Jump to content



Gigabyte UD7 RMA...


Matias_GR

Recommended Posts

Παιδιά προσπαθώ ταυτόχρονα να επικοινωνήσω με gigabyte και σε λίγες μέρες πάω πλαίσιο.

Με το serial number μπορώ να κάνω δουλειά ή να ψάξω για απόδειξη.

Η πρώτη απάντηση τς gigabyte ήταν να μιλήσω με το distributor που για την Ελλάδα ειναι η infoquest!Μίλησα μαζί τους κ μου είπαν πως δεν μπορούν να ξέρουν αν είναι το προιόν αγορασμένο απο αυτούς απο το πλαίσιο κ πως πάλι πρέπει να πάω πλαίσιο...:@

Η gigabyte τουλάχιστον μου φάνηκε πολύ εξυπηρετική κ ελπίζω να μου δώσει κάποια λύση(να μου πεις τι φταίει αν εδώ στ ελλάδα είμαστε σκατα!)

Φιλε μου απο το τροπο που μιλας, εχω την εντυπωση οτι εισαι αρχαριος γενικα με θεματα hardware και συναρμολογησης.Αν δε εχει προκληθει κατι απο δικη σου υπαιτιοτητα(η του τεχνικου φιλου σου) δυναμαι να συμπερανω οτι ο τεχνικος στο πλαισιο που απευθυνθηκες το καταλαβε

Χρησιμοποιησε τη τακτικη του "βγαζω" την ουρα μου απεξω και αφηνω τον κακομοιρη να τα βγαλει περα μονος του(και παραλληλα γλιτωνω ενα ακομα RMA για τα αφεντικα).

Προφανως πιστεψε οτι θα εισαι τοσο θυμα που και να μην εκανες την ζημια με το τροπο που σου μιλησε και μονο θα το πιστεψεις.

Συγκεκριμένα μου λεεί:

"Εγώ αποφασίζω σχετικά με τ αντικατάσταση και απο τη στιγμή που έγινε με αυτό το τρόπο δεν μπορώ να αναλάβω τ ευθύνη γιατί θα πρέπει να δώσω λογαριασμό στο αφεντικό μου και αυτός με τη σειρά του στους ανώτερους"

Άρα αν μπορώ να μην σου κάνω...δεν με χαλάει κιόλας!

Ενταξει απλα τοτε δοκιμασε και σε κανενα αλλο μαγαζι Πλαισιου.Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ισως φοβηθηκε,αλλα απλα το σιγουρο ειναι οτι δε το ρισκαρε.Δε σου μιλησε σωστα βεβαια σε καθε περιπτωση.Και καταληγουμε σε ενα αλλο θεμα που ηθελα να ξεκινησω thread για το plaisio"Συμπεριφορα ατομων (γιατι τεχνικοι δε ειναι) στο Service".

Επι τη ευκαιρια,σε ποιο μαγαζι του Πλαισιου συνεβη το περιστατικο?

Παίδες σορυ για την απουσία μου αλλά είμαι σε συνεχή επικοινωνία με τ RMA center netherlands!

Μου ζήτησαν το ονομα του καταστήματος κ μάλλον πάνε για....κατσάδα!

Σε λίγες μέρες θα πάω στο πλαίσιο(ανάλογα με τς απαντήσεις τς gigabyte) και θα τους πάρει ο δυάλος!

Η gigabyte δεχτηκε να κάνει RMA τ mobo!!Αυτό δεν σημαίνει ΠΩς Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ???

Θα ζητήσω να μιλήσω κατευθείαν με το προιστάμενο!

Απλώς θέλω να ξέρω αν πραγματικά,κ πόσοι απο εσας μου δίνετε το δικαίωμα να αναφερθείτε ως δυσαρεστημένοι!(χωρίς ονόματα χωρίς τίποτα απλώς μην παω κ πω τι και πως κ μου πουν είσαι ο μόνος)

Επίσης όποιος θέλει κ μπορεί να με συνοδεύσει στο πλαίσιο Θεσσαλονίκη-κέντρο έχει καφέ τζάμπα μετά(κλτρα να τα πιω σε καφέδες παρά να τα δώσω σε έξοδα μεταφοράς!)!:-P

Απλώς κάποιος πρέπει να τους τρίξει τα δόντια!Κ αν έχω,όπως φαίνετε τ υποστήριξη τς gigabyte δεν με φοβίζει τίποτα!

Κατά πάσα πιθανότητα θα συνοδεύομαι απο δικηγόρο!

Αν υπάρχει κ κανείς εδώ μέσα που είναι δικηγόρος ας με ενημερώσει σχετικά...

Eνταξει την φωλα την εχει φαει μην ανησυχεις ακουσα οτι Asus Logitech τελος σε πολλα προιοντα.Οποτε μαλλον αν τους φυγει και gigabyte και καμια Msi-EVGA τους βλεπω να παιζουν με Matsutsita και Αsrock side import για High End :shout:

Eνταξει την φωλα την εχει φαει μην ανησυχεις ακουσα οτι Asus Logitech τελος σε πολλα προιοντα.Οποτε μαλλον αν τους φυγει και gigabyte και καμια Msi-EVGA τους βλεπω να παιζουν με Matsutsita και Αsrock side import για High End :shout:

Εμείς δηλάδη που πήραμε ASUS προϊόντα από πλαίσιο, λόγω καλής σχέσης πλαισίου-ASUS (και καλά) και 3 χρόνων εγγύηση, μένουμε στην απέξω και μιλάμε απευθείας με ASUS; Τελικά όντως πάει για φούντο.

Μα δεν μπορεις να κανεις RMA με ASUS Ευρωπης "νομιζω" γιατι σε στελνει στο μαγαζι που αγορασες το προιον....

Οποτε πας πλαισιο....και το μονο που μπορει να γινει αν ζητησεις ντε και καλα προιον asus να σου κοψει πιστωτικο...

Xa!Αν είναι απο RMA μου έχει ξανατύχει...

Αυτο το RMA είναι το δεύτερο που κάνω στη UD7.Στο πρώτο έλειπε κάτι(ψύκτρα απο μια bridge-δεν θυμάμαι απο πια,που τώρα εύχομαι να την είχα κρατήσει)

Δεν νομιζω εταιρεια σαν την Gigabyte να δινει μητρικες απο RMA με στραβωμενα πινακια... την πηρες σφραγισμενη απο RMA?

δεν έριξα ευθύνη στ gigabyte..στο πλαίσιο έδωσα!

Σφραγισμένη υποτίθεται πως ήταν.Τα πλαστικά πλαίσια όμως που είναι συραμένα ήταν κολλημένα με ταινία..πρώτη φορά το συνάντησα αυτό.

Και εμενα ηταν με ταινια λευκη λεπτη σε μια P55A UD6....

Αυτο ειναι απο Gigabyte.... αλλα μητρικη σφραγισμενη χωρις να εχει ιχνη το αυτοκολλητο που σφραγιζεται οτι και καλα εχει ανοιχτει στο παρελθον, να εχει στραβωμενα πινακια δεν παιζει, δεν γινεται :)

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από πρόταση γνωστού είπα να ζητήσω τη βοήθεια από οποιοδήποτε μπορεί να με βοηθήσει στο πρόβλημα μου.

Πριν από περίπου 3 μήνες μόλις που είχα τελείωσει τς πανελλαδικές αποφάσισα να "χτίσω" επιτέλους το "κουτί" των ονείρων μου!

Όπως και οι περισσότεροι απο μας δοκίμασα να χτυπήσω στις αγγελίες παρόμοιου forum μια Gigabyte X58A UD7.

Η τιμή ήταν στα 230e αχρησιμοποιήτη(με βάση τα λεγόμενα του πωλητή).

Τον ρώτησα για απόδειξη κ μου είπε πως δεν έχει εγγύηση απο ελληνικό κατάστημα ΜΟΝΟ με RMA απο την ίδια την εταιρία!Την αγόρασα...

Πριν απο λίγες εβδομάδες επιτέλους συγκέντρωσα όλα τα κομμάτια κ πήγα να φτιάξω τον υπολογιστή.Αρχικά είχα πρόβλημα με ένα slot απο τς μνήμες που δεν αναγνώριζε.Μετά απο λίγο η mobo στα ξαφνικά βγήκε dead.

Οπότε είχε έρθει η ώρα για RMA.

Δυστηχώς το παιδί δεν μπόρει να με βοηθήσει(?) αφού η mobo έχει αγοραστεί απο τρίτο!(:@)

Με τα χίλια ζόρια έμαθα απο τ Gigabyte πως έχει αγοραστεί απο Multirama(ενώ στην αρχή νόμισα απο πλαίσιο όπως μου είχε πει το παιδί)

Το ζήτημα είναι πως στα Multirama δεν μπορούν να μου κάνουν RMA τ mobo χωρίς απόδειξη....

Σε πρώτη φάση ψάχνω επομένως να βρω έναν τρόπο να βρώ τ απόδειξη.

Έχω ακούσει πως σε παρόμοιες περιπτώσεις παιδιά απο εδώ μέσα έχουν βοηθήσει να βρεθεί(απο πλαίσιο κυριως) και είπα να κάνω μια προσπάθεια κ εγώ μήπως κ κάποιος μπορέσει να με βοηθήσει...

Η συναλλάγη έγινε μεταξύ κάποιου Κώστα και Γιάννη στην περιοχή της Αθήνας τ περίοδο Μάιο-Ιούνιο.(αν κ δεν νομίζω να λέει σε κανένα τίποτα)

Η συναλλαγή αφορούσε την UD7 και μια άλλη mobo...

Πραγματικά βρίσκομαι σε μια άθλια κατάσταση(πολλοί μπορεί να γνωρίζετε τ περίπτωση μου απο "γειτονικό" forum)

Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει είμαι διατεθημένος να πληρώσω για να βρω λύση στο προβλημα με το RMA!

Ελπίζω να μην έγινα κουραστικός κ ευχαριστώ για το χρόνο σας,

Ζ**

( HWBOX ) O/C on first boot - Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος - Multirama+UD7+SN και η οδύσσειά μου!

Τελικά ρε μάστορα, η αληθινή ιστορία σου ποια είναι και τι ακριβώς γυρεύεις; Θα μας πεις;

Έλα ντε!!!!! Το ειχα διαβασει και εγω και δεν μπορουσα να θυμηθω τι μου θυμιζε!!! Για πες μας ρε μεγαλε να καταλαβουμε!!

Λοιπον,

Καταρχάς η mobo έφυγε για RMA.

Ειχε αγοραστεί απο αγγελία απο **nia.gr!Το παλικαρι μου είχε πει πως ειναι απο πλαίσιο.Επομένως τ πήγα στο πλαίσιο όπου μου έκαναν έλεγχο κ μου τν έβγαλαν εκτός εγγύησης.Ο τεχνικός μου είπε πως αν δεν είχα το θέμα με τα pins θα μου τν άλλαζε!

Στο πλαίσιο είχα παει με το κουτί τ mobo με όλα τα στοιχεία και το SN.

Όμως μάλλον επειδή δεν μπήκε στο κόπο να κοιτάξει το SN αφου τ εβγαλε εκτος εγγυησεις δεν μου είπε πως δεν είναι δικό τους προιόν.

Ταυτόχρονα μιλούσα και με gigabyte.Η οποία μετά απο λίγες μέρες αφου έψαξε με το κωδικό με έστειλε multirama.

Multirama συνέχιζαν μια απο τα ίδια κ αναγκάστηκα να μιλήσω με εκπρόσωπο τς gigabyte στην Ελλάδα ο οποίος με καθοδήγησε σχετικά με το πως να κινηθώ ακόμα και αν δεν έχω απόδειξη!

Έτσι πήγα στα Multirama κ περιμένω RMA...

Σημείωση:Το multirama έκανε έλεγχο και παρά το πρόβλημα μου είπε πως δικαιούμε RMA...σε αντίθεση με το πλαίσιο.Που προτίμησε να με στείλει από εκεί που ήρθα.ΧΩΡΙΣ καν να μπει στο κόπο να τσεκάρει το SN(που τότε θα δικαιωματικά δεν θα μπορούυσα να την επιστρέψω)

Το πως χάλασε:Ο τεχνικός multirama είπε πως το πρόβλημα στo DDR slot προκάλεσε υπερθέρμανση στη mobo οπότε...μπαμ!

Δεν ξέρω αν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο...εσείς θα το κρίνετε!

Ευτυχώς πάντως τώρα περιμένω επιστροφή.

Όσο για το πλαίσιο μπορεί να είπα πολλά αλλά το ότι με έδιωξαν με τ μια ούτε καν κοίταξαν το SN δεν είναι δικό μου θέμα.

Όταν σου λέει ο τεχνικός θα στην άλλαζα αν δεν είχε αυτό,αυτός που την παρέλαβε τσ'εκαρε κ καλά το σύστημα κ όταν του είπα εντός εγγύησης συμφώνησε εγώ τι να πώ...

Μοναδικό μου λάθος που εμπιστεύτικα το παιδί απο τ αγγελία σχετικά με τ αγορά από το πλαίσιο..!

Δεν έβλεπε το DDR slot λόγω υπερθέρμανσης ? zdoing!

Ή ήταν τεχνικός ο mr fail ή εσύ μας troll-δουλεύεις ψιλό γαζί.

.....

Το πρόβλημα ήταν πως δεν ακουμπούσαν τα pin κλα με αποτέλεσμα να μην βλέπει το slot.

Εγώ ειπα πρόβλημα όχι αποτέλεσμα...

άρα δεν βλέπει slot=>υπερθέρμανση(δεν είναι αυτό που έγραψα..)

Εγώ πάντως με δυσκολία κατάλαβα αυτά που γράφεις. Προσπάθησε να γράφεις λίγο πιο ήρεμα. Ειδικά με τη χρήση που κάνεις στο γράμμα τ...μπάχαλο μιλάμε.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι έχεις πει ένα σωρό αρνητικά πράγματα για το Πλαίσιο και τελικά η μητρική ήταν από άλλο μαγαζί (lol). Εγώ όποτε έχω πάει για rma με την αποδειξούλα μου σε 10 λεπτά μου το έχουν αλλάξει. Και στην τελική ποιος ξέρει τι είπες στον κακομοίρη τον τεχνικό και αποφάσισε να σου φερθεί έτσι...

ΠΟΛΥ ασσχολήστε μου φαίνεται :

φεύγω για πλαίσιο....

Ολόκληρο το σύστημα έλεγχο...!

Παίδες λέτε να είναι ο επεξεργαστής ή τα pin τς mobo?

Κάποια pin είναι λίγο στραβά αλλά δεν τα έχω πειράξει.

Μπορεί απο τς συνεχόμενες φορές που τα τοποθέτησα να τα στράβωσα..

ΠΛΑΙΣΙΟ μπορούν να τα ισιώσουν???

Γτι RMA απο gigabyte θα μ πάρει βδομάδες....

από : http://www.thelab.gr/mnimes-ddr-ddr2-ddr3/amartia-gigabyte-87090-2.html#post1062922510

Ή αλλιώς: Τις στραβής .. , οι τρίχες τις φταίνε

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.