Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

άλλος γιατη βαρκα άλλος για τη βάρκα

Italy paid African migrants £500 to leave the country... and go to Germany | Mail Online

Διάβασαν το πρόγραμμα των "ανεξάρτητων ελλήνων" για τους λαθρομετανάστες οι Ιταλοί.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να καταλάβω την πίκρα ενός παχύσαρκου ηλικιωμένου ομοφυλόφιλου όταν του αρνιέται ο μπάνικος πιτσιρικάς. Ξέρω ότι η τέχνη συνήθως γεννιέται από τον πόνο

Δυστυχώς όμως δεν κατανοώ τι σχέση έχει αυτή η διήγηση με το συγκεκριμένο γεγονός

Γιατί Κυρ Γιάγκο μας μας γυρνάς τα στομάχια πρωί πρωί...? :turn:

Άκρως διαφωτιστικό κείμενο πάντως, δεν είχα ιδέα γιατί πράγμα μιλά το "Κεμάλ".

99% των Ελλήνων μάλλον θα έχουν στο μυαλό τους τον Ατατούρκ...

Τουρκάκι που δεν "έκατσε" στους πορνόγερους, μάλιστα....

Και αυτό το κείμενο ήθελε η άλλη η παλαβιάρα να το διδάξει στα παιδάκια, μάλιστα...

Και μετά είναι κακία και φασίστρια η διευθύντρια που δεν της το επέτρεψε, μάλιστα...

:hmm:

Άμα λέω γω ότι απο την πολύ ευαισθησία έναντι του φασισμού και του ρατσισμού πήγαμε στο άλλο άκρο...

Μας πήγαν τα ΜΜΕ βασικά, κακό που μας ήβρε...μόνο άμα φύγει η ΧΑ απο τη βουλή θα ηρεμήσουν και τα ΜΜΕ και μείς τελικά...

Link to comment
Share on other sites

άλλος γιατη βαρκα άλλος για τη βάρκα

Italy paid African migrants £500 to leave the country... and go to Germany | Mail Online

δεν χρειάζεται έξοδα και λοιπά...τους δίνεις διαβατήριο και τέλος...λες και θέλουν αυτοί να μείνουν Ελλάδα...

μετά όμως θα σε κυνηγάει όλη η ευρώπη

:hehe: βλ. Δουβλίνο 2

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει που ο Χατζιδάκις ήταν ομοφυλόφιλος; Από πότε η τέχνη του καθενός κριτικάρεται από τι γουστάρει να κάνει ο καθένας σπίτι του; Το ποίημα/τραγούδι δεν έχει καμία σχέση με τον αν του έκατσε ή όχι ο Κεμάλ. Μήπως να το πιάσουμε και στίχο στίχο όπως κάναμε στα κείμενα στο σχολείο και να το αναλύσουμε; Δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αναφορά της θλίψης του ποιητή για την κοινωνία που ζούμε, που να ζούσε και σήμερα τι θα έλεγε δηλαδή..

«Νικημένο μου ξεφτέρι δεν αλλάζουν οι καιροί,

με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί»

Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ.

Καληνύχτα...

Αφιερωμένοι οι 4 τελευταίοι στίχοι.. Εντάξει αφού φτάνουμε να θεωρούμε φυσιολογικό την λογοκρισία έργων του Χατζιδάκι δεν έχω τι άλλο να πω.

Link to comment
Share on other sites

Και να απευθυνόταν στον άλλον Κεμάλ, αν είναι ένα έργο με καλούς στίχους και φτιάχνει αίσθηση, είναι η μαγκιά της πολιτισμένης σκέψης να το παραδεχτούμε. Λες ατάλαντο τον Έζρα Πάουντ; Την Ρίφενσταλ; Δεν νομίζω. Δεν μπορώ να αφορίσω τον Ιωάννου, ούτε τον Σεφέρη, επειδή είναι αριστός και δεξιός ο άλλος. Το έργο τους είναι σημαντικό.

Υ.Γ: Btw και ο καλύτερος Έλληνας ποιητής ομοφυλόφιλος ήταν ε > Καβάφης (ναι, θεωρώ έπρεπε να είναι ο "εθνικός" μας - αν και τυπικές βλακείες αυτά).

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αφού φτάνουμε να θεωρούμε φυσιολογικό την λογοκρισία έργων του Χατζιδάκι δεν έχω τι άλλο να πω.

Πρώτον, δε λογοκρίθηκε κανείς.

Δεύτερον, αν λογοκρινόταν κάποιος, αυτός θα ήταν ο ποιητής και όχι ο μουσουργός.

Τέλος, δεν είναι λογοκρισία να προτιμήσεις κάποιο άλλο ποίημα, καταλληλότερο για Ελληνόπουλα του δημοτικού. Απλό.

Απορώ που δε βλέπετε τις σκοπιμότητες σε πάρα πολλές περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Δε σ' αρέσει η λέξη λογοκρισία; Προτιμάς την απαγόρευση; Επειδή ένας γονιός ήταν ιδιαίτερα έλλην (και το όνομα Χατζιδάκις θα του ήταν λίγο άγνωστο) ο διευθυντής του σχολείου αποφάσισε να επέμβει να "σώσει" την κατάσταση. Του απαγορεύτηκε του καθηγητή να διδάξει, δεν είναι σοβαρό αυτό; Σε τι ακριβώς σκοπιμότητες αναφέρεσαι, γιατί εγώ δε βλέπω καμία στο συγκεκριμένο θέμα. Τα "ελληνόπουλα" δε χρειάζονται πατριωτικά τραγούδια για την τόνωση της πατριδολαγνείας, ΚΡΙΤΙΚΗ σκέψη χρειάζονται μπας και μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους σαν επόμενη γενιά, και ποιήματα σαν αυτά είναι που θα τους τα δώσουν.

Έγινε επεξεργασία από DJD
Link to comment
Share on other sites

Αρπαγή? Αυτή ξεκίνησε μόνη με το ΚΤΕΛ να πάει Καβάλα...να βρει τον lover boy...

Δε φταίει ο Αλβανός, οι άχρηστοι οι γονείς της φταίνε που την διαπαιδαγώγησαν....σωστά... :dots:

Ακόμα, σύμφωνα με πληροφορίες, η 13χρονη ζει στο σπίτι της γιαγιάς της, ενώ μεγαλώνει χωρίς πατέρα και η μητέρα της είναι τοξικομανής και φέρεται να είναι τρόφιμος ιδρύματος.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής έρευνες της αστυνομίας, η ανήλικη γνώρισε τον 23χρονο Αλβανό μέσω Facebook και διατηρούσε συχνή επαφή μαζί του με αποτέλεσμα να ταξιδέψει μόνη της με λεωφορείο από την Αθήνα στην Καβάλα, προκειμένου να τον συναντήσει.

Άφαντος ο Αλβανός - Πώς εντοπίστηκαν τα ίχνη της 13χρονης | Newsbomb.gr

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα δεν επενέβην στο θέμα του "Κεμάλ", γιατί μην έχοντας παιδιά ίσως να μην είμαι σε θέση να κατανοήσω ακριβώς το επίπεδο της αντίληψής τους.

Όμως, αντίθετα από ό,τι περιγράφεται σε όσα ακούω, για μένα το συγκεκριμένο είναι ένα βαθιά πολιτικό έργο που εμπλέκει τη θρησκεία, την εξουσία, την προδοσία και το θάνατο. Δε θα ήταν η πρώτη μου επιλογή υλικού για να διδάξω σε παιδιά 11 χρονών. Χώρια που μαζί με το κλείσιμο του μουσουργού είναι καταθλιπτικά απαισιόδοξο. Ίσως λοιπόν χρειαζόταν κάποιος να υπενθυμίσει στη δασκάλα ότι έχει ξεφύγει λίγο, ακόμη κι αν φαίνεται ότι η υπενθύμιση έγινε άκομψα.

Από την άλλη, η μουσική του είναι γλυκιά και μελωδική και μπορείς κάλλιστα να την παρουσιάσεις χωριστά και να τη συζητήσεις, οπότε αν εκεί περιορίστηκε η διδασκαλία, δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα.

Πάντως, αν κάποιος γονιός αισθάνεται άνετα να συζητήσει τα θέματα του "Κεμάλ" με τα παιδιά του, μπορεί να το κάνει ελεύθερα και στο σπίτι του. Αν κάποιος άλλος βαριέται, μπορεί να τα βάλει να δούνε "Σουλεϊμάν" και να τα μάθουν όλα από αυτό το υπέρτερο είδος τέχνης.

Εν τέλει όμως, δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είναι επιλογή της δασκάλας αν θα έρθει το 11χρονο σου σπίτι το μασημέρι να σε ρωτήσει τι διαφορά έχει ο Αλλάχ από το Θεό, τι είναι η αποστασία και γιατί επισύρει ποινή απαγχονισμού.

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Τέλος, δεν είναι λογοκρισία να προτιμήσεις κάποιο άλλο ποίημα, καταλληλότερο για Ελληνόπουλα του δημοτικού. Απλό.

Απορώ που δε βλέπετε τις σκοπιμότητες σε πάρα πολλές περιπτώσεις.

Δεν είναι σωστό κριτήριο αυτό για αξιολόγηση της τέχνης! Πνευματικό και αξιόπιστο ουδέν, αφού μας περιορίζει εξ ανάγκης στα λίγα.

Σκοπιμότητα είναι και να διδάσκεις συγκεκριμένα πράγματα σε παιδιά, επειδή είναι "Ελληνόπουλα" (τους διδάσκεις ότι ικανοποιεί τον όρο αυτό δηλαδή). ΄Ολα να διδαχτούν, και τα αντίθετα, αν είναι καλά.

Έγινε επεξεργασία από Hydra
Link to comment
Share on other sites

Εν τέλει όμως, δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είναι επιλογή της δασκάλας αν θα έρθει το 11χρονο σου σπίτι το μασημέρι να σε ρωτήσει τι διαφορά έχει ο Αλλάχ από το Θεό, τι είναι η αποστασία και γιατί επισύρει ποινή απαγχονισμού.

Δεν ξέρω από τέχνη, αλλά εδώ έχω μια ερώτηση.

Το 11 χρονο σου δεν έρχεται σε επαφή με τέτοιες εικόνες νωρίτερα, όταν στο δημοτικό μαθαίνει για το "Έπος του '21" , όπου οι αλλόθρησκοι Τούρκοι, σούβλισαν τον Αθανασιο Διάκο? Η δεν μαθαίνει για τις μάχες με τους Πέρσες και τον προδότη Εφιάλτη?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι σωστό κριτήριο αυτό για αξιολόγηση της τέχνης! Πνευματικό και αξιόπιστο ουδέν, αφού μας περιορίζει εξ ανάγκης στα λίγα.

Σκοπιμότητα είναι και να διδάσκεις συγκεκριμένα πράγματα σε παιδιά, επειδή είναι "Ελληνόπουλα" (τους διδάσκεις ότι ικανοποιεί τον όρο αυτό δηλαδή). ΄Ολα να διδαχτούν, και τα αντίθετα, αν είναι καλά.

Μιλάς εσύ για κριτήρια τέχνης; :p

Link to comment
Share on other sites

"Για να ξεπαστρέψεις ένα λαό, του αφαιρείς πρώτα τη μνήμη. Καταστρέφεις τα βιβλία του, τον πολιτισμό του, την ιστορία του. Και κάποιος άλλος του γράφει βιβλία, του δίνει πολιτισμό και επινοεί για λογαριασμό του άλλη ιστορία. Έπειτα, ο λαός αρχίζει σιγά σιγά να ξεχνά ποιος είναι και ποιος ήταν. Ακόμη πιο γρήγορα θα τον ξεχάσει ο κόσμος γύρω του".

Μίλαν Κούντερα "Βιβλίο του γέλιου και της λήθης" 1978

Link to comment
Share on other sites

Του απαγορεύτηκε του καθηγητή να διδάξει

Το χοντρένεις σε βαθμό διαστρέβλωσης της πραγματικότητας. Αν πάω να διδάξω το "Ο Αγών μου" και σκάσει ως είδηση στο διαδίκτυο θα ουρλιάζεις ότι οι Χρυσαυγήτες μπήκαν στα δημοτικά και στρατολογούν παιδιά. Θα απορείς πως ακόμα διατηρώ την θέση μου ως καθηγητής και θα απαιτείς την απόλυσή μου.

Το τι έγινε με τον Κεμάλ δεν ξέρουμε. Μπορεί κάποιος γονιός να είδε όλα αυτά τα "Αλλάχ" να τα συνδύασε με ειδήσεις του τύπου "....ο βομβιστής είχε ασπαστεί τον ισλαμισμό σε νεαρή ηλικία...." και να φοβήθηκε. Κανείς δεν νομίζω να έχει το δικαίωμα να τον κρίνει σε αυτή την περίπτωση. Αλλού λένε ότι δεν ήταν ο Κεμάλ, αλλά άλλη φωτοτυπία που ενόχλησε. Δεν ήμασταν και μέσα στην τάξη να ακούσουμε την ανάλυση του ποιήματος από την καθηγήτρια στα παιδιά. Βασικά τίποτα δεν ξέρουμε.

Δεν είναι σωστό να επεμβαίνεις στο μάθημα ενός καθηγητή αν αυτός δεν κάνει κάτι λάθος. Είναι επίσης πολύ πιθανό η διευθύντρια απλά να σκέφτηκε την θέση της στο σχολείο και για αυτό να προτίμησε να πάρει το μέρος του γονιού. Αν το σχολείο είναι ιδιωτικό, το μέρος του πελάτη. Από την άλλη όμως σκέφτεσαι ότι η καθηγήτρια δεν φαίνεται να έπεισε κανέναν για την επιλογή της, οπότε αν δεν έπεσε σε ντουβάρια, πιθανόν κάτι δεν μας λέει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω από τέχνη, αλλά εδώ έχω μια ερώτηση.

Το 11 χρονο σου δεν έρχεται σε επαφή με τέτοιες εικόνες νωρίτερα, όταν στο δημοτικό μαθαίνει για το "Έπος του '21" , όπου οι αλλόθρησκοι Τούρκοι, σούβλισαν τον Αθανασιο Διάκο? Η δεν μαθαίνει για τις μάχες με τους Πέρσες και τον προδότη Εφιάλτη?

Στα πιτσιρίκια ξεκινάς από νωρίς να λες ιστορίες για "μπαμπούλες" για να τους εντυπώσεις μια μνήμη φόβου ή επιφυλακτικότητας απέναντι σε καταστάσεις που θεωρείς επικίνδυνες. Στη σημερινή κατάσταση εγώ θεωρώ δικαιολογημένο να "διδάσκεις" καχυποψία προς την Τουρκία, όταν ακόμη και σήμερα τελούμε υπό συνεχή απειλή πολέμου.

Όταν πρώτοι αποσύρουν την απειλή και αναιρέσουν τις διεκδικήσεις τους, θα χαρώ αν ξαναγραφτούν τα βιβλία κι από τις δυο μεριές τις θάλασσας για να εμπεδώσουμε το αίσθημα ασφάλειας και ειρηνικής συνύπαρξης που οφείλει να υπάρχει ανάμεσα σε γειτονικούς λαούς. Μέχρι τότε, μέμνησο των Οθωμανών και των επιγόνων των...

Πάντως, για να έχουμε μέτρο σύγκρισης, στα 11 ένα παιδί δεν δικαιούται να δει καν τη φόλα το Ironman 3, όχι να ακούει για πολιτικά υποκινούμενους απαγχονισμούς στη Μοσούλη και στη Βασόρα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε αδερφέ yanni τι διαστρεβλώνω; Η δασκάλα βγήκε και τα είπε. Αν λέει ψέμματα τότε μεταφέρω κι εγώ ψέμματα. Η σύγκριση με το "Ο Αγών" ήταν τουλάχιστον ατυχής.

Link to comment
Share on other sites

Α, και συγχωρέστε με για τη φλυαρία σήμερα, αλλά να μην ξεχνιόμαστε (το είχα ανοιχτό από χθες και μου διέφυγε):

Όταν ο Μ. Γλέζος και ο Λ. Σάντας ταπείνωσαν τη ναζιστική Γερμανία - NEWS247

Έξτρα πόντους για το απόσπασμα από τη Βραδυνή της εποχής στα σχόλια:

efimerida%2Bnazistiki%2Bsimaia.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.