ExeliktikoS Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 15, 2010 καλησπέρα.Όταν κάποιος αγοράσει ένα προιον οπως λαπτοπ , σκληρο δισκο κλπ απο ενα απο τα γνωστά καταστήματα , έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει έτσι απλα επειδή δεν τον ικανοποίησε το προιον ή για κάποιον άλλο λόγο ?Και αν ναι εντός πόσων ημερών και επίσης τι πέρνεις πίσω? Χρήματα ή πιστωτικό ?Η απάντηση μου είναι το αρχικό ποστ του τοπικ "δικαιώματα καταναλωτή?"Δλδ μπορώ εντός 10 ημερών να το επιστρέψω χωρις λόγο??Σόρυ αν κουράζω αλλά δεν το έχω καταλάβει.Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOS Νοέμβριος 15, 2010 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 Κάτι σαν το DOA του e-shop. Για το οποίο ισχύουν τα εξής: * Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του * Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ * Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου * Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή * Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη Παλαιότερα είχα πάρει κάτι μνήμες από το e-shop οι οποίες δεν έκαναν σε ένα παλιό σύστημα που είχα. Τις βάζω μια τίποτα, τις βάζω τίποτα, μέχρι και την μητρική έστειλα την μητρική μαζί στη Αθήνα για έλεγχο και μου τις αντικατέστησαν. Το ίδιο πράγμα πράγμα είχε γίνει και με μια κάρτα γραφικών. Και τα δυο προϊόντα καινούργια !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExeliktikoS Νοέμβριος 15, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 αυτό κατάλαβα οτι αναφέρεται σε περίπτωση που έχει πρόβλημα το προιον εξ αρχής..εγω θέλω να μάθω αν γίνεται κάτι χωρίς να υπάρχει αιτία.. Πχ το πήρα τοπροιον δεν με ικανοπολιησε όπως περίμενα και θέλω να το επισρέψω..Και συγκεκριμένα αναφέρομαι στο Πλάισιο..Αν ξέρει κάποιος.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Νοέμβριος 15, 2010 #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 Στο πλαισιο Πατρας μου ειπαν ρητα πριν μια εβδομαδα που αγορασα ενα kit 2x2GB Corsair για να το βαλω να λειτουργησει μαζι με τις αλλες που ειχα οτι σε περιπτωση ασυμβατοτητας και εφοσων εχει ανοιχτει η συσκευασια δε δεχονται επιστροφη πια.Εννοειται οτι σχεδον ολο το pc ειναι απο εκει και εντος εγγυηση.Cpu μητρικη μνημες παλιες και καρτα γραφικων psu κλπΤο εκαναν παλιοτερα αλλα σταματησαν.Τωρα να σου πω την αληθεια πιστευω οτι ακομα το κανουν αλλα για μερικα προνομιουχα "φιλαρακια". Link to comment Share on other sites More sharing options...
isaias1983 Νοέμβριος 15, 2010 #5 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 Δεν αναγνωριζεται το DOA στην Ελλαδα εκτος αν παρει μαζι σου κ δικηγορο...Σκεψου κατι πολυ απλο...Στο e-shop point που θα πας δεν εχει καποιον να τον ελενξει οποτε απλα θα τον στειλουν σο service,θα τον δουν κ μετα θα σου δωσουν πιστωτικο η αλλο προιον εφοσον βρεθει οτι εχει προβλημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ExeliktikoS Νοέμβριος 15, 2010 Author #6 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 οκ παιδιά σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Νοέμβριος 15, 2010 #7 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 Πόσες φορές ακόμα να το πει το παλικάρι ότι δεν έχει πρόβλημα το προϊόν οπότε δεν τίθεται θέμα DOA;Αδερφέ, ναι μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα κι αν απλά δεν σου αρέσει, απλά υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις (να έχει αγοραστεί Online, να μην είναι Software, να είναι εντός 7 ημερών κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis1712 Νοέμβριος 15, 2010 #8 Κοινοποίηση Νοέμβριος 15, 2010 συνήθως μπορείς, αλλα για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω πρέπει να το πας την ίδια μέρα. Αλλιώς στο e-shop πχ είναι μέσα σε 14 μέρες αλλα με πιστωτικό. Και να είναι η συσκευασία σε καλή κατάσταση(για να το πουλήσουν σε άλλους). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.