9000+rpm Μάρτιος 12, 2011 Author #201 Μάρτιος 12, 2011 Με όλες αυτές τις διαφορετικές λύσεις συνήθως στο τέλος "στρογγυλοποιούμε" την επιλογή μας ανάλογα με τις προτιμήσεις μας πχ. κάποιος προτιμάει το "πειρατικό" 6850cf έναντι του ακριβότερου 580 ενώ κάποιος μπορεί να προτιμήσει μια oced 580 vs 6950cf επειδή είναι μονοπύρηνη. Τώρα όσον αφορά το crossfire των 6900 ,παντου παίζει καλύτερα απο την μονή 6950. Είχα 4870χ2 και ξέρω... Εγω αναφερθηκα στο 6850cf οτι μπορεις μια με 570 αν θελεις Nvidia, η με μια 6970 αν θελεις ατι που εχουν παρομοια κοστος με το 6850cf να κανεις καλυτερα την δουλεια σου και να αποφυγεις τις 2 gpu με οτι συνεπαγεται αυτο...Δεν χρειαζεται να φτασει σωνει και καλα στα χρηματα της 580 η οποια ξεφευγει και σε επιδοσεις αλλα και χρηματικα... Για το 6950cf χαρακτηριστικα ειπα " συμφωνω οτι το perf/price ειναι εξαιρετικο απο την στιγμη που ξεκλειδωνουν κιολας σε 6970" δεν ειπα καπου οτι το 6950 crossfire παιζει χειροτερα απο single 6950:p Συμφωνω οτι πλεον υπαρχουν παρα πολλες λυσεις και ο καθενας μπορει να τα βαλει κατω και να ψωνισει συμφωνα με αυτο που θεωρει αυτος καλυτερο! Αλλος μπορει να θελει να παιζει με 3χ5770 παρα με μια δυνατη single δικαιωματα του... Γουστα και βαλαντια ειναι αυτα
csaris Μάρτιος 12, 2011 #202 Μάρτιος 12, 2011 ρε παίδες τι να πω δεν αντιλαμβάνομαι stuttering (ενεργοποιόντας & απενεργοποιόντας το cf). και στο hard{ocp} που είχαν κάνει τεστ σε 460 sli δεν μπορούσαν να το αντιληφθούν.εγώ είμαι υπέρ των διπύρηνων λύσεων όταν έχουν καλό cost/performance.Bαλε το F1 και BC2 με τις 2χ6950 μια vsync off και μια με vsync on. H αναγουλα που βλεπεις με vsync off λεγεται stuttering.@ArisGΤρεις καρτες σε ενα μονιτορ ειναι μονο για benchmarks, ingame δεν κερδιζεις τπτ.Σε τρια μονιτορ οι 3χ580 σε ορισμενα games παιζουν ή καλυτερα ή το ιδιο. Σε αλλα θελει ψαξιμο ακομα.
The_Blade Μάρτιος 13, 2011 #203 Μάρτιος 13, 2011 Bαλε το F1 και BC2 με τις 2χ6950 μια vsync off και μια με vsync on. H αναγουλα που βλεπεις με vsync off λεγεται stuttering.@ArisGΤρεις καρτες σε ενα μονιτορ ειναι μονο για benchmarks, ingame δεν κερδιζεις τπτ.Σε τρια μονιτορ οι 3χ580 σε ορισμενα games παιζουν ή καλυτερα ή το ιδιο. Σε αλλα θελει ψαξιμο ακομα.bfbc2 παίζω 1 ώρα τη μέρα standar vsynk off, κανένα stuttering , καμιά διαφορά με crossfire on και off,και σε μονή 470 που είχα το ίδιο ακριβώς
TifoziF1 Μάρτιος 13, 2011 #204 Μάρτιος 13, 2011 Στα 250Ε που έχει πέσει η 6950 2GB υπάρχει αντίπαλος ? Θα έχει bottleneck με q9550 @ 4.0 Ghz σε Ρ45 ? Οθόνη 22άρα 1680χ1050 αλλά λίαν συντόμως θα γίνει Dell 23αρα (1920χ1020)Επίσης, ξέρετε αν η Scythe Musashi μπαίνει πάνω στην 6950 μαζί με το "stock" plate της 6950 όπως έμπαινε και πάνω στην 4870 ?
csaris Μάρτιος 13, 2011 #205 Μάρτιος 13, 2011 bfbc2 παίζω 1 ώρα τη μέρα standar vsynk off, κανένα stuttering , καμιά διαφορά με crossfire on και off,και σε μονή 470 που είχα το ίδιο ακριβώςΔεν το καταλαβαινεις η δεν σε πειραζει τοτε.... vsync on/off δοκιμασες?Κανε το ιδιο στο F1 & Dirt 2. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχεις...
The_Blade Μάρτιος 13, 2011 #206 Μάρτιος 13, 2011 Δεν το καταλαβαινεις η δεν σε πειραζει τοτε.... vsync on/off δοκιμασες?Κανε το ιδιο στο F1 & Dirt 2. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην εχεις...θα δοκιμάσω το dirt το βράδυ , το άλλο δεν το έχω.
Redemption Μάρτιος 13, 2011 #207 Μάρτιος 13, 2011 Άλλο το Stuttering και άλλο το Tearing....Μην τα μπερδεύουμε.Stuttering δεν έχω σε κανένα game με την 480(v-sync off), με την 5870(v-sync off) είχα στο BC2.
csaris Μάρτιος 13, 2011 #208 Μάρτιος 13, 2011 Άλλο το Stuttering και άλλο το Tearing....Μην τα μπερδεύουμε.Stuttering δεν έχω σε κανένα game με την 480(v-sync off), με την 5870(v-sync off) είχα στο BC2.Stuttering υπαρχει στα multi gpus.
Redemption Μάρτιος 13, 2011 #209 Μάρτιος 13, 2011 Stuttering υπαρχει στα multi gpus.Υπάρχει και στα Single όταν οι Drivers είναι GTP.
GruntGR Μάρτιος 14, 2011 #211 Μάρτιος 14, 2011 Σωστος ο παιχτης!Μονοδρομος τα 120hz μονιτορ. Προφανως δεν εχεις καταλαβει ποιο ειναι το ουσιαστικο ωφελος των 120hz, δεν πειραζει σιγα σιγα, οταν σταματησεις να μπερδευεις το stuttering με το tearring εδω θα ειμαστε παλι :fun: Συμφωνω με τα λεγομενα του redemption αλλα stuttering σε μονη 5870 και νερακι στην 480 πρωτη φορα το ακουω, τοσους μηνες για το αναποδο γκρινιαζανε ολοι, για το απαραδεκτο stuttering σε dx11 και το χαμηλο gpu usage, και τα 2 περασει πολυυυυυυυς καιρος μεχρι να τα φτιαξει η nvidia ενω στο ενδιαμεσο εριχνε το φταιξιμο στον Q6600 επειδη ητανε "μονο" στα 3ghz και αναγκαζοσουνα ή να παρεις i5 ή να πας σε ati, τωρα αμα συμβαινει πλεον το αναποδο ή καποια χαζομαρα θα εχει γινει με τους πιο προσφατους catalyst ή θα ειναι αλλη μια παρενεργειες του τελευταιου client update που βγηκε για το bc2, εδω ουτε το defi δεν λειτουργει πια τι να λεμε τωρα [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-IxWbW-OIjw]YouTube - BC2: Defi Buged (after R9 PC Patch)[/ame]
hyperion Μάρτιος 14, 2011 #212 Μάρτιος 14, 2011 ειτε αρεσει ειτε οχι σε μερικους το sli και γενικα η nvidia πασχει απο λιγοτερο stuttering...και οσοι λενε δεν το χουν δει απλα δεν το χουν προσεξει...ειναι στο ματι του καθενος..αλλοι το θεωρουν φυσιολογικο...ενω δεν ειναι...και γινονται ολοκληρες αναλυσειs για να δειξεις στον αλλο οτι δεν ειναι οπως το δικο σου...ασχετα που συνηθιζουν...!!!:OT: το stuttering ειναι οταν τα εικονιζομενα fps δεν ειναι το ιδιο ομαλα με τους αριθμους...και σπαει η ομαλη ροη της εικονας...γενικα ειναι το μη smooth...ΔΕΝ ειναι lag, ειναι slow down...και δεν ειναι Tearing... και για να τελειωσω εδω οι amd users εχουμε ενα τρομερο προβλημα...πολλες φορες υπαρχει stuttering και με 1 καρτα και με 2/3/4...τοτε λογικο μερικοι να φωναζουν οτι δεν υπαρχει stuttering γιατι νομιζουν οτι δεν εχουν γενικα και φταιει το multigpu, εγω λεω 1 στις 2 περιπτωσεις ειναι καθαρα θεμα των οδηγων της AMD + app profiles... μην με κανετε να θυμησω το unreal engine 3.971 dx11 που ετρεχε με 3χ580 και ηταν νερακι ετσι...??? 0 stuttering... υποσημειωση...μερικοι το παθαινουν και απο υπερβολικα υψηλα temps/η υπερβολικα ρολογια...προσεχτε το αυτο...
cyberdyne Μάρτιος 14, 2011 #213 Μάρτιος 14, 2011 Διαβάζοντας το θέμα έβαλα το bc2 για να δω... και ναι έχω ακριβώς αυτό που πρεριγράφετε σαν να κάνει slow motion ενίοτε ενώ τα fps είναι άνω των 50 ίσως φταίει το oc (cpu@3,7 διότι αναμένω ψύκτρα και παίζω με την stock)
csaris Μάρτιος 14, 2011 #214 Μάρτιος 14, 2011 Προφανως δεν εχεις καταλαβει ποιο ειναι το ουσιαστικο ωφελος των 120hz, δεν πειραζει σιγα σιγα, οταν σταματησεις να μπερδευεις το stuttering με το tearring εδω θα ειμαστε παλι :fun: To oφελος με τα 120hz το βλεπεις οταν εχεις και το αναλογο h/w για να δωσει αρκετα fps. Με μια ρημαδοκαρτα τι διαφορα να δεις? Εγω εχω τρεις καρτες επανω και δεν βλεπω καθολου stuttering... silk smooth ολα λεεεμε! :tomato:
Vasot Μάρτιος 14, 2011 #215 Μάρτιος 14, 2011 Ενας λογος που θα προτιμουσα την 570 απο την 6970 θα ηταν λογο driversΟπως και να το κανουμε τα drivers της Nvidia ειναι ενα σκαλι παραπανω απο αυτα της ATI και ιδιαιτερα στα παιχνδιαΙδιαιτερα τα τελευταια drivers της ΑΤΙ (απο Cats 10.11 και ανω) ειναι για τον π***** με το συμπαθειοΦτιαχνουν 1 bug δημιουργουν αλλα 2 bugsΑσε που για καποιο λογο τα τελευταια drivers της ATI μου επηρεαζoυν και την ταχυτητα του Startup των Windows 7H ATI θα ηταν καλo να προσλαβει καλυτερους προγραμματιστες για τα driver της
GruntGR Μάρτιος 15, 2011 #216 Μάρτιος 15, 2011 To oφελος με τα 120hz το βλεπεις οταν εχεις και το αναλογο h/w για να δωσει αρκετα fps. Με μια ρημαδοκαρτα τι διαφορα να δεις?Οταν εχεις refresh rate 120hz βλεπεις πολλες διαφορες σε συγκριση με τα 60-75 που εχετε συνηθισει ολοι απτις LCD 1) Το mouse ειναι αρκετα πιο smooth στην αισθηση, μεχρι και τον κερσορα αμα δεις στην οθονη, φαινεται με το οτι κουνιεται λιγοτερο σπαστα. ( τωρα αν ο ταδε εχει κανα νουμποασυρματο με οριο τα 125hz pollingrate ειναι αλλο ζητημα )2) Υπαρχει αισθητα λιγοτερο tearring, ακομα και με 80fps, ο ιδανικος συνδυασμος για ελαχιστο tearring ( εφοσον το παιχνιδι εχει κολπο για να του βαλουμε framerate cap, οπως εχει το cod την ρυθμιση com_maxfps η source το fps_max κ.ο.κ ) ειναι 125fps/120hz, αρα ΞΕΧΝΑΜΕ το vsync πλεον, δεν το χρειαζομαστε γιατι το tearring ειναι πολυ λιγοτερο ορατο σε συγκριση με μια οθονη στα 60hz 3) Θεωρητικα στα 120hz εχουμε λιγοτερο motion blur και ghosting, και παλι ομως ολα τα τα 120hz monitor δεν ειναι το ιδιο γρηγορα, το πιο γρηγορο αυτη τη στιγμη αν δεν κανω λαθος ειναι αυτο της lg, 0 input lag και πολυ μικρο ghosting, η δικια μου η samsung εχει καποια προβληματακια που φαινονται σχετικα ευκολα αμα κοβει το ματι σου, αλλα απτο να ξαναβαζω το 25κιλο γομαρι την LG F900P πανω προτιμω να συμβιβαστω με την LCD, εξαλλου τα 120hz μονο σε 1024*768 τα εβλεπα στην συγκεκριμενη CRT 4) Γενικα οταν εισαι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να εχεις πολλα fps ( πχ παιζεις multiplayer και εχεις cl_maxpackets 100 στο cod / cl_cmdrate 101 στην goldsource για καλυτερο hit registration και για να μην φαινεσαι στους αλλους οτι πας σπαστα οταν κουνιεσαι) ειναι αρκετα πιο smooth απτο να στελνεις 100 πακετα, να εχεις >=100fps αλλα με το refresh rate της οθονη να παραμενει χαμηλο ταυτοχρονα.
hyperion Μάρτιος 15, 2011 #217 Μάρτιος 15, 2011 ^^^ μπουρδες, stuttering, tearing, ghosting, πας και περνεις μια τετοια...σε τιμη οσα δινουν αλλοι για surround/eyefinity και περνεις ποιοτητα... Panasonic TX-L42E30 Viera LED TV 42" - Τηλεοράσεις - plaisio.gr ετσι απολαμβανεις τα παιχνιδια με μεγεθος και οχι αναλυση που χανεις fps...μην αναφερω και το ποσο smooth ειναι ολα...αυτο το 200 ειναι πολυ εγγυηση...σε συνδυασμο με led και ips...ονειρο... και χρειαζεται μονο μια καλη καρτα για να το απολαμβανεις οχι 2,3,4,5,6,7,8,9,10:beer:
venom7 Μάρτιος 15, 2011 #218 Μάρτιος 15, 2011 ^Ναι και κάθεσαι και είτε παίζεις είτε απλά σερφάρεις στο ιντερνετ και τα μάτια σου γίνονται...τόσα:nada: Όχι και 42άρα για pc!Και που θα καθόμαστε μετά!!!4-5μέτρα πίσω!!!Και σερφάρισμα και απλή χρήση από τέτοια απόσταση!!!Δε νομίζω!!!...:hang3:
The_Blade Μάρτιος 15, 2011 #219 Μάρτιος 15, 2011 στα 2.5-3 μέτρα πιστεύω θα είναι καλή φάση, το σκέφτομαι πολύ σοβαρά για κάτι τέτοιο. update. ίσως και στα 2 μετρα για τους καμένους σαν εμάς,
mellodos Μάρτιος 15, 2011 #220 Μάρτιος 15, 2011 . ίσως και στα 2 μετρα για τους καμένους σαν εμάς,1,7 εδώ...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.