Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

  • Replies 16,4k
  • Created
  • Last Reply

Οι Ιταλοί, όπως και εμείς, νομίζουν ότι είναι χρεοκοπημένοι λόγω του μνημονίου. Μόλις φύγει θα κάνουν πάλι ζωάρα.

οι Ιταλοί, όπως κι εμείς, πιστεύουν ότι η ποιότητα της ζωής τους έχει υποβαθμιστεί πάρα πολύ εξαιτίας του μνημονίου.

Γιατί υπάρχει , ακόμη, αμφιβολία ότι τα Μνημόνια έφεραν την ταφόπλακα στα κράτη - μέλη, τα οποία ακολούθησαν την πολιτική αυτή?

Ή μήπως λέμε ότι οι τιμές έπεσαν και ο κόσμος αγοράζει, όπως δήλωσε φαιδρά ο τσουτσέκης Υπουργός Οικονομικών ή τις ρηχές υποσχέσεις περί ανάπτυξης.

Ακόμη και το MEGA (για μερικούς το αγαπημένο κανάλι τους για ενημέρωση)έχει αλλάξει πολιτική και πάει αντι-μνημονιακά.

Οι Ιταλοί, όπως και εμείς, νομίζουν ότι είναι χρεοκοπημένοι λόγω του μνημονίου. Μόλις φύγει θα κάνουν πάλι ζωάρα.
οι Ιταλοί, όπως κι εμείς, πιστεύουν ότι η ποιότητα της ζωής τους έχει υποβαθμιστεί πάρα πολύ εξαιτίας του μνημονίου.

για μένα και οι δύο έχετε δίκιο...απλά εγώ πιστεύω ότι στην Ελλάδα (γιατί στην Ιταλία δεν έχει εφαρμοστεί κάποιο μνημόνιο, παρά πολιτική λιτότητας, ενώ πρέπει να κάνουν μεταρρυθμίσεις στο κράτος τους και να πατάξουν την διαφθορά) δεν εφαρμόστηκαν τα σωστά μέτρα για να επιτευχθούν οι στόχοι του μνημονίου...

Kαι καλύτερα ζωάρα να κάνουν, παρά να τους έχει το κράτος σαν τα ζώα (όπως στο Ελλαδιστάν):

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26517&subid=2&pubid=113000130

http://gr.news.yahoo.com/ιταλικός-ιός-προκαλεί-ρίγη-στα-χρηματιστήρια-της-ευρώπης-095445340--business.html

Y.Γ. Έρχεται και η ώρα της μπ*στ*ρδο κρατούμενης συγκυβέρνησης του Ελλαδιστάν , για μισθους 8ωρου με 400 Ευρώ θα μπορούν οι θιασώτες του μνημονίου, να αποτανθούν σε άλλη χώρα (λίαν συντόμως)

τα νέα δικαιώματα των χρηστών υπηρεσιών Internet και τηλεφωνίας -in.gr

  • Έλεγχος υπέρογκων χρεώσεων: Κατά την υπογραφή της σύμβασης, ο συνδρομητής μπορεί να ζητήσει τη διακοπή παροχής υπηρεσιών, όταν η χρέωση υπερβεί ένα προκαθορισμένο ποσό. Σε αυτή την περίπτωση, ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη διακοπή των υπηρεσιών.

Αύξηση χρεώσεων ή αλλαγή όρων σύμβασης σε συνδέσεις/πακέτα

  • Συμβόλαιο: Ο πάροχος οφείλει να ενημερώσει το συνδρομητή τουλάχιστον ένα μήνα πριν την εφαρμογή τους, μέσω του έντυπου ή/και ηλεκτρονικού λογαριασμού. Ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αντιταχθεί και να καταγγείλει τη σύμβαση - χωρίς επιβάρυνση - εντός 30 ημερών.

  • Καρτοκινητή τηλεφωνία: Η ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) τουλάχιστον ένα μήνα πριν.

  • Προπληρωμένη κάρτα: Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώνεται εάν οι χρεώσεις ενδέχεται να τροποποιηθούν πριν τη λήξη της κάρτας, καθώς και για το πώς μπορεί να πληροφορείται για τυχόν τροποποιήσεις.

  • Επιστροφή παγίου σε περιπτώσεις καθυστερημένης αποκατάστασης βλάβης: Εάν ο συνδρομητής δηλώσει βλάβη - η διάρκεια της οποίας υπερβαίνει τη μία εργάσιμη ημέρα και δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα - ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη (δηλαδή, χωρίς να προηγηθεί σχετικό έγγραφο/προφορικό αίτημα του συνδρομητή) επιστροφή του ανάλογου παγίου σε επόμενο λογαριασμό.

  • Χρέωση σε περιπτώσεις προσωρινής διακοπής λόγω οφειλών: Σε περίπτωση που η σύνδεση διακοπεί προσωρινά λόγω οφειλών του συνδρομητή για μια ολόκληρη περίοδο τιμολόγησης, τότε ο πάροχος επιβάλλει μόνο το απλό πάγιο τέλος σύνδεσης και όχι τις χρεώσεις για πακέτα ομιλίας και/ή δεδομένων. Επίσης, κατά την περίοδο της προσωρινής διακοπής ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα να αιτηθεί την άμεση και οριστική διακοπή της σύνδεσης.

  • Χρεώσεις σε περιπτώσεις πρόωρου τερματισμού της σύμβασης: Στη σύμβαση ορισμένου χρόνου, ορίζονται οι χρεώσεις για την απόσβεση της επιδότησης που θα κληθεί να καταβάλει ο καταναλωτής, εάν τερματίσει τη σύμβαση πριν τη λήξη της.

  • Μη χρέωση αναμονής στις υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου: Οι πάροχοι δεν επιβάλλουν χρέωση κατά την αναμονή, δηλαδή πριν την έναρξη παροχής υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγου.

  • Κλοπή συσκευών: Οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας οφείλουν να τηρούν κατάλογο με τα στοιχεία ταυτοποίησης των συσκευών που έχουν κλαπεί, ώστε να φράσσουν την πραγματοποίηση κλήσεων από αυτές.

  • Τήρηση στοιχείων λογαριασμών: Οι πάροχοι οφείλουν να διατηρούν αναλυτικά στοιχεία για τους λογαριασμούς των συνδρομητών για χρονική περίοδο 12 μηνών.

Αργεντινή: Εκτροχιασμός από το μέλλον… της Ελλάδας

H ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου στην Αργεντινή, με τις ευλογίες του ΔΝΤ, οδήγησε σε τρομακτική συρρίκνωση του δικτύου, καθυστερήσεις, αύξηση στα εισιτήρια και δεκάδες νεκρούς

RTR2Y935-1024x709.jpg&w=606&h=&zc=1&q=90

Η περίπτωση της Αργεντινής αποτελεί ακραίο παράδειγμα αποτυχίας των ιδιωτικοποιήσεων καθώς συνοδεύτηκε από εκτεταμένα φαινόμενα διαφθοράς στον κρατικό μηχανισμό. Παρόλα αυτά οι βασικές αδυναμίες του εγχειρήματος ελάχιστα διαφέρουν από την περίπτωση της Μεγάλης Βρετανίας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πριν από λίγες εβδομάδες ξέσπασε ένα ακόμη σκάνδαλο στο Λονδίνο όταν αποκαλύφθηκε ότι τα χρήματα των κρατικών επιδοτήσεων κατέληγαν, μεταξύ άλλων σε υψηλόβαθμα στελέχη ιδιωτικών εταιρειών που προσέφεραν στους εαυτούς τους ετήσια μπόνους εκατομμυρίων βρετανικών λιρών.

[MENTION=9387]victor[/MENTION] Αφιερωμένο : )

Breaking news: Ισόβια κάθειρξη στον Παπαγεωργόπουλο (πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης?) για υπόθεση υπεξαίρεσης 17.4 εκατομμυρίων ευρώ από τα ταμεία του Δήμου που ήταν.

Άντε, στα δικά σας και οι υπόλοιποι, ελεύθεροι πολιτικοί...

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.