Infotech Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 24, 2010 ΠΡΟΣΟΧΗ! Σήμερα αγόρασα από κατάστημα ένα SH-S223C - SAMSUNG. Samsung 22x SpeedPlus Samsung SH-S223C - SH-S223C - DVD Writer - Οπτικά μέσα αποθήκευσης | SAMSUNG Το εν λόγω drive ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ LIGHTSCRIBE Μίλησα με 2 πανάσχετους στην υποστήριξη της SAMSUNG 2106897691. Το μόνο που τους ένοιαζε αρχικά είναι να δώσω τα στοιχεία μου για να μου φτιάξουν λέει καρτέλα πελάτη. Τελικά τους έκανα να παραδεχτούν ότι ήταν γιατί η συνομιλία καταγραφόταν. Με το λοιπόν η πρώτη ήταν μία άσχετη με την τεχνολογία γενικά η οποία έλεγε ότι ντε και καλά φταίει το μαγαζί γιατί δεν μου έδωσε αυτό που ζήτησα. Ενώ εξηγούσα ότι το μαγαζί μου έδωσε αυτό που ζήτησα το οποίο το κρατάω στα χέρια μου και είναι το SH-S223C! Δυστυχώς αδυνατούσε να καταλάβει και με παρέπεμψε σε έναν άλλο σχετικό :fun: Ξεκινάει ο τύπος και μου λέει ότι η προηγούμενη δεν είχε ιδιαίτερες γνώσεις. "Προφανώς" του απάντησα. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι ούτε αυτός ήξερε τι είναι το LIGHTSCRIBE και όταν προσπάθησα να του το πώ με διέκοψε τρισχαριτωμένος :clap: για να μου πεί "Α! ναι κατάλαβα! Είναι αυτό που τυπώνει με μελανάκι πάνω στο CD" :wall::hang3: Έπειτα μου πρότεινε να αλλάξω πρόγραμμα και να μην βάλω το LightScribe:tomato: Αφού απέτυχε να με πείσει ότι φταίει το κατάστημα που μου έδωσε αυτό που ζήτησα κατέληξα με το να μιλήσω πιο τυπικά και να αξιοποιήσω τη νομική πλευρά της υπόθεσης γιατί η συνομιλία καταντούσε καραγκιοζιλίκι. Τελικά αφού του εξήγησα ότι "Τέλος πάντων, εσείς (η SAMSUNG) δίνετε μία περιγραφή σε ένα προϊόν η οποία τελικά είναι λανθασμένη τότε πρέπει με κάποιο τρόπο να με αποζημιώσετε εμμέσως ή άμεσα." Τότε μόνο μπήκε στον κόπο να δεί στο site της SAMSUNG την περιγραφή (μέχρι τώρα το αγνοούσε). Το σχόλιό του ήταν "Μπέρδεμα θα έγινε" και εγώ του εξήγησα ότι σε αυτή την περίπτωση το μπέρδεμα λέγεται απάτη ή εξαπάτηση πελάτη και αν δεν γίνει αντικατάσταση με κάτι που να πληρεί τις προδιαγραφές του προϊόντος για το οποίο πλήρωσα και αγόρασα τότε θα κινηθώ νομικά. Τότε μόνο δέχτηκαν να περάσουν το θέμα με επίσημη αίτηση πελάτη. Αυτά για σήμερα... θα έχω νέα αύριο! STAY TUNED!
schumifer Νοέμβριος 24, 2010 #2 Νοέμβριος 24, 2010 LOL@ανυπαρξία σχετικού. Ελπίζω να του εξήγησες τουλάστιχον ότι δεν έχει μελάνι, μην πάει να βάλει κάνα glossy α5 φύλλο στο drive του να το τυπώσει!!!:wall:
venom7 Νοέμβριος 24, 2010 #3 Νοέμβριος 24, 2010 Για να μη φανεί η ασχετοσύνη τους το παίζουν τρελοί και πολύξεροι!Έλα μου όμως που φαίνεται και η ασχετοσύνη τους αλλά και η ηληθιότηά τους πλέον και η μη αξιοπιστία που θα υπάρχει συν της άλλης!ΈΛΕΟΣ πια!!!
LLLEFTERIS Νοέμβριος 25, 2010 #5 Νοέμβριος 25, 2010 "Α! ναι κατάλαβα! Είναι αυτό που τυπώνει με μελανάκι πάνω στο CD" Οχι βγαινει ενα ανθρωπακι με μαρκαδορο και ζωγραφιζει.
Infotech Νοέμβριος 26, 2010 Author #6 Νοέμβριος 26, 2010 Λοιπόν σήμερα κάλεσα ξανά στο 2106897691 που είναι το επίσημο τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης της samsung για συσκευές IT.Ian δεν είναι ο Φουρλης, αυτό είναι μόνο για οικιακές συσκευές. Μίλησα πάλι με κάποιο παιδάκι που δυστυχώς έκανε πολύ καλά την δουλειά σου όπως του έχει υποδείξει ο προϊστάμενός του. Δηλαδή μου έλεγε με λίγα λόγια ότι δεν με έχουν πάρει ακόμη τηλέφωνο γιατί δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν με την περίπτωσή μου. Όταν ζήτησα κάποιον προϊστάμενο μου είπε ότι δεν είναι εκεί τώρα αλλά όταν ζήτησα κάποιο ΦΑΞ για να γνωστοποιήσω και γραπτώς την αίτηση μου, μου είπε μισό λεπτό να ρωτήσω τον προϊστάμενο ----appear:magic:----disappear:magic:Εννοείται αριθμός ΦΑΞ δεν υπήρχε αλλά μου είπε ότι μπορώ να συμπληρώσω την φόρμα που έχει το site. Χαίρω πολύ.Γενικά τα μόνα πράγματα που μου έλεγε είναι αυτά που ήδη γνώριζα. Δηλαδή ότι δεν έχει γίνει τίποτα, ότι δεν με έχει πάρει κανείς τηλέφωνο και ότι δεν υπάρχει ΦΑΞ.Τελικά μίλησα με την Samsung Ελλάς στα κεντρικά και όχι στο τεχνικό τμήμα να εκφράσω το παράπονό μου και για την συσκευή αλλά και για την απαράδεκτη αντιμετώπιση με μία ευγενέστατη κυρία η οποία αναγνώρισε (έστω και διπλωματικά) το σφάλμα και ζήτησε τα στοιχεία μου για να ενημερώσει την τεχνική υπηρεσία. Όταν την ρώτησα ποιον ακριβώς θα ενημερώσει μου είπε όχι το τηλεφωνικό κέντρο που μιλούσα αλλά κατευθείαν την τεχνική υπηρεσίαΓια το γαμώτο ρε γαμώτο!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.