Petrossortep Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2010 Τον θυμάστε; Ευτυχώς που δεν είδε την σημερινή κατάντια.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gHS15fyUhIQ&feature=related]YouTube - Λιαντίνης - Το απάνθρωπο του "ου μοιχεύσεις"[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=GzwwPkDH-vk&feature=related]YouTube - Λιαντίνης - Τα συμπτώματα της παρακμής και της κρίσης[/ame]
Snips Νοέμβριος 14, 2010 #2 Νοέμβριος 14, 2010 ΑΝ και λίγο OFF topic, ο καθηγητής είναι (προτιμώ το ΕΙΝΑΙ από το ΗΤΑΝ), διαφορετική κατηγορία ανθρώπου απο μόνος του.
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 14, 2010 #3 Νοέμβριος 14, 2010 Τον θυμάστε; Ευτυχώς που δεν είδε την σημερινή κατάντια.YouTube - Λιαντίνης - Το απάνθρωπο του "ου μοιχεύσεις"Έλεγε και κάτι βλακείες ο συχωρεμένος!!Η μονογαμία πρωτίστως εξυπηρετεί οικονομικούς λόγους και δευτερευόντως ηθικούς. Αλλά και έτσι να μην ήταν το βρίσκω λίγο ξεφτίλα να δίνεις τον λόγο σου στον άλλον ( ανεξάρτητα αν είσαι παντρεμένος η όχι) και μετά να τον πατάς ξενοπηδώντας.
Snips Νοέμβριος 14, 2010 #4 Νοέμβριος 14, 2010 Έλεγε και κάτι βλακείες ο συχωρεμένος!!Η μονογαμία πρωτίστως εξυπηρετεί οικονομικούς λόγους και δευτερευόντως ηθικούς. Αλλά και έτσι να μην ήταν το βρίσκω λίγο ξεφτίλα να δίνεις τον λόγο σου στον άλλον ( ανεξάρτητα αν είσαι παντρεμένος η όχι) και μετά να τον πατάς ξενοπηδώντας.Θες απάντηση τώρα εσύ αλλά σε άλλο θέμα....Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπε...
narta Νοέμβριος 14, 2010 #5 Νοέμβριος 14, 2010 Θες απάντηση τώρα εσύ αλλά σε άλλο θέμα....Μάλλον δεν κατάλαβες τι είπε...Ανοιξε ενα αλλο θεμα και πες μου ΕΝΑ θετικο που βγαίνει οταν καποιος/α ξενοπηδάει.
kaynd Νοέμβριος 14, 2010 #6 Νοέμβριος 14, 2010 Μη το πάτε εκεί γιατί δε μιλούσε για ξενοπήδιγμα και διευκρίνισε ότι δε μιλάει για ηθική η ερωτική αναρχία. Δε μπορείς να μιλάς για έναν κοινωνικό θεσμό γενικά εξετάζοντας τον από μια συγκεκριμένη σκοπιά αξιών.πχ σε μία κοινωνία που αποδέχεται την πολυγαμία, από τη στιγμή που όλα είναι καθαρά και ξάστερα και δε κρατιέται τίποτα κρυφό, δε τίθεται θέμα εξαπάτησης του συντρόφου.Δεν είναι ανάγκη να συμφωνώ με τις απόψεις του Λιαντίνη για να καταλάβω ότι δε προσπαθεί να δικαιολογήσει την εξαπάτηση αλλά μιλάει για κάτι γενικότερο.Όχι μόνο δε συμφωνώ με πολλά απ αυτά που λέει αλλά δε συμφωνώ ούτε με το τρόπο που τα λέει… Σε γενικές γραμμές έχει τη τάση να εκφράζει πρώτα την άποψη του και μετά να τη δικαιολογεί κάνοντας πολλές περιστροφές στο λόγο του. Έτσι συνήθως η παρακολούθηση των λεγόμενων είναι πολύ δύσκολη αφού έρχεται πολύ εύκολα σε άμεση σύγκρουση με τα πιστεύω του ακροατή πριν ακόμα υπάρξει η παραμικρή δικαιολόγηση.Αυτό όμως δε μειώνει την αξία του σαν ακαδημαϊκός.
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 14, 2010 #7 Νοέμβριος 14, 2010 Μη το πάτε εκεί γιατί δε μιλούσε για ξενοπήδιγμα και διευκρίνισε ότι δε μιλάει για ηθική η ερωτική αναρχία. Δε μπορείς να μιλάς για έναν κοινωνικό θεσμό γενικά εξετάζοντας τον από μια συγκεκριμένη σκοπιά αξιών.πχ σε μία κοινωνία που αποδέχεται την πολυγαμία, από τη στιγμή που όλα είναι καθαρά και ξάστερα και δε κρατιέται τίποτα κρυφό, δε τίθεται θέμα εξαπάτησης του συντρόφου.Όταν εξετάζεις τον κατεξοχήν κοινωνικό θεσμό με γνώμονα την ηθική δυστυχώς είσαι λάθος.Όπως έγραψα πάρα πάνω, οικονομικοί είναι οι λόγοι της μονογαμίας. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό αλλά πιστεύω ότι η μονογαμία είναι ταξική κατάκτηση.Τι πιθανότητες θα είχε κάποιος μπατίρης που δεν θα σταυρώνει γυναίκα, να περάσει τα γονίδια του στην επόμενη γενιά έναντι ενός φραγγάτου με 10 γυναίκες και 30 - 40 παιδιά;Μετά γενάτε το ερώτημα: Είναι η ικανότητα να κερδίζεις χρήματα κυρίαρχο προτέρημα που θα εξελίξει το ανθρώπινο είδος;Υ.Γ Το ηθικό μέρος που έγραψα αφορά την αρχική προσέγγιση 2 ανθρώπων, που πάντα είναι μονογαμική.
Petrossortep Νοέμβριος 14, 2010 Author #8 Νοέμβριος 14, 2010 Έλεγε και κάτι βλακείες ο συχωρεμένος!!Η μονογαμία πρωτίστως εξυπηρετεί οικονομικούς λόγους και δευτερευόντως ηθικούς. Αλλά και έτσι να μην ήταν το βρίσκω λίγο ξεφτίλα να δίνεις τον λόγο σου στον άλλον ( ανεξάρτητα αν είσαι παντρεμένος η όχι) και μετά να τον πατάς ξενοπηδώντας.Θα αναφέρεσαι στην τεκνογονία μάλλον. Το σεξ δεν είναι οδηγεί πάντα εκεί.Που το είχα δει για τα δελφίνια...μάλλον σε ντοκυμαντέρ θα ήταν. Κάνουν λέει σεξ κάποιες φορές μόνο για την απόλαυση.Αλλού, στο "περισκόπιο της επιστήμης", είχα διαβάσει για μια έρευνα πάνω σε ποντίκια όπου το ενδιαφέρον ενός ποντικού για σεξ μειωνόταν όταν το έκανε διαρκώς με συγκεκριμένο άτομο του άλλου φύλου.Έτσι λειτουργούμε και εμείς καλώς ή κακώς. Το τι λέει ο Γιαχβέ είναι άλλο θέμα.
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 15, 2010 #9 Νοέμβριος 15, 2010 Θα αναφέρεσαι στην τεκνογονία μάλλον. Το σεξ δεν είναι οδηγεί πάντα εκεί.Που το είχα δει για τα δελφίνια...μάλλον σε ντοκυμαντέρ θα ήταν. Κάνουν λέει σεξ κάποιες φορές μόνο για την απόλαυση.Αλλού, στο "περισκόπιο της επιστήμης", είχα διαβάσει για μια έρευνα πάνω σε ποντίκια όπου το ενδιαφέρον ενός ποντικού για σεξ μειωνόταν όταν το έκανε διαρκώς με συγκεκριμένο άτομο του άλλου φύλου.Έτσι λειτουργούμε και εμείς καλώς ή κακώς. Το τι λέει ο Γιαχβέ είναι άλλο θέμα.Αν δεν σου κάνει κούκου με τον άλλον, χωρίζεις. Ακόμα και παντρεμένος να είσαι παίρνεις διαζύγιο. Γιατί η μοιχεία είναι απάτη. Αποκρύπτεις από τον άλλον το ξενοπήδημα γιατί δεν γουστάρεις να κάνει τα ίδια.Αλλιώς δεν λέγετε μοιχεία αλλά ελεύθερη σχέση, και δεν χαλιέσαι αν το γυναικάκι σου μιλάει με θαυμασμό για το παλαμάρι του υδραυλικού απέναντι
kaynd Νοέμβριος 15, 2010 #10 Νοέμβριος 15, 2010 Όταν εξετάζεις τον κατεξοχήν κοινωνικό θεσμό με γνώμονα την ηθική δυστυχώς είσαι λάθος.Όπως έγραψα πάρα πάνω, οικονομικοί είναι οι λόγοι της μονογαμίας. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό αλλά πιστεύω ότι η μονογαμία είναι ταξική κατάκτηση.Τι πιθανότητες θα είχε κάποιος μπατίρης που δεν θα σταυρώνει γυναίκα, να περάσει τα γονίδια του στην επόμενη γενιά έναντι ενός φραγγάτου με 10 γυναίκες και 30 - 40 παιδιά;Μετά γενάτε το ερώτημα: Είναι η ικανότητα να κερδίζεις χρήματα κυρίαρχο προτέρημα που θα εξελίξει το ανθρώπινο είδος;Υ.Γ Το ηθικό μέρος που έγραψα αφορά την αρχική προσέγγιση 2 ανθρώπων, που πάντα είναι μονογαμική.Δεν έχω λόγο να υπερασπιστώ την άποψη του καθώς οπως ειπα δε συμφωνώ με όσα λέει.Στάθηκα μόνο στο οτι δέν ειναι τοσο ευτελές αυτο που λέει όσο το "ξενοπήδιγμα". Από εκεί και πέρα ειδικά με τον τρόπο που εκφράζεται ο Λιαντίνης, μέσα σε 3 λεπτά φαίνεται απλά να μιλάει για συμπεράσματα του χωρίς επαρκή δικαιολόγηση.
narta Νοέμβριος 15, 2010 #11 Νοέμβριος 15, 2010 Αλλιώς δεν λέγετε μοιχεία αλλά ελεύθερη σχέση, και δεν χαλιέσαι αν το γυναικάκι σου μιλάει με θαυμασμό για το παλαμάρι του υδραυλικού απέναντι [offtopic] Παει ατακες!!! :p:p [/offtopic]
GruntGR Νοέμβριος 15, 2010 #12 Νοέμβριος 15, 2010 Ψιλο-ασχετο, το να τα εχει καποιος πανω απο χρονο με μια "βορεια" σκετο πιστολι να την κερατωνει συστηματικα ( συνηθως με γκομενες που δεν την φτανουν ουτε στο δαχτυλακι της απο πλευρας "προσοντων" ) ειτε αυτη βρισκεται αθηνα μαζι του ειτε οχι αλλα ταυτοχρονα να μην σηκωνει ο ιδιος το κερατο ουτε γι αστειο πως το κρινετε ? Ειναι φυσιολογικη συμπεριφορα ? Οχι τπτ αλλο αλλα με εχει ταραξει στο flirt και στα γλυκολογα η συγκεκριμενη, " καλε πολυ πρησμενος εισαι εσυ " " " πω πω τελειο ειναι το μπρατσο σου " " ασε με να πιασω το στηθος σου " και με το ζορι κρατιεμαι να μην την βοηθησω να ανταποδωσει το κερατο. ( για το οποιο ειναι βαθια νυχτωμενη παρεμπιπτοντως )
narta Νοέμβριος 15, 2010 #13 Νοέμβριος 15, 2010 Ειναι η περιπτωση κλασικου Ελληναρα που μπορει να δινει κερατο αλλα να μην δεχεται. Αν απο αποψη προσόντων η βορεια λεει, μην την βοηθησεις να ριξει κερατο. Χωρισε την και ασε τον αλλο να τρεχει να δει τι εγινε. :triniti: Επισης ξεμπροστιασε τον σουπερ ελληναρα αν εχεις τπτ αποδειξεις
GruntGR Νοέμβριος 15, 2010 #14 Νοέμβριος 15, 2010 Τι εννοεις να την χωρισω ? με τον κολλητο μου τα εχει ο οποιος ειναι και ο "ενοχος", εγω απλα το φαναρι κραταω και προσπαθω να ειμαι οσο πιο παθητικος γινεται στις αντιδρασεις μου προς την συμπεριφορα της, και να μπορουσα να την βαλω στην θεση της δεν θα το εκανα γιατι, σαν μπακουρι κι εγω, την απολαμβανω την ολη φαση Αποδειξεις αλλο τπτ, εδω περα τον πετυχε η "ερωμενη" του στον δρομο ενω ητανε αυτος με την δικια του και απο καθαρη σποντα δεν καρφωθηκε, ειναι πολλα στη μεση ρε γμτ, τον κολλητο μου τον αγαπαω τον εκτιμαω και ειμαστε σαν αδερφια απτο λυκειο, ειναι βλακεια να χαλασω το ολο πραγμα για ενα ζευγαρι ωραιoτατα μασταρια - ποδια - ματια - καπουλια Αν το συζητησω με τον ιδιο θα μου βαλει τρικλοποδια και θα αρχισει το θαψιμο για να σιγουρεψει πως δεν προκειται να κανω τπτ με την δικια του, οποτε προς το παρων κανω την παπια :shout:
narta Νοέμβριος 15, 2010 #15 Νοέμβριος 15, 2010 Ωραιους φιλους εχεις ρε... Υ.Γ. Μην κανεις τπτ. Να πας αλλου
Daytime Dreamer Νοέμβριος 15, 2010 #16 Νοέμβριος 15, 2010 Τι εννοεις να την χωρισω ? με τον κολλητο μου τα εχει ο οποιος ειναι και ο "ενοχος", εγω απλα το φαναρι κραταω και προσπαθω να ειμαι οσο πιο παθητικος γινεται στις αντιδρασεις μου προς την συμπεριφορα της, και να μπορουσα να την βαλω στην θεση της δεν θα το εκανα γιατι, σαν μπακουρι κι εγω, την απολαμβανω την ολη φαση Αποδειξεις αλλο τπτ, εδω περα τον πετυχε η "ερωμενη" του στον δρομο ενω ητανε αυτος με την δικια του και απο καθαρη σποντα δεν καρφωθηκε, ειναι πολλα στη μεση ρε γμτ, τον κολλητο μου τον αγαπαω τον εκτιμαω και ειμαστε σαν αδερφια απτο λυκειο, ειναι βλακεια να χαλασω το ολο πραγμα για ενα ζευγαρι ωραιoτατα μασταρια - ποδια - ματια - καπουλια Αν το συζητησω με τον ιδιο θα μου βαλει τρικλοποδια και θα αρχισει το θαψιμο για να σιγουρεψει πως δεν προκειται να κανω τπτ με την δικια του, οποτε προς το παρων κανω την παπια :shout: Και τα παπουτσια μεσα και τα αρβυλα και τον φοριαμο ολοκληρο!! Α και που'σαι ... εαν ειναι "πραγματικος" σου φιλος ο κολλητος σου θα σε καταλαβει ... οπως καταλαβαινεις και συ αυτον και δεν λες τιποτα στην δικια του για τα δικα του τα καμωματα Dude, αυτο που προφανως θελω να σου πω ειναι οτι δεν την εχει παρει στα σοβαρα την βορεια οποτε εαν την βλεπεις εσυ σοβαρα go for it! Δεν θελω να χαλασω την φιλια σας αλλα μου φαινεται σε εχει παρει για μ@λ@κα ο φιλος σου και το χει παρακανει ... Το οτι ειστε μαζι απο μικρα παιδια δεν λεει απολυτως τιποτα ... μεγαλωνοντας δειχνει ο αλλος του πραγματικο του προσωπο και ολα του τα κομπλεξ.
Narayan Νοέμβριος 15, 2010 #17 Νοέμβριος 15, 2010 Τι εννοεις να την χωρισω ? με τον κολλητο μου τα εχει ο οποιος ειναι και ο "ενοχος", εγω απλα το φαναρι κραταω και προσπαθω να ειμαι οσο πιο παθητικος γινεται στις αντιδρασεις μου προς την συμπεριφορα της, και να μπορουσα να την βαλω στην θεση της δεν θα το εκανα γιατι, σαν μπακουρι κι εγω, την απολαμβανω την ολη φαση Αποδειξεις αλλο τπτ, εδω περα τον πετυχε η "ερωμενη" του στον δρομο ενω ητανε αυτος με την δικια του και απο καθαρη σποντα δεν καρφωθηκε, ειναι πολλα στη μεση ρε γμτ, τον κολλητο μου τον αγαπαω τον εκτιμαω και ειμαστε σαν αδερφια απτο λυκειο, ειναι βλακεια να χαλασω το ολο πραγμα για ενα ζευγαρι ωραιoτατα μασταρια - ποδια - ματια - καπουλια Αν το συζητησω με τον ιδιο θα μου βαλει τρικλοποδια και θα αρχισει το θαψιμο για να σιγουρεψει πως δεν προκειται να κανω τπτ με την δικια του, οποτε προς το παρων κανω την παπια :shout: Man από προσωπική εμπειρία σου μιλάω, ξέκοψε τελείως με την κυρά επειδή θα έχει άσχημα ξεμπερδέματα η ιστορία. Ειδικά αν έχετε και κοινούς φίλους μπορεί να καταντήσεις να μην σου λένε ούτε καλημέρα και να μην έχεις κάνει τίποτα κιόλας.
Petrossortep Νοέμβριος 15, 2010 Author #18 Νοέμβριος 15, 2010 Αν δεν σου κάνει κούκου με τον άλλον, χωρίζεις. Ακόμα και παντρεμένος να είσαι παίρνεις διαζύγιο. Γιατί η μοιχεία είναι απάτη. Αποκρύπτεις από τον άλλον το ξενοπήδημα γιατί δεν γουστάρεις να κάνει τα ίδια.Adultery - Wikipedia, the free encyclopediaΜοιχεία είναι το σεξ με άτομο διαφορετικό από εκείνο με το οποίο έχεις συζυγική σχέση. Ασχέτως αν γίνεται κρυφά ή φανερά*.ΕΔΙΤ : *Και φανερά να γίνεται διώκεσαι από το νόμο.Αλλιώς δεν λέγετε μοιχεία αλλά ελεύθερη σχέση, και δεν χαλιέσαι αν το γυναικάκι σου μιλάει με θαυμασμό για το παλαμάρι του υδραυλικού απέναντι.Είναι θέμα κουλτούρας αυτό όπως προείπε και ο kaynd. Και η αξία της γυναίκας και το πόση σημασία της δίνεις και αυτό θέμα κουλτούρας και κοινωνίας είναι.Για το γάμο τώρα:Ένας βασικός σκοπός του γάμου είναι να δεσμεύει τον άντρα και τη γυναίκα να μένουν μαζί προκειμένου τα παιδιά να έχουν τη μέγιστη υποστήριξη. Αυτός είναι ο σημαντικότερος σκοπός του γάμου που συμπληρώνει τον "φυσικό γάμο" τον έρωτα. Δεν έχεις αναρωτηθεί ποτέ, γιατί οι άνθρωποι ερωτεύονται; Πώς προέκυψε αυτό το ένστικτό; Πώς γίνεται να βλέπεις μια συγκεκριμένη γυναίκα ως τέλεια, ως κάτι θεϊκό και μόλις σβήσει ο έρωτας(το ερωτικό πάθος) να τη βλέπεις σαν μια συνηθισμένη γυναίκα;Ο έρωτας κρατάει το ζευγάρι μαζί προκειμένου το παιδί να έχει την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Ειδικά στις σύγχρονες κοινωνίες ο άνθρωπος σαν είδος έχει απίστευτα μεγάλο χρόνο ωρίμανσης(18+ χρόνια, βλέπε και γενια 700ευρώ) μέχρι να καταστεί αυτοδύναμος.Υπάρχει βέβαια και η ανάγκη του άντρα να διασφαλίζει την πατρότητα των παιδιών του, αλλά αυτή η διασφάλιση δεν θα είχε καμία αξία αν δεν συμμετείχε και ο πατέρας στην ανατροφή των παιδιών με υποχρέωση μάλιστα από τους νόμους όλων των σύγχρονων κρατών. Ο φτωχός άντρας, που λες πιο πάνω, θα μπορούσε άνετα να γονιμοποιεί τις γυναίκες του πλούσιου(ένας γόης π.χ.) και να αναγκάζει τον τελευταίο να ανατρέφει και τα δικά του παιδιά, τα φέροντα τα γονίδια της εργατικής τάξης. Θέλει όμως ο πλούσιος άνδρας από εγωισμό, από παιδεία, από κουλτούρα, απ'ότι θες να ανατρέφει ξένα, μπάσταρδα παιδιά. Εκεί είναι που μπαίνει ο γάμος και κλειδώνει τη "μήτρα"(γυναίκα). Πρόσεξε τώρα όμως. Αν ζούσαμε σε μια πρωτόγονη κοινωνία όπου ο άντρας άφηνε έγκυο μια γυναίκα που του άρεσε και μετά στα αρχ@δια του και δεν υπήρχε η ευνομούμενη πολιτεία να του πει "Τί κάνεις εκεί ρε μακάκα. Αφήνεις τα παιδιά σου απροστάτευτα;" δεν θα υπήρχε ανάγκη για "δέσιμο" της γυναίκας.Marriage - Wikipedia, the free encyclopediaMarriage practices are very diverse across cultures, yet almost every known society has had some form of marriage between a man and a woman. In some societies an individual is limited to being in one such couple at a time (monogamy), while other cultures allow a male to have more than one wife (polygyny) or, less commonly, a female to have more than one husband (polyandry). Some societies also allow marriage between two males or two females. Societies frequently have other restrictions on marriage based on the ages of the participants, pre-existing kinship, and membership in religious or other social groups.Όπως βλέπεις το "προϊόν" κυκλοφορεί σε πολλές εκδόσεις. Έχει και έκδοση eyefinity με περισσότερους από έναν συζύγους για μια και μόνο γυναίκα(σπάνιο μεν αλλά υπάρχει). Και δεν νιώθει κανένας θιγμένος σε καμία περίπτωση, αρκεί να έχει συνηθίσει την όλη φάση. Κάθε κοινωνία διαμορφώνει το θεσμό με βάση τις ανάγκες της και τις προκαταλήψεις της.
narta Νοέμβριος 16, 2010 #19 Νοέμβριος 16, 2010 Οτι να ναι... Αρα μας αναγκαζουν να μενουμε παντρεμένοι. Εσεις της θεωρητικής πρεπει να πατε σε κανένα παρκο να δειτε κανενα ζευγαρι 60 φευγα να πιάνεται χερι-χερι. Το οτι ο καθε ενας μπορει να ερωτεύεται καθε 10 λεπτα δεν λεει τιποτα. Αν δεν ειναι αξιος να κρατησει το τσουτσουνι του στο παντελόνι του και να μην το βαζει οπου βρει, για μενα δεν λεγεται αντρας. Στο γαμο ρε, δινεις τον λογο σου. Δινεις τον λογο σου οτι θα εισαι εκει οταν περνας καλα, αλλα και οταν ερθει σκατοκαταιγίδα επικων διαστάσεων. Οσοι δεν κρατανε τον λογο τους στο χωριο μου λεμε οτι κανουν που...ιες. Απλα πραγματα.
pank Νοέμβριος 16, 2010 #20 Νοέμβριος 16, 2010 Κατ' αρχήν να πω ότι θεωρώ και εγω τη μοιχεία φουστιά.Δε βλέπω διαφορά σε αυτήν, από οποιαδήποτε εξαπάτηση/''πούλημα'' σε ενα φίλο για παράδειγμα.Θα συμφωνήσω επίσης ότι το ολο θέμα της μονογαμίας έχει γίνει για πρακτικούς/οικονομικούς/κληρονομικούς λόγους.ΑΛΛΑολα αυτά υπο το πρίσμα της σημερινής κοινωνικής αντίληψης, που τη βρήκα ήδη διαμορφωμένη και βαθιά εδραιωμένη από χρόνια.Ο καθηγητής θεωρώ ότι μιλάει σε άλλη βάση. Σε βάση φυσικής επιλογής.Στη βάση που θέλει τις φυσικές αλήθειες να είναι μόλις δυο. Υπάρχει ο άντρας και η γυναίκα. Αυτες είναι οι φυσικές αλήθειες, και ολα τα άλλα είναι κοινωνικά επινοήματα.Κανείς δε γεννήθηκε για να είναι πλούσιος/φτωχός, παντρεμένος/ανύπαντρος, κοινωνικά καταξιωμένος/κοινωνικά ανυπόληπτος.............επιβήτορας/κερατάς (και η λίστα δεν έχει τέλος).Αν κάνουμε delete ολα τα κοινωνικά επινοήματα, και κρατήσουμε τις δυο φυσικές αλήθειες, θα δούμε ότι μάλλον ισχύουν τα οσα λέει. Μπορεί να είναι ουτοπικά ή θεωρητικά, αλλά μπούρδες δεν είναι κατά την (διαφορετική στην πράξη) άποψη μου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.