Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Και βέβαια έχεις τους πραγματικούς πατριώτες.. Χρυσή Αυγή: Ψέμα ότι ο Γλέζος κατέβασε τη γερμανική σημαία από την Ακρόπολη - chrysi avgi: psema oti o glezos katevase ti germaniki simaia apo tin akropoli

Στην επίσημη ιστοσελίδα του κόμματος η Χρυσή Αυγή χαρακτηρίζει τον Μανώλη Γλέζο παλαίμαχο σταλινολάτρη και φιλοξενεί ενυπόγραφο κείμενο σύμφωνα με το οποίο αποκαλείται ψέμα

το γεγονός ότι ο Μανώλης Γλέζος με τον Απ. Σάντα κατέβασαν τη γερμανική σημαία από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης.

Link to comment
Share on other sites

Η βραδινή, δηλαδή, ήταν ο ΣΚΑΪ & το Mega της εποχής, ε;

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Και κάποιοι "δόξαζαν" τον Hitler, και έβγαζαν τον Γλέζο εγκληματία και προδότη όπως και σήμερα άλλωστε..

Α ναι, σωστά..

Ψέμα ότι ανέβηκαν και την κατέβασαν από τον ιστό..

Ψέματα έλεγε δηλαδή η "Βραδυνή" τότε (που προφανώς εξυπηρετούσε Σταλινικά συμφέροντα)

[...] εν ώρα νυκτός την Γερμανικήν σημαίαν η οποία εκυμάτιζεν επί της Ακροπόλεως [...]
Έγινε επεξεργασία από Myralis
Link to comment
Share on other sites

Μιλάς εσύ για κριτήρια τέχνης; :p

Νομίζω έχω περισσότερη σχέση με την τέχνη (είναι το κύριο από τα ενδιαφέροντά μου) απ' ότι έχεις, αλλά το σχόλιό σου αφορά μια παρανόηση που έκανες στο άλλο θρεντ. Που.. αν και δήλωσα ότι δεν κρίνω τις ταινίες, απλά χαριτολογόντας την εμφάνιση μιας ηθοποιού (σε στυλ "τι κουκλάρα αυτή η Μπελούτσι"), εσύ εκεί... ;)

΄Εκαστος στο είδος του.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιοί είναι ή όχι οι "πραγματικοί" πατριώτες, αφού πλέον στις ημέρες μας η έννοια έχει διαστρεβλωθεί κι έχει χάσει τη διαφορά της από τις λέξεις "εθνικιστής", "φασίστας", "ξενοφοβικός", κλπ.

Αυτό που γνωρίζω όμως είναι πως όσον αφορά στον κ.Γλέζο, υπάρχουν πολλές αμφιβολίες και αντιρρήσεις για τις ιδέες του και τον πατριωτισμό του. Διαβάστε συνεντεύξεις του που αναφέρεται στην "Ανεξάρτητη Μακεδονία", κάτι που άλλωστε είχε προωθήσει ανοικτά κι ο Ριζοσπάστης το 1937 (αν θυμάμαι καλά, έχω τα φύλλα σε PDF).

Επίσης, θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος, τι κάνει στην κηδεία ενός φασίστα δικτάτορα, Ενβέρ Χότζα, κι αν δεν χαιρετάει "φασιστικά" στο 0:09, τι ακριβώς κάνει;;;!!!

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xB1jHhU2OZQ]Μανώλης Γλέζος, ο "αγωνιστής" - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Δε σ' αρέσει η λέξη λογοκρισία; Προτιμάς την απαγόρευση; Επειδή ένας γονιός ήταν ιδιαίτερα έλλην (και το όνομα Χατζιδάκις θα του ήταν λίγο άγνωστο) ο διευθυντής του σχολείου αποφάσισε να επέμβει να "σώσει" την κατάσταση. Του απαγορεύτηκε του καθηγητή να διδάξει, δεν είναι σοβαρό αυτό; Σε τι ακριβώς σκοπιμότητες αναφέρεσαι, γιατί εγώ δε βλέπω καμία στο συγκεκριμένο θέμα. Τα "ελληνόπουλα" δε χρειάζονται πατριωτικά τραγούδια για την τόνωση της πατριδολαγνείας, ΚΡΙΤΙΚΗ σκέψη χρειάζονται μπας και μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους σαν επόμενη γενιά, και ποιήματα σαν αυτά είναι που θα τους τα δώσουν.

Προφανώς και δεν απαγορεύθηκε στον καθηγητή να διδάξει. Γιατί από όσο γνωρίζω ο καθηγητής της μουσικής διδάσκει νότες και μπορεί να βρει ακριβώς τις ίδιες σε άλλο τραγούδι.

Αν επιμένει να διδάξει στίχο θα πρέπει να αφιερώσει μερικά χρόνια και να γίνει φιλόλογος.

Link to comment
Share on other sites

- Ξαναλέω, δεν γνωρίζω ιστορία

- Το wikipedia αναφέρει τον Ενβέρ Χότζα σαν Σταλινικό και Κομουνιστή, ΟΧΙ σαν φασίστα ή ναζιστή.

- Δεν ξέρω πως διοικούσε την χώρα του, και θα μου επιτρέψετε να αμφιβάλλω για ότι γράψετε από εδώ και πέρα για την ιστορική αλήθεια περί Δικτατορίας, απαγορέψεων κτλ, αλλά στο κρίσιμο ερώτημα του κατα πόσο δημοκράτης είναι ο Γλέζος μπορείτε να ψάξετε και να ρωτήσετε τι έκανε σαν Δήμαρχος στην Απείρανθο της Νάξου.

- Ο Γλέζος, Αγωνιστής και Κομμουνιστής πήγε στην κηδεία ενός Κομμουνιστή λοιπόν και χαιρέτησε αγωνιστικά με υψωμένη γροθιά

Link to comment
Share on other sites

Το wikipedia αναφέρει τον Ενβέρ Χότζα σαν Σταλινικό και Κομουνιστή, ΟΧΙ σαν φασίστα ή ναζιστή.

Δεν έγραψα πουθενά "ναζιστής". Κι επιτέλους, φασίστας, κουμουνιστής δικτάτορας, στρατιωτικός δικτάτορας, κλπ, είναι το ΙΔΙΟ. Η ιδεολογία στα χαρτιά και μόνο, μπορεί να διαφέρει. Το αποτέλεσμα στους υπηκόους όμως, όχι.

Η Κομμουνιστική τυραννία κατέστησε την Αλβανία ένα από τα φτωχότερα και πιο οπισθοδρομικά κράτη της Ευρώπης, μολαταύτα στρατιωτικοποιημένο σε μέγιστο βαθμό. Στην ουσία το μόνο αναγνωρίσιμο έργο του καθεστώτος ήταν τα πάνω από μισό εκατομμύριο πολυβολεία που κατασκεύασε σε όλη την Αλβανία από φόβο ξένης επίθεσης.

Ο ακριβής αριθμός των θυμάτων του Κομμουνισμού δεν είναι γνωστός. Μέχρι σήμερα έχουν αναγνωριστεί και καταχωρηθεί 5.577 ονόματα θυμάτων. Τουλάχιστον 48.127 άνθρωποι κλείστηκαν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, συμπεριλαμβανομένων 10.192 γυναικών και παιδιών.

...και χαιρέτησε αγωνιστικά με υψωμένη γροθιά

Οι μεν έχασαν τον πόλεμο, αλλά ο χαιρετισμός τους είναι φασιστικός κι απαγορευμένος.

Οι δε, κέρδισαν τον πόλεμο, άσχετα αν σκότωσαν μέσα στη χώρα τους 20-60 εκατομμύρια (όσο σε όλο τον Β'ΠΠ;;;;!!!), οπότε ο δικός τους χαιρετισμός είναι αγωνιστικός.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα επιτρέψτε μου να επαναλάβω την άποψή μου ότι όλες οι πολιτικές ιδεολογίες, ειδικά όταν αρχίζουν να αποδομούνται, συγκεντρώνουν φανατικούς υποστηρικτές που αδυνατούν να πιστέψουν ότι αγωνίστηκαν όλη τους τη ζωή για κάτι που θεωρητικά μοιάζει ουτοπικό, αλλά αποδεικνύεται στην πράξη ιδεολογικό έκτρωμα.

Το καθεστώς Χότζα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα κρατικά επιβεβλημένης οπισθοδρομικής προσωπολατρίας σαν κι εκείνης του Στάλιν, που οδήγησε την Αλβανία μισό αιώνα πίσω από τον πολιτισμένο κόσμο, μόνο και μόνο για να μπορεί ο φασίστας (δική μου εκτίμηση) να νέμεται την εξουσία ισόβια.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατακρίνουμε όλη την πολιτική ιστορία του Γλέζου, επειδή έτυχε και μοιραζόταν την ίδια πολιτική ιδεολογία με κάποιον που αποδείχτηκε στην πράξη κομμουνιστής δικτατορίσκος; Ακόμη κι έτσι, αυτό αναιρεί την ανδρεία της πράξης που μνημονεύουμε με αφορμή την επέτειο; Και τελικά, αν ο Γλέζος δεν είχε υποπέσει σε ιδεολογικά ολισθήματα, θα ήταν ήδη Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Δυστυχώς, πρόσκειται σε έναν ιδεολογικό χώρο που τα ολισθήματα είναι ο κανόνας κι όχι η εξαίρεση.

Αν κοτάει σε κανέναν μας, ας πάει να βάλει τον εαυτό του σε θανάσιμο κίνδυνο για μια ιδεολογία...

Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφέ yanni τι διαστρεβλώνω; Η δασκάλα βγήκε και τα είπε. Αν λέει ψέμματα τότε μεταφέρω κι εγώ ψέμματα. Η σύγκριση με το "Ο Αγών" ήταν τουλάχιστον ατυχής.

Το "της απαγορέψανε να διδάξει" είναι πολύ γενικό. Δεν βγήκε σε διαθεσιμότητα, ούτε εκδιώχθηκε από το σχολείο. Ο οποιοσδήποτε καθηγητής μπορεί να δεχτεί κριτική για την επιλογή της ύλης που διδάσκει, αν αυτή βγαίνει εκτός προγράμματος. Από εκεί και πέρα ο καθηγητής που έχει αποφασίσει να διδάξει κάτι εκτός του συνηθισμένου, αν του ζητηθούν διευκρινήσεις θα πρέπει να είναι σε θέση να τις δώσει. Αν τώρα δεν γίνει κατανοητός από αυτούς που εκφράζουν ενστάσεις ή δεν καταφέρει να δικαιολογήσει τις επιλογές του, θα πρέπει πριν αρχίσει να στέλνει επιστολές να σκεφτεί πρώτα ότι, ούτε αυτό είναι το σχολείο του, ούτε αυτά είναι τα παιδιά του. Το σχολείο έχει τους κανόνες του και οι γονείς των οποίων τα παιδιά βρίσκονται στην τάξη του, έχουν τον πρώτο λόγο στην διαπαιδαγώγησή τους και στην τελική δεν σε έχουν επιλέξει προσωπικά, δεν σου έχουν δώσει λευκή επιταγή να κάνεις ότι γουστάρεις.

Αν θέλει η καθηγήτρια να εξαλειφθούν τα "φαινόμενα φανατισμού που μας έχουν παγώσει το αίμα" ας το συζητήσει πρώτα με τους γονείς των παιδιών. Μπορεί πάλι να στείλει επιστολές σε κόμματα και υπουργείο προτείνοντας να μπει ο Κεμάλ στην ύλη. Το να βγαίνω και να καταγγέλλω επειδή δεν μου κάνουν τα χατίρια, το να προσπαθώ να επιβάλλω την δική μου άποψη μέσω της δημοσιότητας, δεν μου φαίνεται και τόσο σωστό. Βασικά μου θυμίζει παλιά threads αποχωρήσεων και κατάρες προς την "ΔΟ ενός forum που δρα φασιστικά" ελπίζοντας από κάτω σε πολλαπλά posts συμπαράστασης (not in lab).

Όσον αφορά το "Ο αγών μου" νομίζω δεν είναι και πολύ δύσκολο ο οποιοσδήποτε να κατανοήσει ότι δεν εξισώνω τον Κεμάλ με το βιβλίο του Χίτλερ, αλλά δίνω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα για να γίνει κατανοητό αυτό που έγραψα. Αν θέλεις να τα εξισώσεις ώστε να βγάλεις άκυρο το παράδειγμα, δικαίωμά σου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έγραψα πουθενά "ναζιστής". Κι επιτέλους, φασίστας, κουμουνιστής δικτάτορας, στρατιωτικός δικτάτορας, κλπ, είναι το ΙΔΙΟ. Η ιδεολογία στα χαρτιά και μόνο, μπορεί να διαφέρει. Το αποτέλεσμα στους υπηκόους όμως, όχι.

Διαφωνώ σε αυτό. Το κομμουνιστικό καθεστώς που ακολούθησε την επανάσταση του '17 στην Ρωσία, μέχρι και πριν τον Β' ΠΠ ήταν καλό για τους υπηκόους.

Οι μεν έχασαν τον πόλεμο, αλλά ο χαιρετισμός τους είναι φασιστικός κι απαγορευμένος.

Οι δε, κέρδισαν τον πόλεμο, άσχετα αν σκότωσαν μέσα στη χώρα τους 20-60 εκατομμύρια (όσο σε όλο τον Β'ΠΠ;;;;!!!), οπότε ο δικός τους χαιρετισμός είναι αγωνιστικός.

Δεν υπάρχει "Σταλινικός" ή "Κομμουνιστικός" χαιρετισμός ώστε να τον συνχέεις με τον Στάλιν. Υπάρχει Αγωνιστικός χαιρετισμός

Όσο για το λινκ, ο καθένας, μπορεί να λέει και να γράφει ότι λέι, δεν το διάβασα, αλλά έμεινα σε αυτό

Thus we get a figure of 20 million dead, which is almost certainly too low and might require an increase of 50 percent or so, as the debit balance of the Stalin regime for twenty-three years.

Έτσι, επειδή του φαινόταν μικρό, ας το ανεβάσουμε 50% or so.. Seems legit.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα επιτρέψτε μου να επαναλάβω την άποψή μου ότι όλες οι πολιτικές ιδεολογίες, ειδικά όταν αρχίζουν να αποδομούνται, συγκεντρώνουν φανατικούς υποστηρικτές που αδυνατούν να πιστέψουν ότι αγωνίστηκαν όλη τους τη ζωή για κάτι που θεωρητικά μοιάζει ουτοπικό, αλλά αποδεικνύεται στην πράξη ιδεολογικό έκτρωμα.

Το καθεστώς Χότζα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα κρατικά επιβεβλημένης οπισθοδρομικής προσωπολατρίας σαν κι εκείνης του Στάλιν, που οδήγησε την Αλβανία μισό αιώνα πίσω από τον πολιτισμένο κόσμο, μόνο και μόνο για να μπορεί ο φασίστας (δική μου εκτίμηση) να νέμεται την εξουσία ισόβια.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατακρίνουμε όλη την πολιτική ιστορία του Γλέζου, επειδή έτυχε και μοιραζόταν την ίδια πολιτική ιδεολογία με κάποιον που αποδείχτηκε στην πράξη κομμουνιστής δικτατορίσκος; Ακόμη κι έτσι, αυτό αναιρεί την ανδρεία της πράξης που μνημονεύουμε με αφορμή την επέτειο; Και τελικά, αν ο Γλέζος δεν είχε υποπέσει σε ιδεολογικά ολισθήματα, θα ήταν ήδη Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Δυστυχώς, πρόσκειται σε έναν ιδεολογικό χώρο που τα ολισθήματα είναι ο κανόνας κι όχι η εξαίρεση.

Αν κοτάει σε κανέναν μας, ας πάει να βάλει τον εαυτό του σε θανάσιμο κίνδυνο για μια ιδεολογία...

Βασικά η απάντηση είναι μέσα σε αυτό που γράφεις.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κατακρίνουμε όλη την πολιτική ιστορία του Γλέζου

δίοτι

όλες οι πολιτικές ιδεολογίες, ειδικά όταν αρχίζουν να αποδομούνται, συγκεντρώνουν φανατικούς υποστηρικτές που αδυνατούν να πιστέψουν ότι αγωνίστηκαν όλη τους τη ζωή για κάτι που θεωρητικά μοιάζει ουτοπικό, αλλά αποδεικνύεται στην πράξη ιδεολογικό έκτρωμα.

με

χαρακτηριστικό παράδειγμα κρατικά επιβεβλημένης οπισθοδρομικής προσωπολατρίας σαν κι εκείνης του Στάλιν, που οδήγησε την Αλβανία μισό αιώνα πίσω από τον πολιτισμένο κόσμο, μόνο και μόνο για να μπορεί ο φασίστας (δική μου εκτίμηση) να νέμεται την εξουσία ισόβια.

Για ποιόν ακριβώς λόγο θα πρέπει να ξαναδοκιμάσουμε ;; Επειδή το πρεσβευει κάποιος, ο οποίος ακόμα αδυνατεί να πιστέψει για ποιό ιδεολογικό έκτρωμα αγωνίστηκε ;;

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ σε αυτό. Το κομμουνιστικό καθεστώς που ακολούθησε την επανάσταση του '17 στην Ρωσία, μέχρι και πριν τον Β' ΠΠ ήταν καλό για τους υπηκόους.

(πλην εκείνων που τύχαινε να έχουν αριστοκρατική καταγωγή, που θεωρούσε ότι δεν πολυχρειάζονται το κεφάλι τους, ανεξάρτητα αν ήταν προοδευτικοί)

Δεν υπάρχει "Σταλινικός" ή "Κομμουνιστικός" χαιρετισμός ώστε να τον συνχέεις με τον Στάλιν. Υπάρχει Αγωνιστικός χαιρετισμός

(τάδε έφη Myralis. Seems legit. - δανείζομαι τη μεθοδολογία σου, δεν είναι σοβαρό επιχείρημα)

Όσο για το λινκ, ο καθένας, μπορεί να λέει και να γράφει ότι λέι, δεν το διάβασα, αλλά έμεινα σε αυτό

Έτσι, επειδή του φαινόταν μικρό, ας το ανεβάσουμε 50% or so.. Seems legit.

(Εγώ δε θα κολλήσω στα νούμερα. Οι Σταλινικές πολιτικές είναι εκ του αποτελέσματος βδελυρές και κατακριτέες. Γκουλάγκ, πολιτικές δολοφονίες, ιδεολογική ανελευθερία, λογοκρισία, επιβεβλημένη προσωπολατρία. Αν δεν είναι, κι η δική μας "επταετία" ήταν "επανάσταση".)

Το δικό μου πρόβλημα είναι άλλο. Ότι προλογίζεις ό,τι λες με το "- Ξαναλέω, δεν γνωρίζω ιστορία". Σε εσένα αναγνωρίζω ότι είσαι ειλικρινής, αλλά αναρωτιέμαι πόσοι εμφανίζουν την άποψη τους ως θέσφατο, χωρίς να διευκρινίζουν ότι είναι απλά μια προσωπική αίσθηση, ένα ψυχανέμισμα βρε αδερφέ.

Θεωρώ ότι είναι το ίδιο κατακριτέο να προσπαθούμε να βγάλουμε το Στάλιν λάδι όσο είναι να προσπαθούμε να τον βαφτίσουμε δικτάτορα, αν δε στηριζόμαστε σε ιστορικά γεγονότα. Αλλά αφού έχεις λόγο και άποψη, δεν κοιτάς λίγο παραπάνω μήπως τα ιστορικά γεγονότα πρέπει να την μεταστρέψουν λίγο;

Για να το χοντρύνω λίγο, γιατί θα πρέπει η άποψη κάποιου που "ξέρει ιστορία" και κάποιου που "δεν ξέρει ιστορία" να έχουν την ίδια βαρύτητα; Για να το χοντρύνω πολύ, γιατί θα πρέπει και οι δύο να έχουν δικαίωμα ψήφου σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, αν ο δεύτερος κινδυνεύει να εκλέξει φασίστες, επειδή απλά δεν τους αναγνωρίζει ως τέτοιους;

Υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι προσωπική μομφή η παραπάνω απορία, το αντίθετο. Απλά προσωπικός στοχασμός για την "ισότητα" και τη ποιότητα της "δημοκρατίας"...

Link to comment
Share on other sites

[...]

Θα σου απαντήσω πιο απλά με τα λόγια της Άντζελας: "Ουδείς άσφαλτος". Το εννοώ. Αν αναιρείς όλα επιτεύγματα ενός ανθρώπου την πρώτη στιγμή που θα κάνει λάθος, κάτι δεν πάει καλά με τη λογική σου.

Δεν υπερασπίζομαι τον κομμουνισμό ως ιδεολογία, υπερασπίζομαι τον Γλέζο ως άνθρωπο και πιστεύω ότι συνολικά (συνυπολογίζοντας και τα λάθη του) είναι πολύ καλύτερος από εμένα -και εικάζω κι εσένα. Εκτός αν έχεις να μοιραστείς κάποιο προσωπικό σου επίτευγμα για να μου αλλάξεις άποψη.

Edit: Ό,τι λέω είναι χωρίς καμία δόση ειρωνίας, αν και μάλλον ακούγομαι λίγο αυστηρός. Μάλλον επειδή μου αποδίδεις ότι υποστηρίζω "να ξαναδοκιμάσουμε τον κομμουνισμό". Εικάζω ότι ούτε ο Γλέζος το θέλει, αλλιώς θα ήταν ενταγμένος στο ΚΚΕ.

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ σε αυτό. Το κομμουνιστικό καθεστώς που ακολούθησε την επανάσταση του '17 στην Ρωσία, μέχρι και πριν τον Β' ΠΠ ήταν καλό για τους υπηκόους.

Χμμμ, επέτρεψέ μου να έχω ισχυρές αμφιβολίες. Άλλωστε τις επαναστάσεις συνήθως ακολουθεί κυνήγι αντεπαναστατικών μαγισσών. Τη βιομηχανοποίηση της ΕΣΣΔ την πλήρωσε ο λαός της και όχι μόνο υλικά αλλά με ζωές.

Και κάποιοι "δόξαζαν" τον Hitler, και έβγαζαν τον Γλέζο εγκληματία και προδότη όπως και σήμερα άλλωστε..

Πες τους και για τότε που φυλακίστηκε ο Γλέζος και αφέθηκε ελεύθερος ο Μέρτεν, ποιοι εθνοπατέρες κυβερνούσαν...

Υποθέτω ξέρουμε τα εγκλήματα και τις πολιτικές του ανατολικού μπλοκ, μην ξεχνάμε όμως ότι εμείς βρεθήκαμε στην άλλη ( /αντίθετη; ) πλευρά με τις αντίστοιχες εκφάνσεις.

Τώρα αν κάποιοι υμνούν τέτοιες ακραίες καταγεγραμμένες πρακτικές, έχουν πρόβλημα...

Έγινε επεξεργασία από Thrael
Link to comment
Share on other sites

Θα σου απαντήσω πιο απλά με τα λόγια της Άντζελας: "Ουδείς άσφαλτος". Το εννοώ. Αν αναιρείς όλα επιτεύγματα ενός ανθρώπου την πρώτη στιγμή που θα κάνει λάθος, κάτι δεν πάει καλά με τη λογική σου.

Δεν έχω αντίρρηση να θέτω σε δοκιμασία τη λογική μου κάθε ώρα !! Για να δούμε λοιπόν:

Λαμβάνω σαν δεδομένο ότι ότι κανεί καθένας σε αυτή τη ζωή, το κανεί κατ’αρχήν για την πάρτη του, ή όταν κάνει κάτι αυθόρμητα για τον δίπλα τού, τότε είναι το λιγότερο τυχοδιωκτικό, να απαιτεί μετά επιβραυεση ή έπαινο. Με αυτό ως οδηγό τον κ. Γλέζο δεν τον έχω ούτε χιλιοστό ψηλότερα απο όλους αυτούς που έθεσαν εαυτούς σε κίνδυνο για εμάς, και έδωσαν τη ζωή τους, ή τη ζωή των παιδιών τους ή την υγεία τους για αυτό το σκοπό, και σήμερα καλύπτονται όλοι κάτω απο τον όρο ’’ οι αγωνιστές του ’40’’.

Η μομφή μου δεν είναι τόσο στο ότι ο κ. Γλέζος κατάφερε και εξαργύρωσε αυτόν τον αγώνα, που το 99% δεν απαίτησε ποτέ τιποτα. Αφού μπόρεσε μεγεία του με χαρά του.

Αυτό που δεν θα χωνέψω ποτέ όμως, είναι ότι όπως λές και ο ίδιος βίωσε ’’το τέλος της ψευδαίσθησης’’, αλλά στερήθηκε της ντομπροσύνης όχι να το παραδεχτεί (δικαίωμά του να πιστέυει ότι του αρέσει), αλλά να μην αφεθεί έρμαιο σε κάτι τομάρια να τον περιφέρουν σαν λιτανεία, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι αυτό που αποδεδειγμένα αποτέλεσε ιδεολογικό όνειδος, (μαζί με την άλλη όχθη πάντα) είναι το καλύτερο που μπορεί να έχουμε, αποσκοπόντας οι ίδιοι σε θεσούλες και οφίκια, και προβάλλοντας σε εμάς ως αγώνα, τον αγώνα του άλλου.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου πρόβλημα είναι άλλο. Ότι προλογίζεις ό,τι λες με το "- Ξαναλέω, δεν γνωρίζω ιστορία". Σε εσένα αναγνωρίζω ότι είσαι ειλικρινής, αλλά αναρωτιέμαι πόσοι εμφανίζουν την άποψη τους ως θέσφατο, χωρίς να διευκρινίζουν ότι είναι απλά μια προσωπική αίσθηση, ένα ψυχανέμισμα βρε αδερφέ.

Θεωρώ ότι είναι το ίδιο κατακριτέο να προσπαθούμε να βγάλουμε το Στάλιν λάδι όσο είναι να προσπαθούμε να τον βαφτίσουμε δικτάτορα, αν δε στηριζόμαστε σε ιστορικά γεγονότα. Αλλά αφού έχεις λόγο και άποψη, δεν κοιτάς λίγο παραπάνω μήπως τα ιστορικά γεγονότα πρέπει να την μεταστρέψουν λίγο;

Για να το χοντρύνω λίγο, γιατί θα πρέπει η άποψη κάποιου που "ξέρει ιστορία" και κάποιου που "δεν ξέρει ιστορία" να έχουν την ίδια βαρύτητα; Για να το χοντρύνω πολύ, γιατί θα πρέπει και οι δύο να έχουν δικαίωμα ψήφου σε ένα δημοκρατικό καθεστώς, αν ο δεύτερος κινδυνεύει να εκλέξει φασίστες, επειδή απλά δεν τους αναγνωρίζει ως τέτοιους;

Υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ότι δεν είναι προσωπική μομφή η παραπάνω απορία, το αντίθετο. Απλά προσωπικός στοχασμός για την "ισότητα" και τη ποιότητα της "δημοκρατίας"...

Απαντάω, τόσο σε αυτό όσο και στο κομμάτι που έβγαλα από quote.

Μιλάμε για ιστορία των τελευταίων 100 ετών. Ιστορία, μετά την Βιομηχανική Επανάσταση όπου η "πληροφορία" άρχισε να διαδίδεται πολύ διαφορετικά και πολύ πιο γρήγορα.

Επίσης, μιλάμε για εποχές όπου σταδιακά, ξεπερνάμε τα Ολιγαρχικά καθεστώτα και περνάμε σε πιο δημοκρατικές μορφές πολιτευμάτων. Αυτό σημαίνει ότι πλέον αρχίζουμε να έχουμε ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

Στην πολιτική λοιπόν ο καθένας είναι πολύ πιο προσεχτικός στο τι λέει, τι αφήνει να διαρευσει και τι κάνει.

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί θεωρώ ότι ειδικά στην Ελλάδα με τον Εμφύλιο πόλεμο, και πιο πριν, με Ελευθέριο Βενιζέλο κτλ δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι, και δεν μπορούμε να ξέρουμε ΟΛΟΚΛΗΡΗ την ιστορία. Όλα τα παρασκήνια, τι έκαναν, και κυρίως ΓΙΑΤΙ έπραξαν όπως έπραξαν όλοι οι Έλληνες που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ιστορία μας.

Το ίδιο ισχύει και για άλλες χώρες.

Εσύ μπορείς να λες κάτι κακό για την περιόδο του Λένιν στην Ρωσία, εγώ μπορώ να λέω κάτι καλό. Κάποιος άλλος μπορεί να λέει ότι ο ΔΣΕ και ο ΕΛΑΣ ήταν φονιάδες ανθέλληνες κτλ, ενώ εγώ μπορώ να τραγουδάω τον ύμνο του ΕΑΜ και να αποκαλώ τους "άλλους" μοναρχοφασίστες προδότες φίλους των Γερμανών κλτ. ΟΛΟΙ μας μπορούμε να έχουμε στοιχεία και στοιχεία που να υποστηρίζουν τις γνώμες μας, αλλά είμαι σίγουρος, ότι ακόμα δεν ξέρουμε τα πάντα για εκείνες τις περιόδου.

Τώρα, αν θέλουμε να μείνουμε αυστηρά στα ιστορικά γεγονότα που αφορούν μόνο την χώρα μας, και να επιστρέψουμε στο θέμα.

  • Η Ελλάδα ήταν υπό ΝαζιστικοΓερμανική κατοχή (πράγμα κακό για την Ελλάδα).
  • Κάποιος ή κάποιοι, στις 30 Μαϊου κατεβάζουν την "κυματίζουσα" ναζιστική σημαία, σαν μία πρώτη μορφή αντίστασης.
  • (Ποιος διαφωνεί ότι αυτή η πράξη ήταν λάθος ή κακή; κανείς. Αν κάποιοι θεωρούν ότι ιστορικά αυτό δεν έγινε, τα δημοσιεύματα των τότε εφημερίδων τους διαψέυδουν)
  • Μπράβο λοιπόν σε αυτόν ή αυτούς που το έκαναν.
  • Αν ήταν ο Γλέζος με τον Σάντα, μπράβο στον Γλέζο και τον Σάντα. Αν δεν ήταν, ε λυπάμαι, αλλά αυτοί φαίροντε ως δράστες, εγώ σε αυτούς λέω μπράβο για εκείνη τους την πράξη. Αν κάποιος δεν τους λέει μπράβο για εκείνη τους την πράξη, ίσως να μπορεί να χαρακτηριστεί ανθέλληνας, γερμανοτσολιάς ή ότιδήποτε άλλο γραφικό.

Για το μετά, και τον Χόντζα, και την Ρωσία, και τον Στάλιν, και τον Χίτλερ, και πόσους σκότωσαν, και αν είχαν δικτατορία ή δημοκρατία και αν χαιρετούσαν με το χέρι γροθιά ή τεντομένη παλάμη, και αν το χέρι ήταν 90 ή 120 μοίρες, αφήστε να περάσουν καμιά 50αριά χρόνια ακόμα και ίσως μάθουμε εις βάθος τι έγινε.

Για την ψήφο και την δημοκρατία.

Κανείς δεν περιμένει να φτάσει 18 χρονών για να αποφασίσει τι θα ψηφίσει. Το περιβάλλον και τα βιώματα συνήθως προδικάζουν αυτό το αποτέλεσμα πολύ νωρίτερα. Δεν υποστηρίζω ότι ψηφίζουμε ότι οι γονείς μας. Υποστηρίζω, ότι πρακτικά κανείς δεν μπορεί ΠΡΩΤΑ να αναπτύξει μια ώριμη σκέψη ΚΑΙ ΜΕΤΑ να τα βάλει όλα σε λευκό πανί και να αποφασίσει.

Αλίμονο αν έπρεπε όλοι μας να μάθουμε 100 χρόνια ιστορία, και να διαβάσουμε μερικούς τόνους γραπτών ανακοινώσεων των πολιτικών κομμάτων από τα τελευταία 10 χρόνια πριν ψηφίσουμε. Θεωρώ ότι είναι πολύ πιο απλά τα πράγματα. Συμφωνείς με αυτά που λέει τώρα το κόμμα που υποστήρίζεις? Ναι? Ωραία, σου έχει δώσει λόγους να θεωρείς ότι δεν έχει μπέσα? Όχι? Πολύ καλά, Οι πράξεις του τα τελευταία χρόνια σε βρίσκουν σύμφωνο? Ναι? Έκτακτα! Ψήφισε το.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω έχω περισσότερη σχέση με την τέχνη (είναι το κύριο από τα ενδιαφέροντά μου) απ' ότι έχεις, αλλά το σχόλιό σου αφορά μια παρανόηση που έκανες στο άλλο θρεντ. Που.. αν και δήλωσα ότι δεν κρίνω τις ταινίες, απλά χαριτολογόντας την εμφάνιση μιας ηθοποιού (σε στυλ "τι κουκλάρα αυτή η Μπελούτσι"), εσύ εκεί... ;)

΄Εκαστος στο είδος του.

LOOK AT MY HORSE, MY HORSE IS AMAZING! SHUT UP WOMAN GET ON MY HORSE. AMAZING HORSE

Link to comment
Share on other sites

πάντως το τραγουδάκι είναι πολύ ωραίο. από τα λίγα τραγούδια με ελληνικό στίχο που μ άρεσαν.

είναι πιασάρικο, πως να το κάνουμε.

και το περίεργο είναι πως μ άρεσε η εκτέλεση του αλκίνοου ιωαννίδη

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.