Jump to content



Απορία σχετικά με επιστροφή προιόντος


ExeliktikoS

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

καλησπέρα.

Όταν κάποιος αγοράσει ένα προιον οπως λαπτοπ , σκληρο δισκο κλπ απο ενα απο τα γνωστά καταστήματα , έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει έτσι απλα επειδή δεν τον ικανοποίησε το προιον ή για κάποιον άλλο λόγο ?

Και αν ναι εντός πόσων ημερών και επίσης τι πέρνεις πίσω?

Χρήματα ή πιστωτικό ?

Η απάντηση μου είναι το αρχικό ποστ του τοπικ "δικαιώματα καταναλωτή?"

Δλδ μπορώ εντός 10 ημερών να το επιστρέψω χωρις λόγο??

Σόρυ αν κουράζω αλλά δεν το έχω καταλάβει.

Ευχαριστώ

Κάτι σαν το DOA του e-shop. Για το οποίο ισχύουν τα εξής:

* Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη σε οποιοδήποτε e-shop point εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του

* Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ

* Για τα e-shop points των Αθηνών, καθώς και Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου Κρήτης, Καλαμάτας, Πάτρας, Κατερίνης, Λάρισας που διαθέτουν τεχνικό τμήμα, εφόσον το προϊόν παραδοθεί εντός των ωρών λειτουργίας του service, ο έλεγχος και η ενεργοποίηση της διαδικασίας άμεσης αντικατάστασης γίνεται επιτοπου

* Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν επιστραφεί σε e-shop point που δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα, αυτό επιστρέφει στα κεντρικά για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση με νέο εφόσον εμπίπτει στην κατηγορία DOA, και αποστέλλεται στο e-shop point που παραδόθηκε αρχικά, για παραλαβή

* Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το e-shop.gr υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη

Παλαιότερα είχα πάρει κάτι μνήμες από το e-shop οι οποίες δεν έκαναν σε ένα παλιό σύστημα που είχα. Τις βάζω μια τίποτα, τις βάζω τίποτα, μέχρι και την μητρική έστειλα την μητρική μαζί στη Αθήνα για έλεγχο και μου τις αντικατέστησαν. Το ίδιο πράγμα πράγμα είχε γίνει και με μια κάρτα γραφικών. Και τα δυο προϊόντα καινούργια !!

αυτό κατάλαβα οτι αναφέρεται σε περίπτωση που έχει πρόβλημα το προιον εξ αρχής..

εγω θέλω να μάθω αν γίνεται κάτι χωρίς να υπάρχει αιτία.. Πχ το πήρα τοπροιον δεν με ικανοπολιησε όπως περίμενα και θέλω να το επισρέψω..

Και συγκεκριμένα αναφέρομαι στο Πλάισιο..Αν ξέρει κάποιος..

Στο πλαισιο Πατρας μου ειπαν ρητα πριν μια εβδομαδα που αγορασα ενα kit 2x2GB Corsair για να το βαλω να λειτουργησει μαζι με τις αλλες που ειχα οτι σε περιπτωση ασυμβατοτητας και εφοσων εχει ανοιχτει η συσκευασια δε δεχονται επιστροφη πια.Εννοειται οτι σχεδον ολο το pc ειναι απο εκει και εντος εγγυηση.Cpu μητρικη μνημες παλιες και καρτα γραφικων psu κλπ

Το εκαναν παλιοτερα αλλα σταματησαν.Τωρα να σου πω την αληθεια πιστευω οτι ακομα το κανουν αλλα για μερικα προνομιουχα "φιλαρακια".

Δεν αναγνωριζεται το DOA στην Ελλαδα εκτος αν παρει μαζι σου κ δικηγορο...Σκεψου κατι πολυ απλο...Στο e-shop point που θα πας δεν εχει καποιον να τον ελενξει οποτε απλα θα τον στειλουν σο service,θα τον δουν κ μετα θα σου δωσουν πιστωτικο η αλλο προιον εφοσον βρεθει οτι εχει προβλημα...

Πόσες φορές ακόμα να το πει το παλικάρι ότι δεν έχει πρόβλημα το προϊόν οπότε δεν τίθεται θέμα DOA;

Αδερφέ, ναι μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα κι αν απλά δεν σου αρέσει, απλά υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις (να έχει αγοραστεί Online, να μην είναι Software, να είναι εντός 7 ημερών κλπ)

συνήθως μπορείς, αλλα για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω πρέπει να το πας την ίδια μέρα. Αλλιώς στο e-shop πχ είναι μέσα σε 14 μέρες αλλα με πιστωτικό. Και να είναι η συσκευασία σε καλή κατάσταση(για να το πουλήσουν σε άλλους).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.