''εργατικό κόστος'' ? ΟΧΙ. Αυτή τη στιγμή ναυπηγούνται πλοία σε χώρες με υπερπολλαπλάσιο εργατικό κόστος. Απο τις κορυφαίες, η Νορβηγία και η Ιαπωνία. (όχι ότι η Γερμανία, ή η Φινλανδία πάνε πίσω).

2. Φταίει η ''έλλειψη τεχνογνωσίας'' ?? ΟΧΙ. Δόξα τον γιαραμπή διαθέτουμε και την τεχνογνωσία, και το υπερειδικευμένο προσωπικό (πριν αρχίζει να την κοπανάει σιγά σιγά).

3. Φταίει το ότι δεν μας γουστάρουν, γιατί μυρίζουν τα πόδια μας ?? ΟΧΙ. Απέναντι στο συμφέρον τους και στο να γίνει η δουλειά τους, δεν υπολογίζουν φιλίες και αγάπες.

4. Μήπως φταίει η έλλειψη σαφούς χρονοδιαγράμματος ?? ΕΧΜΜμμ....

(και) η ναυτιλία είναι αγώνας ταχύτητας. Αυτός που θα έχει στα χέρια του ένα πλοίο νωρίτερα απο όλους, έχει και το πλεονέκτημα. Αν αυτό χαθεί, δεν έχει νόημα, το πόσο φτηνά θα τους κοστίσει ένα πλοίο, αν μέχρι να το πάρουν κάποιοι θα τους έχουν βγάλει τον καρκίνο. Και φυσικά, κοντά σε αυτό το πανηγύρι, δεν γίνεται να έρχεται το δημόσιο και να θέλει να μπεί συνέταιρος με φορολογία, τέλη, χαρτούρα.

Δεν υπάρχει τίποτα νέο να ανακαλύψουμε. Θα ήταν αρκετό να μιμηθούμε τους άλλους που ευημερούν. Αλλά άμα είναι εδώ κάποιοι να παριστάνουν τους επαναστάτες, και το κράτος τον ''προστάτη'', σιγά μην έρθει ποτέ καποιος να ασχοληθεί, και να ρίξει τον παρά του εδώ.

Link to comment
Share on other sites

2. Φταίει η ''έλλειψη τεχνογνωσίας'' ?? ΟΧΙ. Δόξα τον γιαραμπή διαθέτουμε και την τεχνογνωσία, και το υπερειδικευμένο προσωπικό (πριν αρχίζει να την κοπανάει σιγά σιγά).

Πως γίνεται να την κοπανάει όταν δουλεύει στα καράβια?

Μόνο όταν την κοπανήσουν και αυτά θα φύγουν όλοι πακέτο :p

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε συ. Για κάθε θάνατο στην Ελλάδα, φταίει η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης. Οποιαδήποτε διαφορετική άποψη είναι ψέμα, διότι ως γνωστόν η προπαγάνδα προέρχεται μόνο από τα δεξιά.

Πες μου τι ψηφίζεις να σου πω τι άνθρωπος είσαι.

Πες μου τι ομάδα είσαι να σου πω τι ήταν η μάνα σου.

Τέτοια φάση. Μιλάμε για να :wall:

Link to comment
Share on other sites

1. Φταίει το ''εργατικό κόστος'' ? ΟΧΙ. Αυτή τη στιγμή ναυπηγούνται πλοία σε χώρες με υπερπολλαπλάσιο εργατικό κόστος. Απο τις κορυφαίες, η Νορβηγία και η Ιαπωνία. (όχι ότι η Γερμανία, ή η Φινλανδία πάνε πίσω).

2. Φταίει η ''έλλειψη τεχνογνωσίας'' ?? ΟΧΙ. Δόξα τον γιαραμπή διαθέτουμε και την τεχνογνωσία, και το υπερειδικευμένο προσωπικό (πριν αρχίζει να την κοπανάει σιγά σιγά).

3. Φταίει το ότι δεν μας γουστάρουν, γιατί μυρίζουν τα πόδια μας ?? ΟΧΙ. Απέναντι στο συμφέρον τους και στο να γίνει η δουλειά τους, δεν υπολογίζουν φιλίες και αγάπες.

4. Μήπως φταίει η έλλειψη σαφούς χρονοδιαγράμματος ?? ΕΧΜΜμμ....

(και) η ναυτιλία είναι αγώνας ταχύτητας. Αυτός που θα έχει στα χέρια του ένα πλοίο νωρίτερα απο όλους, έχει και το πλεονέκτημα. Αν αυτό χαθεί, δεν έχει νόημα, το πόσο φτηνά θα τους κοστίσει ένα πλοίο, αν μέχρι να το πάρουν κάποιοι θα τους έχουν βγάλει τον καρκίνο. Και φυσικά, κοντά σε αυτό το πανηγύρι, δεν γίνεται να έρχεται το δημόσιο και να θέλει να μπεί συνέταιρος με φορολογία, τέλη, χαρτούρα.

Ποίος επιχειρηματίας που έχει σώας τα φρένας και δη εφοπλιστής που μετράνε και το 50άρακι θα έρθει να φτιάξει καράβι στην μπανανία με τον Μπάρμπα Γιώργο να κάνει κουμάντο στα σωματεία και πότε θα τους καυλ*** να εργαστούν, και τον μπάρμπα Αντώνη/Αλέξη/Χοντρό να είναι πιο ασταθείς στις έκτακτες εισφορές που βάζουν απο κύκλο 13χρόνης?

Για μαλάκες ψάχνεις? Ή κάποιον να τους χαρίσει 60-100 μύρια?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.