Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Γκρινιάζουμε επειδή το νομοσχέδιο στοχεύει στα μεγαλύτερα έσοδα και θα αλλάξει πάλι σε 2 -3 χρόνια μόλις αυτά μειωθούν.

Δεν ενδιαφέρει τον νομοθέτη η δικαιοσύνη! Δεν προσγειωθήκαμε χθες στην Ελλάδα

Ακριβως.

και εκτος των αλλων,δηλαδη καποιος που πηρε ενα αυτοκινητο πριν 10 χρονια 30000Ε θα πληρωνει τον ιδιο φορο με αυτον που πηρε ενα 30000Ε περσι?και ενδεχομενως των 10 ετων να ειναι 150 ιππους ενω το περσινο καμια 250αρα.

ειναι αυτο δικαιο?την ιδια φθορα προκαλουν στο οδικο δικτυο?

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι ότι η προτεινόμενη φορολόγηση είναι άδικη. Αυτό είναι αναμενόμενο. Το πρόβλημα είναι ότι πλέον η μόνη παράμετρος που λαμβάνεται υπόψη για την υιοθέτηση ενός μέτρου είναι τα αναμενόμενα έσοδα. Κι ακόμη και τότε, αυτά εκτιμώνται από ερασιτέχνες και άσχετους (βλ εξίσωση φόρου στα πετρέλαια κίνησης-θέρμανσης)

Κανονικά θα έπρεπε να προσδιοριστεί πολιτικά ένας στόχος που που το κράτος θέλει να επιτευχθεί - πχ η ριζική ανανέωση του στόλου των ΙΧ σε βάθος δεκαετίας. Σε αυτήν την περίπτωση προφανώς θα έπρεπε να δώσει σημαντικά κίνητρα σε όλους να αντικαταστήσουν το παλαιό ρυπογόνο αυτοκίνητο με νεότερο. Αυτό θα το έκανε γιατί πχ θα υπολόγιζε ότι η πολιτική δικαιολογείται δημοσιονομικά από τα έσοδα από το ΦΠΑ των νέων αυτοκινήτων + το κέρδος στο εμπορικό ισοζύγιο από τη μείωση στις εισαγωγές καυσίμων + τα μειωμένα έξοδα για υγειονομική περίθαλψη από τη δραστική μείωση των ρύπων.

Και το αντίθετο θα ήταν θεμιτό. Να επέλεγε το Υπουργείο ότι με δεδομένη τη γενικότερη στενότητα θέλει να παγώσει τη συχνότητα αντικατάστασης των ΙΧ στα ~12-15 χρόνια. Τότε θα μπορούσε απλά να υπολογίσει το κόστος των κινήτρων σε σύγκριση με τα μειωμένα οφέλη από την κίνηση της αγοράς αυτοκινήτου.

Το πολύ εύκολο βήμα μετά από τούτα θα ήταν να βρουν το επίπεδο της φορολογίας που είναι οικονομικά βιώσιμο, χωρίς να εξοντώνει τους πολίτες.

Τώρα απλά υπολογίζουν το νούμερο που τους λείπει για να κλείσουν τη χρονιά και υπολογίζουν σχεδόν τυχαία πώς θα το εισπράξουν. Το αποτέλεσμα είναι ότι και όσοι έχουν λεφτά και θα σκέφτονταν να αγοράσουν αυτοκίνητο δεν το κάνουν, γιατί φοβούνται ότι θα πιαστούν κορόιδα, όπως τουλάχιστον άλλες 3 φορές μέχρι τώρα.

Όπως και να καταλήξουν, τα νέα μέτρα θα είναι τουλάχιστον το ίδιο λογικά και δίκαια με το "προσωρινό" ΕΕΤΗΔΕ.

Link to comment
Share on other sites

Γκρινιάξτε όσο θέλετε, no prob.

Η Ελλάδα αποτελείται από δύο άξονες: την ασυδοσία της κάθε κυβέρνησης και την αρνητική στάση του Έλληνα να πληρώσει τον οποιοδήποτε φόρο.

Κάποτε θα τα βρούμε στη μέση, ελπίζω να ζω να το δω :p

Δεν έχω διαβάσει ποιο αποπροσανατολιστική και λάθος θεώρηση!

Η φορολογία δεν είναι το δικαίωμα στη ζωή που πληρώνεις στον αφέντη. Είναι μια επένδυση για να περνάς καλύτερα. Όταν ο διαχειριστής αντί να φτιάξει δρόμους σχολεία νοσοκομεία, παντελονιασει τα φράγκα, πρέπει να είσαι πολύ μλκς για να του δόσεις άλλα, με δεδομένο ότι είσαι εγκλωβισμένος στους ίδιους διαχειριστές και τα τσιράκια τους.

Ο έλληνας δεν είναι εκ γενετής τρακαδόρος. Απλά δεν είναι τόσο πολύ κορόιδο.

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.

Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;

Ώπα ώπα, δεν πλήρωνε κάποιος ΚΑΙ ανάλογα ίππων / κατανάλωσης / εκπομπών ρύπων? (δεν ξέρω, ρωτάω)

Anyway, προσωπικά γκρινιάζω για την φορολόγηση των υβριδικών. Μερικά χρόνια τώρα, αρκετοί άνθρωποι νομίζω πλήρωσαν το κάτι παραπάνω για να πάρουν το υβριδικό, να μπαίνουν στην Αθήνα ανεξαρτήτα από δακτύλιο, και για λιγότερη βενζίνη, λιγότερες καταναλώσεις κτλ. Και βγαίνει το κράτος και τους μαμάει κανονικότατα.

Το βλέπω σε λίγο να επιδοτούν την αγορά ποδηλάτου, με κανά 50άρικο, και σε 1-2 χρόνια να το φορολογήσουν σαν τεκμήριο και σαν.. εκπομπή ιδρώτα στην ατμόσφαιρα, και να βάλουν και "σήμα" για τους ποδηλατόδρομους που δεν έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

και σαν.. εκπομπή ιδρώτα στην ατμόσφαιρα, και να βάλουν και "σήμα" για τους ποδηλατόδρομους που δεν έχουμε.

Bikes cause global warming because you exhale CO2, GOPer says :p

μικρή προσθήκη

Every day we hear about new “scientific” theories from Republicans, whether it’s dinosaurs living alongside man (in fact, Noah had dinosaurs in his ark!) only 6,000 years ago, or Marco Rubio’s insane claim that no one knows the real age of the earth (it’s 4.5bn years, in fact).

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Έγινε επεξεργασία από wrong method
Link to comment
Share on other sites

Η φορολογία δεν το δικαίωμα στη ζωή που πληρώνεις στον αφέντη. Είναι μια επένδυση για να περνάς καλύτερα.

...

Απλά δεν είναι τόσο πολύ κορόιδο.

Anyway, προσωπικά γκρινιάζω για την φορολόγηση των υβριδικών. Μερικά χρόνια τώρα, αρκετοί άνθρωποι νομίζω πλήρωσαν το κάτι παραπάνω για να πάρουν το υβριδικό, να μπαίνουν στην Αθήνα ανεξαρτήτα από δακτύλιο, και για λιγότερη βενζίνη, λιγότερες καταναλώσεις κτλ. Και βγαίνει το κράτος και τους μαμάει κανονικότατα.

Η φορολογία είναι το μέσο συντήρησης της κοινωνίας. Anyway, το ζήτημα τραβάει πολύ παραπάνω από 2 απλές κουβέντες. Όχι τίποτα άλλο, αλλά οι decision makers αυτών των αποφάσεων έχουν εκλεχθεί από το λαό πολλάκις.

Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας που αναλαμβάνει το X πόστο, ακυρώνει τον προηγούμενο και κάνει ότι νομίζει αυτός σωστό. Οπότε ναι, ο επόμενος θα ακυρώσει αυτή τη μέθοδο και θα περάσει τη δική του. Αυτή είναι σωστή μέθοδος ωστόσο, ενώ η προηγούμενη δεν ήταν.

Και όσο και να το γυροφέρνετε, ο Έλλην δεν γουστάρει να πληρώνει φόρο και το ξέρετε και το ξέρω. Από το πιο απλό "μη μου κόψεις απόδειξη να το αγοράσω φθηνότερα".

Link to comment
Share on other sites

Εμείς που ακόμα έχουμε ένα sunny του 94, θα πληρώνουμε ή θα μας πληρώνει το κράτος; :p

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

1400 κυβικά ε ??

Μάλλον θα πρέπει να λές και ευχαριστώ που σου επιτρέπουν να το κατέχεις κιόλας. Το μακρινό 1994 - 1998 η κατοχή αυτοκινήτου 1400 κυβικών είχε προυπόθεση να δηλώνεις εισόδημα (αν θυμάμαι καλά) 3.000.000 δραχμών (πάνω απο 230.000 το μήνα). Αν κάνεις αναγωγή στο σημερινό κόστος ζωής θα έπρεπε να βγάζεις πάνω απο 20 χιλιάρικα για να μην πληρώνεις έξτρα φόρο.

Ομιλώ δε εκ πείρας. το αυτοκίνητο που κατέχω ακόμα όντας 1300 κυβικά και αγορασμένο το 1999 με εισόδημα σχεδόν 2 μύρια τότε δεν μπορεσα να το έχω καθ ολοκληρίαν στο όνομά μου (κατέχω το 65%)

Link to comment
Share on other sites

1400 κυβικά ε ??

Μάλλον θα πρέπει να λές και ευχαριστώ που σου επιτρέπουν να το κατέχεις κιόλας. Το μακρινό 1994 - 1998 η κατοχή αυτοκινήτου 1400 κυβικών είχε προυπόθεση να δηλώνεις εισόδημα (αν θυμάμαι καλά) 3.000.000 δραχμών (πάνω απο 230.000 το μήνα). Αν κάνεις αναγωγή στο σημερινό κόστος ζωής θα έπρεπε να βγάζεις πάνω απο 20 χιλιάρικα για να μην πληρώνεις έξτρα φόρο.

Ομιλώ δε εκ πείρας. το αυτοκίνητο που κατέχω ακόμα όντας 1300 κυβικά και αγορασμένο το 1999 με εισόδημα σχεδόν 2 μύρια τότε δεν μπορεσα να το έχω καθ ολοκληρίαν στο όνομά μου (κατέχω το 65%)

Η κατοχή αυτοκινήτου δε νομίζω ότι απαιτούσε εισόδημα > 3.000.000. Η αγορά συτοκινήτου όμως πάντα απαιτεί να δικαιολογήσεις το ποσό που κατέβαλες. Φαντάζομαι ότι και τότε μπορούσες να το πάρεις 100% στο όνομά σου, αλλά θα έπρεπε να φορολογηθείς για το σύνολο του ποσού που κατέβαλες. Οπότε, ειδικά αν σε έχουν βοηθήσει συγγενείς, περιπλέκεται λίγο.

Πολύ λίγο αργότερα από εσένα πήρα 1300ρι, αλλά ούτε είχα ζήτημα να δικαιολογήσω το ποσό (δούλευα κανονικά) ούτε ποτέ πλήρωσα παραπάνω λόγω τεκμηρίου.

Πάντως, δε διαφωνώ ότι έτσι όπως πάει θα πρέπει να ζητάμε και συγγνώμη επειδή καταφέρνουμε να επιβιώσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Η κατοχή αυτοκινήτου δε νομίζω ότι απαιτούσε εισόδημα > 3.000.000. Η αγορά συτοκινήτου όμως πάντα απαιτεί να δικαιολογήσεις το ποσό που κατέβαλες. Φαντάζομαι ότι και τότε μπορούσες να το πάρεις 100% στο όνομά σου, αλλά θα έπρεπε να φορολογηθείς για το σύνολο του ποσού που κατέβαλες. Οπότε, ειδικά αν σε έχουν βοηθήσει συγγενείς, περιπλέκεται λίγο.

Πολύ λίγο αργότερα από εσένα πήρα 1300ρι, αλλά ούτε είχα ζήτημα να δικαιολογήσω το ποσό (δούλευα κανονικά) ούτε ποτέ πλήρωσα παραπάνω λόγω τεκμηρίου.

Πάντως, δε διαφωνώ ότι έτσι όπως πάει θα πρέπει να ζητάμε και συγγνώμη επειδή καταφέρνουμε να επιβιώσουμε.

Απο εδώ: ΠΟΛ. 1110-27.3.1997 Κοινοποίηση ορισμένων διατάξεων του ν.2459-1997, οι οποίες αναφέρονται στη φορολογία εισοδήματος | Forin.gr

ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΚΜΑΡΤΗ ΔΑΠΑΝΗ ΟΙΚΟΝ. ΕΤΟΥΣ 1997 ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΙΜΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Ε.Ι.Χ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Κ.Τ.Λ. ----------------------------------------------

Φορ/μοι Μέχρι και 5 έτη Πάνω από 5 Πάνω από 10 α)Πάνω από 15 έτη ίπποι μέχρι και μέχρι και 15 10 έτη έτη Μείωση 15% Μείωση 25% β) Προέλευση από Ο.Δ.Δ.Υ. γ) Σε περίπτωση κυριότητας ΕΙΧ αυτ/του πάνω από 10 έτη από συντα- ξιούχο ηλικίας πάνω από 60 ετών δ) Προκειμένου για ΕΙΧ αυτ/το ειδικά διασκευασμένο για τη χρησιμοποίησή (οδήγησή) του ή για τη μεταφορά με αυ- τό αναπήρων με αναπηρία 67% και πάνω. Μείωση 40%.

-----------------------------------------------------------------------

μέχρι 7 1.500.000 1.275.000 1.125.000 900.000 _ 8 1.900.000 1.615.000 1.425.000 1.140.000 _ 9 2.450.000 2.082.500 1.837.500 1.470.000 _ 10 3.000.000 2.550.000 2.250.000 1.800.000 _ 11 3.600.000 3.060.000 2.700.000 2.160.000 _ 12 4.350.000 3.697.500 3.262.500 2.610.000 _ 13 5.100.000 4.335.000 3.825.000 3.060.000 _ 14 6.300.000 5.355.000 4.725.000 3.780.000 _ 15 8.200.000 6.970.000 6.150.000 4.920.000 _ 16 10.400.000 8.840.000 7.800.000 6.240.000 _ 17 12.800.000 10.880.000 9.600.000 7.680.000 _ 18 15.300.000 13.005.000 11.475.000 9.180.000 _ 19 17.900.000 15.215.000 13.425.000 10.740.000 - 20 20.600.000 17.510.000 15.450.000 12.360.000 _ 21 23.400.000 19.890.000 17.550.000 14.040.000 22-23 26.400.000 22.440.000 19.800.000 15.840.000 24-25 29.700.000 25.245.000 22.275.000 17.820.000 26-27 33.400.000 28.390.000 25.050.000 20.040.000 28 και άνω 35.000.000 29.750.000 26.250.000 21.000.000

Αν λοιπόν για 1400 κυβικά αυτοκίνητο (10 φορολογήσιμοι ίπποι) δεν είχες ετήσιο εισόδημα 3 μύρια αυτόματα είχες έξτρα φορολόγηση (αυτός ήταν και ένας λόγος που κοίταξα να πάρω 1300 και με ποσοστό, και έτσι δεν ξέρω να σου πώ πόσο φόρο παραπάνω και για πόσο θα τον πλήρωνα). Με αυτα δεν παίζουμε.

Link to comment
Share on other sites

"μη μου κόψεις απόδειξη να το αγοράσω φθηνότερα".

Πριν κάποια χρόνια θα συμφωνούσα. Τώρα απλά θα σε ρωτήσω: Έχει/βγαίνει να το αγοράσει ακριβότερα;

Και δεν μιλάμε για αγαθά πολυτελείας. Μιλάμε για ρύζια, μύζια κτλ.

Το φαινόμενο αυτό στις μέρες μας είναι καθαρά συνέπεια των "ορθολογιστικών" και "εισοδηματικών" πολιτικών από το 2009 και μετά.

Link to comment
Share on other sites

Πριν κάποια χρόνια θα συμφωνούσα. Τώρα απλά θα σε ρωτήσω: Έχει/βγαίνει να το αγοράσει ακριβότερα;

Και δεν μιλάμε για αγαθά πολυτελείας. Μιλάμε για ρύζια, μύζια κτλ.

Το φαινόμενο αυτό στις μέρες μας είναι καθαρά συνέπεια των "ορθολογιστικών" και "εισοδηματικών" πολιτικών από το 2009 και μετά.

Αν ακόμα και αυτή την εποχή δεν μαθαίνουμε έστω να πληρώνουμε το ΦΠΑ και να στηρίζουμε το μαύρο χρήμα δεν θα βγούμε ποτέ από αυτό το βούρκο.

Και μένα με τσούζει να δίνω τα μισά σχεδόν σε φόρους, αλλά αν δεν τα δώσω εκεί ξέρω θα βγει νέο πακετάκι φόρων για να καλυφθούν οι τρύπες του μαύρου χρήματος και μετά την πληρώνουν και οι τίμιοι.

Όσο τα ρίχνουμε μόνο στους πολιτικούς (που ψηφίσαμε και σε κάποιους αυτοί αξίζουν), δεν κάνουμε δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Μας πλασάρουν αβγά Τουρκίας & Αλβανίας σαν "ελληνικά"!

Στον «αέρα» κινδυνεύει να τιναχθεί η ελληνική αγορά παραγωγής αβγών εξαιτίας των παράνομων εισαγωγών και ελληνοποιήσεων αβγών από άλλες φθηνότερες χώρες, όπως Τουρκία, Αλβανία, Βουλγαρία, Πολωνία και Ρουμανία.

Η ελληνοποίηση ξένων αβγών αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τη «μάστιγα» που οδηγεί ολοένα και περισσότερους παραγωγούς στο «λουκέτο». Μάλιστα, δεν είναι και λίγοι πλέον οι παραγωγοί οι οποίοι προβαίνουν σε παράνομες ελληνοποιήσεις αβγών, καθώς το κόστος παραγωγής για μια καρτέλα αβγά υπολογίζεται σε περίπου 2,7 ευρώ τη στιγμή που η καρτέλα με εισαγόμενα αβγά από την Τουρκία κοστίζει μόλις 1,6 ευρώ!

Παραγωγοί

Επίσης, όπως τονίζουν στελέχη της αγοράς, οι διαδικασίες παράνομης ελληνοποίησης αβγών ξεκινούν από τους παραγωγούς αλλά και από εμπόρους. Ειδικότερα, έμποροι αβγών με αποθήκες έχουν προμηθευτεί σφραγιστικό μηχάνημα και εξαιτίας της έλλειψης ελέγχων η ελληνοποίησή τους πραγματοποιείται σε ελάχιστο χρόνο.

Από την άλλη μεριά, υπάρχουν παραγωγοί οι οποίοι έχουν μειώσει τόσο πολύ τον πληθυσμό στις κότες τους ώστε αν κάποιος προβεί σε ένα έλεγχο θα βεβαιώσει πως δεν είναι δυνατόν παραγωγός να έχει 50.000 κότες και να πουλά καθημερινά 200.000 αβγά!

Link to comment
Share on other sites

Αν ακόμα και αυτή την εποχή δεν μαθαίνουμε έστω να πληρώνουμε το ΦΠΑ και να στηρίζουμε το μαύρο χρήμα δεν θα βγούμε ποτέ από αυτό το βούρκο.

Και μένα με τσούζει να δίνω τα μισά σχεδόν σε φόρους, αλλά αν δεν τα δώσω εκεί ξέρω θα βγει νέο πακετάκι φόρων για να καλυφθούν οι τρύπες του μαύρου χρήματος και μετά την πληρώνουν και οι τίμιοι.

Όσο τα ρίχνουμε μόνο στους πολιτικούς (που ψηφίσαμε και σε κάποιους αυτοί αξίζουν), δεν κάνουμε δουλειά.

Γιαννη δεν ειναι θεμα μαυρου χρηματος και να γλυτωσεις κατι. Μιλαμε για επιβίωση πλεον. Οχι διαβίωση, ΕΠΙΒΙΩΣΗ. Να περασει ημερα να μην ψοφησω της πεινας, λεει ο καθε ενας που αγοράζει τα αναγκαια χωρίς απόδειξη.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη δεν ειναι θεμα μαυρου χρηματος και να γλυτωσεις κατι. Μιλαμε για επιβίωση πλεον. Οχι διαβίωση, ΕΠΙΒΙΩΣΗ. Να περασει ημερα να μην ψοφησω της πεινας, λεει ο καθε ενας που αγοράζει τα αναγκαια χωρίς απόδειξη.

Δεν αρνούμαι το πρόβλημα που αναφέρεις, είναι υπαρκτό. Ούτε θα κρίνω κάποιον που πεινάει και κοιτάει τι θα γλυτώσει.

Δεν είναι μόνο αυτοί όμως και να με συγχωρείς. Κάνε μία βόλτα στην Ερμού το Σάββατο να δεις. Ή μάλλον, μην πας μακριά, τα 2 τριήμερα που πέρασαν, η Αθήνα άδεια ήταν.

Εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να πάω πουθενά, αλλά η Αθήνα ήταν άδεια. Φαί δεν έχουμε να φάμε, αλλά το 3ημεράκι, 3ημεράκι; Δεν νομίζω Τάκη.

Link to comment
Share on other sites

Γιαννη δεν ειναι θεμα μαυρου χρηματος και να γλυτωσεις κατι. Μιλαμε για επιβίωση πλεον. Οχι διαβίωση, ΕΠΙΒΙΩΣΗ. Να περασει ημερα να μην ψοφησω της πεινας, λεει ο καθε ενας που αγοράζει τα αναγκαια χωρίς απόδειξη.

ωραίο το δράμα, αλλά εγώ δεν ξέρω super market που να μην κόβει απόδειξη

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.