Jump to content



Ερώτηση για επιστροφή χρημάτων από αγορά προϊόντος


vgiozo

Recommended Posts

Τα πράγματα έχουν ως εξής...

Χθες το απόγευμα αγόρασα τον Corsair Force 60GB SSD ως αναβάθμιση για τον υπολογιστή μου. Μπήκα στην ιστοσελίδα της Corsair, στις συζητήσεις και είδα ότι χρειάζεται η λειτουργία AHCI να ενεργοποιηθεί στο BIOS για να λειτουργεί ορθά ο δίσκος...

Δυστυχώς η μητρική μου δεν υποστηρίζει AHCI (NForce4)...οπότε αποφάσισα να τον επιστρέψω...νωρίτερα, ψάχνοντας μήπως συνοδεύεται από κάποιες ειδικές οδηγίες άνοιξα τη συσκευασία, χωρίς να ανοίξω το σακουλάκι με τα παρελκόμενα ή το προστατευτικό του σκληρού.

Σήμερα το πρωί πήγα στο μαγαζί να επιστρέψω το προϊόν και ο πωλητής μού είπε πως επειδή η συσκευασία έχει ανοιχτεί, πιθανότατα δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή και σε περίπτωση που εγκριθεί ενδέχεται τα χρήματα που θα μου δοθούν να είναι λιγότερα από το κόστος αγοράς του προϊόντος.

Το ερώτημά μου είναι τυπικά τί δικαιούμαι σε αυτήν τη περίπτωση...

Ένα άλλο μέλημα είναι να μην καθυστερήσει πολύ η όλη διαδικασία (2-3 εργάσιμες μου είπε ο πωλητής, αλλά η εμπειρία μου από το μαγαζί μου λέει ότι μπορεί να καθυστερήσει περισσότερο), οπότε, ειδικά στην περίπτωση που η αποδοχή της επιστροφής θα μπορούσε να γίνει δεκτή με μείωση του ποσού - κι αυτό να είναι νόμιμο - τότε μήπως ήταν καλύτερα να αναλάβω εγώ τη πώληση του δίσκου.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί πήγα στο μαγαζί να επιστρέψω το προϊόν και ο πωλητής μού είπε πως επειδή η συσκευασία έχει ανοιχτεί, πιθανότατα δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή και σε περίπτωση που εγκριθεί ενδέχεται τα χρήματα που θα μου δοθούν να είναι λιγότερα από το κόστος αγοράς του προϊόντος.

Είναι το γνωστό penalty σκισμένης ζελατίνας... Ποιό μαγαζί είναι??:)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή "προβλέπεται" (πανάθεμά την αυτή τη λέξη, μού θυμίζει τον στρατό) αυτή η χρηματική ποινή για επιστροφή προϊόντος με ανοιχτή την εξωτερική συσκευασία;

Συνήθως για τί ποσό μιλάμε; αν είναι να πάει γύρω στο 10€ με συμφέρει να κόψω τα 5€ και να το πουλήσω ο ίδιος...

ZeroOne ιζ δε νέημ...

Link to comment
Share on other sites

Να τον καθαρίσεις καλά φορώντας γάντια, προς αποφυγή του level 2 penalty δαχτυλιάς. Επίσης να είσαι ξυρισμένος και με κουστουμάκι (ατσαλάκωτο) μην σου κόψουν κι άλλα  λόγο λετσωσίνης (το γνωστό πέναλτι του ρακένδυτου πελάτη).....τέλος να έχεις πλύνει τα δόντια σου γιατί τότε πέφτει και φάπα από τους πωλητές. ΠΡΟΣΟΧΗ....συνδυασμός των παραπάνω επιφέρει άμεση κατάσχεση του προϊόντος και τις φάπες στο τέλος (βαράει και ο αποθηκάριος όμως).

Δεν το έχω αναφέρει ποτέ.....εκνευρίζομαι ότι με το παραμικρό πετάγονται όλοι και το βροντοφωνάζουν (συνήθως συνοδεύεται με αλαλαγμούς για φωνές και σαματά)....

ΑΛΛΑ......κατήγγειλε τους. Παρανομούν :getlost:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή "προβλέπεται" (πανάθεμά την αυτή τη λέξη, μού θυμίζει τον στρατό) αυτή η χρηματική ποινή για επιστροφή προϊόντος με ανοιχτή την εξωτερική συσκευασία;

Δε "προβλέπεται" τίποτα φίλε. Ειρωνικά το είπα. Απλά δίχνει την ανοησία (το λέω ευγενικά) που τους δέρνει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν προβλεπεται ουτε χαμηλοτερη τιμή επιστροφής αλλα ουτε και να μην σου επιστρεψουν τα χρηματα.

Άλλαξες γνωμη, δεν ταιριαζει με το συστημα σου. Δεν εχει σημασια. Επιστροφη ολοκληρου του χρηματικου ποσου πρεπει να γινει.

Link to comment
Share on other sites

εγώ ναι, δεν έχω πρόβλημα

αφού έχει κανονικά εγγύηση :magic:

συνήθως αν δω κάτι τέτοιο ζητάω και συνήθως παίρνω και μια μικρή έκπτωση

αλλά όταν είχα πάρει τον 980Χ, αν ήταν ανοιγμένος, δεν τον έπαιρνα με τπτ :hehe:

με λίγο λόγια, έχει να κάνει και με την αξία του προϊόντος. Νομίζω δύσκολα θα έπαιρνε κανεις κάτι ακριβο αν ήταν ανοιγμένο

Link to comment
Share on other sites

ας πω και εγω την ιστορια μου με μια επιστροφη..

πριν 10 μερες,πηρα ενα ζευγαρι ηχεια απο ιντερνετ e-shop.gr... σε 2 μερες τα παρελαβα απο το κοντινοτερο e-shop point,πηγα σπιτι ανοιξα το χαρτινο κουτι,τα ειδα μεσα στα σακουλακια τους,αλλα δεν μου αρεσαν..με χαλαγε το ψευτικο πλαστικο τους..τα εβαλα παλι στο κουτι,χωρις να ανοιξω συσκευασια πλαστικων,σακκουλακια κτλ...

πηγα μετα απο 5 ωρες πισω τους λεω θελω επιστροφη χρηματων,δεν μ'αρεσε το προιον,καθως αλλιως φαινοταν στην φωτογραφια..

με ρωτησε αν τα ανοιξα,ειπα οχι και μου εδωσε τα λεφτα μου,αφου εκανε ενα τυπικο ελεγχο εξωτερικα και τα βρηκε ολα συσκευασμενα οπως ηταν αρχικα...

μπραβο το e-shop,δεν το περιμενα..

Link to comment
Share on other sites

ας πω και εγω την ιστορια μου με μια επιστροφη..

πριν 10 μερες,πηρα ενα ζευγαρι ηχεια απο ιντερνετ e-shop.gr... σε 2 μερες τα παρελαβα απο το κοντινοτερο e-shop point,πηγα σπιτι ανοιξα το χαρτινο κουτι,τα ειδα μεσα στα σακουλακια τους,αλλα δεν μου αρεσαν..με χαλαγε το ψευτικο πλαστικο τους..τα εβαλα παλι στο κουτι,χωρις να ανοιξω συσκευασια πλαστικων,σακκουλακια κτλ...

πηγα μετα απο 5 ωρες πισω τους λεω θελω επιστροφη χρηματων,δεν μ'αρεσε το προιον,καθως αλλιως φαινοταν στην φωτογραφια..

με ρωτησε αν τα ανοιξα,ειπα οχι και μου εδωσε τα λεφτα μου,αφου εκανε ενα τυπικο ελεγχο εξωτερικα και τα βρηκε ολα συσκευασμενα οπως ηταν αρχικα...

μπραβο το e-shop,δεν το περιμενα..

ειναι να πετυχεις και παιδι που εξυπηρετει σωστα και οχι κανεναν βλαμμενο..

Link to comment
Share on other sites

Βασικά η υπόθεση δεν έχει προχωρήσει, εν μέρει γιατί δεν έσπρωξα κι εγώ...

...μου είχαν πει πως θα επικοινωνήσουν εντός 2-3 εργάσιμων ημερών, οι οποίες εξαντλήθηκαν, εγώ ήμουν πνιγμένος με άλλα και δεν ασχολήθηκα...

Όσο έψαξα δεν βρήκα επίσης σαφείς πληροφορίες ως προς την ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την συγκεκριμένη περίπτωση.

Γι αυτό το λόγο επικοινωνησα με το ΙΝΚΑ (δεν υπέβαλα καταγγελία, απέστειλα απλώς μήνυμα email) και περιμένω την απάντησή τους.

Θα ήθελα την συμβουλή σας ως προς την συμπεριφορά που θα πρέπει να επιδείξω, σύμφωνα με τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής, προς ένα κατάστημα από το οποίο πρόσφατα έκανα μια αγορά.

Το μήνυμα δεν έχει καταγγελτικό χαρακτήρα (προς το παρόν), αλλά συμβουλευτικό και ενημερωτικό, γι αυτό και δεν επικοινώνησα μαζί σας μέσω της σχετικής με αυτούς τους σκοπούς φόρμας.

Την περασμένη Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, το απόγευμα, αγόρασα αυτοπροσώπως από το κατάστημα υπολογιστών "Zero1" στη Θεσσαλονίκη ένα δίσκο τεχνολογίας SSD, Corsair Force 60GB. Το ΄ίδιο βράδυ, προκειμένου να κάνω την εγκατάσταση του δίσκου, άνοιξα την εξωτερική χαρτοσυσκευασία αναζητώντας το έντυπο των οδηγιών εγκατάστασης. Η εξωτερική συσκευασία περιλάμβανε ένα σακουλακι με βίδες και μεταλλικούς προσαρμογείς για τη τοποθέτηση του δίσκου στο κουτί του υπολογιστή, ενώ ο δίσκος ήταν συσκευασμένος σε μια θήκη από σκληρό πλαστικό. Καμία από αυτές τις εσωτερικές συσκευασίες δεν ανοίχτηκε. Ωστόσο, δεν βρέθηκε και το έντυπο οδηγιών, γι αυτό το λόγο αναζήτησα την ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας για περισσότερες πληροφορίες. Στο Forum της εταιρείας εντόπισα προδιαγραφές του προϊόντος που δεν αναφέρονταν στην ιστοσελίδα της Zero1 για το συγκεκριμένο προϊόν (ZERO ONE e-shop). Συγκεκριμένα απαιτείται για την ορθή λειτουργία του δίσκου η υποστήριξη της τεχνολογίας AHCI στο bios της μητρικής κάρτας για τις θύρες SATA. Αυτές οι προδιαγραφές καθιστούν το προϊόν ασύμβατο με την μητρική μου, καθώς δεν τις υποστηρίζει.

Γι αυτό το λόγο, την επόμενη κι όλας ημέρα το πρωί, στις 26 Νοεμβρίου, επέστρεψα το προϊόν στο κατάστημα ζητώντας επιστροφή της χρηματικής αξίας του μετρητοίς. Ο πωλητής του καταστήματος υποστήριξε πως, επειδή η εξωτερική συσκευασία είχε ανοιχτεί, είχα απωλέσει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, και σε περίπτωση που ένα τέτοιο αίτημά μου εγκρινόταν από το κατάστημα, θα μου επέστρεφαν μειωμένη χρηματική αξία σε σχέση με εκείνη αγοράς του προϊόντος. Ο πωλητής κράτησε τον δίσκο, δίνοντάς μου ένα παραστατικό κίνησης του προϊόντος "προς έλεγχο εγγύησης" και μου είπε ότι θα λάβω απάντηση εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Μέχρι σήμερα, Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου, δεν έχω λάβει τηλεφώνημα από το κατάστημα Zero1.

Θα ήθελα να με ενημερώσετε, σας παρακαλώ, ως προς τα δικαιώματά μου και τις υποχρεώσεις του καταστήματος σύμφωνα με το νόμο όσον αφορά τη συγκεκριμένη συναλλαγή, και συγκεκριμένα αν ως καταναλωτής δικαιούμαι και το κατάστημα υποχρεούται να μου επιστρέψει το συνολικό ποσό αγοράς του δίσκου λόγω τεχνολογικής ασυμβατότητας και μη παροχής αυτής της πληροφορίας σχετικής με τις θεμελιώδεις προδιαγραφές λειτουργίας του προϊόντος στην ιστοσελίδα του καταστήματος, την οποία συμβουλεύτηκα πριν την αγορά.

Σας ευχαριστώ πολύ και αναμένω την απάντησή σας.

Με τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Εξελίξεις...

Επειδή δεν επικοινώνησαν μαζί μου το πρωί, πήγα εγώ τηλέφωνο στο κατάστημα το απόγευμα και αρχικά ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχουν κανένα νέο και θα επικοινωνήσουν μαζί μου αύριο...από τον τόνο της φωνής του φαινόταν σαν να το είχαν ξεχάσει τελείως και να τους το θύμησα...

Μετά από 10-15 λεπτά με πήρε ο ίδιος τηλέφωνο και μου είπε πως η επιστροφή δεν έγινε δεκτή και θα πρέπει να πάρω το δίσκο...μου πρότεινε να τον κρατήσω μέχρι να αναβαθμίσω μητρική...

...σε περίπτωση που δεν ήθελα κάτι τέτοιο, θα μπορούσαν να το δώσουν για εγγύηση, λέει, αλλά θα επιβαρυνόμουν με 35€ έξοδα!

Εγώ του απάντησα πως δεν δέχομαι κανένα τέτοιο διακανονισμό, πως θα επικοινωνήσω με το ινστιτούτο καταναλωτών και θα πράξω αναλόγως...

Αυτά τα όμορφα στο Zero1...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι ξέρω δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.

Ποιός το λέει αυτό; Έχεις κάθε δικαίωμα να επιστρέψεις κάτι που δεν σου έκανε, και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Πιστωτικά και λοιπά τραγελαφικά είναι απλά τέχνασματα των καταστημάτων για να κρατήσουν τον πελάτη στο κατάστημα και ν μην πάει αλλού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

δεν ειπαρχει κρατος παιδια, ειμαστε αιωνες πισω. μου ειχε στηλη το e-shop μια χαλασμενη asus rampage III extreme και περιμενα 1 μηνα μεχρι να μου την αλαξουν τελικα μετα απο 500 τηλεφωνα και αναμονη στους τηλεφωνητες τους με πιστωσαν 405 ευρω μου καναν δωρο 30 ευρω περιπου, που θα επρεπε να μου την εχουν αλαξει σε 3 μερες οχι σε εναν μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μην λεμε ο,τι θελουμε.

Δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου και των χρηματων εντος 14 ημερων υπαρχει ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ οπως οριζει ο νομος 2251/1994 για να προστατευτει ο καταναλωτης που αγοραζει κατι που δεν εχει δει απο κοντα.

Εαν αγοραστηκε κανονικα απο το φυσικο καταστημα δυστυχως ο φιλος μας ειχε ολο τον χρονο να ελεγξει κουτια/ιντερνετ κλπ και ο νομος τουλαχιστον δεν δικαιολογει επιστροφη εφοσον δεν υπαρχει ελαττωματικο προιον.

Η σχετικη πολιτικη του πλαισιου να επιστρεφει χρημα και στις αγορες απτο φυσικο καταστημα απλα επειδη ο αλλος μετανιωσε ειναι απλα πολιτικη του πλαισιου και οχι νομος

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.