Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (NewsLab)


Lakisss

Recommended Posts

Εννοείται πως σε πολλά σχολεία δίδασκαν/διδάσκουν παπάδες θρησκευτικά.

Εμένα μου έχουν μείνει από όλο το λύκειο και γυμνάσιο τα εξής.

Στο Λύκειο, στα μισά μαθήματα θρησκευτικών Β & Γ τάξης, άραζα έβαζα και ακουστικά και καμιά φορά, και έλυνα τις ασκήσεις του φροντιστηρίου.

Τίποτα δεν μου είχε πει η καθηγήτρια.

Στην Γ Γυμνασίου θυμάμαι την καθηγήτρια, επί πέντα λεπτά κάθε φορά να ρωτάει ράντομ παιδιά "Εσύ ξέρεις να μας πεις?" ΄Όχι" "Εσύ?" "Όχι" ....

ΚΑι το καλύτερο ηταν στην Α ή Β Γυμνασίου που είχα μάθει το εξής, ο μόνος τρόπος να σιγουρέψεις έναν καλό βαθμό στο μάθημα (ακόμα και αν δεν έχει ιδέα), ήταν στα διαγωνίσματα, όπου μπορούσες, να έχωνες ένα "για να κερδίσει την Βασιλεία Των Ουρανών"

Σαν τον χημικό μας. Αθλητική εφημερίδα πάνω στην έδρα την ώρα του (γνωστού) διαγωνίσματος και η αντιγραφή πήγαινε σύννεφο. Μάθημα για τα πανηγύρια. Έβαζε μια μαθήτρια να γράφει στο διάλειμμα πριν το μάθημα 5 πράγματα στον πίνακα και μετά καθόταν και τα "ανέλυε" αυτά τα 5 πράγματα εντελώς επιφανειακά. Όποιος ήθελε περισσότερες πληροφορίες ας διάβαζε ή ας πήγαινε φροντιστήριο. Ασκήσεις, κάτι τις πλάκας, του βιβλίου. Ο χειρότερος βαθμός ήταν το 17 αφού όλοι αντέγραφαν. 3η λυκείου αυτά, προετοιμασία για πανελλαδικές....!!!

  • Replies 16,4k
  • Created
  • Last Reply
Αυτό που περιφραστικά ονομάζεις προετοιμασία για εκκλησιαστικό λύκειο ( προφανώς δεν θυμάσαι τίποτα : P ) ήταν βυζαντινή ιστορία και φιλοσοφία. Μπορεί τα φιλοσοφικά ερωτήματα να απαντώνται από την πλευρά της ορθοδοξίας και να υποβαθμίζονται σε ένα βαθμό, όμως η βυζαντινή ιστορία παρά τις προσπάθειες των ελληναράδων να εξαφανιστεί, είναι συνυφασμένη με την εκκλησία, σου αρέσει η όχι

Στα πλαίσια των γενικών γνώσεων που αποκτά κάποιος για να βγει στην κοινωνία από το την τριτοβάθμια εκπαίδευση, θεωρό ότι τα παραπάνω προσφέρουν περισσότερα από την φυσική και την χημεία που ούτως η άλως θα μάθεις αν σε ενδιαφέρουν επαγγελματικά

Άχαρος ρόλος η υπεράσπιση ειδικά αυτού του μαθήματος...

Μπορεί να εξυπηρετεί καλύτερα η αποδοχή εκ μέρους μου της έλλειψης μνήμης, αλλά φευ, δεν ισχύει εδώ. Ακόμα και να παρακάμψω το γεγονός πως αν ηταν όντως τέτοιο το περιεχόμενο τον λεγόμενων ''θρησκευτικών'' δεν βρίσκω κανένα σοβαρό λόγο γιατι να εμφανίζονται ως ''θρησκευτικά'' και όχι ως ''ιστορια/φιλοσοφια των βυζαντινων χρόνων'', ενθυμούμαι καλώς πως μάθημα βυζντινής ιστορίας υπήρχε ήδη ως τέτοιο πέραν των θρησκευτικών (και στο γυμνάσιο αλλά και στο λύκειο), και (μάντεψε) σε εκείνο το μάθημα υπήρχε μια κάποια αναφορά στον Γεωργιο Γεμιστό Πλήθων, και όχι στα θρησκευτικά τα οποία αναλώνονταν αποκλειστικά στους βίους των Αγίων, τα πάθη του Κυρίου, τις επιστολές των αποστολων, και τη Βασιλεία των ουρανών (που όπως πολύ σωστά παρατήρησε και ο [MENTION=2868]Myralis[/MENTION]) μας τα είχαν πρήξει (και δεν είχαμε τον ίδιο δάσκαλο). Επιπλέον χρειάστηκαν αρκετά χρόνια, και προσωπικός χρόνος πέραν των μαθητικών, για να μάθω γιατί τελικα ήταν παραβάτης ο Ιουλιανός, πόσο ''μεγάλος'' ήταν ο Κωνσταντίνος, τι ήταν οι καιασίτωρες (inquisitors), Γιατί τελικά επήλθε το σχίσμα και ποιοί ρύθμιζαν το ποίος θα γίνει αυτοκράτορας ή επίσκοπος.

Αν τελικά ζητούμενό τους μέσα απο το παραμύθι των θρησκευτικών δεν ήταν η κατήχηση αλλά μαθήματα φιλοσοφίας, ίσως λέω να ήταν καλύτερα να υπήρχε ως ξεχωριστό μαθημα, προκειμένου να κρίνουν οι ίδιοι οι μαθητές την αξία και τη βαρύτητα των βυζαντινών φιλόσοφων, όταν θα έπρεπε να συγκριθούν με έναν Αριστοτέλη ή με εναν Ντεκάρτ ή με έναν Καντ κ.ο.κ

Δηλαδή δεν βαθμολογούσε τις γνώσεις σου αλλά την πίστη σου στη θρησκεία!

Σοβαρό δάσκαλο είχες!

Μπα.. και τα 2 βαθμολογούσε μάλλον (φυσικά και είναι λάθος να βαθμολογεί την πίστη)..

Απλά είχα μάθει ένα τσιτάτο,

το χρησιμοποιούσα,

...

profit!

Μην μπερδεύετε την αξία του μαθήματος με τον καθηγητή. Σε εμάς το μεγαλύτερο μπάχαλο γινόταν στον επαγγελματικό προσανατολισμό που συνήθως έκανε άσχετος καθηγητής με το μάθημα αυτό (φιλόλογος, μαθηματικός, φυσικός, όποιος περίσσευε) και η συνηθέστερη, αν όχι και μοναδική, φράση που ακουγόταν από τα χείλη του ήταν "Μην κάνετε πολύ θόρυβο διότι δίπλα έχουν μάθημα!!!!".

Αυτό που περιφραστικά ονομάζεις προετοιμασία για εκκλησιαστικό λύκειο ( προφανώς δεν θυμάσαι τίποτα : P ) ήταν βυζαντινή ιστορία και φιλοσοφία. Μπορεί τα φιλοσοφικά ερωτήματα να απαντώνται από την πλευρά της ορθοδοξίας και να υποβαθμίζονται σε ένα βαθμό, όμως η βυζαντινή ιστορία παρά τις προσπάθειες των ελληναράδων να εξαφανιστεί, είναι συνυφασμένη με την εκκλησία, σου αρέσει η όχι

Στα πλαίσια των γενικών γνώσεων που αποκτά κάποιος για να βγει στην κοινωνία από το την τριτοβάθμια εκπαίδευση, θεωρό ότι τα παραπάνω προσφέρουν περισσότερα από την φυσική και την χημεία που ούτως η άλως θα μάθεις αν σε ενδιαφέρουν επαγγελματικά

Δηλαδή δεν βαθμολογούσε τις γνώσεις σου αλλά την πίστη σου στη θρησκεία!

Σοβαρό δάσκαλο είχες!

Πάντως εγώ θυμάμαι έναν παπά που μας έκανε στο γυμνάσιο, ο οποίος με θέρμη κύρηττε (κατά τη διάρκεια του μαθήματος, όχι στο διάλειμμα) ότι ο Δαρβίνος και η Αλίκη Κούπερ είναι όργανα του διαβόλου. Ειδικά δε όταν επέμενα ότι η εξέλιξη είναι αποδεδειγμένη επιστημονική θεωρία και αφού προσπαθούσα με τις όσες γνώσεις είχα τότε να τον κάνω να καταλάβει ότι οι κακοί επιστήμονες δεν επιβουλεύονται τη σωτηρία της ψυχής του, απάντησε το αμίμητο:

"Εάν εσύ θέλεις να πιστεύεις ότι οι παππούδες σου είναι πίθηκοι, δικό σου πρόβλημα"

Με τις υγείες μας :)

edit: διασταυρώνοντας τα παραπάνω, προκύπτει ότι αυτό με "την Αλίκη Κούπερ" το έλεγε μια άλλη θεολόγος. Συγγνώμη :)

Πρώτο ΘΕΜΑ online : Πρόταση Καμμένου σε Τσίπρα για την πρόκληση πρόωρων εκλογών - Πολιτική

Real.gr - Επικαιρότητα - Όχι Τσίπρα στην πρόταση Καμμένου

Δεν ξέρω τι ισχύει όσον αφορά την πρόταση Καμμένου, αυτό πάντως που κατάλαβα είναι ότι και ο σύριζα περιμένει την εκταμίευση της δόσης και ενδιαφέρεται και για το πως αντιμετωπίζουν οι ξένοι την Ελλάδα.

«Ίσως ο Σαμαράς να τρίβει τα χέρια του με τη συγκεκριμένη πρόταση» αναφέρουν αρμόδιες πηγές του ΣΥΡΙΖΑ, αφού θα αποδίδει στον τυχοδιωκτισμό των δυο κομμάτων, την μη εκταμίευση της δόσης και το νέο κακό κλίμα στο εξωτερικό.

Οπότε μην περιμένετε επανάσταση πριν πάρουμε την δόση (όλοι περιμένουν την δόση, εγώ τα λέω) και μην περιμένετε μια αριστερή κυβέρνηση που θα χαλάσει το κλίμα στο εξωτερικό.

Ρε [MENTION=9387]victor[/MENTION] όσο το αρνείσαι τόσο πιο Jesus κι απ΄τον Jesus είσαι. :sarcastic:

Όλες οι αναφορές σου έχουν να κάνουν με "καταπιεσμένους" άθεους, ομοφυλόφιλους, παστίτσιους, ηθοποιούς κολλεκτίβας, φεμινίστριες που δεν τους πειράζει οι άντρες να κάνουν χάζι τα tits τους δημοσίως.

VICTOR SAVES.

Πολωνός στο Άουσβιτς : O

Τι άλλα ψέματα θα διαβάσουμε!

Μάλον ήταν εβραίος και δεν το γνώριζε.

:nada:

Ο Ντομπροβόλσκι, δάσκαλος στο επάγγελμα, συνελήφθη στην κατεχόμενη Πολωνία από τη Γκεστάπο το 1942 με την κατηγορία ότι παρέδιδε κρυφά μαθήματα. Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, οι γερμανοί, στην προσπάθειά τους να απαλείψουν ή έστω να συρρικνώσουν το πολωνικό στοιχείο, απαγόρευσαν κάθε μάθηση πέρα από ένα τετραετές σύστημα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

:nada:

Ο Ντομπροβόλσκι, δάσκαλος στο επάγγελμα, συνελήφθη στην κατεχόμενη Πολωνία από τη Γκεστάπο το 1942 με την κατηγορία ότι παρέδιδε κρυφά μαθήματα. Κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, οι γερμανοί, στην προσπάθειά τους να απαλείψουν ή έστω να συρρικνώσουν το πολωνικό στοιχείο, απαγόρευσαν κάθε μάθηση πέρα από ένα τετραετές σύστημα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Το μικρό του, Δαυίδ; Αβεσαλόμ;

ΥΓ Έχω σιχαθεί να τρώω στη μάπα από μικρό παιδάκι τα βάσανα των εβραίων, σαν να μην βασανίστηκε άλλος λαός. Εξ αυτού και το σαρκαστικό μήνυμα στο οποίο απάντησες

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.