pug_f_e Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 17, 2010 εχω το εξης προβλημα..εχω τη παραπανω καρτα και τη δοκιμασα στα παιχνιδια dirt 2 kai NFS shift. και στα 2 εχει ψιλο "σπαστη" κινηση και απορησα διοτι πριν με μια ατι 512(hd 4870) παιζανε καλυτερα..ειναι σιγουρα ενεργοποιημενο το sli και τη δοκιμασα και με το 3d mark και εβγαλε 30 000 ποντουςτι μπορει να φταιει?καμια ιδεα?
The_Blade Νοέμβριος 17, 2010 #2 Νοέμβριος 17, 2010 Μόλις ήρθες σε επαφή με το microstuttering. άλλαξε driver, δοκίμαζε έναν έναν και πήγαινε πιο πίσω....
pug_f_e Νοέμβριος 18, 2010 Author #3 Νοέμβριος 18, 2010 δε ξερω τι ειναι αυτο που λες ,αλλα δε μου ακουγεται καλο.. πως θα γινει να βαλω πιο παλιους drivers?? λογικα δε θα με αφησει,αφου εχω πιο καινουριους.. και που θα τους βρω? λογικα μονο τους τελευταιους θα εχει στο επισημο site.. Tελος να πω οτι τη πηρα μεταχειρισμενη. Δε τη δοκιμασα και παλια για να πω οτι πριν δουλευε.. Απλα τη συνεκρινα με τη προηγουμενη που επαιζε + οτι εκανα το 3d mark τεστ και ειδα οτι βγαζει καλα νουμερα
amdnikos Νοέμβριος 18, 2010 #4 Νοέμβριος 18, 2010 Μόλις ήρθες σε επαφή με το microstuttering. άλλαξε driver, δοκίμαζε έναν έναν και πήγαινε πιο πίσω....Και τα 2 παιχνίδια τα λιώνω με drivers απο εποχη 198.χχΔεν υφίσταται θέμα microstuttering σε αυτά τα games, και ειδικότερα με τους τελευταίους drivers.
The_Blade Νοέμβριος 18, 2010 #5 Νοέμβριος 18, 2010 to microstutering πολλές φορές παίζει από κάρτα σε κάρτα, ακόμα και στο ίδιο μοντέλο.... για βάλε vsync και πες μας αν φτοιάχνει...
amdnikos Νοέμβριος 18, 2010 #6 Νοέμβριος 18, 2010 to microstutering πολλές φορές παίζει από κάρτα σε κάρτα, ακόμα και στο ίδιο μοντέλο.... Καμία σχέση. Τις περισσότερες φoρες όμως ο μέσος χρήστης μπερδεύει το microstuttering (μιας και είναι στη μόδα ο όρος microstuttering και όλα τα φορτώνουμε σε αυτό) με το influence tearing, το οποίο συμβαίνει όταν το rig σου είναι killer για το game που προσπαθείς να παίξεις, ακα ο αριθμός των frame επί της οθόνης ξεπερνά τον ρυθμό ανανέωσης των καρέ στον κάθετο άξονα που παρέχει η εκάστοτε οθόνη, που σε συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 60hz. Άρα με force vsync on απο drivers όπως είπες είτε με τι χρήση του triple buffering, εξαφανίζουμε το φαινόμενο.
The_Blade Νοέμβριος 18, 2010 #7 Νοέμβριος 18, 2010 Καμία σχέση. Τις περισσότερες φoρες όμως ο μέσος χρήστης μπερδεύει το microstuttering (μιας και είναι στη μόδα ο όρος microstuttering και όλα τα φορτώνουμε σε αυτό) με το influence tearing, το οποίο συμβαίνει όταν το rig σου είναι killer για το game που προσπαθείς να παίξεις, ακα ο αριθμός των frame επί της οθόνης ξεπερνά τον ρυθμό ανανέωσης των καρέ στον κάθετο άξονα που παρέχει η εκάστοτε οθόνη, που σε συντριπτική πλειοψηφία είναι τα 60hz. Άρα με force vsync on απο drivers όπως είπες είτε με τι χρήση του triple buffering, εξαφανίζουμε το φαινόμενο. έχεις δίκιο σε αυτό που λές, το tearing έιναι ένα κύμα που τρέχει μεσα στην οθόνη, το Microstuttering έιναι σαν να έχεις ένα strobo μέσα στην οθόνη.... Αν είναι tearing το triple buffering και το Vsync to Λύνουν. Στο microstuttering έχω ακούσει ότι το vsync βοηθάει, εγώ το είχα σε 4870χ2 και λύθηκε με αλλαγή driver τότε , δεν πρόλαβα να δοκιμάσω το vsync. Αργότερα σε 2*4850 που έιχα δεν είχα τέτοιοπρόβλημα ποτε... Πάντως το Microstuttering είναι εξαιρετικά μυστήριο και επειδή παίζει στη λετομέρια της συνεργασίας των δύο gpu μπορεί να διαφέρει ακόμα και ανάμεσα σε διαφορετικό κομμάτι από το ίδιο μοντέλο multi-gpu αλλά και στις ίδιες κάρτες σε διαφορετικό mobo...... ο φίλος πρέπει να μας πει τι ακριβώς είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.