Wizard! Μάϊος 29, 2014 #14661 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Πάρτε και μια ΔΩΡΕΑΝ Παιδεία να μάθετε να φέρεστε...Avatonpress: ΠΑΙΔΕΙΑ: 5559 σελίδες πρέπει να εκτυπώσει ένας μαθητής της Α'Λυκείου για να μελετήσει τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάϊος 29, 2014 #14662 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 http://www.thepressproject.net/article/62781/Head-of-WWF-Spain-to-Greek-Ministers-do-not-destroy-your-coastline-as-we-have-oursΠάρτε και μια ΔΩΡΕΑΝ Παιδεία να μάθετε να φέρεστε...Avatonpress: ΠΑΙΔΕΙΑ: 5559 σελίδες πρέπει να εκτυπώσει ένας μαθητής της Α'Λυκείου για να μελετήσει τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων!776 σελίδες παραμύθια δεν χρειάζετε να εκτυπωθούν..Ειλικρινά, αν μάθεις τις γιορτές σωστά (Ευαγγελισμός, Κοίμησης κτλ), μερικά ιστορικά στοιχεία (Σχίσμα), τους λόγους και τις διαφορές των εκκλησιών και τέλος να κολλάς "για να κερδίσει την Βασιλεία των Ουρανών" όπου χρειάζεται, τότε περνάς θρησκευτικά άνετα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Μάϊος 29, 2014 #14663 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Πως η συμμετοχή ενός Κομμουνιστή ανθρώπου στην κηδεία ενός Κομμουνιστή ηγέτη ακυρώνει μία πράξει ανδρείας 30 χρόνια πριν?Καλός ή κακός ο Χότζα, δεν θα μπω στο τρυπάκι να το εξετάσω, άντε να δεχτώ ότι ήταν πολύ κακός πολιτικός, αλλά δεν πιστευω ότι ήταν το τέρας που νομίζεις ότι ήταν.Για να σε προλάβω, και μένα αν με ρωτήσουν για τον Σαμαρά, κάθαρμα και αιμοσταγή φασίστα θα τον παρουσιάσω, τι έχει να πει αυτό?Τα πράγματα όμως αλλάζουν, το ίδιο και οι ιδεες και η ιδεολογία όπως δέχεσαι και εσύ, και ο Γλέζος έχει αμβλύνει αρκετά τις ιδέες του περί Κομμουνισμού.Αν πάντως είναι να μην γουστάρουμε όσους πήγαν στην κηδεία κάφρων πολιτικών ή αντιδημοκρατικών πολιτικών, τότε έχουμε ΠΟΛΥ κόσμο να μισήσουμε, ας ξεκινήσουμε με όσους υποστήριξαν τις δικτατορίες Μεταξά και Παπαδόπουλου...Άξιο απορίας πως ξεκινώντας από την χαζο-σύγκριση Γλέζου-Ζαγοράκη συζητάμε ΠΑΛΙ για το τι έκανε ο Γλέζος πριν 20-30-70 χρόνια.. Ο Ζαγοράκης ευρωβουλευτής είναι ανέκδοτο.. Ο Γλέζος έχει μια ιστορία, έχει μια πολιτική ιστορία, έχει φυλακιστεί για τις ιδέες του, και είναι όρθιος μετά από 3-4 καταδίκες εις θάνατο!!! Επίσης έχει προσφέρει έργο τόσο στην Νάξο και την Απείρανθο, όσο και σε άλλα νησιά του Αιγαίου.Ο Ζαγοράκης, εκτός από το να κλοτσάει το τόπι, τι άλλο έχει κάνει?Κακός πολιτικός; Όπως και ο Πατερουλης απλα οξύθυμος;Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 29, 2014 #14664 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 776 σελίδες παραμύθια δεν χρειάζετε να εκτυπωθούν.. Δέντρο, δάσος, κτλ Το σοβαρό πρόβλημα είναι ότι τα θέματα είναι σύλλαθα, ενώ έχουν παραβιαστεί όλες οι προθεσμίες που είχαν ανακοινωθεί από το Υπουργείο, που εγγυόταν υποτίθεται την έγκαιρη δημοσίευσή τους. Μέσα σ' όλα αυτά, αυτοκτόνησε κι ένας υποψήφιος -νομίζω στα Γιαννιτσά- μην αντέχοντας την πίεση. Την ίδια στιγμή, η Καθημερινή, που δεν είναι και εχθρική απέναντι στην κυβέρνηση, αναγκάζεται να κατατάξει τον Αρβανιτόπουλο σε χωριστή κατηγορία μεταξύ όλων των υπουργών, καθώς "παρότι δεν είχε την πρόθεση να φτιάξει ομελέτα, όχι μόνον έσπασε τα αυγά, αλλά έκανε και την κουζίνα μαντάρα, χωρίς καλά καλά να καταλάβει ούτε ο ίδιος πώς κατόρθωσε τέτοιον άθλο". Επιστρέφω αργότερα με νέα για ένα θέμα που συζητούσαμε προ ημερών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάϊος 29, 2014 #14665 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 776 σελίδες παραμύθια δεν χρειάζετε να εκτυπωθούν..Εντάξει, το σώσαμε. Μένουν για εκτύπωση μόνο 4.783... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 29, 2014 #14666 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Ο Αρβανιτόπουλος τα έχει κάνει ρδέλο στην εκπαίδευση, από το Δημοτικό ως το Πανεπιστήμιο. Μιλάμε για άθλο, όχι αστεία... Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 29, 2014 #14667 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Πάρτε και μια ΔΩΡΕΑΝ Παιδεία να μάθετε να φέρεστε...Avatonpress: ΠΑΙΔΕΙΑ: 5559 σελίδες πρέπει να εκτυπώσει ένας μαθητής της Α'Λυκείου για να μελετήσει τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων!Βασικά όσον αφορά τα Μαθηματικά. Αν ο μαθητής (ή ο αρθρογράφος) πιστεύει ότι πρέπει να διαβάσει ή να παπαγαλίσει ΚΑΙ τα π.χ. 300 θέματα που θα βρει εκεί για να είναι έτοιμος, ΔΕΝ έχει καταλάβει τι είναι τα Μαθηματικά. Δεν ξέρει ή δεν έμαθε ποτέ στην ζωή του πως να διαβάσει, πως να αντιμετωπίζει, τα μαθηματικά.Υ.Γ. Ο Αρβανιτόπουλος δουλεύει για τα φροντιστήρια. Έτσι απλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 29, 2014 #14668 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Γιατί το ΣτΕ έκρινε αντισυνταγματική την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ | Επιχειρήσεις | Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΗ δε κατ’ ουσίαν μετατροπή της δημόσιας επιχείρησης σε ιδιωτική, που λειτουργεί με γνώμονα το κέρδος, καθιστά αβέβαιη τη συνέχεια της εκ μέρους της παροχής προσιτών υπηρεσιών κοινής ωφελείας και δη ποιότητας, η οποία δεν εξασφαλίζεται πλήρως με την κρατική εποπτεία».Από ό,τι φαίνεται, το ΣτΕ συμμερίζεται τη διαπίστωση ότι κρίσιμα δημόσια αγαθά που παρέχονται μονοπωλιακά οφείλουν να προσφέρονται από το Δημόσιο, βάσει Συνταγματικής επιταγής...[MENTION=188]yanni[/MENTION] Δυστυχώς, τα θέματα που είναι αμφίσημα ή λάθος διατυπωμένα ή λάθος λυμμένα, θα πρέπει να τα παπαγαλίσει, αν θέλει να πάρει το βαθμό που τους αναλογεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 29, 2014 #14669 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Οπότε είναι "απλά" θέμα ποιότητας θεμάτων (και σε έναν βαθμό ΜΗ κατηγοριοποίησης τους ώστε ο μαθητής να επικεντρωθεί μόνο εκεί που νιώθει ότι έχει κενά). Η ένστασή μου είναι στον τίτλο του άρθρου που ουσιαστικά παραπέμπει σε τυφλή παπαγαλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Μάϊος 29, 2014 #14670 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Όλοι ακούμε εδώ και καιρό περί της ανόδου του φασισμού και το χειρότερο είναι ότι δεν το ακούμε μόνο αλλά το βλέπουμε κιόλας!Και ακούμε και μια σειρά "πολιτικούς" να αναθεματίζουν το γεγονός!"Ουαί γραμματείς και φαρισαίοι!" Η μόνη ίσως φράση που ταιριάζει στην περίπτωση.Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.Αυτοί που οδήγησαν τα πράγματα και επί της ουσίας υπέθαλψαν τις συνθήκες αναζωπύρωσης του φασισμού "μαίνονται" εναντίον του. Αυτοί που μέσω των "εκπροσώπων" τους, αποποιούνται μετά βδελυγμίας την ύπαρξή του, είναι αυτοί ακριβώς που επωφελούνται από την ύπαρξή του και τον χρησιμοποιούν σαν το μακρύ χέρι του συστήματος για να θολώσουν το τοπίο , να αποπροσανατολίσουν τη προσοχή του κόσμου, να δώσουν νέους παρελκυστικούς στόχους.Όλοι αυτοί ξέρουν πολύ καλά ότι η αντιμετώπιση του φασισμού δε περνάει μέσα από απαγορεύσεις κλπ "διοικητικά" μέτρα, ξέρουν πολύ καλά ότι ο μοναδικός δρόμος είναι η εξάλειψη των συνθηκών που οδηγούν στην ανάπτυξή του και φυσικά δεν έχουν καμία πρόθεση να τον ακολουθήσουν!Γιατί ο δρόμος αυτός οδηγεί σε άλλη (αντίθετη) κατεύθυνση από αυτήν που θέλουν να οδηγήσουν το τόπο και τους "πληβείους" που τον κατοικούν!Γι αυτό έχει μεγάλη σημασία το τι κάνουμε εμείς!Και μέσα σε όλο αυτό το συνοθύλευμα προθέσεων , κρυμμένων ατζεντών, απώτερων και μη ανομολόγητων στόχων, εμείς έχουμε ένα μόνο ασφαλές κριτήριο, το κριτήριο που μας λέει ποιός είναι αυτός που ωφελείται και από τι!Δε αντιλέγω, η ιστορική αλήθεια είναι πολύ δυνατό "εργαλείο", για τον λόγο αυτό ακριβώς, όλοι όσοι έχουν την δύναμη, την "γράφουν" κατά πως τους βολεύει, συνεπώς την χρησιμοποιούμε πάντα με την δέουσα επιφύλαξη !Άρα βάζοντας στην "πλάστιγγα" την ιστορική "αλήθεια" από την μια μεριά και το ποιά ήταν η επίδραση των γεγονότων που αυτή περιγράφει στον κόσμο μας, από την άλλη, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί!Διαφορετικά θα βρεθούμε στην θέση του φυσιοδίφη που για να αποκαλύψει την "αλήθεια" του μοναδικού δέντρου που ρίχνει σκιά ανακούφισης στον τόπο, το κόβει κομμάτια και τελικά ...η Αλήθεια του φυσιοδίφη "λάμπει" σε ένα τόπο που πλέον δεν έχει σκιά!Ίσως δεν είναι η αλληγορίες το πιο συνηθισμένο μέσο συζήτησης, αλλά περιγράφουν ακριβώς το διακύβευμα της συζήτησης.Αν βάλω στη ζυγαριά τα οφέλη της αποκαθήλωσης ενός ήρωα (ή "ήρωα"), με την απώλεια που αυτή θα φέρει στο εποικοδόμημα παραδειγματισμού που δημιουργήθηκε πάνω στην δράση του, χωρίς να έχω φροντίσει να ενισχύσω αυτό το εποικοδόμημα με την σε όλους εδραιωμένη κριτική σκέψη, έτσι ώστε όχι μόνο να αντέξει την αποκάλυψη , αλλά και να ενδυναμωθεί από αυτήν, τότε έχω προσφέρει πολύ κακή υπηρεσία στον τόπο! Τι έχει μεγαλύτερη σημασία, το αν υπήρξε ο Χριστός ή το ανθρωπιστικό εποικοδόμημα που τον έχει στο κέντρο;Είμαστε έτοιμοι να καταρρίψουμε όλους τους "μύθους";Έχουμε φτάσει στο επίπεδο εκείνο να Είμαστε Άνθρωποι χωρίς καμία Χριστοκεντρική ηθική και φιλοσοφική βοήθεια;Αν είναι έτσι, ας το κάνουμε, ας αφήσουμε τα "δεκανίκια" στην άκρη, αλλά κάτι μου λέει ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας στο να αναχθούμε στο επίπεδο εκείνο που θα μας επιτρέπει να το σκεφτούμε ολοκληρωμένα και να κρίνουμε και να μάθουμε όλες τις διαστάσεις της αλήθειας έτσι όπως αυτή εκφράζεται για κάθε εμπλεκόμενο με αυτήν!Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο ακόμα μέχρι να φτάσουμε να μην προβάλουμε την δική μας αλήθεια σαν το μοναδικό κριτήριο της αλήθειας των άλλων!Και όποιος θέλει ένα παράδειγμα όσων λέω, μπορεί να το βρει μέσα στην συζήτηση αυτή, σκεφτείτε πόσοι αισθάνθηκαν περίεργα και ίσως επικριτικά στα περί του μοναδικού ψήφου της ΧΑ στα Ανώγεια!Και ξανασκεφτείτε πόση επίδραση είχε σε αυτό, η "αποκάλυψη" που έγινε σχετικά με την βαριά ιστορία του τόπου αυτού!Τρία ολοκαυτώματα αφήνουν μια πολύ ιδιαίτερη υπογραφή στο "DNA" του θύματος, μια υπογραφή, που κανείς μας δεν θα ήθελε να έχει, και κανείς μας, δεν θα πρέπει έτσι πρόχειρα να κρίνει τις εκφάνσεις της στη ζωή του τόπου αυτού, όχι τουλάχιστον αν θέλει να παλέψει λίγο ένα από τα χειρότερα χαρακτηριστικά μας, την αλαζονεία που όλοι έχουμε μέσα μας! Συμπαθάτε με, δεν συνηθίζω να γράφω εδώ, και ίσως να μην κατάφερα να δώσω αυτό που σκέφτομαι, αλλά αισθάνθηκα την ανάγκη να το μοιραστώ!Να είμαστε καλά και καλή δύναμη σε όλους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Μάϊος 29, 2014 #14671 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 ΣΥΡΙΖΑ: Η αυριανή κυβέρνηση της Αριστεράς καταργεί τις πανελλήνιες, με ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα - NEWS247 δηλαδή το χάος στα πανεπιστήμια; μπάτε σκύλοι αλέστε; πώς θα δουλέψει αυτό το πράγμα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 29, 2014 #14672 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Όπως θα δουλέψει και το "θα γράψουμε στα @@ μας τον πλανήτη και θα κάψουμε το μνημόνιο και θα τυπώσουμε μνες" Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrooooo Μάϊος 29, 2014 #14673 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 ΣΥΡΙΖΑ: Η αυριανή κυβέρνηση της Αριστεράς καταργεί τις πανελλήνιες, με ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα - NEWS247δηλαδή το χάος στα πανεπιστήμια; μπάτε σκύλοι αλέστε; πώς θα δουλέψει αυτό το πράγμα; θα σου πω εγώ πως θα δουλέψει: ξεκίνησαν χθές οι πανελλήνιες, τις σκυλοβρίζουν όλοι οι 17χρονοι της ελλάδας αυτή τη στιγμή, του χρόνου όλοι αυτοί θα ψηφίζουν, μασημένη τροφή σου έδωσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
acct Μάϊος 29, 2014 #14674 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 ΣΥΡΙΖΑ: Η αυριανή κυβέρνηση της Αριστεράς καταργεί τις πανελλήνιες, με ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα - NEWS247δηλαδή το χάος στα πανεπιστήμια; μπάτε σκύλοι αλέστε; πώς θα δουλέψει αυτό το πράγμα; Όπως συνήθως (το 'πε παραπάνω κι ο [MENTION=188]yanni[/MENTION] σε άλλη περίπτωση), ο τίτλος δεν έχει καμία σχέση με το περιεχόμενο του άρθρου. Το απόσπασμα εντός λέει: Θα ξεκινήσει ένα ουσιαστικό διάλογο ... για την ανασυγκρότηση της δημόσιας παιδείας.Γι' αυτό προτείνει: - Ελεύθερη πρόσβαση στη τριτοβάθμια εκπαίδευση Άσχετα από το γεγονός ότι είναι εφικτό το μέτρο, ας μην εφαρμοστεί αυτό. Ας ξεκινήσουμε από τα υπόλοιπα. Εγώ ανησυχώ, γιατί έχουμε φτάσει στο σημείο να μοιάζουν λογικές σχεδόν όλες οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ. Φαντάσου τι έχει συμβεί στο χώρο της Παιδείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 29, 2014 #14675 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 όπως λειτουργεί σε άλλα κράτη. Το θέμα είναι το Πανεπιστήμιο να ξεχωρίζει ποιοι μπορούν, όχι κάποιος καθηγητάκος της κακιάς ώρας που θα διορθώσει το γραπτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 29, 2014 #14676 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Ναι αλλά στα άλλα κράτη δεν υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση. Αν και συμφωνώ πως πρέπει να αλλάξει η φαρσοκωμωδία στα πανεπιστήμια και τους μόνιμους καθηγητές / ύλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 29, 2014 #14677 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 ..."καθηγητάκος της κακιάς ώρας"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Μάϊος 29, 2014 #14678 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 ναι Γιάννη. Ειδικά σε θεωρητικά μαθήματα είναι πολλοί που κόβουν επειδή δεν τους αρέσει η διατύπωση. Ψέματα;Dolly, υπάρχουν και κράτη με ελεύθερη πρόσβαση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Μάϊος 29, 2014 #14679 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Ελεύθερη πρόσβαση as in, Ξυπνάω 3η λυκείου και λέω θέλω να μπω ΕΜΠ-Μηχανολόγος και μπαίνω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 29, 2014 #14680 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2014 Ναι αλλά άμα μετά δε μπορείς να περάσεις μάθημα επειδή είσαι μπετόστοκος είναι δικό σου θέμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.