Jump to content



MULTIRAMA Βουλγαρίας [solved]


dimitris_s

Recommended Posts

:TD:

Πριν 2 μήνες αγόρασα έναν WD Essentials 1TB (εξωτερικό δίσκο) από MULTIRAMA Βουλγαρίας, αυτά που είναι στο κέντρο (πλέον έχει 3 εδώ). Μετά από 1 μήνα λειτουργίας του, σταμάτησε ξαφνικά να δουλεύει. Τον συνέδεσα σε 3 διαφορετικά PC με Windows 7 και δεν τον αναγνώριζαν καν, ούτε στο device manager ούτε στο Disk Management. Επειδή είχα δεδομένα που χρειαζόμουν στον δίσκο, τον συνέδεσα σε Fedora 11 laptop, όπου τον αναγνώρισε, μου έβγαλε ότι ο δίσκος πάει για Fail και ότι πρέπει να τον αντικαταστήσω. Μέσα από Fedora έτρεξα ένα short S.M.A.R.T test, το οποίο κατέστησε τον δίσκο readable και του έκανε assign drive letter. Κατ' αυτόν τον τρόπο πήρα όλα τα δεδομένα μου από τον δίσκο, αν και έκανε κάτι μέρες (500KB/s transfer για εκατοντάδες GB δεδομένων, απόδειξη ότι ο δίσκος την έχει ακούσει). Κατά τη λειτουργία του δεν ακούγεται θόρυβος από τις κεφαλές, και ούτε έχει πέσει ή καν τρανταχτει ο δίσκος. Ο δίσκος αυτή τη στιγμή δουλεύει φαινομενικά ακόμη και στα Windows, αλλά βγαίνει fail σε όλα τα S.M.A.R.T test, ακόμη και στα Windows Data Lifeguard Diagnostics της Western Digital, ως αποτέλεσμα να μην εμπιστεύομαι να του βάλω δεδομένα μέσα.

Πριν 5 εργάσιμες τον πήγα πίσω στο κεντρικό κατάστημα MULTIRAMA στο κέντρo καθώς μόνο εκεί έχουν "service". Άφησα τον δίσκο στον υπάλληλο, ο οποίος μου είπε ότι θα τον ελέγξουν οι συνάδελφοι την επαύριο και θα με πάρουν τηλέφωνο. Του εξήγησα όλη την παραπάνω ιστορία και του τόνισα ότι αν τον συνδέσεις τον δίσκο επάνω τώρα θα δουλέψει, αλλά βγάζει S.M.A.R.T errors και ως εκ τούτου δεν τον εμπιστεύομαι για να του βάλω τίποτα μέσα. Ο υπάλληλος στο service απάντησε "Λογικό".

Έχουν περάσει τόσες μέρες, και δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο από MULTIRAMA. Αντ' αυτού πήρα εγώ σήμερα και αφού πέρασα άπό τον κυκεώνα του άθλιου τηλεφωνικού κέντρου με σύνδεσαν με το service, όπου το σήκωσε "μια" και μου είπε ότι ο δίσκος έχει σταλεί στο "Service της Western Digital στη Βουλγαρία". Εκεί δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να βάλω τις φωνές, οπότε προτίμησα να μην την βρίσω και απλά την ρώτησα πότε θα είναι έτοιμο. Μου είπε η διαδικασία συνήθως παίρνει 2 εβδομάδες, αλλά μου λέει θα πάρω τηλέφωνο κι εγώ να δω τι γίνεται (που δεν πιστεύω ότι θα το κάνει).

Και ρωτάω, πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τον ρημάδι το δίσκο σε ένα ρημάδι PC και να τρέξεις το ΕΠΙΣΗΜΟ UTILITY του κατασκευαστή του δίσκου, και να δεις ότι βγάζει error;

Αύριο το πρωί θα πάω απο' κει και θα γίνει τσι ποτ@νας πάντως, θα σηκώσω υπευθύνους στο πόδι. Γιατί, ΟΚ, να μην είμαστε ανυπόμονοι ούτε και αχάριστοι, αλλά περίμενα ήδη 5 εργάσιμες οι οποίες πιστεύω ότι είναι ΥΠΕΡαρκετές για έναν απλό έλεγχο ενός εξωτερικού δίσκου.

Είναι η πρώτη φορά που κράζω δημόσια, γιατί είναι η πρώτη φορά που με δουλεύουν κατ' αυτόν τον τρόπο και μου λένε ότι στείλανε τον δίσκο στα κεντρικά της Western Digital στη βουλγαρία και ότι είτε θα αλλαχτεί με καινούριο είτε θα επισκευαστεί αυτός... (ό, τι να' ναι).

:TD:

Link to comment
Share on other sites

Στις 6/11 ξεκίνησα RMA ένα 2.5 scorpio απευθείας στη WD με advance replacement (στέλνουν την αντικατάσταση πριν λάβουν το χαλασμένο, με περιθώριο 30 μέρες αλλιώς χρεώνουν την πιστωτική σου). Στις 8/11 έστειλαν την αντικατάσταση και σήμερα έριξα στο ταχυδρομείο τον ελαττωματικό. Ο δίσκος αναμένεται αύριο ή Δευτέρα.

Σίγουρα αυτό δε σημαίνει οτι τα μαγαζιά μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, απλά καταγράφω την εμπειρία από την άλλη σκοπιά.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι φυσιολογική η αναμονή μιας και δύο εβδομάδων για έναν δίσκο. Απλά κάποια μαγαζιά κάνουν άμεσα αντικατάσταση χωρίς μα και μου. Άλλα μαγαζιά ακολουθάνε τις τυπικές διαδικασίες όπου μέχρι να πάρει προτεραιότητα το προϊόν, να ελεγχθεί να εγκριθεί η αντικατάσταση να σταλεί να επιστραφεί κ.τ.λ. παίρνει καιρό.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι φυσιολογική η αναμονή μιας και δύο εβδομάδων για έναν δίσκο. Απλά κάποια μαγαζιά κάνουν άμεσα αντικατάσταση χωρίς μα και μου. Άλλα μαγαζιά ακολουθάνε τις τυπικές διαδικασίες όπου μέχρι να πάρει προτεραιότητα το προϊόν, να ελεγχθεί να εγκριθεί η αντικατάσταση να σταλεί να επιστραφεί κ.τ.λ. παίρνει καιρό.

Κι εγώ. Το θέμα είναι ότι δεν με έχουν ενημερώσει ακριβώς για το τι διαδικασία ακολούθησαν για να ξέρω ακριβώς τι γίνεται. Το σημαντικότερο είναι ότι όταν άφησα τον δίσκο δε μου είπαν από το service ότι θα τον στείλουνε τον δίσκο στη WD για έλεγχο και ότι μπορεί να διαρκέσει και 2 εβδομάδες η όλη διαδικασία. Όταν ρώτησα τον βούλγαρο στο service μου είπε ότι θα τον κοιτάξουν τα παιδιά αύριο και θα σας πάρουμε τηλέφωνο.

Εφόσον με ενημερώνει έτσι, εγώ έχω στο μυαλό μου ότι θα γίνει ο έλεγχος στα multirama, εμένα θα μου κοπεί πιστωτικό ή θα γίνει αντικατάσταση και μετά θα βγάλουν άκρη αυτοί με την WD.

Ας μου λέγαν από την αρχή ότι θα τον στείλουν στην WD (wd βουλγαρίας εδώ γελάμε), για να ξέρω κι εγώ να πορευτώ, να δανειστώ έναν εξωτερικό ή να αγοράσω άλλον. Γιατί για μερικούς μπορεί να είναι έξτρα παραφερνάλι ο εξωτερικός και να είναι φορητή τσοντοθήκη, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι εργαλείο δουλειάς της κοπέλας μου, και αυτή τη στιγμή πηγαινοφέρνει αρχεία πολλών GB απ' τη δουλειά στο σπίτι και vice versa σε 4 στικάκια και άλλα τόσα DVD. Άμα είναι μέχρι να πάρω τον δίσκο να έχω ξοδέψει 50 ευρώ σε στικάκια, κι άλλα τόσα σε DVD-DL να τον βάλουν εκεί που ξέρουν τον δίσκο μετά από 2 εβδομάδες, μαζί με τη διαδικασία για RMA στην WD. Άμα το ήξερα τουλάχιστον από πριν θα το έκανα μόνος μου replacement in advance όπως έκανε ο chroma.

never again... :TD:

Link to comment
Share on other sites

Ναι σε αυτό έχεις δίκιο. Έπρεπε να σου πουν εξαρχής πόσο ενδέχεται να καθυστερήσει η αντικατάσταση και όχι να σου δώσουν την εντύπωση ότι είναι θέμα 1-2 ημερών.

Link to comment
Share on other sites

Πρηξτους,ξεμπερδεψε με την κατασταση και μην τους ξαναεμπιστευτεις.

Το ιδιο εκνευρισμενος ημουν και εγω αυτη τη βδομαδα ,καθως ηθελα να αγορασω εναν σκληρο και στο Πλαισιο ΟΛΟΙ μα ολοι ειναι εκθεσιακα κομματια στο site (aka ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΙ σε ΤΙΜΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ).

Εχω χασει την εμπιστοσυνη μου σε αυτα τα μαγαζια και μαλλον θα κοιταξω προς εξωτερικο για επομενες αγορες.Οσο και αν ημουν υπερ της ενισχυσης των ελληνικων επιχειρησεων(για ευνοητους λογους)... συγγνωμη η ειρωνεια δεν εχει ορια!!!

Καντιλια θελουν και μη ντραπεις!!

(εγω τελικα θα παρω απο γνωστο ολοκαινουριο σκληρουλη σε χονδρικη.Αυτοι χασαν...πελατη)

Link to comment
Share on other sites

φίλε Δημητρη ξέρω εγώ που ειναι η αντιπροσωπεία της wd στην βουλγαρια.

(στο αεροδρόμιο πριν φτάσεις στο παλιό το τερμιναλ εχει ενα φανάρι στα αριστερά σου η δεύτερη πυλη με τον το παππου για ασφάλεια)

αλλιώς πάρε ενα τηλ να σου πω που ακριβώς..

ειναι πολύ καλοί κ εξυπηρετικοί αν κ δεν νομίζω να εχει service.

έμενα μου έκαναν αντικατάσταση εναν 640 black που είχα αγοράσει απο ΕΛΛΑΔΑ σε μια μερα.

(σήμερα πήγα τον χαλασμένο αυριο με πήραν τηλ να περάσω να πάρω τον νεο.)

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο μου έστειλαν SMS (και μάλλον πήραν και τηλέφωνο αλλά είμαι στη δουλειά και δε μπόρεσα να το σηκώσω), ότι ο δίσκος έγινε replacement και να περάσω να τον παραλάβω.

Μια εβδομάδα μετά σχεδόν, που είναι νορμαλ response time για rma σε HDD, αλλά θα προτιμούσα να είχα ενημερωθεί αρχικά, γιατί εάν ήξερα ότι ήταν μια εβδομάδα, θα το είχα κάνει κατευθείαν RMA στην WD, γιατί όταν κάτι είναι εργαλείο δουλειάς το θες εδώ και τώρα. Αν τον είχα για να κατεβάζω ταινίες δεν θα είχα ανοίξει καν το topic αυτό.

Θα ενημερώσω αύριο όταν τον παραλάβω, γιατί θα κοιτάξω αν γίνεται να πάρω κάτι άλλο και όχι τον ίδιο πάλι, γιατί φοράνε τους green της WD επάνω και ψοφάνε ο ένας μετά τον άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Να γιατι ειναι ΚΑΛΟ να κραζεις στα fora. :T:

Δεν δημιούργησα το topic αυτό για να "γίνει η δουλειά μου". Αν ήθελα απλά να γίνει η δουλειά μου έχω την κάρτα του Product Manager του Multirama στη Βουλγαρία, ο οποίος είναι Έλληνας, αλλά δεν τον ξέρω και προσωπικά (εκτός από μια απλή γνωριμία), αλλά ούτε και ήθελα να τον ενοχλήσω τον άνθρωπο, και ούτε είναι και το δικό του FoB(usiness).

Το θέμα είναι ότι όπως τους εμπιστεύομαι εγώ και βάζω το χέρι στην τσέπη, το λιγότερο που έχουν να κάνουν είναι να πάρουν για training για soft skills τους υπαλλήλους ή να αλλάξουν τον τρόπο ενημέρωσης του πελάτη.

Πάντα μιλάω για το υποκατάστημα στο κέντρο (σολουνσκα) στη Σόφια.

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και δεν εννουσα κατι τετοιο,απεναντιας τωρα θα ξερουν οτι και εγω δεν αρεσκομαι σε παρομοια περιστατικα.Και αλλοι βεβαια...

Το σιγουρο ειναι οτι τα διαβαζουν τα forums. :)

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή;

Ναι, δουλεύουν κανονικά εδώ και Κυριακές. Και Πλαίσιο και MLR και γενικότερα τα καταστήματα.

Δες εδώ το ωράριο καταστημάτων του MLR.

(είδα τη μετάφραση του Google και γράφει Οδός Θεσσαλονίκης για το κεντρικό κατάστημα (lol)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.