Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Δηλαδή να το πω αλλιώς ίσως και το καταλάβεις...δεν λαμβάνεται υπόψη η άποψη σου. 

Το R3E απλά γ@μ@ει !!!

 

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog

Το περίμενα πως θα πέρναγες σε συζήτηση δημοτικού. Συνέχισε μόνος σου...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(edited)

Η πλάκα είναι οτι δεν ήξερα πως μπορείς να δοκιμάσεις όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα του παιχνιδιού. Θα δοκιμάσω αβέρτα σήμερα. Πάντως το Z4 μου άρεσε πολύ. Μόλις ρυθμίσεις λίγο το FFB πάει ωραία. Το ΑΙ πάντως πολύ επιθετικοί, δε σου χαρίζονται σε είσοδο και έξοδο στροφής.

Έγινε επεξεργασία από konnos
(edited)
πριν 23 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

Η πλάκα είναι οτι δεν ήξερα πως μπορείς να δοκιμάσεις όλα τα αυτοκίνητα στην πίστα του παιχνιδιού. Θα δοκιμάσω αβέρτα σήμερα. Πάντως το Z4 μου άρεσε πολύ. Μόλις ρυθμίσεις λίγο το FFB πάει ωραία. Το ΑΙ πάντως πολύ επιθετικοί, δε σου χαρίζονται σε είσοδο και έξοδο στροφής.

Δοκίμασε τα Capri και Corvette από Group 5, το Nissan από τα IMSA, τα WTCC '15 και την F3 αν θες να δεις το diversity του content που προσφέρει το παιχνίδι. Δυστυχώς η πίστα που έχουν για δοκιμή δεν είναι και ό,τι καλύτερο αλλά θα πάρεις μια ιδέα.

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 1

Μόνο το KTM αξίζει για μένα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

πριν 3 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

Τί είναι αυτό που σε ξενίζει στη συμπεριφορά των αυτοκινήτων liakjim?

"... εχουν αθηναικες πινακιδες..." :hehe:

 

 

  • Like 2

Κάποια είναι πολύ καλά, βλ ΚΤΜ , κάποια καλούτσικα και όλα τα άλλα μου θυμίζουν pcars ( χεχε ) δλδ κάπως απλοϊκό μοντέλο οδήγησης που δεν ξέρω από τι προέρχεται ( δλδ αν είναι από FFB ή μοντέλο ελαστικών, αναρτήσεων κτλ ).

Το ΚΤΜ πάντως είναι μούρλια όπως επίσης και το CHEVROLET DAYTONA PROTOTYPE.

Μου κάνει πολύ εντύπωση πως αυτά τα δύο έχουν τόσο ωραία αίσθηση ενώ στα άλλα έτσι κ έτσι.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(edited)

Για πες κανένα που δε σου αρέσει να το καταλάβω κι εγώ, δεν το λέω για να σε τρολάρω. Είμαι πολύ νέος στο R3E και ούτε και physics expert είμαι, αλλά στα free αυτοκίνητα που δοκίμασα και στη Z4 το σ/κ δε βρήκα κάτι μεμπτό. Αυτό που ίσως θα μπορούσα να παρατηρήσω είναι οτι γλιστράει σχετικά γλυκά όταν σου φύγει λιγάκι, ενώ π.χ. σε αντίστοιχη περίπτωση στο PCARS και στο AC θα μου γυρνούσε ο κώλος χαλαρά, p.x. στο bus-stop.

 

Αντιστοίχως μου τη "δίνει" κάπως που στο AC μπαίνεις με υποστροφή στις στροφές, στα περισσότερα αυτοκίνητα. Και τα 2 παραπάνω τα βλέπω ως χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου στο κάθε παιχνίδι. Μπορεί να μη μου αρέσει το ένα πολύ, αλλά δε σημαίνει απαραίτητα οτι δεν έχει physics. 

Έγινε επεξεργασία από konnos

Όλα τα άλλα [emoji12]

Οκ μη γίνομαι γραφικός, όπως είπα κάποια είναι καλούτσικα πχ τα DTM 92, group 5.

Αλλά πχ τα GT, DTM, μονοθέσια κτλ παρα είναι φιλικά και απλά στην οδήγηση. Λείπει εντελώς το παίξιμο στο όριο της πρόσφυσης.
Φυσικά δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα αλλά κάτι με ξενίζει.
Το BMW Z4 με κοιμίζει...

ΥΓ: αν στο assetto έχεις υποστροφή, τότε μπαίνεις γρήγορα. Ίσως έχεις λάθος τεχνική ή απλά λάθος FOV. Τα setup επίσης είναι τα default που είναι πάντα φιλικά δλδ υποστροφικα . Μπορείς να τα κάνεις όσο υπερστροφικά θες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παράθεση

The wait is finally over!
We are extremely proud to share with you the very first official appearance of the BMW Motorsport customer racing flagship in any racing title.

 

 

  • Like 1
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.