Jump to content



ΣΟΣ, Πλαίσιο= Σπασμένη!! gtx470 (Καινούρια)


vakis

Recommended Posts

ρε φίλε.... μαγαζί, είναι δικό του είναι το γκρουπ ό,τι γουστάρει κάνει, λογικό το βρίσκω.

Στην περίπτωση του Λάμπη όμως δεν είναι το ίδιο.

Σε παλαιότερη υπόθεση με άλλο μαγαζάκι που διπλοπόσταρε τον βρήκαν και τον έβγαλαν στην σέντρα, τώρα με τον υπάλληλο είναι πιο δύσκολο

αλλά βλέπεις ότι το σύστημα αντιδρά υγιώς, σχολιάστηκε ήδη

Δεν διαφωνώ, αλλά και η αρνητική κριτική κάπου αποσκοπεί δεν νομίζεις; Εκτός αν στον Πλαισιόκοσμο του Γεράρδου είναι όλα ρόδινα, και καλώς καμωμένα. Ε λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Ας έχει παραπάνω RMA και ας βγάλει και 10,000€ λιγότερα. Ο ευχαριστημένος πελάτης θα φέρει τουλάχιστον άλλον ένα. Ο δυσαρεστημένος θα διώξει άλλους 10.

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
Δεν διαφωνώ, αλλά και η αρνητική κριτική κάπου αποσκοπεί δεν νομίζεις; Εκτός αν στον Πλαισιόκοσμο του Γεράρδου είναι όλα ρόδινα, και καλώς καμωμένα. Ε λοιπόν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Ας έχει παραπάνω RMA και ας βγάλει και 10,000€ λιγότερα. Ο ευχαριστημένος πελάτης θα φέρει τουλάχιστον άλλον ένα. Ο δυσαρεστημένος θα διώξει άλλους 10.

είναι έτσι το σύστημα της αγοράς θες ευκολίες,θες κάρτες θες έξτρα μήνες εγγύησης(κι ας μην ισχύει) που το πολυκατάστημα έχει κάτι να προσφέρει κατα την αγορά,αν θα σε καλύψει ως after sales είναι κάτι άλλο

που δεν ξέρω αν το υπολογίζουν οι ορδές που περνάνε κάθε μέρα απο τα μαγαζιά αυτά.

Υπάρχει μεγάλο μερίδιο αγοραστών που όταν χαλάει κάτι ηλεκτρονικό απλά το πετάνε.

Να του φύγουν 10 δύσκολο,να έρθει άλλος ένας αβέβαιο.

Νομίζω πως ο ανταγωνισμός και ο ορθολογισμός δεν λειτουργεί ούτε στην αγορά των ηλεκτρονικών.

Υπάρχει μεγάλο αγοραστικό κοινό που ψωνίζει με τη λογική του σουπερ μάρκετ.μπαίνει μέσα άσχετος και σαρώνει τα ράφια,κάμερα απο εδώ φτηνή,καλώδιο συμβατό,δισκάκι συμβατό όλα κομπλέ και φύγαμε,πάλι άσχετοι απλά και χρεωμένοι.Αυτό το κοινό τζιράρει και αυτό το κοινό είναι η κρίσιμη μάζα που κατευθύνει/διαμορφώνει την αγορά που κινείσαι κινούμαι κλπ.

οι γάτοι μαγαζάτορες τα τίναξαν,οι γάτοι αγοραστές αποποιήθηκαν το φυσικό σύστημα,αναζήτησε τους στα ευρώπας και τα Χονγκ Κονγκ...

Πρωινά αμπελοφιλοσοφήματα....

καμμια επικοινωνία και σημερα, ειμαι περιεργος να δω που το πανε.....

Το θέμα είναι εσύ τι κάνεις, όχι αυτοί, γιατί εσύ "καίγεσαι".

Όσο περνάει ο χρόνος πιστεύω είναι κατά σου, οπότε αν δεν έκανες καμιά κίνηση ακόμα

αύριο πρωί πρωί, σπάσε τα τηλέφωνα στο Π που αγόρασες την κάρτα και στο ΙΝΚΑ.

Αυριο θα πάω να φωτογραφίσω την κάρτα και να μιλήσω με το INKA. Δεν προλάβαινα να ασχοληθώ σημερα, είπα κιόλα μπας και φιλοτιμηθούν και δώσουν λύση.

Αυριο θα πάω να φωτογραφίσω την κάρτα και να μιλήσω με το INKA. Δεν προλάβαινα να ασχοληθώ σημερα, είπα κιόλα μπας και φιλοτιμηθούν και δώσουν λύση.

Tελικά τι έγινε με την κάρτα;

Θα πάω από κει το μεσιμέράκι και το απόγευμα θα σας έχω γαργαλιστικά νεώτερα, είμαι στη δουλειά τωρα....

Ελπιζω να βρεις ακρη φιλε!

Πριν λιγες μερες ηρθε μια 4890 albatron απο πλαισιο ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ ! Ηταν η bulk εκδοση και μου αρεσει που ειχαν πει στο τηλεφωνο πως εισαι τυχερος που την παραγγελνεις γιατι δε βλεπω αλλο κομματι ( 99 ευρω ).

Anyway η καρτα ειναι για φιλο απλα δεν ξερει τα σχετικα και τα αγορασα εγω. Δοκιμαστηκε σε δυο pc με τροφοδοτικο 500 και 550 αντιστοιχα και κανενα απο τα δυο δεν ξεκιναγε! Πηρε τηλεφωνο ο φιλος και του ειπαν να κανει αποστολη με δικα του εξοδα για να ελεγχει. Ελπιζω να αντικατασταθει με ιδια γιατι του ειπαν οτι "αν δε βρεθει ιδια θα σου γινει ενδεχομενως καλυτερη τιμη σε παρομοια καρτα" !!

Εννοειται θα του πω να μη δεχθει "καλυτερη τιμη" σε παρομοια καρτα. Προβλημα τους να βρουνε ιδια ή παρομοια στα ιδια λεφτα :)

Φιλικα

Πάντως εμένα για ένα ζευγαράκι μνήμες (bulk) έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο για να με ενημερώσουν. Όταν τους είπα - επειδή μου πρότειναν πιστωτικό στην τιμή αγοράς - να τις στείλουν στην Mushkin για αντικατάσταση μου είπαν ότι αυτό δεν γίνεται. Τέλος πάντων δεν με πείραξε το πιστωτικό μιας και είμαι κομπλέ από μνήμη, σίγουρα όμως η μη-ενημέρωση του πελάτη όταν γίνεται ο έλεγχος, είναι σαν να βγάζουν μόνοι τα μάτια τους. Στο στυλ του "έχουμε τάχιστο service αλλά το κρύβουμε". Στην περίπτωση του vaki μπορεί ήδη να έχουν αποφασίσει τι να κάνουν, ακόμα και αντικατάσταση, αλλά δεν ενδιαφέρονται να τον ενημερώσουν!

Το χειρότερο βέβαια είναι το γεγονός ότι μου δήλωσαν άγνοια για το πως στέλνουμε για RMA ένα προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρία, λέγοντάς μου ότι εγγύηση παρέχει το πλαίσιο και μόνο - λες και το πλαίσιο είναι ο κατασκευαστής των προϊόντων που πουλάει. Έχουν βολευτεί με τα πιστωτικά από ότι φαίνεται.

Αυτά απλά προς ενημέρωση. Δεν είμαι σε mode κραξίματος :p

Απο τη στιγμη ομως που ο φιλος αγορασε μεσω εμου την 4890 λογω του οτι ηταν σε προσφορα, εαν προτεινουν πιστωτικο οπως στην περιπτωση σου yanni ,θα ζητησει επιστροφη χρηματων :) . Δε θα αγοραζε κατι εκεινη τη στιγμη παρα μονο τη συγκεκριμενη προσφορα. Αυτα!

Πάντως εμένα για ένα ζευγαράκι μνήμες (bulk) έπρεπε να πάρω εγώ τηλέφωνο για να με ενημερώσουν. Όταν τους είπα - επειδή μου πρότειναν πιστωτικό στην τιμή αγοράς - να τις στείλουν στην Mushkin για αντικατάσταση μου είπαν ότι αυτό δεν γίνεται. Τέλος πάντων δεν με πείραξε το πιστωτικό μιας και είμαι κομπλέ από μνήμη, σίγουρα όμως η μη-ενημέρωση του πελάτη όταν γίνεται ο έλεγχος, είναι σαν να βγάζουν μόνοι τα μάτια τους. Στο στυλ του "έχουμε τάχιστο service αλλά το κρύβουμε". Στην περίπτωση του vaki μπορεί ήδη να έχουν αποφασίσει τι να κάνουν, ακόμα και αντικατάσταση, αλλά δεν ενδιαφέρονται να τον ενημερώσουν!

Το χειρότερο βέβαια είναι το γεγονός ότι μου δήλωσαν άγνοια για το πως στέλνουμε για RMA ένα προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρία, λέγοντάς μου ότι εγγύηση παρέχει το πλαίσιο και μόνο - λες και το πλαίσιο είναι ο κατασκευαστής των προϊόντων που πουλάει. Έχουν βολευτεί με τα πιστωτικά από ότι φαίνεται.

Αυτά απλά προς ενημέρωση. Δεν είμαι σε mode κραξίματος :p

Δίκιο είχες.

Λοιπόν πήρα ένα τηλέφωνο μπας και γλιτώσω την ταλαιπωρία, και μου είπε το παλικάρι στο service (αυτός ήταν σωστός εξ αρχής) ότι εγκρίθηκε αντικατάσταση και θα με πάρουν αύριο όταν φτάσει η κάρτα.

Φυσικά να σας πω την αλήθεια αν δεν την πάρω στα χέρια και τσεκάρω ότι δουλεύει δεν είμαι σίγουρος ότι ξεμπέρδεψα....

συμπέρασματα? τι να πω:

1) ακόμα και παρότι αντικατέστησαν την κάρτα με προσέβαλαν, δεν λες στον πελάτη που ξέρω εγώ αν έκανες τη ζημιά.... του λές π.χ. έχει φυσικές φθορές και πρέπει να ρωτήσω τα κεντρικά...

2) πιθανολογώ ότι πρώτα πηραν έγκριση αντικατάστασης από τον προμηθευτή και μετά έδωσαν το οκ, δηλαδή η εγγύηση πλαίσιο που πάει?

Τέλος πάντων αν η αντικατάσταση προχωρήσει και παρότι υπέστην ταλαιπωρία θα τους δώσω συγχωροχάρτι, αντε να δούμε....

Για να μη κουβαλάς και το pc σου μαζί, να τη δοκιμάζεις επι τόπου, συνίσταται η αποσφράγιση και τοποθέτηση της κάρτας στο pc να καταγραφεί με camera (παρουσία μαρτύρων) δια παν ενδεχόμενον :)

Για να μη κουβαλάς και το pc σου μαζί, να τη δοκιμάζεις επι τόπου, συνίσταται η αποσφράγιση και τοποθέτηση της κάρτας στο pc να καταγραφεί με camera (παρουσία μαρτύρων) δια παν ενδεχόμενον :)

Σιγα μη φερει και Εισαγγελεα !

παίδες αίσιο τέλος. Η κάρτα αντικαταστάθηκε, πήγα την έλεγξα και ο τεχνικός τη τσέκαρε και πάνω σε μηχάνημα (μόνος του προσφέρθηκε, αυτός ήταν σωστος εξ αρχής). Όλα καλά.

Απλά δεν νομίζω ότι χρειάζονταν τόση ταλαιπωρία ούτε και τέτοια καχύποπτη αντιμετώπιση. Φυσικά δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο το forum στο αίσιο τέλος αλλά μου φαίνεται πιθανό , ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας!

Eτσι! Τεντωμα θελουν.:T:

Eίναι καραγκιοζιλίκι να χρειάζονται φοβέρα για να κάνουν τα προφανή.

Eίναι καραγκιοζιλίκι να χρειάζονται φοβέρα για να κάνουν τα προφανή.

Δεν είναι προφανή. Αν εγώ αύριο σου πουλήσω στις αγγελίες μια σφραγισμένη κάρτα και μετά από 1,5 ώρα μου την γυρίσεις λέγοντάς μου ότι ήταν σπασμένη περιμένεις να σε πιστέψω; Το κατάστημα θα πάρει την απόφασή του για το αν θα αντικαταστήσει το προϊόν ή όχι ποιο πολύ με βάση το τι το συμφέρει εμπορικά παρά το τι μπορεί να μοιάζει προφανές.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.