Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Αποστομωτική απάντηση.

Η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση δεν αναφέρει ότι η βασική γνώση των γραμματικών και συντακτικών κανόνων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας είναι απαραίτητη για την (καλύτερη) κατανόηση της νέας ελληνικής και της χρήσης της.

Η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση, ας μας εξηγήσει, τι θα γίνεται με τη μετάφραση 2 σειρών αρχαίων κειμένων όταν το μάθημα γίνει προαιρετικό, αν τώρα δυσκολεύεται ο κόσμος να μεταφράσει 2 σειρές από τον Ισοκράτη. Άσε φαντάζομαι, θα παίρνουμε τις έτοιμες ερμηνείες, σαν αυτήν που μας έδωσε η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση στο βιβλίο της Ιστορίας. Μπράβο "κυρία" Ρεπούση. Μια χαρά τα λέτε.

Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι νεκρή -με την έννοια ότι δεν εξελίσσεται-. Η κλασσική παιδεία, όμως, την οποία φέρνει, είναι απαραίτητη σε μία κοινωνία που την ενδιαφέρει η παιδεία των πολιτών της. Βέβαια, τα τελευταία 30 χρόνια η πολιτική των κυβερνήσεων που πέρασαν από τον τόπο δείχνει ότι ο σκοπός τους είναι ο αντίθετος.

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και για τις 2 πλευρές... Όλη αυτή η διδασκαλία των αρχαίων στο σχολείο τι έχει πετύχει; Τα 3/4 των Ελλήνων δεν μπορούν να μιλήσουν ή να γράψουν στη σύγχρονη γλώσσα. Από την άλλη, δεν υπάρχει πιο αστείο τραγικό θέαμα από την καθομολόγηση υποψηφίων διδακτόρων των θετικών επιστημών. Μόλις επιχειρήσουν να αναγνώσουν μία γραμμή από το μονοτονικό αρχαίο κείμενο ψάχνεις να κρυφτείς.

Οπότε, δε μαθαίνουμε ούτε νέα ούτε αρχαία. Προφανώς λοιπόν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που διδάσκονται. Στις "αλλαγές" η Ρεπούση έχει δείξει ότι έχει ιδιαίτερη ικανότητα. Προκαλεί σκοπίμως, για να φέρει στην ημερήσια διάταξη τα θέματα που είναι κοντά στα ενδιαφέροντά της και να ανακινήσει -ανεπίκαιρα κατά τη γνώμη μου- συζητήσεις που είναι λιγότερο επιτακτικές από όσο τις παρουσιάζει.

Αυτός είναι κι ο κίνδυνος. Αντί να ασχολούμαστε με την απειλούμενη αποδόμηση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος, συζητάμε πόσες ώρες αρχαία διδάσκονται στην τρίτη λυκείου.

Όμως (και δεν είμαι αιρετικός)... προσωπικά, σε θεωρητικό επίπεδο συμφωνώ μαζί της, γιατί περιγράφει την ωμή αντικειμενική πραγματικότητα, σε μια ιδανική, λειτουργική κοινωνία. Σε τάξεις που υπάρχουν καθηγητές, βιβλία και 10 μαθητές θα αρκούσαν λιγότερες ώρες αρχαίων. Η ρημάδα η δουλειά της είναι να μας φέρει σε αυτήν την πραγματικότητα.

Γιατί σήμερα είμαστε σε μια διαφορετική κατάσταση. Οι μισοί καθηγητές δεν ξέρουν ακόμη πού θα κληθούν να διδάξουν φέτος. Πέρυσι, σε ορισμένες τάξεις (35, όχι 10 μαθητών) μαθηματικοί προσελήφθησαν τον Απρίλιο. Ολόκληρες ειδικότητες καταργήθηκαν, όχι επειδή ήταν άχρηστες, αλλά επειδή είναι η ευκολότερα σφετεριζόμενες από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Και τα χειρότερα έπονται.

Στο μεταξύ, χάρη στην κα Ρεπούση, εμείς τακωνόμαστε αν τα αρχαία ελληνικά είναι νεκρή γλώσσα...

Link to comment
Share on other sites

Έλα... Μην κάνεις έτσι. Διατάχθηκε ΕΔΕ. Θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Ο Άδωνις θα εξαϋλώσει τους υπεύθυνους.

Link to comment
Share on other sites

Έλα... Μην κάνεις έτσι. Διατάχθηκε ΕΔΕ. Θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο. Ο Άδωνις θα εξαϋλώσει τους υπεύθυνους.

Ναι σωστά, μιας και αυτός και οι προηγούμενοι υπουργοί υγείας και οικονομικών/πρωθυπουργοί (κατά 2ο λόγο) δεν φέρουν καμία ευθύνη για το κατάντημα των νοσοκομείων.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστά, μιας και αυτός και οι προηγούμενοι υπουργοί υγείας και οικονομικών/πρωθυπουργοί (κατά 2ο λόγο) δεν φέρουν καμία ευθύνη για το κατάντημα των νοσοκομείων.

Αυτό είναι και το πρόβλημα. Σκέψου να πήγαιναν να τον χειρουργήσουν άυπνοι και κουρασμένοι μετά από δεν ξέρω πόσες ώρες εφημερίας και να χανόταν πάλι ο άνθρωπος. Πάλι σε αυτούς δεν θα καταλογιζόταν ο θάνατός του?

Link to comment
Share on other sites

φόνος εξ αμελείας για όλο το τμήμα αγγειοχειρουργικής που είχε βάρδια εκείνη τη στιγμή και τον διευθυντή του νοσοκομείου...

Link to comment
Share on other sites

φόνος εξ αμελείας για όλο το τμήμα αγγειοχειρουργικής που είχε βάρδια εκείνη τη στιγμή και τον διευθυντή του νοσοκομείου...

Αν ΔΕΝ υπήρχε χειρουργός βρισκόμενος σε κατάσταση να επέμβει, θα ήταν προτιμότερο να τον έχουν μεταφέρει για να πεθάνει απλά σε άλλο νοσοκομείο;

Κι αφού προσάπτουμε κατηγορίες, εγώ προτείνω επιπλέον παράβαση καθήκοντος και ηθική αυτουργία σε φόνο από αμέλεια για τον υπουργό.

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου και για τις 2 πλευρές... Όλη αυτή η διδασκαλία των αρχαίων στο σχολείο τι έχει πετύχει; Τα 3/4 των Ελλήνων δεν μπορούν να μιλήσουν ή να γράψουν στη σύγχρονη γλώσσα. Από την άλλη, δεν υπάρχει πιο αστείο τραγικό θέαμα από την καθομολόγηση υποψηφίων διδακτόρων των θετικών επιστημών. Μόλις επιχειρήσουν να αναγνώσουν μία γραμμή από το μονοτονικό αρχαίο κείμενο ψάχνεις να κρυφτείς.

Οπότε, δε μαθαίνουμε ούτε νέα ούτε αρχαία. Προφανώς λοιπόν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που διδάσκονται. Στις "αλλαγές" η Ρεπούση έχει δείξει ότι έχει ιδιαίτερη ικανότητα. Προκαλεί σκοπίμως, για να φέρει στην ημερήσια διάταξη τα θέματα που είναι κοντά στα ενδιαφέροντά της και να ανακινήσει -ανεπίκαιρα κατά τη γνώμη μου- συζητήσεις που είναι λιγότερο επιτακτικές από όσο τις παρουσιάζει.

Αυτός είναι κι ο κίνδυνος. Αντί να ασχολούμαστε με την απειλούμενη αποδόμηση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος, συζητάμε πόσες ώρες αρχαία διδάσκονται στην τρίτη λυκείου.

Όμως (και δεν είμαι αιρετικός)... προσωπικά, σε θεωρητικό επίπεδο συμφωνώ μαζί της, γιατί περιγράφει την ωμή αντικειμενική πραγματικότητα, σε μια ιδανική, λειτουργική κοινωνία. Σε τάξεις που υπάρχουν καθηγητές, βιβλία και 10 μαθητές θα αρκούσαν λιγότερες ώρες αρχαίων. Η ρημάδα η δουλειά της είναι να μας φέρει σε αυτήν την πραγματικότητα.

Γιατί σήμερα είμαστε σε μια διαφορετική κατάσταση. Οι μισοί καθηγητές δεν ξέρουν ακόμη πού θα κληθούν να διδάξουν φέτος. Πέρυσι, σε ορισμένες τάξεις (35, όχι 10 μαθητών) μαθηματικοί προσελήφθησαν τον Απρίλιο. Ολόκληρες ειδικότητες καταργήθηκαν, όχι επειδή ήταν άχρηστες, αλλά επειδή είναι η ευκολότερα σφετεριζόμενες από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια. Και τα χειρότερα έπονται.

Στο μεταξύ, χάρη στην κα Ρεπούση, εμείς τακωνόμαστε αν τα αρχαία ελληνικά είναι νεκρή γλώσσα...

Άρα η λύση δεν είναι η κατάργηση βασικών μαθημάτων, αλλά η βελτίωση του τρόπου διδασκαλίας τους. Συμφωνούμε.

Link to comment
Share on other sites

Πως βγάζω μαύρα χρήματα για να κάνω τις βρωμοδουλειές μου;

1. Πουλάω τα στοιχεία των πελατών μου σε κάποια εταιρία

2. Δηλώνω ότι με "χάκεψαν" ώστε όταν βγουν στη φόρα να έχω δικαιολογία

Στα χέρια χάκερ δεδομένα 2 εκατομμυρίων πελατών της Vodafone! | Κόσμος - NewsIt.gr

Link to comment
Share on other sites

Αποστομωτική απάντηση.

Η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση δεν αναφέρει ότι η βασική γνώση των γραμματικών και συντακτικών κανόνων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας είναι απαραίτητη για την (καλύτερη) κατανόηση της νέας ελληνικής και της χρήσης της.

Η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση, ας μας εξηγήσει, τι θα γίνεται με τη μετάφραση 2 σειρών αρχαίων κειμένων όταν το μάθημα γίνει προαιρετικό, αν τώρα δυσκολεύεται ο κόσμος να μεταφράσει 2 σειρές από τον Ισοκράτη. Άσε φαντάζομαι, θα παίρνουμε τις έτοιμες ερμηνείες, σαν αυτήν που μας έδωσε η κυρία "μια χαρά τα λέει" Ρεπούση στο βιβλίο της Ιστορίας. Μπράβο "κυρία" Ρεπούση. Μια χαρά τα λέτε.

Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι νεκρή -με την έννοια ότι δεν εξελίσσεται-. Η κλασσική παιδεία, όμως, την οποία φέρνει, είναι απαραίτητη σε μία κοινωνία που την ενδιαφέρει η παιδεία των πολιτών της. Βέβαια, τα τελευταία 30 χρόνια η πολιτική των κυβερνήσεων που πέρασαν από τον τόπο δείχνει ότι ο σκοπός τους είναι ο αντίθετος.

Στο γυμνάσιο κάναμε κανονικά αρχαία και συντακτικό και τα πάντα όλα, η Ρεπούση μιλάει για το ΛΥΚΕΙΟ.

Κλασσική παδεία και έχεις στο μυαλό σου τα αρχαία;

Οι τέχνες φυσικά απ' έξω από το σχολείο γιατί αν μάθεις να μεταφράζεις άγνωστα κείμενα θα ανοίξεις το μυαλό σου πολύ περισσότερο. Και η γυμναστική περιττή.

Μαθηματικά να φτάνεις μέχρι ολοκληρωτικό λογισμό και μιγαδικούς αλλά ένα έργο του Πλάτωνα να μην μάθουμε.

Η πληροφορική εκτός λυκείου, περιττή και αυτή.

Ευτυχώς υπάρχουν και τα θρησκευτικά και μαθαίνουμε κάτι ουσιαστικό σε αυτό το μαμημένο λύκειο.

9 χρόνια θρησκευτικά στο ελληνικό σχολείο... :wall:

Το 1/3 των ωρών στην τρίτη λυκείου για τα παιδιά που είναι στην θεωρητική κατεύθυνση είναι αρχαία ελληνικά. :wall:

PS. Πλάκα έχεις πάντως. Μου λες για "αποστομωτική απάντηση" όταν έχεις spammarei "λέει βλακείες".

Link to comment
Share on other sites

εγώ λέω να κατεβάσουμε και τις Ελληνικές σημαίες από τα σχολεία.

τι προσφέρουν ; μάλλον τον εθνικισμό καλλιεργούν παρα προάγουν τον πολιτισμό, τις τέχνες και τις επιστήμες.

Ασε που μπορει να περάσει και κανενας λάθρο απ'εξω και να προσβληθεί, και πώς θα ζήσουμε μετα ;

Link to comment
Share on other sites

εγώ λέω να κατεβάσουμε και τις Ελληνικές σημαίες από τα σχολεία.

τι προσφέρουν ; μάλλον τον εθνικισμό καλλιεργούν παρα προάγουν τον πολιτισμό, τις τέχνες και τις επιστήμες.

Ασε που μπορει να περάσει και κανενας λάθρο απ'εξω και να προσβληθεί, και πώς θα ζήσουμε μετα ;

Εμπρός στα χνάρια του Ντινόπουλου και του Λαφαζάνη.

Λαικϊσμός FTW

Link to comment
Share on other sites

Λαϊκισμός: Λέξη που χρησιμοποιούμε όταν δεν μας αρέσει η άποψη του συνομιλητή μας ή όταν το θέμα ενδεχομένως και να θίγει τα συμφέροντά μας. Η όποια προσπάθεια απάντησης από τον συνομιλητή μας μπορεί να αποκρουστεί εύκολα επαναλαμβάνοντας, όσες φορές χρειαστεί, την λέξη αυτή.

Link to comment
Share on other sites

χμμμ.. αρχαία ελληνικά...σιχαμένο μάθημα...δεν κατάλαβα ποτέ γιατί ως μαθητής μέχρι την Β (?) Λυκείου έπρεπε να υποστώ αυτό το μαρτύριο (παπαγαλία μεταφράσεις κειμένων και κλείσιμο ρημάτων :bad:) όπως και αυτό των Θρησκευτικών....τι να λέμε, Θετικές επιστήμες γούσταρα...

όμως...

Θεωρώ ότι μέχρι την Α Λυκείου πρέπει να γίνονται Αρχαία Ελληνικά μέχρι ένα επίπεδο, και για όσους θέλουν να πάνε Θεωρητική Κατεύθυνση να υπάρχει ένα επιλογής που θα μπορούν οι στοχεύοντες την Θεωρητική να το κάνουν... Αντίστοιχα και με τα μαθηματικά για την Θεωρητική... Τι να λέμε έβλεπα τους θεωρητικούς να προσπαθούν να καταλάβουν μια τριτοβάθμια εξίσωση και λυνόμουν από τα γέλια...όπως αυτοί γελάγανε αντίστοιχα με τα λάθη επί λαθών στις μεταφράσεις μου :p.. Με λίγα λόγια πρέπει να μαθαίνουν οι μαθητές αυτά που χρειάζονται ανάλογα με την ειδίκευση που θέλουν να ακολουθήσουν..

Για τα Θρησκευτικά πρέπει να αλλάξουν πολλά...Εδώ κατ αρχήν θεωρείτε ταμπού (ή λακαμία) να είσαι Άθεος ή αγνωστικιστής ή και Βουδιστής. Δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ότι θέλει.

Όμως αυτό το δικαίωμα ανεξιθρησκείας δεν πρόκειται να αναπτυχθεί ποτέ όταν ακόμα είναι υποχρεωτικό να κάνουν προσευχή στην αρχή του μαθήματος. Κύριοι (υποτίθεται) έχουμε ελευθερία γνώμης και ανεξιθρησκεία. Αυτό πρέπει να ξεκινήσει από τα σχολεία. Από αυτό το μικρό πράγμα και μόνο καλλιεργείτε μια ας το πω ασέβεια προς τις άλλες θρησκείες και τα πιστεύω του κόσμου.

yanni

Λαϊκισμός είναι επίσης να λέει κάποιος πράγματα για να χαϊδεύει αυτάκια, κάτι που ο Έλλην γουστάρει τρελά. Δεν θες την λέξη λαϊκισμό; Άιντε τότε, δημαγωγία...

Link to comment
Share on other sites

09-09-2013 Γράμμα της ΟΛΜΕ προς τους Μαθητές | ΟΛΜΕ

Οταν η κυβέρνηση στρέφει τη μια ομάδα έναντι της άλλης, εκμεταλλευόμενη τον κοινωνικό αυτοματισμό, είναι κατάπτυστο, κατακριτέο και ανήθικο. Οταν οι ’’εκπαιδευτικοί’’ επιδιώκουν το ίδιο αποτέλεσμα προκειμένου να φανεί πως κάνουν απεργία, χωρίς να αποστερούνται του μισθού τους, βάζοντας τις πλάτες άλλων μπροστά, τότε είναι επανάσταση και αντίσταση.

Απορώ δε, ποτε πρόλαβαν και βρήκαν τόσο ενδιαφέρον για τους μαθητές, απο τον Ιούνιο που πήγαν σηκωτοί στις πανελλήνιες, όταν απειλούσαν να τα τινάξουν όλα στον αέρα.

Τα εισαγωγικά στους ’’εκπαιδευτικούς’’, γιατί γνωρίζω πως υπάρχουν αρκετές εξαιρέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.