vgiozo Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 26, 2010 Τα πράγματα έχουν ως εξής...Χθες το απόγευμα αγόρασα τον Corsair Force 60GB SSD ως αναβάθμιση για τον υπολογιστή μου. Μπήκα στην ιστοσελίδα της Corsair, στις συζητήσεις και είδα ότι χρειάζεται η λειτουργία AHCI να ενεργοποιηθεί στο BIOS για να λειτουργεί ορθά ο δίσκος...Δυστυχώς η μητρική μου δεν υποστηρίζει AHCI (NForce4)...οπότε αποφάσισα να τον επιστρέψω...νωρίτερα, ψάχνοντας μήπως συνοδεύεται από κάποιες ειδικές οδηγίες άνοιξα τη συσκευασία, χωρίς να ανοίξω το σακουλάκι με τα παρελκόμενα ή το προστατευτικό του σκληρού.Σήμερα το πρωί πήγα στο μαγαζί να επιστρέψω το προϊόν και ο πωλητής μού είπε πως επειδή η συσκευασία έχει ανοιχτεί, πιθανότατα δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή και σε περίπτωση που εγκριθεί ενδέχεται τα χρήματα που θα μου δοθούν να είναι λιγότερα από το κόστος αγοράς του προϊόντος.Το ερώτημά μου είναι τυπικά τί δικαιούμαι σε αυτήν τη περίπτωση...Ένα άλλο μέλημα είναι να μην καθυστερήσει πολύ η όλη διαδικασία (2-3 εργάσιμες μου είπε ο πωλητής, αλλά η εμπειρία μου από το μαγαζί μου λέει ότι μπορεί να καθυστερήσει περισσότερο), οπότε, ειδικά στην περίπτωση που η αποδοχή της επιστροφής θα μπορούσε να γίνει δεκτή με μείωση του ποσού - κι αυτό να είναι νόμιμο - τότε μήπως ήταν καλύτερα να αναλάβω εγώ τη πώληση του δίσκου.Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefoss Νοέμβριος 26, 2010 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2010 Σήμερα το πρωί πήγα στο μαγαζί να επιστρέψω το προϊόν και ο πωλητής μού είπε πως επειδή η συσκευασία έχει ανοιχτεί, πιθανότατα δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή και σε περίπτωση που εγκριθεί ενδέχεται τα χρήματα που θα μου δοθούν να είναι λιγότερα από το κόστος αγοράς του προϊόντος. Είναι το γνωστό penalty σκισμένης ζελατίνας... Ποιό μαγαζί είναι?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Νοέμβριος 26, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2010 Δηλαδή "προβλέπεται" (πανάθεμά την αυτή τη λέξη, μού θυμίζει τον στρατό) αυτή η χρηματική ποινή για επιστροφή προϊόντος με ανοιχτή την εξωτερική συσκευασία;Συνήθως για τί ποσό μιλάμε; αν είναι να πάει γύρω στο 10€ με συμφέρει να κόψω τα 5€ και να το πουλήσω ο ίδιος...ZeroOne ιζ δε νέημ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
outlaw Νοέμβριος 26, 2010 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 26, 2010 Να τον καθαρίσεις καλά φορώντας γάντια, προς αποφυγή του level 2 penalty δαχτυλιάς. Επίσης να είσαι ξυρισμένος και με κουστουμάκι (ατσαλάκωτο) μην σου κόψουν κι άλλα λόγο λετσωσίνης (το γνωστό πέναλτι του ρακένδυτου πελάτη).....τέλος να έχεις πλύνει τα δόντια σου γιατί τότε πέφτει και φάπα από τους πωλητές. ΠΡΟΣΟΧΗ....συνδυασμός των παραπάνω επιφέρει άμεση κατάσχεση του προϊόντος και τις φάπες στο τέλος (βαράει και ο αποθηκάριος όμως). Δεν το έχω αναφέρει ποτέ.....εκνευρίζομαι ότι με το παραμικρό πετάγονται όλοι και το βροντοφωνάζουν (συνήθως συνοδεύεται με αλαλαγμούς για φωνές και σαματά).... ΑΛΛΑ......κατήγγειλε τους. Παρανομούν Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefoss Νοέμβριος 27, 2010 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2010 Δηλαδή "προβλέπεται" (πανάθεμά την αυτή τη λέξη, μού θυμίζει τον στρατό) αυτή η χρηματική ποινή για επιστροφή προϊόντος με ανοιχτή την εξωτερική συσκευασία;Δε "προβλέπεται" τίποτα φίλε. Ειρωνικά το είπα. Απλά δίχνει την ανοησία (το λέω ευγενικά) που τους δέρνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Νοέμβριος 27, 2010 #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2010 Δεν προβλεπεται ουτε χαμηλοτερη τιμή επιστροφής αλλα ουτε και να μην σου επιστρεψουν τα χρηματα.Άλλαξες γνωμη, δεν ταιριαζει με το συστημα σου. Δεν εχει σημασια. Επιστροφη ολοκληρου του χρηματικου ποσου πρεπει να γινει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venom7 Νοέμβριος 27, 2010 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 27, 2010 Ότι λέει ο jax7480.Αφού είσαι μέσα στις "προβλεπόμενες μέρες", τότε πρέπει να σου επιστρέψουν τα χρήματα στο ακέραιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lalenium Νοέμβριος 29, 2010 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2010 Από ότι ξέρω δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas19 Νοέμβριος 30, 2010 #9 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 ενημερωσε μας και τι εγινε τελικα,μηπως καποιος απο εμας βρεθει σε αναλογη θεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROWAN Νοέμβριος 30, 2010 #10 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 Και εγώ θέλω να μάθω επειδή είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθένα μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArisG Νοέμβριος 30, 2010 #11 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 Kι εγώ συμφωνώ. Από την άλλη όμως, τί γίνονται αυτά τα προϊόντα? Θα αγοράζατε κάτι ανοιγμένο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Νοέμβριος 30, 2010 #12 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 εγώ ναι, δεν έχω πρόβλημα αφού έχει κανονικά εγγύηση :magic: συνήθως αν δω κάτι τέτοιο ζητάω και συνήθως παίρνω και μια μικρή έκπτωση αλλά όταν είχα πάρει τον 980Χ, αν ήταν ανοιγμένος, δεν τον έπαιρνα με τπτ με λίγο λόγια, έχει να κάνει και με την αξία του προϊόντος. Νομίζω δύσκολα θα έπαιρνε κανεις κάτι ακριβο αν ήταν ανοιγμένο Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofix Νοέμβριος 30, 2010 #13 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 ας πω και εγω την ιστορια μου με μια επιστροφη..πριν 10 μερες,πηρα ενα ζευγαρι ηχεια απο ιντερνετ e-shop.gr... σε 2 μερες τα παρελαβα απο το κοντινοτερο e-shop point,πηγα σπιτι ανοιξα το χαρτινο κουτι,τα ειδα μεσα στα σακουλακια τους,αλλα δεν μου αρεσαν..με χαλαγε το ψευτικο πλαστικο τους..τα εβαλα παλι στο κουτι,χωρις να ανοιξω συσκευασια πλαστικων,σακκουλακια κτλ...πηγα μετα απο 5 ωρες πισω τους λεω θελω επιστροφη χρηματων,δεν μ'αρεσε το προιον,καθως αλλιως φαινοταν στην φωτογραφια..με ρωτησε αν τα ανοιξα,ειπα οχι και μου εδωσε τα λεφτα μου,αφου εκανε ενα τυπικο ελεγχο εξωτερικα και τα βρηκε ολα συσκευασμενα οπως ηταν αρχικα...μπραβο το e-shop,δεν το περιμενα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geogeoland Νοέμβριος 30, 2010 #14 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 Παραθέτω άλλο σχετικό thread με ψήγματα νομοθεσίας. http://www.thelab.gr/off-topic/epistrofi-proiontos-nomothesia-54428.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas19 Νοέμβριος 30, 2010 #15 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2010 ας πω και εγω την ιστορια μου με μια επιστροφη..πριν 10 μερες,πηρα ενα ζευγαρι ηχεια απο ιντερνετ e-shop.gr... σε 2 μερες τα παρελαβα απο το κοντινοτερο e-shop point,πηγα σπιτι ανοιξα το χαρτινο κουτι,τα ειδα μεσα στα σακουλακια τους,αλλα δεν μου αρεσαν..με χαλαγε το ψευτικο πλαστικο τους..τα εβαλα παλι στο κουτι,χωρις να ανοιξω συσκευασια πλαστικων,σακκουλακια κτλ...πηγα μετα απο 5 ωρες πισω τους λεω θελω επιστροφη χρηματων,δεν μ'αρεσε το προιον,καθως αλλιως φαινοταν στην φωτογραφια..με ρωτησε αν τα ανοιξα,ειπα οχι και μου εδωσε τα λεφτα μου,αφου εκανε ενα τυπικο ελεγχο εξωτερικα και τα βρηκε ολα συσκευασμενα οπως ηταν αρχικα...μπραβο το e-shop,δεν το περιμενα..ειναι να πετυχεις και παιδι που εξυπηρετει σωστα και οχι κανεναν βλαμμενο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Δεκέμβριος 1, 2010 Author #16 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 1, 2010 Βασικά η υπόθεση δεν έχει προχωρήσει, εν μέρει γιατί δεν έσπρωξα κι εγώ......μου είχαν πει πως θα επικοινωνήσουν εντός 2-3 εργάσιμων ημερών, οι οποίες εξαντλήθηκαν, εγώ ήμουν πνιγμένος με άλλα και δεν ασχολήθηκα...Όσο έψαξα δεν βρήκα επίσης σαφείς πληροφορίες ως προς την ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με την συγκεκριμένη περίπτωση.Γι αυτό το λόγο επικοινωνησα με το ΙΝΚΑ (δεν υπέβαλα καταγγελία, απέστειλα απλώς μήνυμα email) και περιμένω την απάντησή τους.Θα ήθελα την συμβουλή σας ως προς την συμπεριφορά που θα πρέπει να επιδείξω, σύμφωνα με τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής, προς ένα κατάστημα από το οποίο πρόσφατα έκανα μια αγορά.Το μήνυμα δεν έχει καταγγελτικό χαρακτήρα (προς το παρόν), αλλά συμβουλευτικό και ενημερωτικό, γι αυτό και δεν επικοινώνησα μαζί σας μέσω της σχετικής με αυτούς τους σκοπούς φόρμας.Την περασμένη Πέμπτη, 25 Νοεμβρίου, το απόγευμα, αγόρασα αυτοπροσώπως από το κατάστημα υπολογιστών "Zero1" στη Θεσσαλονίκη ένα δίσκο τεχνολογίας SSD, Corsair Force 60GB. Το ΄ίδιο βράδυ, προκειμένου να κάνω την εγκατάσταση του δίσκου, άνοιξα την εξωτερική χαρτοσυσκευασία αναζητώντας το έντυπο των οδηγιών εγκατάστασης. Η εξωτερική συσκευασία περιλάμβανε ένα σακουλακι με βίδες και μεταλλικούς προσαρμογείς για τη τοποθέτηση του δίσκου στο κουτί του υπολογιστή, ενώ ο δίσκος ήταν συσκευασμένος σε μια θήκη από σκληρό πλαστικό. Καμία από αυτές τις εσωτερικές συσκευασίες δεν ανοίχτηκε. Ωστόσο, δεν βρέθηκε και το έντυπο οδηγιών, γι αυτό το λόγο αναζήτησα την ιστοσελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας για περισσότερες πληροφορίες. Στο Forum της εταιρείας εντόπισα προδιαγραφές του προϊόντος που δεν αναφέρονταν στην ιστοσελίδα της Zero1 για το συγκεκριμένο προϊόν (ZERO ONE e-shop). Συγκεκριμένα απαιτείται για την ορθή λειτουργία του δίσκου η υποστήριξη της τεχνολογίας AHCI στο bios της μητρικής κάρτας για τις θύρες SATA. Αυτές οι προδιαγραφές καθιστούν το προϊόν ασύμβατο με την μητρική μου, καθώς δεν τις υποστηρίζει.Γι αυτό το λόγο, την επόμενη κι όλας ημέρα το πρωί, στις 26 Νοεμβρίου, επέστρεψα το προϊόν στο κατάστημα ζητώντας επιστροφή της χρηματικής αξίας του μετρητοίς. Ο πωλητής του καταστήματος υποστήριξε πως, επειδή η εξωτερική συσκευασία είχε ανοιχτεί, είχα απωλέσει τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, και σε περίπτωση που ένα τέτοιο αίτημά μου εγκρινόταν από το κατάστημα, θα μου επέστρεφαν μειωμένη χρηματική αξία σε σχέση με εκείνη αγοράς του προϊόντος. Ο πωλητής κράτησε τον δίσκο, δίνοντάς μου ένα παραστατικό κίνησης του προϊόντος "προς έλεγχο εγγύησης" και μου είπε ότι θα λάβω απάντηση εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Μέχρι σήμερα, Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου, δεν έχω λάβει τηλεφώνημα από το κατάστημα Zero1.Θα ήθελα να με ενημερώσετε, σας παρακαλώ, ως προς τα δικαιώματά μου και τις υποχρεώσεις του καταστήματος σύμφωνα με το νόμο όσον αφορά τη συγκεκριμένη συναλλαγή, και συγκεκριμένα αν ως καταναλωτής δικαιούμαι και το κατάστημα υποχρεούται να μου επιστρέψει το συνολικό ποσό αγοράς του δίσκου λόγω τεχνολογικής ασυμβατότητας και μη παροχής αυτής της πληροφορίας σχετικής με τις θεμελιώδεις προδιαγραφές λειτουργίας του προϊόντος στην ιστοσελίδα του καταστήματος, την οποία συμβουλεύτηκα πριν την αγορά.Σας ευχαριστώ πολύ και αναμένω την απάντησή σας.Με τιμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vgiozo Δεκέμβριος 2, 2010 Author #17 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 2, 2010 Εξελίξεις...Επειδή δεν επικοινώνησαν μαζί μου το πρωί, πήγα εγώ τηλέφωνο στο κατάστημα το απόγευμα και αρχικά ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχουν κανένα νέο και θα επικοινωνήσουν μαζί μου αύριο...από τον τόνο της φωνής του φαινόταν σαν να το είχαν ξεχάσει τελείως και να τους το θύμησα...Μετά από 10-15 λεπτά με πήρε ο ίδιος τηλέφωνο και μου είπε πως η επιστροφή δεν έγινε δεκτή και θα πρέπει να πάρω το δίσκο...μου πρότεινε να τον κρατήσω μέχρι να αναβαθμίσω μητρική......σε περίπτωση που δεν ήθελα κάτι τέτοιο, θα μπορούσαν να το δώσουν για εγγύηση, λέει, αλλά θα επιβαρυνόμουν με 35€ έξοδα!Εγώ του απάντησα πως δεν δέχομαι κανένα τέτοιο διακανονισμό, πως θα επικοινωνήσω με το ινστιτούτο καταναλωτών και θα πράξω αναλόγως...Αυτά τα όμορφα στο Zero1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Δεκέμβριος 4, 2010 #18 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 4, 2010 Από ότι ξέρω δεν έχεις δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.Ποιός το λέει αυτό; Έχεις κάθε δικαίωμα να επιστρέψεις κάτι που δεν σου έκανε, και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Πιστωτικά και λοιπά τραγελαφικά είναι απλά τέχνασματα των καταστημάτων για να κρατήσουν τον πελάτη στο κατάστημα και ν μην πάει αλλού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Δεκέμβριος 18, 2010 #19 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 18, 2010 δεν ειπαρχει κρατος παιδια, ειμαστε αιωνες πισω. μου ειχε στηλη το e-shop μια χαλασμενη asus rampage III extreme και περιμενα 1 μηνα μεχρι να μου την αλαξουν τελικα μετα απο 500 τηλεφωνα και αναμονη στους τηλεφωνητες τους με πιστωσαν 405 ευρω μου καναν δωρο 30 ευρω περιπου, που θα επρεπε να μου την εχουν αλαξει σε 3 μερες οχι σε εναν μηνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Δεκέμβριος 18, 2010 #20 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 18, 2010 Ρε παιδια μην λεμε ο,τι θελουμε.Δικαιωμα επιστροφης του αντικειμενου και των χρηματων εντος 14 ημερων υπαρχει ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ οπως οριζει ο νομος 2251/1994 για να προστατευτει ο καταναλωτης που αγοραζει κατι που δεν εχει δει απο κοντα.Εαν αγοραστηκε κανονικα απο το φυσικο καταστημα δυστυχως ο φιλος μας ειχε ολο τον χρονο να ελεγξει κουτια/ιντερνετ κλπ και ο νομος τουλαχιστον δεν δικαιολογει επιστροφη εφοσον δεν υπαρχει ελαττωματικο προιον.Η σχετικη πολιτικη του πλαισιου να επιστρεφει χρημα και στις αγορες απτο φυσικο καταστημα απλα επειδη ο αλλος μετανιωσε ειναι απλα πολιτικη του πλαισιου και οχι νομος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.