Myralis Μάρτιος 31, 2013 #8121 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2013 Policewoman Sues Man Who Called 999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
env0y Μάρτιος 31, 2013 #8122 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2013 Policewoman Sues Man Who Called 999 Κάπου χρωστά πολλά λεφτά η μπατσίνα και ψάχνει από πού θα τα βρει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Μάρτιος 31, 2013 #8123 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2013 Μααα.. δεν είπαν "όχι νέα μέτρα" ?Πέρα από αυτό, κάποιος αγοράζει οικολογικό/υβριδικό αυτοκίνητο για να μπορεί να μπαίνει στον δακτύλιο και για να πληρώσει λιγότερο στην εφορία.. Όχι για να πληρώσει περισσότερα, θέλουν δηλαδή να πάρουν όλοι από ένα Aygo?Κλασσικό σκηνικό. Πρώτα η διαρροή για τις σκέψεις επιβολής νέας επιβάρυνσης. Μετά οι διαψεύσεις και οι υπαναναχωρήσεις. Τέλος η επαναφορά με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια του στυλ "απαλλάσσονται οι διαμένοντες σε παγκάκι κάτω των 3 τ.μ."Πρέπει να βάλω avatar τον Σαμαρά όπως ο LL NEO. Είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής για τον σωτήρα της Ελλάδας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάρτιος 31, 2013 #8124 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2013 Ελλαδάρα! Φόροι πολυτελείας και για τα μικρομεσαία Ι.Χ.! - AutoBlog.grΔεν πάνε καλά αυτοί.Της μαμάς ρε νουνιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάρτιος 31, 2013 #8125 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=385Q6iodHtk]ΟΕΝΓΕ Αποδοκιμασίες Βουλευτών στην έναρξη του 8ου Συνεδρίου - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
LL_NEO Απρίλιος 1, 2013 #8126 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Ωπα για να καταλάβω κάτι(και δεν trollαρω). Δλδ στην Ελλάδα οι φόροι για το αυτοκίνητο βγαίνουν με βάση απλώς τα κυβικά του και όχι την αξία του;Άρα ένα rx8 πληρώνει λιγότερο φόρο απο ένα Kia ceed 1600? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunkel_Stern Απρίλιος 1, 2013 #8127 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 (edited) Βρέθηκε αλογίσιο DNA και στα Κοτόπουλα Μιμίκος, συγκεκριμένα στα μπουτάκια, στήθος και φτερούγες με ημερομηνία λήξεως 12/4/2013-via- Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 1, 2013 από dunkel_Stern Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Απρίλιος 1, 2013 #8128 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 οι φόροι στα αυτοκίνητα έπρεπε να είναι ως εξής...Βάση της αξίας του αυτοκινήτου και όσο ποιο ακριβό τόσο υψηλότερο το ποσοστό (π.χ. 10.000-15000, 10% φόρος, 20001-50.000 25% φόρος και 100.000 και βάλε 40% φόρος) Μετά δεν θα έπρεπε να υπήρχαν τέλη κυκλοφορίας ή λοιπές αηδίες. Η βενζίνη θα έπρεπε να ήταν 1,6-2ευρό/lt (τυχαία η τιμή, βάλτε εσείς ότι γουστάρετε) και ανάλογα με την χρήση που θα έκανε κανείς στο αυτοκίνητό του θα πλήρωνε ανάλογα φόρο. Οι εταιρείες θα έπαιρναν ποσοστό πίσω για τα εταιρικά αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχει αύξηση των λειτουργικών εξόδων τους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 1, 2013 #8129 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Βρέθηκε αλογίσιο DNA και στα Κοτόπουλα Μιμίκος, συγκεκριμένα στα μπουτάκια, στήθος και φτερούγες με ημερομηνία λήξεως 12/4/2013-via-Από αλογόμυγα θα ήταν Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Απρίλιος 1, 2013 #8130 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Ελλαδάρα! Φόροι πολυτελείας και για τα μικρομεσαία Ι.Χ.! - AutoBlog.grΔεν πάνε καλά αυτοί.Της μαμάς ρε νουνιά.Ωπα για να καταλάβω κάτι(και δεν trollαρω). Δλδ στην Ελλάδα οι φόροι για το αυτοκίνητο βγαίνουν με βάση απλώς τα κυβικά του και όχι την αξία του;Άρα ένα rx8 πληρώνει λιγότερο φόρο απο ένα Kia ceed 1600?Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;Έτσι, σύμφωνα με τις τελευταίες ειδήσεις που έχουν βγει από το υπουργείο Οικονομικών, ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, θέλοντας να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.Στο δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Απρίλιος 1, 2013 #8131 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Οι εταιρείες θα έπαιρναν ποσοστό πίσω για τα εταιρικά αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχει αύξηση των λειτουργικών εξόδων τους...Γιατί, για να κυκλοφορούν διευθυντάδες με ML350/Jeep 3400κεκ/Tuareg κτλ δηλωμένα στην εταιρία; Και τα χρήματα που χάνει το κράτος από αυτά να τα πληρώνουμε όλοι μας; Έτσι θα βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να "ορθοποδήσουν";Ζήτω η ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Απρίλιος 1, 2013 #8132 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;Mercedes E250 Blue automatic (1790κ.εκ), τιμή αγοράς 55-60Κ + έξτρα, τέλη 160Ευρώ το χρόνο, τεκμήριο 7600Ευρώ !!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tavliban Απρίλιος 1, 2013 #8133 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Γιατί, για να κυκλοφορούν διευθυντάδες με ML350/Jeep 3400κεκ/Tuareg κτλ δηλωμένα στην εταιρία; Και τα χρήματα που χάνει το κράτος από αυτά να τα πληρώνουμε όλοι μας; Έτσι θα βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να "ορθοποδήσουν";Ζήτω η ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία.πολύ σωστά...να αλλάξει ο νόμος και να μην επιτρέπεται αυτοκίνητο πολυτελείας να μπαίνει στον εταιρικό στόλο...(εκτός εάν είναι εταιρεία ενοικίασης λιμουζινών) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Απρίλιος 1, 2013 #8134 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 (edited) Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;Γιατι μεχρι περσι εβαζες το κοσμο να παρει αυτοκινητο χαμηλων κυβικων και με τουρμπο η υβριδικο και για τη χαμηλη καταναλωση αλλα και για να μην πληρωνει τελη κτλ και τωρα του το αλλαζεις.αναξιοπιστια μεχρι αηδιας.ναι ακουγεται(προσοχη,ακουγεται,γιατι αλλο το πως θα επρεπε να γινει και πως το εφαρμοζει η κυβερνηση) πιο δικαιο αλλα οπως παντα θα γινει με γνωμονα να μπαλωσουν τρυπες και αρα παω στοιχημα οτι πιο βολικο δε θα γινει για κανεναν...απλα θα πληρωσουν αυτοι με τα λιγα κυβικα και πιο καινουργια αυτοκινητα.ειδικα εαν το πηρε κανεις και μεταχειρισμενο με τις τοσο χαμηλες τιμες,θα φανε γερη φολα αρκετοι...ΥΓ.Επισης εχει χαθει το νοημα των τελων κυκλοφοριας.δεν υπαρχουν για να πληρωνει περισσοτερα αυτος που εχει το πιο ακριβο αυτοκινητο.αν δε κανω λαθος ειναι για τη συντηρηση των δρομων,αρα με τη λογικη περισσοτερα πρεπει να πληρωνει καποιος που προκαλει μεγαλυτερες φθορες στο δρομο,αρα εχει περισσοτερους ιππους/βαρος. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 1, 2013 από Dant3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Typhonios Απρίλιος 1, 2013 #8135 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Βρε το κράτος φροντίζει για εμάς!!! Δεν θέλει να έχουμε αυτοκίνητο για να αγοράσουμε ποδήλατο και να χάσουμε κανά δυο-τρία κιλά (σε συνδυασμό με την λιτότητα το κόβω για καμιά δεκαριά) κι εσείς, ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ, κάθεστε και γκρινιάζετε!!!ΟΥΣΤ!:crazy_pilot: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Απρίλιος 1, 2013 #8136 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Συγνώμη κιόλας, αλλά κι εγώ θέλω νέο, οικονομικό αυτοκίνητο, αλλά δεν πήρα πρόσφατα, αν με εννοείς.Επίσης, δεν γνωρίζω πόσο θα πληρώσει όποιος πήρε το οικονομικό Fiat Panda και πόσο αυτός που πήρε την Μερτσέντα, αλλά εφόσον μιλάμε για βάσει εργοστασιακής τιμής, γιατί τόσος ντόρος;Σίγουρα θα υπάρξουν κενά, αλλά μην κράζουμε τυφλά "ΟΥ ΡΕ" στα πάντα, ειδικά όταν πάει προς την σωστή κατεύθυνση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Απρίλιος 1, 2013 #8137 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Εμείς που ακόμα έχουμε ένα sunny του 94, θα πληρώνουμε ή θα μας πληρώνει το κράτος; Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Απρίλιος 1, 2013 #8138 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;Γκρινιάζουμε επειδή το νομοσχέδιο στοχεύει στα μεγαλύτερα έσοδα και θα αλλάξει πάλι σε 2 -3 χρόνια μόλις αυτά μειωθούν.Δεν ενδιαφέρει τον νομοθέτη η δικαιοσύνη! Δεν προσγειωθήκαμε χθες στην Ελλάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Απρίλιος 1, 2013 #8139 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 (edited) Είναι μάλλον άσκοπο σε θέμα ειδήσεων να προτείνουμε στο πόδι λύσεις για τη φορολόγηση των αυτοκινήτων και τη χρήση του οδικού δικτύου.Αυτό που τεκμηριώνεται είναι ότι ΟΛΕΣ τις φορές που έχουν αλλάξει τον σχετικό νόμο τον έχουν κάνει σκ@τ@.Σημειωτέον ότι από το 2009 έχει αλλάξει τρεις φορές, και κάθε φορά όσοι πήραν αυτοκίνητο συνυπολογίζοντας το κόστος τελών κυκλοφορίας πήραν τα αμελέτητα στην επόμενη αλλαγή. Άντε και του χρόνου. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 1, 2013 από minast typo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Απρίλιος 1, 2013 #8140 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2013 Γκρινιάζουμε επειδή το νομοσχέδιο στοχεύει στα μεγαλύτερα έσοδα και θα αλλάξει πάλι σε 2 -3 χρόνια μόλις αυτά μειωθούν. Γκρινιάξτε όσο θέλετε, no prob. Η Ελλάδα αποτελείται από δύο άξονες: την ασυδοσία της κάθε κυβέρνησης και την αρνητική στάση του Έλληνα να πληρώσει τον οποιοδήποτε φόρο. Κάποτε θα τα βρούμε στη μέση, ελπίζω να ζω να το δω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts