Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας: Η 24χρονη που σκοτώθηκε από το Smart στην Πέτρου Ράλλη ήταν πρώην σύντροφος του οδηγού - NEWS247

Τραγική συγκυρία σημαδεύει το τροχαίο δυστύχημα στη λεωφόρο Πέτρου Ράλλη στο οποίο ένας 27χρονος αλβανικής καταγωγής, σκόρπισε τον τρόμο και τον θάνατο με το αυτοκίνητό του θερίζοντας στο ανεξέλεγκτο πέρασμά του τρεις ανυποψίαστους πολίτες.

Μια εβδομάδα μετά το δυστύχημα ήρθε στο φως της δημοσιότητας η πληροφορία πως ένα εκ των θυμάτων, η 24χρονη κοπέλα που ακρωτηριάστηκε και μια μέρα μετά υπέκυψε στα τραύματά της, υπήρξε πρώην σύντροφος του 27χρονου Αλβανού κατηγορούμενου.

Είχε απασχολήσει και πάλι τις Αρχές.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ο 27χρονος Αλβανός Μ.Ε, είχε απασχολήσει και στο παρελθόν τις Αρχές.

Το 2006 φέρεται ότι είχε συλληφθεί στο κέντρο της Αθήνας γιατί πουλούσε κλεμμένα κινητά.

Το 2008, οι αστυνομικοί του πέρασαν και πάλι χειροπέδες μετά από έλεγχο, αφού βρέθηκε πάνω του μικροποσότητα μαριχουάνας.

Το 2011, συνελήφθη για τρίτη φορά, για απόπειρα ληστείας σε κατάστημα, κατά την διάρκεια της οποίας είχε διαφύγει ο συνεργός του.

Υπενθυμίζεται ότι ο 27χρονος Αλβανός οδηγός του Smart έδωσε κατάθεση υποστηρίζοντας ότι παίρνει χάπια για κρίσεις επιληψίας και για τον λόγο αυτό δεν ήξερε τι έκανε.

Ο νεαρός οδηγός, απολογήθηκε τη Δευτέρα στον 4ο τακτικό ανακριτή, ο οποίος τον επισκέφθηκε στο Τζάνειο, όπου νοσηλεύεται. Ο 27χρονος αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους. Μεταξύ αυτών, υποχρεώθηκε να παραδώσει το διαβατήριο του και του απαγορεύτηκε η έξοδος από τη χώρα, ενώ υποχρεούται να εμφανίζεται στο Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα.

Μετά την απολογία του προέκυψε διαφωνία μεταξύ ανακριτή και εισαγγελέα, με τη μια πλευρά να ζητεί την προφυλάκισή του, και την άλλη να προτείνει να παραμείνει ελεύθερος με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, της εμφάνισης σε Α.Τ. της περιοχής του 2 φορές το μήνα, και της αφαίρεσης διαβατηρίου.

Τη διαφωνία θα λύσει το δικαστικό συμβούλιο και μέχρι τότε ο κατηγορούμενος θα παραμείνει σε κατ' οίκον περιορισμό.

Ο 27χρονος υποστήριξε στην απολογία του ότι είναι επιληπτικός από τα 16 του χρόνια και πως έχει υποστεί σοβαρή εγκεφαλική βλάβη μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε ενώ ήταν συνεπιβάτης μηχανής. Προσκόμισε μάλιστα βεβαίωση από νοσοκομείο.

Και ρωτάω εγώ, και όχι δεν με απασχολεί που είναι Αλβανός,

ΓΙΑΤΊ είναι έξω απο την φυλακή βάση του πρότερου βίου?

ΓΙΑΤΊ ενώ παίρνει βαριά θεραπευτική αγωγή οδηγεί?

ΓΙΑΤΊ δεν τον έχουν απελάσει εάν ήταν εδώ παράνομα?

ΓΙΑΤΊ τον αφήνουν έξω με 3 νεκρούς και απλά να παρουσιάζεται στο τμήμα 2 φορές τον μήνα?

ΠΟΙΟΣ τους γαμα*** τους όρους του να ΜΗΝ φύγει απο την χώρα?

Μα ΤΙ μπουρδέλο είναι αυτό το κράτος?

Συγνώμη ρε παιδιά, αλήθεια, σκοτώνεις 3 ανθρώπους πρωί στην Π. Ράλλη και δεν προφυλακίζεσαι?

Είμαι παράλογος?

Link to comment
Share on other sites

Τι γίνεται ρε παιδιά με τις ανακαλύψεις αρχαίων?

ΜΕΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ: Βρέθηκε ξύλινο γλυπτό στα έργα (φωτο)

Αμφίπολη, Κύθηρα, και τώρα αυτό. Βρήκανε και ένα Ισπανικά ναυάγιο στη Ζάκυνθο για ποικιλία...

Κάτι μου λέει βέβαια ότι και η κάλυψη που έχουν στα ΜΜΕ είναι ετεροβαρής σε σχέση με το παρελθόν :).

Link to comment
Share on other sites

Συνελήφθη ο συνεργός του Παλαιοκώστα, Π. Γεωργιάδης στο Ελ. Βενιζέλος | ΚΟΙΝΩΝΙΑ | LiFO

Ο Γεωργιάδης είχε αποφυλακιστεί με περιοριστικούς όρους, στους οποίους δεν αναφερόταν ρητά η απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, αλλά υπονοείτο.

Μάιστα, Μάιστα...

Link to comment
Share on other sites

Serena Shim killed in Turkey days after she claimed intelligence services had threatened her | Daily Mail Online

Νεκρή σε ύποπτο τροχαίο η δημοσιογράφος Σερένα Σιμ, αμερικανίδα λιβανικής καταγωγής, που είχε κατηγορηθεί για κατασκοπεία από την τουρκική υπηρεσία πληροφοριών.

Συγκεκριμένα, ενόχλησε τους Τούρκους όταν σε ρεπορτάζ της αποκάλυψε την διευκόλυνση των ισλαμοφασιστών του ISIS για μετάβαση σε συριακό έδαφος μέσω Τουρκίας καθώς και την μετακίνησή τους με φορτηγά του Παγκόσμιου Οργανισμού Τροφίμων και άλλων ΜΚΟ.

Η σύγκρουση έγινε με βαρύ όχημα αγνώστων στοιχείων αφού ο οδηγός του εγκατέλειψε τον τόπο του δυστυχήματος.

ΗΠΑ, Ε.Ε., Τουρκία, Σαουδάραβες και ανθρωποφάγοι, μια ωραία ατμόσφαιρα.

Μάλιστα, η ΙΒΜ δεν θα πληρωθεί αλλά, θα πληρώσει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να απαλλαγεί από το ζημιογόνο αυτό τμήμα της -ζημιές που υπολογίζονται σε 1,5 δισ. δολάρια το χρόνο.

Τόσο καιρό ακούγαμε από τον Τσίπρα να πετάει μπαρούφες για έξοδο από το μνημόνιο, παραμονή στην Ε.Ε., "φτύσιμο" στις αγορές , περίσσευμα χρημάτων για επαναπροσλήψεις και κατώτατο στα 800€.

Αυτή η είδηση με έκανε να σκεφτώ πόσο μπροστά είναι ο άνθρωπος και πόσο μικροί εμείς για να αγγίξουμε την επιφάνεια του μεγαλοφυούς σχεδίου του.

Αν πραγματικά πιστεύεις ότι το εισόδημα είναι ευθέως ανάλογο των προσόντων, είτε δεν έχεις συναντήσει διδάκτορες σωματιδιακής φυσικής να σφουγγαρίζουν σκάλες για να ζήσουν τα παιδιά τους είτε τους έχεις να σφουγγαρίζουν τις δικές σου... :unsure:

Σαρκαστικά το λέω. Δεν παρακολουθείς το θρεντ της χρεοκοπίας φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο Μάνος Χατζιδάκις

Από μικρή κάθε φορά που άκουγα τις μουσικές του ήταν σαν να διάβαζα παραμύθια χωρίς λόγια, γεμάτα νότες και μελωδίες. Και τώρα που μεγάλωσα ακόμα αναρωτιέμαι πώς καταφέρνει με τη μουσική του, που είναι γραμμένη σε άλλες εποχές, να βγαίνει αλώβητος μέσα από το χρόνο και να συνεχίζει να με μαγεύει και να με οδηγεί σε κόσμους ονειρικούς! Αυτό το αφιέρωμα ήθελα να είναι ξεχωριστό, ιδιαίτερο, διαφορετικό- όπως διαφορετικός ήταν και αυτός, ο μεγάλος μουσικός, ο Μάνος Χατζιδάκις. Ήθελα να 'ναι γεμάτο από τις μουσικές του, που εκφράζουν όλο το "είναι" του καλύτερα και από τα πιο όμορφα λόγια. Παράλληλα όμως ήθελα να εκφραστούν και οι απόψεις του, η συγκλονιστική μουσική του πορεία, ως αποδεικτικό στοιχείο της μοναδικότητάς του. Ο στόχος είναι να μπορέσει κάποιος, έστω και λίγο, να γνωρίσει τον Χατζιδάκι μέσα από τα μάτια του Μάνου...

1.jpg

"Γεννήθηκα στις 23 του Οκτώβρη του 1925 στην Ξάνθη τη διατηρητέα και όχι την άλλη την φρικτή που χτίστηκε μεταγενέστερα... Η μητέρα μου ήταν από την Αδριανούπολη και από αυτήν κληρονόμησα όλους τους γρίφους που από παιδί με απασχολούν και μέχρι σήμερα κάνω προσπάθειες να τους λύσω. Χωρίς τους γρίφους της δε θα 'μουν ποιητής. Ο πατέρας μου ήταν από την Κρήτη, γι' αυτό και περιέχω μέσα μου χιλιάδες αντιθέσεις και όλες τις δυσκολίες του Θεού." Κάπως έτσι ξεκίνησε το μελωδικό του δρόμο ο Μάνος. Το 1932, μετά το διαζύγιο των γονιών του, φεύγουν από την Ξάνθη μαζί με τη μητέρα του και την αδερφή του και εγκαθίστανται στην Αθήνα. Ο Μάνος έχει ήδη από 4 χρονών τα μαθήματα μουσικής και συνεχίζει τώρα στην πρωτεύουσα... "Αρχίζω να ζω και να εκπαιδεύομαι στην πρωτεύουσα, ενώ παράλληλα σπούδαζα τον έρωτα και την ποιητική λειτουργία του καιρού μου. Ανακαλύπτω τη μητέρα μου, την αδελφή μου, τους φίλους μου, την Ελλάδα, μα περισσότερο την Αθήνα, που την έβλεπα μια πόλη μαγική, για τις αναπνοές των ανθρώπων της και το αεράκι του επιταφίου, μέσα στο οποίο ζούσα τον έρωτα στην πιο απόλυτη και μοναδική μορφή του." Έτσι οδηγείται από την εφηβεία στην νεότητα αλλά μαζί τον οδηγούν τα γεγονότα και οι καταστάσεις. Πεθαίνει ο πατέρας του και ξεκινάει ο Β΄ Παγκόσμιος πόλεμος. Ο Μάνος αναγκάζεται να κάνει διάφορες δουλειές αλλά συγχρόνως αρχίζει ανώτερα θεωρητικά μαθήματα μουσικής με εξέχουσες προσωπικότητες, αρχίζει τις σπουδές του στη Φιλοσοφία( τις οποίες δε θα ολοκληρώσει) και συναναστρέφεται με τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες και διανοούμενους της γενιάς του μεσοπολέμου( Γκάτσο, Σεφέρη, Ελύτη, Τσαρούχη, Σικελιανό) . Ο ίδιος λέει για τις σπουδές του: "Στην κατοχική περίοδο συνειδητοποίησα πόσο άχρηστα ήταν τα μαθήματα μουσικής, μια και με απομάκρυναν ύπουλα από τους αρχικούς μου στόχους, που ήταν να επικοινωνήσω, να διοχετευθώ και να εξαφανιστώ, γι' αυτό και τα σταμάτησα ευθύς μετά την κατοχή. Έτσι δε σπούδασα σε ωδείο και συνεπώς εγλίτωσα από το να μοιάζει με τα μέλη του Πανελλήνιου Μουσικού συλλόγου."

2.jpg

Η πρώτη του εμφάνιση ως συνθέτης έγινε το 1944 με τον Τελευταίο Ασπροκόρακα στο Θέατρο Τέχνης του Κάρολου Κουν, στο οποίο παρακολούθησε και μαθήματα υποκριτικής θέλοντας να γίνει ηθοποιός αλλά τελικά καταλήγει να γράφει για το σύγχρονο θεατρικό ρεπερτόριο ( Γυάλινος Κόσμος, Ματωμένος Γάμος Λεωφορείον ο Πόθος κ. α. ). Επίσης, μετά το τέλος της κατοχής, η μεγάλη ηθοποιός Μαρίκα Κοτοπούλη θα του προτείνει να γράψει τη μουσική για δύο αρχαίες τραγωδίες και από κει και πέρα ο Χατζιδάκις θα συνθέσει και για άλλες. "Προσπαθούσα να δεχτώ τη μαγεία της πόλης που ζούσα μέσα από την τρομοκρατία. Με ενδιέφερε παράλληλα η ομορφιά μου και το άρπαγμα της ομορφιάς των άλλων. Μ' απασχολούσε πώς θα γινόμουν στέρεα ωραίος και για πάντα. Και άρχισα να γράφω μουσική. Τον Ματωμένο Γάμο, Τις Έξι Λαϊκές Ζωγραφιές, την Αχιβάδα, το Καταραμένο Φίδι και άλλα πολλά για να με ερωτευτούν όσοι ήθελα και επιθυμούσα την αγάπη τους. Και το '48 γράφω το Χάρτινο το Φεγγαράκι για το Λεωφορείον ο Πόθος που ανέβασε το θέατρο Τέχνης." Ένα χρόνο αργότερα γνωρίζει στο θέατρο τη Μελίνα Μερκούρη, που γίνονται στενοί φίλοι και συνεργάτες και το 1946 κάνει την πρώτη του σύνθεση στον κινηματογράφο για την ταινία Αδούλωτοι σκλάβοι.

Το 1949 κάνει μια διάλεξη για το ρεμπέτικο τραγούδι, που θα ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων καθώς μέχρι τότε θεωρούνταν παράνομο και απαγορευμένο."Όπως καταλαβαίνετε η ανεύρεση του ρεμπέτικου ήταν μια πράξη επιτακτική αλλά και εξόχως τολμηρή, για 'κείνους τους καιρούς. Το να σ' αρέσουν τα ρεμπέτικα ήταν το ίδιο επικίνδυνο σα να διαβάζεις "Ρίζο" παράνομο ή όποιο άλλο έντυπο παρεμφερές." Γι' αυτό θα δημιουργήσει τις Έξι λαϊκές Ζωγραφιές που ήταν η μεταφορά στο πιάνο 6 ρεμπέτικων τραγουδιών και με αυτό τον τρόπο δρομολογεί σε νέους ορίζοντες τη μουσική και κάνει αποδεκτά τα ρεμπέτικα από το ευρύ κοινό. Την ίδια εποχή γίνεται διευθυντής του Εθνικού Χοροδράματος, γράφει μουσική για αρχαίες τραγωδίες που παίζονται στην Επίδαυρο, συνεργάζεται με γνωστούς ξένους συνθέτες, με το Εθνικό Θέατρο και παρουσιάζει στο αθηναϊκό κοινό τον Μίκη Θεοδωράκη με το έργο "Επιτάφιος" και στο τραγούδι η Νάνα Μούσχουρη. "Στο μεταξύ μεγάλωνα χωρίς να κορεστεί η δίψα μου για τις άγνωστες πλευρές του κόσμου που με περιέβαλλε... Διηύθυνα τους χωρικούς στην Κρήτη για το Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται του Καζαντζάκη, που γύριζε ταινία ο Ντασέν, έτρωγα με το Μίκη και τη γυναίκα του στο Τουρκολίμανο, διαφωνώντας ήρεμα από τότε και στην πολιτική και στη μουσική."

5.jpg

Ο Χατζιδάκις παράλληλα με το θέατρο άρχισε από το 1946 να συνθέτει μουσική και για τον κινηματογράφο, ελληνικό και ξένο( Κάλπικη Λίρα, Στέλλα, Δράκος, Μανταλένα, In the Cool of the Day, America America κ. α. ) αλλά και δύο ντοκιμαντέρ του J. Y. Cousteau. Το 1959 και το 1960 παίρνει το 1ο βραβείο στο φεστιβάλ τραγουδιού που διοργανώνει η Ε. Ι. Ρ. Το 1960 κερδίζει και στη Θεσσαλονίκη το 1ο βραβείο μουσικής της Ά Εβδομάδας Ελληνικού Κινηματογράφου. Την ίδια χρονιά του απονέμεται και το Oscar για τα "Παιδιά του Πειραιά" για την ταινία Ποτέ την Κυριακή. Έτσι ο Χατζιδάκις είναι ο πρώτος Έλληνας συνθέτης που έβγαλε έξω από τα σύνορα της χώρας το ελληνικό τραγούδι μιας και ακολούθησαν και άλλα τραγούδια του που συνόδευαν κινηματογραφικέ ταινίες. Ωστόσο ο Χατζιδάκις θα αποκηρύξει τα περισσότερα από αυτά τα τραγούδια γιατί θα θεωρήσει ότι έχουν μια λαϊκότητα που δεν του ταιριάζει. "Και το επίσημο κράτος με γιόρτασε για το Όσκαρ που πήρα ερήμην μου και έξω από τα δικά μου σχέδια. Πάλεψα χρόνια για να αφαιρέσω αυτό τον "τίτλο τιμής" από την πλάτη μου, μα αν δεν το κατάφερα αυτό ο αγώνας με βοήθησε να ξαναγίνω νέος..."

Το 1962 ανεβάζει την παράσταση "Οδός Ονείρων" , η οποία αποτελεί σταθμό στο ελληνικό μουσικό θέατρο, με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Χορν. Την ίδια περίοδο διοργανώνει και χρηματοδοτεί τον Διαγωνισμό Πρωτοποριακής Σύνθεσης "Μάνος Χατζιδάκις", συνεργάζεται με τα Μπαλέτα του 20ου αιώνα, ιδρύει και διευθύνει την Πειραματική Ορχήστρα Αθηνών, που δημιουργεί νέα δεδομένα για τη σύγχρονη μουσική. Το 1966 φεύγει στην Αμερική για να ανεβάσει στο Broadway τη θεατρική διασκευή του "Ποτέ την Κυριακή" με τη Μερκούρη και τον Ντασέν. "Ταξίδεψα πολύ και αυτό με βοήθησε να αντιληφθώ ότι η βλακεία δεν ήταν αποκλειστικόν του τόπου μας προϊόν.. Παράλληλα ανακάλυψα ότι τα πρόσωπα που με ενδιέφεραν έπρεπε να ομιλούν απαραιτήτως ελληνικά, γιατί σε ξένη γλώσσα η επικοινωνία γινόταν οδυνηρή και εξαφάνιζε το μισό μου πρόσωπο.". Αυτή την περίοδο της ζωής του έρχεται σε επαφή με την ποπ μουσική και παράγει ένα μεγάλο μέρος από τα έργα του ( Reflections, Μεγάλος Ερωτικός, Το χαμόγελο της Τζοκόντα και αρχίζει να συνθέτει την εποχή της Μελισσάνθης.) Για το Μεγάλο Ερωτικό: "Ο Μεγάλος Ερωτικός έγινε από αίσθημα ενοχής και όχι από ερωτικούς λόγους, τον γράφεις όταν δεν ασχολείσαι με το αν είσαι ερωτευμένος ή όχι, έχεις ξεκαθαρίσει το θέμα και είσαι ελεύθερος να σκέφτεσαι.". Για το Χαμόγελο της Τζοκόντα: "Σε μια παρέλαση στη Νέα Υόρκη με μουσικές και χρώματα πλημμυρισμένη βρισκόμουν όταν συνάντησα μια γυναικούλα να περπατάει μονάχη, με μια απελπισμένη αδιαφορία για ό, τι συνέβαινε γύρω της, μόνη και έρημη μες στο άγνωστο πλήθος. Έμεινα στηλωμένος, ο μόνος που την πρόσεξε, θέλησα να την πάρω από πίσω αλλά την έχασα μες στον κόσμο. Έτρεξα να τη βρω. Χωρίς να καταλάβω είχα σταθεί μπροστά σε μια βιτρίνα βιβλιοπωλείου και απέναντί μου βρισκότανε ένα βιβλίο για τον Ντα Βίντσι με την Τζοκόντα στο εξώφυλλο. Δεν ξέρω γιατί όλα αυτά μαζί μπερδεύτηκαν μέσα μου μαζί με ένα εξαίσιο θέμα του Βιβάλντι."

9.jpg

Από το 1972 που επιστρέφει στην Ελλάδα δημιουργεί και διαπρέπει. Φτιάχνει το Πολύτροπον ένα μουσικό καφεθέατρο, γίνεται Αναπληρωτής Γενικός διευθυντής της Λυρικής Σκηνής, Διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας, Διευθυντής του Κρατικού Ραδιοσταθμού Τρίτο Πρόγραμμα, όπου η ραδιοφωνική του έφεση βρίσκει διέξοδο. Καθιερώνει τις Μουσικές Γιορτές στα Ανώγεια, εγκαινιάζει τον Μουσικό Αύγουστο στο Ηράκλειο, διοργανώνει τους Μουσικούς Αγώνες στην Κέρκυρα. Επιπλέον εκδίδει μουσικό περιοδικό και συστήνει δική του δισκογραφική εταιρεία τον Σείριο προκειμένου να προστατέψει το τραγούδι από τη φθορά του εμπορίου. Το 1989-93 ιδρύει την Ορχήστρα των Χρωμάτων που παρουσιάζει ένα πρωτότυπο πρόγραμμα που δεν καλύπτεται από τις συμβατικές ορχήστρες. Στην ορχήστρα πάντα με μαέστρο τον Χατζιδάκι συμμετείχαν Έλληνες και ξένοι σολίστ και παρουσιάστηκαν έργα σε πρώτες παγκόσμιες εκτελέσεις. Δισκογραφικά πάντα είναι παρών, με δίσκους που θεωρούνται κλασικοί( Ο Κύκλος με την κιμωλία, Παραμύθι χωρίς όνομα, Αθανασία κ.α.) . Ο Μάνος Χατζιδάκις μας αποχαιρέτησε σαν σήμερα πριν από 19 χρόνια αφήνοντας παρακαταθήκη όλο το μεγαλείο της μουσικής του.

8.jpg

"Αδιαφορώ για τη δόξα... Πιστεύω στο τραγούδι που μας καλύπτει και μας εκφράζει εκ βαθέων... Περιφρονώ αυτούς που δεν στοχεύουν στην αναθεώρηση και την πνευματική νεότητα... Έτσι κατάφερα να ολοκληρώσω την τραυματισμένη από την παιδική μου ηλικία προσωπικότητα, καταλήγοντας να πουλώ "λαχεία στον ουρανό" και προκαλώντας τον σεβασμό των νεώτερών μου μια και παρέμεινα ένας γνήσιος Έλληνας και Μεγάλος Ερωτικός". Μ. Χ.

κείμενο_έρευνα | δήμητρα_λαμπροπούλου

επιμέλεια | τάσος_θώμογλου

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1ZHP2SUbBg0]Μάνος Χατζιδάκις - Το πρόσωπο του τέρατος - Manos Hatzidakis - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά. Που το είχαν κρυμμένο τόσα χρόνια οι πολυεθνικές???

πίστεψε με, μολις βγάλουν την θεραπεία για τον καρκίνο θα ρίξουν μια πατέντα ΝΑ, θα την προστατεψουν για καμια 50ετια και μετα θα ρεεεεεεεεεεεεειιιι το χρημα...

δεν θα το κρυψουν δηλαδή.

αν τωρα την βρει κανας τύπος και αποφασισει να την βγαλει τσαμπα στο ιντερνετ όπως κάποιοι ωραίοι τύποι, τότε θα το βρίσκουμε εύκολα κ φτηνά....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.