Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

τουρίστες όλο το χρόνο μόνο στην Αθήνα και λιγοτερο στην Θεσσαλονίκη γίνεται καλώς ή κακώς. π.χ. η Καλαμάτα μπορεί να είναι η αφετηρία για να πάει κανείς στην ορεινή Αρκαδία π.χ. το χειμώνα, αλλά το ίδιο μπορεί να είναι και η Αθήνα ή η Τρίπολη... Κοινός η Καλαμάτα μόνο για Πάσχα και καλοκαίρι μπορώ να σκεφτώ ότι έχει συμφέρουσα κίνηση στα αεροδρόμια.

Το τι λένε οι Γερμανοί μπορείς και να το αγνοήσεις. Εσύ τι θες να κάνεις είναι το θέμα. Δεν λέω ας μας κουνάνε το δάχτυλο, αλλά και εμείς ας τους πούμε με στοιχεία και bussiness plan ότι κύριοι, μας συμφέρει να είναι ανοικτά την τουριστική περίοδο γιατί έτσι, έτσι και έτσι...

Τουρισμός δεν είναι μόνο ο κλασσικός τουρισμός. Υπάρχουν και άλλες μορφές που τώρα εξετάζουν να τις υλοποιήσουν (αγροτουρισμός, ιατροτουρισμός, θεματικός τουρισμός, κτλ)

Link to comment
Share on other sites

ε το ίδιο λέμε ρε με άλλα λόγια...πρώτα θα αναπτύξεις αυτά (να δώσεις ένα kickstart) αποδεικνύεις μετά στους Γερμανούς ότι έχεις ανάγκη από αεροδρόμια και μετά το δάχτυλο που κουνιέται το δαγκώνεις και τους το βάζεις εκεί που ξερουν...

Link to comment
Share on other sites

αν είναι να πετάνε τα αεροπλάνα άδεια για 8 μήνες το χρόνο, φυσικά και δεν συμφέρει να είναι αυτά λειτουργικά. Θα μπορούσαν βέβαια, να δουλεύουν τους μήνες με μεγάλη κίνηση (Πάσχα, Καλοκαίρι) με εποχικούς υπαλλήλους, ώστε να εξυπηρετούνται οι πτήσεις charter και οι πτήσεις εσωτερικού (αν αυτές είναι γεμάτες, καθώς νομίζω ότι ο κόσμος στα νησιά θα πάει με το αυτοκίνητό του, άρα θα πάρει καράβι).

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θέλουν να κλείσουν της Αλεξανδρούπολης, καθώτι είναι σχετικά μεγάλη πόλη. Δηλαδή ο κόσμος θα εξυπηρετείτε από Καβάλα; Oh well...να δω πως θα πηγαίνω στο Σουφλί ;) (Που έχω να πάω χρόοοοονια)

Προφανώς αγνοείς ότι τα αεροδρόμια επιτελούν ρόλο και στην εθνική άμυνα. Επίσης κάθε ένα εντάσσεται σε ένα διεθνές σύστημα αεροπλοίας. Δεν είναι εγκαταστάσεις τύπου ''ρουμς του λετ'' να τα ανοιγοκλείνεις κατά το δοκούν.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αγνοείς ότι τα αεροδρόμια επιτελούν ρόλο και στην εθνική άμυνα. Επίσης κάθε ένα εντάσσεται σε ένα διεθνές σύστημα αεροπλοίας. Δεν είναι εγκαταστάσεις τύπου ''ρουμς του λετ'' να τα ανοιγοκλείνεις κατά το δοκούν.

σε περίπτωση πολέμου και άμυνας ο στρατός μπορεί να τα θέσει σε λειτουργία σε μερικές ώρες αν θέλει...μην ακούω αυτό το πράγμα... και όπως είπα και αγνοείτε επιλεκτικά εγώ θέλω να λειτουργούν αλλά να υπάρχει λογική στην λειτουργία τους..συντήρηση τον χειμώνα και φουλ λειτουργία την τουριστική περίοδο..

Link to comment
Share on other sites

Ένα αεροδρόμιο δεν είναι ντουλάπα να το ανοιγοκλείνεις όποτε θες. Ή το εκμεταλλεύεσαι σωστά και το λειτουργείς ή το κλείνεις τελείως και το κάνεις αλάνα, πάρκο ή δε ξέρω και εγώ τι.

Link to comment
Share on other sites

σε περίπτωση πολέμου και άμυνας ο στρατός μπορεί να τα θέσει σε λειτουργία σε μερικές ώρες αν θέλει...μην ακούω αυτό το πράγμα...

Εχεις αποδείξεις ότι αυτό μπορεί όντως να γίνει, ή θα πρέπει να βασιστούμε στην αυθεντία σου ?

Το άλλο ζήτημα με τις πιστοποιήσεις απο τον ICAO πως ακριβώς θα το επιλύσεις ? Με στοιχεία παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

Ένα αεροδρόμιο δεν είναι ντουλάπα να το ανοιγοκλείνεις όποτε θες. Ή το εκμεταλλεύεσαι σωστά και το λειτουργείς ή το κλείνεις τελείως και το κάνεις αλάνα, πάρκο ή δε ξέρω και εγώ τι.

Δηλαδή άμα έχεις 4-8 πτήσεις το μήνα, και τα αεροπλάνα έχουν 25% πληρότητα την χειμερινή περίοδο (τυχαία τα νούμερα), πρέπει να τα έχουμε σε λειτουργία και τον Δεκέμβριο (στην Μήλο π.χ.) και να δικαιολογούνται οι μισθοί των υπαλλήλων εκεί, αυξημένα κόστοι συντήρησης κλπ... Έτσι για να είμαστε large; Όχι ρε παιδιά

Μια χαρά ανοιγοκλείνεις τα αεροδρόμια αμά γουστάρεις, πρόγραμμα να έχεις και να τα συντηρείς πρέπει.

Τέσπα, αυτοί που έχουν ένα λόγο παραπάνω και θυμηθείτε το, είναι οι αεροπορικές εταιρείες, που θα κρίνουν αν πρέπει να πηγαίνει το αεροπλάνο στην Μήλο ή την Καλαμάτα ή στην Neverland. Άμα πουν ότι δεν μας συμφέρει και δεν κάνουμε χειμερινά δρομολόγια εκεί να δείτε πως θα ανοιγοκλείνουν...

Εχεις αποδείξεις ότι αυτό μπορεί όντως να γίνει, ή θα πρέπει να βασιστούμε στην αυθεντία σου ?

Το άλλο ζήτημα με τις πιστοποιήσεις απο τον ICAO πως ακριβώς θα το επιλύσεις ? Με στοιχεία παρακαλώ.

συγγνώμη αλλά σε τέτοιο ύφος δεν απαντάω. :bye:

Έγινε επεξεργασία από tavliban
Link to comment
Share on other sites

αν είναι να πετάνε τα αεροπλάνα άδεια για 8 μήνες το χρόνο, φυσικά και δεν συμφέρει να είναι αυτά λειτουργικά. Θα μπορούσαν βέβαια, να δουλεύουν τους μήνες με μεγάλη κίνηση (Πάσχα, Καλοκαίρι) με εποχικούς υπαλλήλους, ώστε να εξυπηρετούνται οι πτήσεις charter και οι πτήσεις εσωτερικού (αν αυτές είναι γεμάτες, καθώς νομίζω ότι ο κόσμος στα νησιά θα πάει με το αυτοκίνητό του, άρα θα πάρει καράβι).

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θέλουν να κλείσουν της Αλεξανδρούπολης, καθώτι είναι σχετικά μεγάλη πόλη. Δηλαδή ο κόσμος θα εξυπηρετείτε από Καβάλα; Oh well...να δω πως θα πηγαίνω στο Σουφλί ;) (Που έχω να πάω χρόοοοονια)

γελάει ο κόσμος, ο κόσμος γελάει. η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη να ζουν, και οι άλλοι να πάνε να (αυτό που σκεφτήκατε πρώτο), επειδή εσένα δε σε ενδιαφέρει να πας στο Σουφλί...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή άμα έχεις 4-8 πτήσεις το μήνα, και τα αεροπλάνα έχουν 25% πληρότητα την χειμερινή περίοδο (τυχαία τα νούμερα), πρέπει να τα έχουμε σε λειτουργία και τον Δεκέμβριο (στην Μήλο π.χ.) και να δικαιολογούνται οι μισθοί των υπαλλήλων εκεί, αυξημένα κόστοι συντήρησης κλπ... Έτσι για να είμαστε large; Όχι ρε παιδιά

Μια χαρά ανοιγοκλείνεις τα αεροδρόμια αμά γουστάρεις, πρόγραμμα να έχεις και να τα συντηρείς πρέπει.

Τέσπα, αυτοί που έχουν ένα λόγο παραπάνω και θυμηθείτε το, είναι οι αεροπορικές εταιρείες, που θα κρίνουν αν πρέπει να πηγαίνει το αεροπλάνο στην Μήλο ή την Καλαμάτα ή στην Neverland. Άμα πουν ότι δεν μας συμφέρει και δεν κάνουμε χειμερινά δρομολόγια εκεί να δείτε πως θα ανοιγοκλείνουν...

Πρέπει να αποφασιστεί αν η αποκέντρωση είναι εθνικός στόχος ή όχι. Δεν μπορεί να θέλεις να ξεφρακάρει η Αθήνα και να μην έχεις τις βασικές έστω υποδομές στην περιφέρεια. Και πάει στο διάολο, η Καλαμάτα έχει στην 1 ώρα τη Τρίπολη και πες βολεύεται. Αυτοί που είναι σε νησιά και το χειμώνα οι αεροπορικές πτήσεις είναι καίριες και για την επιβίωση των κατοίκων εκεί τι θα κάνουν; Θα αφεθούν στο έλεος του θεού επειδή η πολιτική των πολιτικών είναι να μην πειράζουν την συντεχνία τους και να μεταφέρουν τα βάρη στις υποδομές του κράτους και τους φορολογούμενους που μπορεί να πιάσει;

Και σου ξαναλέω, ένα αεροδρόμιο έχει πάγια έξοδα τα οποία τρέχουν είτε αυτό είναι ανοικτό είτε κλειστό, οπότε μεσοβέζικες λύσεις του στυλ 6 μήνες κλειστό 6 μήνες ανοικτό, στερούνται λογικής βάσης.

Link to comment
Share on other sites

όπως είχε πει και για τα νοσοκομεία στα νησιά "δε γίνεται να έχουμε ένα αεροδρόμιο σε κάθε νησί" και "ούτως ή άλλως οι περισσότεροι κάτοικοι των νησιών το χειμώνα πάνε στην Αθήνα" :hehe:

[MENTION=22080]tavliban[/MENTION] πες μας ποιες πόλεις και νησιά δε σου χρειάζονται να απαιτήσουμε πλήρη εγκατάλειψή τους από το κράτος. Όποιοι θέλουν να μείνουν εκεί, ας μείνουν, αλλά να μην έχουν νερό, τηλέφωνο, ρεύμα, και άλλες παροχές. Κοστίζουν.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ αυτο δεν ηταν εφικτο τοτε θα κοιτουσα να βρω θετη οικογενεια.

Και η εκτρωση κοστιζει, κανενας δεν τη κανει τσαμπα... και κατι που ισως δεν ξερεις.

Θωμά, έχεις ιδέα πόσο κοστίζει να κρατήσεις ένα παιδί; Εξετάσεις, φάρμακα, γιατροί, τοκετός, κλπμ μέχρι να φτάσεις να το δώσεις;

Η έκτρωση, ειδικά αν γίνει τους πρώτους μήνες με χάπι/ένεση, κοστίζει σαφώς λιγότερο.

Όσον αφορά στη θετή οικογένεια, μην το παίρνεις τόσο αψήφιστα το να έχεις πάρει αγκαλιά το παιδί σου και μετά να το δώσεις. Κι αν τότε δε θέλεις, αν αλλάξεις γνώμη; Πως θα το μεγαλώσεις; Στην έκτρωση, δεν υπάρχει τέτοια επαφή και ο ψυχολογικός παράγοντας είναι σαφώς μικρότερος.

Δεν παίρνω το μέρος κανενός, για να μην παρεξηγούμαι. Απλά δίνω κάποιες πτυχές που ίσως δεν είναι προφανείς.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό συνήθως τα έξοδα (πλήρως ή μερικώς) τα καλύπτει η θετή οικογένεια, ενώ το παιδί δεν το δίνουν ποτέ στη βιολογική μητέρα. Ουσιαστικά η βιολογική μητέρα, δεν το βλέπει ποτέ το παιδί. Πολύ σκληρό, αλλά και η έκτρωση είναι σκληρή πράξη.

Link to comment
Share on other sites

όπως είχε πει και για τα νοσοκομεία στα νησιά "δε γίνεται να έχουμε ένα αεροδρόμιο σε κάθε νησί" και "ούτως ή άλλως οι περισσότεροι κάτοικοι των νησιών το χειμώνα πάνε στην Αθήνα" :hehe:

@tavliban πες μας ποιες πόλεις και νησιά δε σου χρειάζονται να απαιτήσουμε πλήρη εγκατάλειψή τους από το κράτος. Όποιοι θέλουν να μείνουν εκεί, ας μείνουν, αλλά να μην έχουν νερό, τηλέφωνο, ρεύμα, και άλλες παροχές. Κοστίζουν.

α ρε είσαι και moderator, και κοροιδεύεις και δεν μπορείς να φας και κάρτα αφού εσύ τις δίνεις...τελοσπάντων όπως έχω πει, έχω μια άποψη την λέω και τέλος.

[MENTION=1167]colt3003[/MENTION], ξεκίνησες να ειρωνεύεσαι και το πηγαίνεις για καυγά και flaming. Δεν συμφωνείς με την άποψή μου. Το σέβομαι και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Οι Οινούσσες "φόρεσαν" τα καλά τους- Capital.gr

Ο ζήλος μάλιστα του Δήμου για να μείνουν οι τουρίστες ικανοποιημένοι από την εικόνα του νησιού και να ξανάρθουν στο μέλλον ήταν τόσο μεγάλος που συμβούλευε τους κατοίκους του νησιού να είναι «ευπρεπώς ενδεδυμένοι και ξυρισμένοι».

Και αγυαλιστος και αξυριστος νεος;;; 5Φ για να μαθεις...

Link to comment
Share on other sites

α ρε είσαι και moderator, και κοροιδεύεις και δεν μπορείς να φας και κάρτα αφού εσύ τις δίνεις...τελοσπάντων όπως έχω πει, έχω μια άποψη την λέω και τέλος.

ξεκίνησες πρώτος να κοροϊδεύεις -δεν μπορεί να θεωρηθεί κάτι άλλο αυτό που έγραψες- και δεν έφαγες κάρτα. Ισονομία αν μη τι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να αποφασιστεί αν η αποκέντρωση είναι εθνικός στόχος ή όχι. Δεν μπορεί να θέλεις να ξεφρακάρει η Αθήνα και να μην έχεις τις βασικές έστω υποδομές στην περιφέρεια. Και πάει στο διάολο, η Καλαμάτα έχει στην 1 ώρα τη Τρίπολη και πες βολεύεται. Αυτοί που είναι σε νησιά και το χειμώνα οι αεροπορικές πτήσεις είναι καίριες και για την επιβίωση των κατοίκων εκεί τι θα κάνουν; Θα αφεθούν στο έλεος του θεού επειδή η πολιτική των πολιτικών είναι να μην πειράζουν την συντεχνία τους και να μεταφέρουν τα βάρη στις υποδομές του κράτους και τους φορολογούμενους που μπορεί να πιάσει;

Και σου ξαναλέω, ένα αεροδρόμιο έχει πάγια έξοδα τα οποία τρέχουν είτε αυτό είναι ανοικτό είτε κλειστό, οπότε μεσοβέζικες λύσεις του στυλ 6 μήνες κλειστό 6 μήνες ανοικτό, στερούνται λογικής βάσης.

Συνεχίζω με σένα γιατί εσύ κάνεις διάλογο τουλάχιστον και κρατάς επίπεδο...

Κοίτα δεν λέω ότι οι κάτοικοι των νησιών δεν θα έχουν πρόβλημα. Πόσο καίριες είναι όμως οι αεροπορικές πτήσεις στην Μήλο, όταν τα αεροπλάνα που πάνε είναι τα μικρά και έχουν μικρή χωρητικότητα, και αν χρειαστεί μεταφορά ασθενούς πάει το ελικόπτερο το οποίο προσγειώνεται συνήθως στο νοσοκομείιο ή ακόμα και σε πλατείες.

Κοινός καίριο είναι να έχεις ελικόπτερα διαθέσιμα για την έκτακτη ανάγκη (σοβαρή ασθένεια), αν ο κάτοικος του νησιού πρέπει να κάνει μια δουλειά στην πόλη ή οπουδήποτε, να μπορεί να την κάνει μέσω internet (εκεί θέλει επενδύσεις σίγουρα).

Οι πολιτικοί μας είναι ανίκανοι για αυτό έχουν μεταφέρει τα βάρη εκεί που αναφέρεις.

Εννοείτε ότι ένα αεροδρόμιο έχει πάγια έξοδα, θεωρώ, δεν το ξέρω, ότι αν τον χειμώνα το κλείσεις και απλώς το καθαρίζεις και συντηρείς τους αεροδιαδρόμους κλπ τα έξοδα θα είναι σαφώς λιγότερα. Γίνετε αλλού; Δεν το ξέρω. Είναι εφικτό; Αν είναι εφικτό ίσως θα ήταν καλό να γίνει, για μένα. Αν δεν είναι ας τα κλείσουμε ή αφήσουμε να λειτουργούν όπως λειτουργούν.

ξεκίνησες πρώτος να κοροϊδεύεις -δεν μπορεί να θεωρηθεί κάτι άλλο αυτό που έγραψες- και δεν έφαγες κάρτα. Ισονομία αν μη τι άλλο.

προκαλείς δηλαδή να το συνεχίσω για να φάω κάρτα. Ε ρίξε μου την να ικανοποιηθείς πρώτον, ας φάω και ένα thread ban γιατί έχω το θράσσος να λέω την άποψη μου (χωρίς να κοροιδεύω και ειρωνεύομαι όπως εσύ) δεύτερον και τρίτον δεν ξεκίνησα να κοροιδεύω κανέναν και πουθενά.

Έγινε επεξεργασία από tavliban
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=22080]tavliban[/MENTION] πρέπει να σκεφτείς λίγο καλύτερα το θέμα των αεροδρομίων.

Αφενός επειδή επηρεάζει άμεσα παράγοντες όπως τη χωρητικότητα του Ελληνικού εναέριου χώρου και οπωσδήποτε τον τουρισμό. Και όχι, δεν είναι πρακτικό να ανοιγοκλείνεις αεροδρόμια κατά το δοκούν. Ήδη, τους καλοκαιρινούς μήνες αποσπάται μόνιμο προσωπικό για τη λειτουργία των περιφερειακών αεροδρομίων, και προσλαμβάνεται εποχικό προσωπικό, ενώ και η ΠΑ συμβάλει στη λειτουργία τους, δεν έχουν ορδές υπαλλήλων που κάθονται και τα ξύνουν το μισό χρόνο.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα αεροπλάνο που γύρισε πίσω από νησί, επειδή η μοναδική ελεγκτής κυκλοφορίας είχε παρακοιμηθεί και δεν ήταν στη θέση της :p)

Το σημαντικότερο είναι ότι μας επιβάλλουν τυποποιημένες λύσεις που δεν είναι εφαρμόσιμες. Δε θα σταθώ στη "λύση" της λιτότητας, που δεν έχει δουλέψει ποτέ και πουθενά. Αλλά σε μια χώρα που έχει ΜΟΝΑΔΙΚΗ γεωγραφία όπως η Ελλάδα δε μπορείς να διακόψεις τις συγκοινωνίες, επειδή σε μια χώρα όπως στη Γερμανία σου φτάνει ο Autobahn και το τρένο (το οποίο παρεμπιπτόντως επίσης θα σταματήσουν εδώ).

Κάποια στιγμή πρέπει να αποφασίσεις ότι "λύσεις" που καταστρέφουν την υποδομή της χώρας σε παιδεία, υγεία, συγκοινωνίες κ.α. νευραλγικούς τομείς δεν είναι βιώσιμες και θα αφήσουν το πρόβλημα εντονότερο απ' ότι πριν εφαρμοστούν.

Link to comment
Share on other sites

προκαλείς δηλαδή να το συνεχίσω για να φάω κάρτα. Ε ρίξε μου την να ικανοποιηθείς πρώτον, ας φάω και ένα thread ban γιατί έχω το θράσσος να λέω την άποψη μου (χωρίς να κοροιδεύω και ειρωνεύομαι όπως εσύ) δεύτερον και τρίτον δεν ξεκίνησα να κοροιδεύω κανέναν και πουθενά.

καμία πρόκληση από πλευράς μου.

Κάρτες δε ρίχνω συχνά γιατί δε χαίρομαι να ρίχνω κάρτες.

Threadban δε θα φας επειδή "έχεις το θράσσος να λες την άποψή σου", δικαίωμά σου είναι.

Αλλά να έχεις στο νου σου ότι λοιδορείς τους κατοίκους των νησιών και απομακρυσμένων περιοχών επανειλημμένως. Επομένως, να δέχεσαι κι εσύ την ίδια αντιμετώπιση και να μην κλαίγεσαι μετά ότι "με κοροϊδεύει ο mod"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.