Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Μααα.. δεν είπαν "όχι νέα μέτρα" ?

Πέρα από αυτό, κάποιος αγοράζει οικολογικό/υβριδικό αυτοκίνητο για να μπορεί να μπαίνει στον δακτύλιο και για να πληρώσει λιγότερο στην εφορία.. Όχι για να πληρώσει περισσότερα, θέλουν δηλαδή να πάρουν όλοι από ένα Aygo?

Κλασσικό σκηνικό. Πρώτα η διαρροή για τις σκέψεις επιβολής νέας επιβάρυνσης. Μετά οι διαψεύσεις και οι υπαναναχωρήσεις. Τέλος η επαναφορά με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια του στυλ "απαλλάσσονται οι διαμένοντες σε παγκάκι κάτω των 3 τ.μ."

Πρέπει να βάλω avatar τον Σαμαρά όπως ο LL NEO. Είναι ο ελάχιστος φόρος τιμής για τον σωτήρα της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Ωπα για να καταλάβω κάτι(και δεν trollαρω). Δλδ στην Ελλάδα οι φόροι για το αυτοκίνητο βγαίνουν με βάση απλώς τα κυβικά του και όχι την αξία του;

Άρα ένα rx8 πληρώνει λιγότερο φόρο απο ένα Kia ceed 1600?

Link to comment
Share on other sites

Βρέθηκε αλογίσιο DNA και στα Κοτόπουλα Μιμίκος, συγκεκριμένα στα μπουτάκια, στήθος και φτερούγες με ημερομηνία λήξεως 12/4/2013

-via-

Έγινε επεξεργασία από dunkel_Stern
Link to comment
Share on other sites

οι φόροι στα αυτοκίνητα έπρεπε να είναι ως εξής...Βάση της αξίας του αυτοκινήτου και όσο ποιο ακριβό τόσο υψηλότερο το ποσοστό (π.χ. 10.000-15000, 10% φόρος, 20001-50.000 25% φόρος και 100.000 και βάλε 40% φόρος) Μετά δεν θα έπρεπε να υπήρχαν τέλη κυκλοφορίας ή λοιπές αηδίες. Η βενζίνη θα έπρεπε να ήταν 1,6-2ευρό/lt (τυχαία η τιμή, βάλτε εσείς ότι γουστάρετε) και ανάλογα με την χρήση που θα έκανε κανείς στο αυτοκίνητό του θα πλήρωνε ανάλογα φόρο. Οι εταιρείες θα έπαιρναν ποσοστό πίσω για τα εταιρικά αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχει αύξηση των λειτουργικών εξόδων τους...

Link to comment
Share on other sites

Ωπα για να καταλάβω κάτι(και δεν trollαρω). Δλδ στην Ελλάδα οι φόροι για το αυτοκίνητο βγαίνουν με βάση απλώς τα κυβικά του και όχι την αξία του;

Άρα ένα rx8 πληρώνει λιγότερο φόρο απο ένα Kia ceed 1600?

Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.

Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;

Έτσι, σύμφωνα με τις τελευταίες ειδήσεις που έχουν βγει από το υπουργείο Οικονομικών, ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης, θέλοντας να αντιμετωπίσει τις απώλειες κρατικών εσόδων από τις μαζικές καταθέσεις πινακίδων, ετοιμάζει νομοσχέδιο που προβλέπει να φορολογούνται τα αυτοκίνητα όχι βάσει του κυβισμού τους, αλλά βάσει της εργοστασιακής αξίας τους.

Στο δόκανο της εφορίας αναμένεται να πιαστούν πρώτα τα «οικολογικά» Ι.Χ. με turbo κινητήρες και χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και υγραέριο και τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιρείες θα έπαιρναν ποσοστό πίσω για τα εταιρικά αυτοκίνητα ώστε να μην υπάρχει αύξηση των λειτουργικών εξόδων τους...
Γιατί, για να κυκλοφορούν διευθυντάδες με ML350/Jeep 3400κεκ/Tuareg κτλ δηλωμένα στην εταιρία; Και τα χρήματα που χάνει το κράτος από αυτά να τα πληρώνουμε όλοι μας; Έτσι θα βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να "ορθοποδήσουν";

Ζήτω η ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.

Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;

Mercedes E250 Blue automatic (1790κ.εκ), τιμή αγοράς 55-60Κ + έξτρα, τέλη 160Ευρώ το χρόνο, τεκμήριο 7600Ευρώ !!!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

Γιατί, για να κυκλοφορούν διευθυντάδες με ML350/Jeep 3400κεκ/Tuareg κτλ δηλωμένα στην εταιρία; Και τα χρήματα που χάνει το κράτος από αυτά να τα πληρώνουμε όλοι μας; Έτσι θα βοηθήσουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να "ορθοποδήσουν";

Ζήτω η ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία.

πολύ σωστά...να αλλάξει ο νόμος και να μην επιτρέπεται αυτοκίνητο πολυτελείας να μπαίνει στον εταιρικό στόλο...(εκτός εάν είναι εταιρεία ενοικίασης λιμουζινών)

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.

Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;

Γιατι μεχρι περσι εβαζες το κοσμο να παρει αυτοκινητο χαμηλων κυβικων και με τουρμπο η υβριδικο και για τη χαμηλη καταναλωση αλλα και για να μην πληρωνει τελη κτλ και τωρα του το αλλαζεις.αναξιοπιστια μεχρι αηδιας.

ναι ακουγεται(προσοχη,ακουγεται,γιατι αλλο το πως θα επρεπε να γινει και πως το εφαρμοζει η κυβερνηση) πιο δικαιο αλλα οπως παντα θα γινει με γνωμονα να μπαλωσουν τρυπες και αρα παω στοιχημα οτι πιο βολικο δε θα γινει για κανεναν...απλα θα πληρωσουν αυτοι με τα λιγα κυβικα και πιο καινουργια αυτοκινητα.ειδικα εαν το πηρε κανεις και μεταχειρισμενο με τις τοσο χαμηλες τιμες,θα φανε γερη φολα αρκετοι...

ΥΓ.Επισης εχει χαθει το νοημα των τελων κυκλοφοριας.δεν υπαρχουν για να πληρωνει περισσοτερα αυτος που εχει το πιο ακριβο αυτοκινητο.αν δε κανω λαθος ειναι για τη συντηρηση των δρομων,αρα με τη λογικη περισσοτερα πρεπει να πληρωνει καποιος που προκαλει μεγαλυτερες φθορες στο δρομο,αρα εχει περισσοτερους ιππους/βαρος.

Έγινε επεξεργασία από Dant3
Link to comment
Share on other sites

Βρε το κράτος φροντίζει για εμάς!!! Δεν θέλει να έχουμε αυτοκίνητο για να αγοράσουμε ποδήλατο και να χάσουμε κανά δυο-τρία κιλά (σε συνδυασμό με την λιτότητα το κόβω για καμιά δεκαριά) κι εσείς, ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ, κάθεστε και γκρινιάζετε!!!

ΟΥΣΤ!:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη κιόλας, αλλά κι εγώ θέλω νέο, οικονομικό αυτοκίνητο, αλλά δεν πήρα πρόσφατα, αν με εννοείς.

Επίσης, δεν γνωρίζω πόσο θα πληρώσει όποιος πήρε το οικονομικό Fiat Panda και πόσο αυτός που πήρε την Μερτσέντα, αλλά εφόσον μιλάμε για βάσει εργοστασιακής τιμής, γιατί τόσος ντόρος;

Σίγουρα θα υπάρξουν κενά, αλλά μην κράζουμε τυφλά "ΟΥ ΡΕ" στα πάντα, ειδικά όταν πάει προς την σωστή κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ρε! Γκρινιάζαμε τόσα χρόνια γιατί πληρώνει ο παπούς με το LADA 1.800cc τα ίδια με αυτόν που έχει τη νέα Μερτσεντέ τούρμπο 1.800cc.

Τώρα που το νομοσχέδιο πάει βάσει της εργοστασιακής αξίας γιατί γκρινιάζουμε ρε παιδιά;

Γκρινιάζουμε επειδή το νομοσχέδιο στοχεύει στα μεγαλύτερα έσοδα και θα αλλάξει πάλι σε 2 -3 χρόνια μόλις αυτά μειωθούν.

Δεν ενδιαφέρει τον νομοθέτη η δικαιοσύνη! Δεν προσγειωθήκαμε χθες στην Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Είναι μάλλον άσκοπο σε θέμα ειδήσεων να προτείνουμε στο πόδι λύσεις για τη φορολόγηση των αυτοκινήτων και τη χρήση του οδικού δικτύου.

Αυτό που τεκμηριώνεται είναι ότι ΟΛΕΣ τις φορές που έχουν αλλάξει τον σχετικό νόμο τον έχουν κάνει σκ@τ@.

Σημειωτέον ότι από το 2009 έχει αλλάξει τρεις φορές, και κάθε φορά όσοι πήραν αυτοκίνητο συνυπολογίζοντας το κόστος τελών κυκλοφορίας πήραν τα αμελέτητα στην επόμενη αλλαγή. Άντε και του χρόνου.

Έγινε επεξεργασία από minast
typo
Link to comment
Share on other sites

Γκρινιάζουμε επειδή το νομοσχέδιο στοχεύει στα μεγαλύτερα έσοδα και θα αλλάξει πάλι σε 2 -3 χρόνια μόλις αυτά μειωθούν.

Γκρινιάξτε όσο θέλετε, no prob.

Η Ελλάδα αποτελείται από δύο άξονες: την ασυδοσία της κάθε κυβέρνησης και την αρνητική στάση του Έλληνα να πληρώσει τον οποιοδήποτε φόρο.

Κάποτε θα τα βρούμε στη μέση, ελπίζω να ζω να το δω :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.