def Νοέμβριος 20, 2010 #101 Νοέμβριος 20, 2010 η πιο σημαντικη σελιδα περα απο τις επιδοσεις...ποσο ρευμα καει GeForce GTX 580 3-way SLI review
argi Νοέμβριος 20, 2010 #102 Νοέμβριος 20, 2010 GeForce GTX 580 3-way SLI review Βλεπω τα watt και τρομαζω...
csaris Νοέμβριος 21, 2010 #103 Νοέμβριος 21, 2010 Η αυξηση ειναι αρκετη αλλα στο guru μετρανε τα avg fps που για εμενα δεν λεει κατι. Θα ηθελα να δω σε min fps τι κανουν.
Helly Νοέμβριος 21, 2010 #104 Νοέμβριος 21, 2010 Το Sweet spot ειναι το 2x580 και θα ειναι για αρκετο καιρο.Πρεπει να βγει το Sandybridge soon και να κλοκαρει και στο θεο.
zpaf Νοέμβριος 21, 2010 #105 Νοέμβριος 21, 2010 Το Sweet spot ειναι το 2x580 και θα ειναι για αρκετο καιρο.Πρεπει να βγει το Sandybridge soon και να κλοκαρει και στο θεο.Η αλλιως υπομονη NVIDIA preparing dual-GPU GF110 - flexing some green muscle :: TweakTown USA Edition
Jiggabyte Νοέμβριος 21, 2010 #106 Νοέμβριος 21, 2010 Το Sweet spot ειναι το 2x580 και θα ειναι για αρκετο καιρο.Πρεπει να βγει το Sandybridge soon και να κλοκαρει και στο θεο.Και νομίζεις ότι αν π.χ. βάλεις 2*580 σε Sandy Bridge στα 6GHz θα δείς διαφορά στις επιδόσεις στα games σε υψηλές αναλύσεις/settings σε σχέση με έναν 4GHz i7 ?
deNordic Νοέμβριος 21, 2010 #107 Νοέμβριος 21, 2010 Και νομίζεις ότι αν π.χ. βάλεις 2*580 σε Sandy Bridge στα 6GHz θα δείς διαφορά στις επιδόσεις στα games σε υψηλές αναλύσεις/settings σε σχέση με έναν 4GHz i7 ?Έχω την εντύπωση ότι το bottleneck με τους i7 δημιουργείται στο 3SLi.
hyperion Νοέμβριος 21, 2010 #108 Νοέμβριος 21, 2010 και με τους sandy bridge θα δεις bottleneck σε τετοια setup...3/4 580 sli, 2 580χ2 sli...ο λογος ειναι η αρχιτεκτονικη και η μητρικη...η ωμη δυναμη θα ερθει το 2012 καποια στιγμη, με τους ivy bridge 16cores(32threads), ddr4 + pciex 3.0...εκει θα αλλαξει το gaming...το 2011 θα ειναι πυροτεχνημα και θρουμπες...
Jiggabyte Νοέμβριος 21, 2010 #109 Νοέμβριος 21, 2010 Έχω την εντύπωση ότι το bottleneck με τους i7 δημιουργείται στο 3SLi.Και σε 3 way SLI στα 4GHz i7 πάνω κάτω σταματάει το scaling.και με τους sandy bridge θα δεις bottleneck σε τετοια setup...3/4 580 sli, 2 580χ2 sli...ο λογος ειναι η αρχιτεκτονικη και η μητρικη...η ωμη δυναμη θα ερθει το 2012 καποια στιγμη, με τους ivy bridge 16cores(32threads), ddr4 + pciex 3.0...εκει θα αλλαξει το gaming...το 2011 θα ειναι πυροτεχνημα και θρουμπες...Στους 60 cores (120 threads) DDR6 + pciex 6.66 θα αλλάξει το gaming.Δεν πα να γίνουνε 1050 τα cores,οταν το load distribution στα games είναι (και θα παραμείνει,δεν αλλάζει όπως και να το κάνουμε) 85% VGA - 15% CPU...
The_Blade Νοέμβριος 21, 2010 #110 Νοέμβριος 21, 2010 Reality test, το μόνο που μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming είναι ο καλός προγραμματισμός. Δεν μπορεί να παίζουμε console ports και να παλεύουμε με setup των 4000 ευρώ.... Σκέφτομαι πολύ σοβαρά, πωλητήριο σε όλα, να κολήσω μια hd 40-42 ίντσες στον τοίχο να τσιμπήσω ένα ps3 με ποντίκι πληκτρολόγιο και ένα xbox 360 και αντε γειά....Και μην αρχίσετε με τα visual quality γιατί στη 40άρα στα 2 μέτρα ούτε ΑΑ μετράει όυτε τίποτα....Anyway:Ούτως ή άλλως ουσιαστικό cpu bottleneck, να σε κρατάει κάτω από 100 frame, (με c2q 3ghz+) δεν υπάρχει πουθενά σε υψιλές αναλύσεις και με AA 4x, ούτε με 580 sli.
GruntGR Νοέμβριος 21, 2010 #111 Νοέμβριος 21, 2010 Reality test, το μόνο που μπορεί να φέρει επανάσταση στο gaming είναι ο καλός προγραμματισμός. Δεν μπορεί να παίζουμε console ports και να παλεύουμε με setup των 4000 ευρώ.... Σκέφτομαι πολύ σοβαρά, πωλητήριο σε όλα, να κολήσω μια hd 40-42 ίντσες στον τοίχο να τσιμπήσω ένα ps3 με ποντίκι πληκτρολόγιο και ένα xbox 360 και αντε γειά.... Και μην αρχίσετε με τα visual quality γιατί στη 40άρα στα 2 μέτρα ούτε ΑΑ μετράει όυτε τίποτα.... Anyway:Ούτως ή άλλως ουσιαστικό cpu bottleneck, να σε κρατάει κάτω από 100 frame, (με c2q 3ghz+) δεν υπάρχει πουθενά σε υψιλές αναλύσεις και με AA 4x, ούτε με 580 sli. Εχω και εγω 40αρα με ps3 ( δανεικο ) xbox 360 και wii, μην αρχισουμε τις συγκρισεις plz, οτι πληρωνεις παιρνεις ( σε μεγαλο ποσοστο τουλαχιστον ), αμα εισαι casual και δεν ενδιαφερει το framerate και η ποιοτητα εικονας ok ΠΑΣΟ αλλα μην λεμε και οτι θελουμε, αν επιμενεις πως οντως ειναι το ιδιο πραμα τοτε κοιταξε αυτο το λινκ και καλο σου διαβασμα http://forum.beyond3d.com/showthread.php?p=1113342#post1113342 δεν θελω να μειωσω τις κονσολες ή τπτ τετοιο, εχουν και αυτες τα καλα τους, πολλα παιχνιδια παιζονται σωστα μονο στον καναπε με 5.1 - και χειριστηριο, επισης υπαρχουν τα exclusives και συνηθως το hardware τους το πληρωνεις σε τιμη ΚΑΤΩ του κοστους γιατι περιμενουν να στα παρουν απτα παιχνιδια και οχι απτην ιδια την κονσολα. Συμφωνω οτι εχουμε πηξει στα console ports αλλα απο τοτε που εχει μπει το dx11 στο παιχνιδι μονο βηματα προς τα εμπρος εχω παρατηρησει, βλεπε civilization 5 οπου αμα ακομα και η gts450 ταπωνει τα θηρια 285 και 260 επειδη αυτες δεν εχουν υποστηριξη για dx11. Επισης τα bad company και black ops εχουν δουλευτει αρκετα για pc ( πιο πολυ το bc2 εννοειται ) και ας προοριζονται 90% για το κοινο του xbox. Ακομα και κονσολαδικες εταιρειες οπως η καπκομ εχουν κανει πολυ καλα πορτ προσφατα ( resident evil 5 , DMC 4 κλπ ) edit : Anyway:Ούτως ή άλλως ουσιαστικό cpu bottleneck, να σε κρατάει κάτω από 100 frame, (με c2q 3ghz+) δεν υπάρχει πουθενά σε υψιλές αναλύσεις και με AA 4x, ούτε με 580 sli. O RLY ???? ( ) http://hardforum.com/showthread.php?t=1560738 http://hardforum.com/showthread.php?t=1501671&page=9 ( last post ) Οχι οτι φταιει απαραιτητα η cpu, ο driver φταιει που δεν ειναι αποτελεσματικος και θελει κτηνωδες μηχανημα για να νιωσει.
hyperion Νοέμβριος 21, 2010 #112 Νοέμβριος 21, 2010 για να ξερετε οι λιγοτερο ειδικοι, δεν ειναι μονο ο επεξεργαστης ο περιοριστικος παραγοντας...παλι ι7 ειναι ο νεος...σημαινει οτι το qpi θα κυμαινεται στα ιδια επιπεδα...σημαινει οτι παλι ddr3 θα χει...σημαινει...οτι παλι pciex2.0-2.1 θα χει...οποτε...οσοι πιστευετε οτι θα εχει bottleneck o i7 old και δε θα χει και ο ι7 new...δειχνετε ποσα ξερετε απο πληροφορικη... δεν μπορει το συνολο να τροφοδοτησει τετοια δυναμη, ο επεξεργαστης ειναι μονο η καρδια...το σωμα ειναι "μαπα"...παλιωσε λεμε...το 2012 τουλαχιστον θα γινει unleash για true multi-gpu rendering... για αυτο...αν ξερατε 2-3 πραγματα παπαραπανω, οταν βγει μητρικη και επεξεργαστης βασισμενος σε ddr4+pciex3.0(προσοχη πακετο μονο οχι χωρια), τοτε θα ανεβει δραματικα το qpi, και θα σηκωνει εως 8 gpu's...τωρα ακομα και με τον sandy bridge, με το ζορι σηκωνει 4 gpu στο 100% usage...(για αυτο δεν πανε ποτε ολες 100%)...
hyperion Νοέμβριος 21, 2010 #113 Νοέμβριος 21, 2010 Και σε 3 way SLI στα 4GHz i7 πάνω κάτω σταματάει το scaling.Στους 60 cores (120 threads) DDR6 + pciex 6.66 θα αλλάξει το gaming. Δεν πα να γίνουνε 1050 τα cores,οταν το load distribution στα games είναι (και θα παραμείνει,δεν αλλάζει όπως και να το κάνουμε) 85% VGA - 15% CPU... ειναι μια αληθεια σκληρη αυτη...τι να κανει κανεις ομως...πρεπει να τραβηξουμε απο το αυτι τους game developers τοτε...ποτε με το καλο.? :dance3:
The_Blade Νοέμβριος 21, 2010 #114 Νοέμβριος 21, 2010 Εχω και εγω 40αρα με ps3 ( δανεικο ) xbox 360 και wii, μην αρχισουμε τις συγκρισεις plz, οτι πληρωνεις παιρνεις ( σε μεγαλο ποσοστο τουλαχιστον ), αμα εισαι casual και δεν ενδιαφερει το framerate και η ποιοτητα εικονας ok ΠΑΣΟ αλλα μην λεμε και οτι θελουμε, αν επιμενεις πως οντως ειναι το ιδιο πραμα τοτε κοιταξε αυτο το λινκ και καλο σου διαβασμα List of Rendering Resolutions + basics on hardware scaling, MSAA, framebuffers - Beyond3D Forum δεν θελω να μειωσω τις κονσολες ή τπτ τετοιο, εχουν και αυτες τα καλα τους, πολλα παιχνιδια παιζονται σωστα μονο στον καναπε με 5.1 - και χειριστηριο, επισης υπαρχουν τα exclusives και συνηθως το hardware τους το πληρωνεις σε τιμη ΚΑΤΩ του κοστους γιατι περιμενουν να στα παρουν απτα παιχνιδια και οχι απτην ιδια την κονσολα. Συμφωνω οτι εχουμε πηξει στα console ports αλλα απο τοτε που εχει μπει το dx11 στο παιχνιδι μονο βηματα προς τα εμπρος εχω παρατηρησει, βλεπε civilization 5 οπου αμα ακομα και η gts450 ταπωνει τα θηρια 285 και 260 επειδη αυτες δεν εχουν υποστηριξη για dx11. Επισης τα bad company και black ops εχουν δουλευτει αρκετα για pc ( πιο πολυ το bc2 εννοειται ) και ας προοριζονται 90% για το κοινο του xbox. Ακομα και κονσολαδικες εταιρειες οπως η καπκομ εχουν κανει πολυ καλα πορτ προσφατα ( resident evil 5 , DMC 4 κλπ ) edit : O RLY ???? ( ) Are you a bc2 player ? Do NOT buy gtx460 if .... - [H]ard|Forum How does Bad Company 2 run for you? - Page 9 - [H]ard|Forum ( last post ) Οχι οτι φταιει απαραιτητα η cpu, ο driver φταιει που δεν ειναι αποτελεσματικος και θελει κτηνωδες μηχανημα για να νιωσει. Αυτό δεν είναι cpu limit!!! είναι case specific προβλημα της nvidia μόνο. Σε ΑΜΔ απλά δεν υπάρχει, και επιπλέον στα 2 μηχανάκια της υπογραφής που παίζω πάντα με fraps on, δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο, και με κάρτες μέτριες (μιας και είμαι σε αναμονή cayman). Αυτό πρέπει να είναι case specific πρόβλημα της πράσινης... από ότι είδα και μέσα στα λινκ σου...
Helly Νοέμβριος 21, 2010 #115 Νοέμβριος 21, 2010 Και νομίζεις ότι αν π.χ. βάλεις 2*580 σε Sandy Bridge στα 6GHz θα δείς διαφορά στις επιδόσεις στα games σε υψηλές αναλύσεις/settings σε σχέση με έναν 4GHz i7 ?Δε μιλησα για 2x.Mιλησα για 3xAν ομως δεις το 2x sli review του guru3d θα δεις 2-3 games που ο ι7 στα 3.7ghz εφαγε φωλα βεβαια ισως ειναι και θεμα πρωιμων driver.Aλλα αν κρινω απο την αρχιτεκτονικη που ουσιαστικα ιδια ειναι FERMI,μαλλον δε λενε μλκιες στο guruΣτο θεμα cpu επισης σε γηινες αναλυσεις 1680*1050 βλεπεις ακομα και σε 2 πυρηνα games διαφορες στα min fps οταν σε κατι κακοπρογραμματισμενες στιγμες που to gpu usage τρωει φολα.Eγω ειδα εως και διπλασια min fps ακομα και σε ΜΜΟRPG.Χωρια που μετα το black ops μαλλον θα αρχισουν ολο και ποιο πολλα games να κανουν allocate 4+cores
zpaf Νοέμβριος 21, 2010 #116 Νοέμβριος 21, 2010 ΦρεσκοNatural Born Winner: Nvidia GeForce GTX 580 Review - X-bit labs
The_Blade Νοέμβριος 21, 2010 #117 Νοέμβριος 21, 2010 Δε μιλησα για 2x.Mιλησα για 3xAν ομως δεις το 2x sli review του guru3d θα δεις 2-3 games που ο ι7 στα 3.7ghz εφαγε φωλα βεβαια ισως ειναι και θεμα πρωιμων driver.Aλλα αν κρινω απο την αρχιτεκτονικη που ουσιαστικα ιδια ειναι FERMI,μαλλον δε λενε μλκιες στο guruΣτο θεμα cpu επισης σε γηινες αναλυσεις 1680*1050 βλεπεις ακομα και σε 2 πυρηνα games διαφορες στα min fps οταν σε κατι κακοπρογραμματισμενες στιγμες που to gpu usage τρωει φολα.Eγω ειδα εως και διπλασια min fps ακομα και σε ΜΜΟRPG.Χωρια που μετα το black ops μαλλον θα αρχισουν ολο και ποιο πολλα games να κανουν allocate 4+coresΑς μου πεί κάποιος που το black ops κάνει σοβαρή χρήση 4+ πυρίνων, γιατί δεν το καταλαβαίνω....μιλάμε για ένα παιχνίδι κονσόλας το οποίο τρέχει σε μια μηχανή 3- ετίας 4- ετίας. Και είναι πιο βαρύ στο cpu από το BFBC2 που έχει από destructible environments μέχρι bullet drop calculation..... Ρε παιδιά μην είμαστε θύματα, πέστε ότι είναι γραμμένο άθλια και όχι ότι χρησιμοποιεί 4+ πυρίνες. Στο τέλος θα βάζουν μέσα 2 loop linpack σε όλα τα games και θα λέμε πωωωωωωωωωωωωωω το λιώνει το CPU, φουλάρει όλους τους πυρίνες....
cabdik Νοέμβριος 22, 2010 #118 Νοέμβριος 22, 2010 Ρε παιδιά μην είμαστε θύματα, πέστε ότι είναι γραμμένο άθλια και όχι ότι χρησιμοποιεί 4+ πυρίνες. δυστυχως, καπως ετσι φαινεται. δεν ειναι περιεργο αλλωστε που καποια καινουρια παιχνιδια παιζονται πιο ανετα σε παλιοτερα μηχανηματα απο αλλα....!! δεν ξερω τι κανουν οι προγραμματιστες, αλλα οταν κανεις συγκριση μεταξυ σοβαρων παιχνιδιων, βλεπεις καποιες διαφορες που δεν ειναι λογικες..!!
cabdik Νοέμβριος 22, 2010 #119 Νοέμβριος 22, 2010 ΦρεσκοNatural Born Winner: Nvidia GeForce GTX 580 Review - X-bit labsας μην βιαζομαστε...! με βαρυγδουπους τιτλους δεν κερδιθηκε, ποτε πρωταθλημα! ειδικα τη στιγμη που περιμενουμε την απαντηση του ετερου διεκδικητη!προς MODS, please join messages!
Helly Νοέμβριος 22, 2010 #120 Νοέμβριος 22, 2010 Ας μου πεί κάποιος που το black ops κάνει σοβαρή χρήση 4+ πυρίνων, γιατί δεν το καταλαβαίνω....μιλάμε για ένα παιχνίδι κονσόλας το οποίο τρέχει σε μια μηχανή 3- ετίας 4- ετίας. Και είναι πιο βαρύ στο cpu από το BFBC2 που έχει από destructible environments μέχρι bullet drop calculation..... Ρε παιδιά μην είμαστε θύματα, πέστε ότι είναι γραμμένο άθλια και όχι ότι χρησιμοποιεί 4+ πυρίνες. Στο τέλος θα βάζουν μέσα 2 loop linpack σε όλα τα games και θα λέμε πωωωωωωωωωωωωωω το λιώνει το CPU, φουλάρει όλους τους πυρίνες....Αθλιοτατη χρηση κανει.Κανε ενα Alt + tab ενω παιζεις multiplayer και δες τι γινεται οταν ξαναμπεις στο game.Κανει καμια 20 αρια δευτερολεπτα να ανεβει το utilization παλι σε ολα CPU GPU κ.λ.π. Εντελως συμπεριφορα λες και τρεχω game σε emulator της πλακας.Και δυστυχως λογω του φαινομενου των port βλεπω να το υιοθετουν πολλες εταιριες αυτο το ψευτο-multi core usage.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.