venom7 Νοέμβριος 11, 2010 #81 Νοέμβριος 11, 2010 Ρε yanni όμως αν ο άλλος αγοράσει από σένα μια σφραγισμένη κάρτα, θα την ανοίξει-ελέγξει μπροστά σου για παν ενδεχόμενο!Και σε περίπτωση αποστολής...τότε τι να πω!Αν είσαι σωστός για μένα θα έπρεπε να την πάρεις πίσω.Τουλάχιστον εγώ έτσι θα έκανα για να είμαστε κομπλέ και με τους συμφουρίτες μας!Και από εκεί και πέρα θα έβρισκα εγώ την άκρη.Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα λένε!Φιλικά μιλώντας πάντα!Εδώ που έχουμε φτάσει και με αυτά που ακούμε και συμβαίνουν καθημερινά πλέον πρέπει να φιλάμε τα ρούχα μας για να έχουμε τα μισά ακόμα και σε τέτοια θέματα τεχνολογίας με τις εγγυήσεις!
Tsakonas Νοέμβριος 11, 2010 #82 Νοέμβριος 11, 2010 Δεν είναι προφανή. Αν εγώ αύριο σου πουλήσω στις αγγελίες μια σφραγισμένη κάρτα και μετά από 1,5 ώρα μου την γυρίσεις λέγοντάς μου ότι ήταν σπασμένη περιμένεις να σε πιστέψω; Το κατάστημα θα πάρει την απόφασή του για το αν θα αντικαταστήσει το προϊόν ή όχι ποιο πολύ με βάση το τι το συμφέρει εμπορικά παρά το τι μπορεί να μοιάζει προφανές.με την διαφορα πως αλλο εσυ που εισαι ενας ταπεινος φτωχος λαμπιτης με τρυπια τσεπη και αλλο το πλαισιο που ειναι ΑΕ με κατι γκαζιλιονς ευρω κεφαλαιο.Και για να μην γινονται τετοια λεει ο νομος για πραγματικο ελαττωμα (που ειναι διαφορετικο απο την εγγυηση οπως εχω χιλιοτονισει) και τεκμαιρεται μεχρι και 6 μηνες απο την αγορα.Δηλαδη με απλα λογια,οταν ανοιξε ο φιλος μας την καρτα,εφοσον δεν εχει περασει το 6μηνο απο την αγορα , δεν χρειαζοταν να αποδειξει ο ιδιος στο δικαστηριο μετα οτι δεν την εσπασε,αλλα το πλαισιο θα επρεπε να αποδειξει οτι δεν του την εδωσε σπασμενη.Δηλ με λιγα λογια ο προισταμενος τσαμπα μαγκια πουλησε στον φιλο μας.
yanni Νοέμβριος 11, 2010 #83 Νοέμβριος 11, 2010 Ρε yanni όμως αν ο άλλος αγοράσει από σένα μια σφραγισμένη κάρτα, θα την ανοίξει-ελέγξει μπροστά σου για παν ενδεχόμενο!Και σε περίπτωση αποστολής...τότε τι να πω!Αν είσαι σωστός για μένα θα έπρεπε να την πάρεις πίσω.Τουλάχιστον εγώ έτσι θα έκανα για να είμαστε κομπλέ και με τους συμφουρίτες μας!Και από εκεί και πέρα θα έβρισκα εγώ την άκρη.Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα λένε!Φιλικά μιλώντας πάντα!Εδώ που έχουμε φτάσει και με αυτά που ακούμε και συμβαίνουν καθημερινά πλέον πρέπει να φιλάμε τα ρούχα μας για να έχουμε τα μισά ακόμα και σε τέτοια θέματα τεχνολογίας με τις εγγυήσεις!Κοίτα. Όταν πουλάω κάτι ξέρω ότι αυτό δουλεύει, αλλιώς δεν το πουλάω, απλά. Επίσης τις περισσότερες φορές που έχω δώσει κάτι full κομπλέ με την συσκευασία, αυτός που το έχει αγοράσει δεν το έχει ελέγξει επί τόπου. Αν όμως πουλήσω ποτέ κάτι σφραγισμένο -δεν έχει τύχει- θεωρώ δεδομένο ότι στην συσκευασία δεν υπάρχει μια κάρτα σε φέτες. Αν ο άλλος μου είναι άγνωστος και μου πει ότι "κοίτα μέσα σε σφραγισμένη συσκευασία βρήκα σπασμένο προϊόν" δεν είμαι υποχρεωμένος να τον πιστέψω. Συγνώμη ρε συ αλλά που το ξέρω εγώ ότι δεν του έπεσε από τα χέρια ή ότι δεν την βρίσκει με το να σπάει προϊόντα και μετά να τα επιστρέφει κάνοντας τον ανήξερο; Όπως λέει και ο Τσάκωνας δεν έχουμε "γκαζιλιονς ευρω" να πούμε έτσι απλά "φέρε την σπασμένη κάρτα πίσω και πάρε τα λεφτά" και αν μας βγει το όνομα ας μας βγει.Τώρα όταν είσαι κατάστημα βλέπεις τα πράγματα αλλιώς. Αν υποψιάζεσαι ότι όλη η παρτίδα έχει πρόβλημα και το μέλημά σου είναι να την πουλήσεις, τότε ταλαιπωρείς τον πελάτη αδιαφορώντας για το ότι θα τον χάσεις, αρκεί να ξεφορτωθείς την παρτίδα. Αυτό το έκανε το e-shop σε μένα με τις ACRyan. Μόλις ξεπούλησε, όλως τυχαίως απάντησε στην ΓΓΚ όπου είχα κάνει την καταγγελία. Αν πάλι κοστολογείς το όνομά σου και την φήμη σου γενικότερα πολύ υψηλά τότε κάνεις την χάρη στον πελάτη χωρίς πολλά πολλά. Τώρα αν φοβάσαι μην γίνει συνήθεια στον άλλον να σπάει κάρτες και να στις επιστρέφει απλά τον αφήνεις λίγο στην αναμονή "Ναι τώρα ελέγχουμε την περίπτωσή σας", ΑΛΛΑ τον εξυπηρετείς. Και βέβαια δεν του πετάς κατάμουτρα "Εσύ την έσπασες", ούτε σκέτο ούτε με ερωτηματικό στο τέλος. Ο άλλος έχει φάει την πίκρα του προβληματικού προϊόντος, δεν έχει την όρεξη να περάσει και από δίκη.Στην τελική το κακό με τα καταστήματα είναι ότι έχουν πολλούς υπαλλήλους και λίγους πωλητές. Ο υπάλληλος, που μπορεί να είναι και υπεύθυνος όχι απλά κάποιος ψάρακλας καινούριος, απλά κοιτάει να δουλέψει by the book και νομίζει ότι αν δεν κάνει RMA την σπασμένη κάρτα γλυτώνει από το κατάστημα το κόστος του RMA και άρα δικαιολογεί τον μισθό του. Όταν απορρίπτει ένα RMA, νιώθει έξυπνος. Ο πωλητής βλέπει ποιο μακριά, ξέρει ότι το κέρδος του καταστήματος είναι η παραμονή του πελάτη και η διαφήμιση που αυτός θα κάνει στο κατάστημα αν αυτό τον στηρίξει. Ο πωλητής δεν νιώθει χαζός επειδή έκανε το RMA. Τώρα το δικό μας σφάλμα είναι ότι αγνοούμε την νομοθεσία, όπως αυτή που αναφέρει ο Τσάκωνας. Έτσι κάνουμε την ζωή εύκολη στα μαγαζιά και δύσκολη στους εαυτούς μας.
Ταμτάκος Νοέμβριος 11, 2010 #84 Νοέμβριος 11, 2010 Στην τελική το κακό με τα καταστήματα είναι ότι έχουν πολλούς υπαλλήλους και λίγους πωλητές. Ο υπάλληλος, που μπορεί να είναι και υπεύθυνος όχι απλά κάποιος ψάρακλας καινούριος, απλά κοιτάει να δουλέψει by the book και νομίζει ότι αν δεν κάνει RMA την σπασμένη κάρτα γλυτώνει από το κατάστημα το κόστος του RMA και άρα δικαιολογεί τον μισθό του. Όταν απορρίπτει ένα RMA, νιώθει έξυπνος. Ο πωλητής βλέπει ποιο μακριά, ξέρει ότι το κέρδος του καταστήματος είναι η παραμονή του πελάτη και η διαφήμιση που αυτός θα κάνει στο κατάστημα αν αυτό τον στηρίξει. Ο πωλητής δεν νιώθει χαζός επειδή έκανε το RMA.Σωστά. Σκέψου πως συνήθως τα άτομα που αναφέρεις παραπάνω είναι και κακοπληρωμένα, οπότε χειροτερεύει η κατάσταση.
deNordic Νοέμβριος 11, 2010 #85 Νοέμβριος 11, 2010 Σωστά. Σκέψου πως συνήθως τα άτομα που αναφέρεις παραπάνω είναι και κακοπληρωμένα, οπότε χειροτερεύει η κατάσταση.Αυτό δεν ενδιαφέρει τον αγοραστή, γιατί δεν είναι δικό του θέμα.Αυτό έλειπε να μας νοιάζει και αν πληρώνονται καλά οι υπεύθυνοι/υπάλληλοι των καταστημάτων πουστάζουμε τα λεφτά μας.Επίσης αυτό που λέτε για σφραγισμένη συσκευασία και που ξέρει το κατάστημα ότι του άλλου δεν έπεσεαπό τα χέρια μόλις βγήκε έξω... ας κοιτάξουν να σταματήσουν τις ψευτομαγκιές (χωρίς να γνωρίζουν τον νόμο,ευχαριστώ τον Tsakona) και να είναι πιο πρόθυμοι να υπερασπιστούν το συμφέρον του πελάτη. Εκτός αν θέλουν τους πάντες να στραφούν προς Ευρώπη μεριά για τις αγορές τους.
τακης Νοέμβριος 11, 2010 #86 Νοέμβριος 11, 2010 Σωστά. Σκέψου πως συνήθως τα άτομα που αναφέρεις παραπάνω είναι και κακοπληρωμένα, οπότε χειροτερεύει η κατάσταση.Ελεος πια με την καραμέλα που λέγεται κακοπληρωμένος υπάλληλος....το 90% του ιδιωτικού τομέα κακοπληρωμένη είναι.Να τα δικαιολογήσουμε όλα δηλαδή?
Ταμτάκος Νοέμβριος 11, 2010 #87 Νοέμβριος 11, 2010 Όταν προσπαθούμε να καταλάβουμε το "γιατί", είμαστε υποχρεωμένοι να αναλύσουμε όλες τις παράμετρους. Το να είναι κάποιος κακοπληρωμένος επηρεάζει άμεσα την απόδοσή του. Αυτό επηρεάζει και το κατάστημα που βρίσκεται πίσω από τον υπάλληλο. Οι πραγματικά μεγάλες εταιρείες δεν έχουν την λογική του supermarket στην μισθοδοσία των υπαλλήλων. Οπότε ή μας νοιάζει ή όχι, το παραπάνω έχει άμεσο αντίκτυπο σε εμάς τους τελικούς καταναλωτές.(Δεν είμαι υπάλληλος, οπότε δεν μιλάω από αυτή την σκοπιά)
deNordic Νοέμβριος 11, 2010 #88 Νοέμβριος 11, 2010 Συγγνώμη αλλά όταν στάζω σαν πελάτης ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, ΔΕΝ με νοιάζει το γιατί, αλλά να γίνει η δουλειά μου σωστά.Δεν είμαι ούτε ψυχολόγος, ούτε κοινωνιολόγος να πρέπει να εξετάσω όλες τις παραμέτρους, ένας απλός πελάτης είμαι.Το Π δεν είχε καμιά δικαιολογία, πρέπει να κοιτάει το συμφέρον του πελάτη του. Έτσι δεν έκανε το μεγάλο όνομα;Πόσο μάλλον όταν ακόμα και νομικά, ο πελάτης είναι καλυμμένος σε προκειμένες περιπτώσεις.
yanni Νοέμβριος 11, 2010 #89 Νοέμβριος 11, 2010 Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα χαρακτήρα παρά θέμα μισθού. Όλοι ίδιους μισθούς παίρνουν, αλλά αντιμετωπίζουν διαφορετικά παρόμοιες περιπτώσεις. Πόσες φορές έχει γραφτεί "Μην πας σε αυτό το υποκατάστημα για RMA αλλά στο άλλο"; Αμφιβάλλω βέβαια να υπάρχει μισθολογική διαφορά ανάμεσα στα υποκαταστήματα.
Helly Νοέμβριος 13, 2010 #90 Νοέμβριος 13, 2010 Οτι και να λετε το ψαρι απο το κεφαλι βρωμαει.Ξερω πραγματικο γεγονος για πωλητρια στο Πλαισιο Πατρας που ειναι και γαμω τα ατομα,ξηγημενη και εξυπηρετικη και ακομα και αυτη εχει αλλαξει νοοτροπια.Δε παιρνει πρωτοβουλιες υπερ του πελατη πια.Φαινεται οτι ειναι εντολες απο πανω ή να το πω μεταφορικα αλλαγες πρωτοκολου συμπεριφορας απενατι στο πελατη.
leros2004 Νοέμβριος 13, 2010 #91 Νοέμβριος 13, 2010 Φαίνεται ότι το υπέροχο Rma stock του Πλαισίου γυρνάει στους πελάτες του ......
tolis861416003225 Νοέμβριος 14, 2010 #92 Νοέμβριος 14, 2010 τα ίδια τραβηξα με εναν σκληρό μου δισκο στο υποκαταστημα της πατρας..... τελικά αγόρασα καινούριο να κανω τη δουλειά μου και θα τον πάω τον χαλασμένο στο καταστημα της λαρισας μηπως μου τον αλλάξουν εκεί. χαλασε τρομερα το πλαισιο. ελεος. μερικοι μου προτιναν να τον καταστρεψω με μαγνητη για να αναγκαστουν να μου τον αλλαξουν ετσι αλλα δεν θελησα. ειναι χαλασμενος αλλαξε τον. πρεπει να τον χαλασω εγω δλδ?
morfeas-dsl- Νοέμβριος 14, 2010 #93 Νοέμβριος 14, 2010 θα σου προτεινα να μην προσπαθησεις να χαλασεις κατι εσυ. Δεν ειναι σωστο να πεσουμε σε επιπεδο του να κανουμε "τσαρλατανιες" για να βρουμε το δικιο μας. Κρατησε ονοματα υπευθυνων και κανε επωνυμη καταγγελια στο ινκα. Αν δε βρεις ακρη ουτε τοτε απλα μην ξαναπαρεις απο αυτους. Το αμαζον πχ και rma εχει και δωρεαν μεταφορικα και καλυτερες τιμες σε δισκους
Kosmos Νοέμβριος 18, 2010 #94 Νοέμβριος 18, 2010 Χωρις το παραμικρο ιχνος ειρωνιας, θα ηθελα να παρακαλασω οποιονδηποτε απο αυτους που ισχυριζονται οτι τους εχουν αφησει στο καταστημα μεσα να ανοιξουν συσκευασια, την επομενη φορα που θα θελω να αγορασω cpu, να ερθουν μαζι μου για να ανοιξουμε την συσκευασια και να δουμε το batch number του cpu(και καλα να δουμε αν ειναι τρακαρισμενο πουθενα:triniti:)... Μεχρι σημερα ρε pouti μου δεν μου εχει κατσει καλο κομματι και το εχω αχτι! Χωρια που οσες φορες εχω ζητησει να ανοιχτει η συσκευασια(οχι για cpu, κυριως για οθονες να δω αν εχουν καμμενο pixel) ο υπαλληλος με εχει αποστομωσει με το κλασικο "Μετα θα πρεπει να βαλω τα λεφτα απο την τσεπη μου γιατι κανεις δεν θα το αγοραζει".
dpolal Νοέμβριος 18, 2010 #95 Νοέμβριος 18, 2010 ...Χωρια που οσες φορες εχω ζητησει να ανοιχτει η συσκευασια(οχι για cpu, κυριως για οθονες να δω αν εχουν καμμενο pixel) ο υπαλληλος με εχει αποστομωσει με το κλασικο "Μετα θα πρεπει να βαλω τα λεφτα απο την τσεπη μου γιατι κανεις δεν θα το αγοραζει".Ας πάρουμε το αντίθετο σενάριο.Θα αγόραζες εσύ ποτέ κάτι «ανοιγμένο» που θα σου έλεγε ο υπάλληλος πως το άνοιξε κάποιος πελάτης εχθές/προχθές κλπ αλλά τελικά δεν του άρεσε και πήρε κάτι άλλο;;; Εγώ προσωπικά όχι. Όσο και αν μας φαίνετε «παράλογο». δικαίωμα μας κλπ είναι μια σεβαστή άποψη.
GoMaR Νοέμβριος 18, 2010 #96 Νοέμβριος 18, 2010 κοιτα για ολα υπαρχει λυση.οταν πηγα και πηρα οθονη επειδη δεν ηταν σιγουρος για το αν θα ειχε hot pixel κλπ , του λεω με απλα λογια.Ανοιξε την , δουλεψε την , αν ειναι ενταξει την αγοραζω χωρις δευτερη σκεψη.και ετσι εκανα.
Kosmos Νοέμβριος 19, 2010 #97 Νοέμβριος 19, 2010 Ας πάρουμε το αντίθετο σενάριο.Θα αγόραζες εσύ ποτέ κάτι «ανοιγμένο» που θα σου έλεγε ο υπάλληλος πως το άνοιξε κάποιος πελάτης εχθές/προχθές κλπ αλλά τελικά δεν του άρεσε και πήρε κάτι άλλο;;; Εγώ προσωπικά όχι. Όσο και αν μας φαίνετε «παράλογο». δικαίωμα μας κλπ είναι μια σεβαστή άποψη.Aυτο λεω και εγω...χωρια που και να επεμενα να ανοιξει την συσκευασια απο την στιγμη που δεν μπορω να αντικρουσω το επιχειρημα του οτι θα πρεπει να βαλει λεφτα απο την τσεπη του μετα, γιατι οντως ουτε και εγω θα αγοραζα κατι που ειναι ανοιγμενο...δεν θα τον καταφερνα. Αφου μερικοι τους εχουν καταφερει, ας μας πουν τουλαχιστον τι τους λενε και τους ψηνουν να το ξερουμε και εμεις.Προσωπικα την εχω πατησει με οθονη, μολις πρωτο βγηκαν οι 20". Πηρα μια LG, πηγα σπιτι, την ανοιξα, ειδα οτι ειχε καμμενο pixel. Κοιταξα στο site του πλαισιου αν εχει zero pixel που ομως δεν ελεγε τπτ. Ειδα οτι ουτε στις 19" που ηξερα οτι εχουν zero ειχε διευκρινιση που να το επισημαινει(τοτε το μονο που ελεγαν ηταν 3 χρονια εγγυηση αντιπροσωπιας). Αρα υπεθεσα οτι αφου οι 19αρες εχουν zero παροτι δεν το λεει πουθενα, ουτε καν στο site της LG, το ιδιο θα ισχυει και για τις 20αρες. Αλλα αμ δε. Τελικα ομως επειδη τους απεδειξα στον διευθυντη οτι ουτε στο site της LG υπηρχε διευκρινιση ουτε στο πλαισιο, ηταν παραπλανητικο και ετσι μου την αλλαξαν.Το κορυφαιο ειναι οτι οταν την πηγα πισω στο πλαισιο παιχτηκε τραγικος διαλογος:-Εχει καμμενο pixel, θελω να μου την αλλαξετε.-Η οθονη σας δεν εχει zero pixel εγγυηση.-Ναι αλλα στο χαρτι της εγγυησης δεν αναφερετε πουθενα ο αριθμος των pixel που πρεπει να ειναι καμμενα για να αλλαχτει, πραγμα που το προβλεπουν οι κανονισμοι του ινκα(Οτι πρεπει να αναφερονται με καθε λεπτομερεια οι προυποθεσεις για να θεωρηθει ελαττωματικο ενα προϊον). -Μα το καμμενο pixel δεν θεωρειται ελαττωμα.-Ωραια, αφου δεν θεωρειται ελαττωμα παρτε την πισω! Ξερω οτι βασει του ινκα εχω το δικαιωμα εντως 20 ημερων αφου δεν εχω καταστρεψει την συσκευασια να την επιστρεψω με την αποδειξη αγορας της.-Εεε?Τι?-Τον διευθυντη του καταστηματος παρακαλω.Διευθυντης: Ποιο ειναι το προβλημα?Εγω:Παραπλανιση....μπλα μπλα μπλα, ινκα μπλα μπλα κτλ κτλ...Διευθυντης: Αλλαχτε του την οθονη και ελενξτε και αν ειναι οκ η οθονη που θα του δωσετε.Υπαλληλοι: Εεεε ναι ναι, αυτο θα καναμε.Εγω: Ευχαριστω πολυ:dance3:.Η μοναδικη φορα που μου ανοιξαν συσκευασια για ελεγχο.
filarhos Νοέμβριος 21, 2010 #99 Νοέμβριος 21, 2010 Πολύ καλό και μάλιστα έτσι θέλουν, γιατί παίρνουν τα λεφτά μας και ξεχνάνε τις υποχρεώσεις που έχουν απέναντί μας.Υ.Γ. Από την άλλη έτυχα την χειρότερη αντιμετώπιση από την LG που σε καινούρια τηλεόραση (3 ημερών 4-5 καμμένα πίξελ) μετά από δύο εβδομάδες αποφασίσανε όχι αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο (το δικό μας είχε εξαντληθεί) αλλά να μας δώσουν πιστωτικό στο κατάστημα και βέβαια μας έστρεψαν προς samsung μεριά.
yanni Νοέμβριος 21, 2010 #100 Νοέμβριος 21, 2010 Υ.Γ. Από την άλλη έτυχα την χειρότερη αντιμετώπιση από την LG που σε καινούρια τηλεόραση (3 ημερών 4-5 καμμένα πίξελ) μετά από δύο εβδομάδες αποφασίσανε όχι αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο (το δικό μας είχε εξαντληθεί) αλλά να μας δώσουν πιστωτικό στο κατάστημα και βέβαια μας έστρεψαν προς samsung μεριά.Αυτό το στέλνεις με ένα mail στην Ευρωπαϊκή LG (ή όπου αλλού ανήκει η Ελλάδα) και αυτός που επιμελήθηκε του θέματός σου θα βρεθεί σε αναμμένα κάρβουνα. Ξέρεις τι είναι να επιστρέφεις τα λεφτά στον πελάτη και ουσιαστικά με την συμπεριφορά σου να τον ωθείς να προτιμήσει ανταγωνιστή σου? Ειλικρινά μεγάλη γκάφα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.