stefoss Νοέμβριος 7, 2010 #41 Νοέμβριος 7, 2010 Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο. Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?Αυτή η αλληλεγγύη μεταξύ των pc enthusiasts είναι συγκινητική...
MUL Νοέμβριος 7, 2010 #42 Νοέμβριος 7, 2010 Τι αρχισαμε και στα καταστηματα τις ταξικες διαφορες? Δηλαδή αυτος που μας δινει 10 ευρώ να μην το υπολογίζουμε και αυτος που μας δίνει 100 ειναι πιο σημαντικός?
theo_mich Νοέμβριος 7, 2010 #43 Νοέμβριος 7, 2010 Αρα και γω που μου ηρθε ενα antec mini p180 κυριολεκτικα κατεστραμενο (μεχρι και περτσινια εχει κομμενα) να μη κανω τον κοπο να το παω μεχρι το service ε?:dance3:
wesker Νοέμβριος 7, 2010 #44 Νοέμβριος 7, 2010 Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο. Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?Kάτι με λέει οτι ο Γεράρδος έβαλε τα τζιμάνια του να γράφουν και στο the lab. Πραγματικά τα πιστεύεις όλα αυτά που γράφεις; Τι πάει να πει καλός πελάτης; Δηλαδή μόνο όσοι κάνουν αρκετά χιλιάρικα τον χρόνο είναι οι καλοί πελάτες και οι υπόλοιποι είναι οι "κυριακάτικοι"; Ο πελάτης είναι πελάτης και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται είτε κανει 1, είτε 2 είναι 100000€ τον χρόνο. Το παληκάρι πήγε σπίτι του, είδε την κάρτα και ήταν χτυπημένη. Αστοχία υλικού; Κακή κατασκευή από το εργοστάσιο; Χτυπημα κατά την παραλαβή; Το πλαίσιο πρέπει να πάρει θέση, αν θελει να λέγεται σοβαρή εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Αλλιώς ας το κλείσουνε και ας ανοίξουν ένα κατάστημα να πουλάνε μολυβάκια και στυλό.
GoMaR Νοέμβριος 7, 2010 #45 Νοέμβριος 7, 2010 δλδ αν εισαι νεος πελατης πρεπει να μπεις με golden visa για να ευελπιστεις σε ενα καλο rma.ροφλ
deNordic Νοέμβριος 7, 2010 #46 Νοέμβριος 7, 2010 Αν σου είναι εύκολο, πάνε αύριο το πρώι στο μαγαζί που την πήρες και ζήτα τον υπεύθυνο.Ζήτησε του να μιλήσετε για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με προϊόν που αγόρασες από το μαγαζί τους την Παρασκευή. Πιστέυω ότι αν του εξηγήσεις πως έχουν τα πράγματα, με ένα καλό eye contact, και με ευγενικό τρόπο, (υπολογιζομένου και ότι έισαι 31 και όχι κανά παιδάκι για να νομίζει ότι τον κοροιδεύεις) το πρόβλημα σου θα λυθεί χωρίς ΙΝ.ΚΑ κτλπ.Πάντως όταν κάνετε μια αγορά να παρατηρείτε πριν φύγετε από το μαγαζί την κατάσταση την συσκευασίας, αν οχι να ανοίξετε να δείτε ότι όλα είναι οκ.
icy20 Νοέμβριος 7, 2010 #47 Νοέμβριος 7, 2010 Μπραβο ρε παιδια παντως...Αλλη αποψη ειχα για το πλαισιο τοσα χρονια αλλα οπως φαινεται εχουν γινει τελειως διαφορετικα τα πραγματα...
yanni Νοέμβριος 7, 2010 #48 Νοέμβριος 7, 2010 Εγώ σε 1,5 λεπτό μπορώ να κάνω κάρτα του κουτιού βίδες, όχι σε 1,5 ώρα. Δεν είναι εκεί το θέμα όμως. Το θέμα είναι κατά πόσο το Πλαίσιο σε μια περίπτωση σαν και αυτή που ο πελάτης είναι εντελώς ξεκρέμαστος θα υιοθετήσει το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο". Προσωπικά πιστεύω ότι από την στιγμή που έγινε και τόσο θέμα μέσα στο forum - και επειδή το Πλαίσιο κοιτάει το forum - θα δοθεί νέα κάρτα στον vakis.
NooDle Νοέμβριος 7, 2010 #49 Νοέμβριος 7, 2010 Ερε παντόφλα που θέλουν μερικοί...Καλοί πελάτες υπάρχουν ακόμα στο πλαίσιο ευχαριστημένοι όμως ΚΑΝΕΝΑΣ!Yanni δεν είναι μόνο ρε φίλε τα φορα που τα κοιτάνε, είναι αυτό που είπανε τόσα παιδιά απο πάνω αν παει και του μιλήσει σωστά και σοβαρά θα την βγάλει την άκρη του το παιδί.Δεν πιστεύω να έσπασε ολόκληρη κάρτα και να το έβγαλε όλο αυτό απο το μυαλό του..Ειλικρινά αμα ήτανε το πλαίσιο των παλιών καλών εποχων θα έλεγα αποκλείεται την έχει σπάσει ο vakis, αλλά με την σημερινή τους συμπεριφορά.... καταλαβαίνετε...edit: ακομα έχω τον ένα 640aaks της υπογραφής μου και χτυπημένο καπάκι λες και τον πήγανε με τις κλωτσιές μεχρι την Λάρισα... και παρακαλάω να μην χαλάσει γιατι αποκλείεται να βγάλω άκρη..
nikchris Νοέμβριος 7, 2010 #50 Νοέμβριος 7, 2010 Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.
stefoss Νοέμβριος 7, 2010 #51 Νοέμβριος 7, 2010 Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.Δηλαδή φίλε εσύ όταν αγοράζεις τα ανοίγεις επι τόπου και τα ελέγχεις? Μήπως συναρμολογείς και το pc στο πόδι? Ή κουβαλάς και το δικό σου απ το σπίτι για να τα δοκιμάζεις πάνω? Και που ακριβώς το κάνεις? Στο πάγκο με το hardware ή στο ταμείο? Πριν πληρώσεις ή μετά?
Daytime Dreamer Νοέμβριος 7, 2010 #52 Νοέμβριος 7, 2010 Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.Καθεσαι εσυ και ανοιγεις οτι και να παρεις μεσα στο καταστημα? Καρτα γραφικων, tower, μητρικη ή ξερω γω τι αλλο? Δεν το εχω κανει ποτε!! Οταν αγοραζω κατι καινουργιο εννοειται οτι απαιτω να ειναι ολοκαινουργιο απο μεσαΠλεον δεν ξερεις τι θα παρεις απο το Πλαισιο ... και καλα να παρω κατι απο την σειρα "bulk" ...οκ εκει ανοιγω και κοιταω ... αλλα να παρεις κατι σαν καινουργιο και να ειναι ετσι? Και μετα να σε κοιταει και στραβωμενος ο υπαλληλος? Ωπα κατσε ...Ας το παρουμε λογικα. Επειδη το πλαισιο τωρα τελευταια εχουμε δει πως εχει γινει σε αυτα τα θεματα (εδω εισηγαγε ολοκληρες νεες κατηγοριες οπως "bulk", "εκθεσιακο κομματι", κλπ κλπ) δεν μου κανει περιεργο το οτι το ολο αυτο θεμα ειναι λαθος του Πλαισιου και οχι του συγκεκριμενου αγοραστη
oldhag Νοέμβριος 7, 2010 #53 Νοέμβριος 7, 2010 Kάτι με λέει οτι ο Γεράρδος έβαλε τα τζιμάνια του να γράφουν και στο the lab. φιλε τωρα το καταλαβες.εδω βγαζουν και καλο χαρτζιλικακι απο το πλαισιο,γιατι να μην μας τα πλασαρουν ροδινα και το πλαισιο το καλυτερο .ο νοων νοητω:...:
nikchris Νοέμβριος 7, 2010 #54 Νοέμβριος 7, 2010 Tι σας φαινεται περιεργο;Ειτε καινουργιο, ειτε απο RMA, ζηταω απο τον πωλητη να μου το ανοιξει πριν παω στο ταμειο.Παντως μου φαινεται πολυ περιεργο ολοκαινουργιο προιον να ειναι 100% ok εξωτερικα αλλα τα πραγματα μεσα να ειναι σπασμενα κλπ.
τακης Νοέμβριος 7, 2010 #55 Νοέμβριος 7, 2010 Προσωπικά πιστεύω ότι από την στιγμή που έγινε και τόσο θέμα μέσα στο forum - και επειδή το Πλαίσιο κοιτάει το forum - θα δοθεί νέα κάρτα στον vakis. Ετσι,έτσι......άντε.....με το καλό και στα κανάλια σε λιγο για rma προιοντος ....."ωρέ που πάμε ωρέ?......που πάμε" που θα έλεγε κι ο συγχωρεμένος.
NooDle Νοέμβριος 7, 2010 #56 Νοέμβριος 7, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=1xwXQfUBP90]YouTube - Plaisio Syntagma-Apografi 2008 Rally![/ame] αμα παίζανε μπάλα με την κάρτα που αγόρασες vakis φυσιολογικό το βρίσκω να έιναι σπασμένη
vakis Νοέμβριος 7, 2010 Author #57 Νοέμβριος 7, 2010 Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.Tι σας φαινεται περιεργο;Ειτε καινουργιο, ειτε απο RMA, ζηταω απο τον πωλητη να μου το ανοιξει πριν παω στο ταμειο.Παντως μου φαινεται πολυ περιεργο ολοκαινουργιο προιον να ειναι 100% ok εξωτερικα αλλα τα πραγματα μεσα να ειναι σπασμενα κλπ.δηλαδή άκυρο στις αγορές από internet, άκυρο στις τηλεφωνικές παραγγελίες άκυρο παντού. να δω τι θα έλεγες αν σου έστελναν στο σπίτι σπασμένη κάρτα.....και επί του προκειμένου ο υπεύθυνος πως δικαιολογεί (και εσύ) το ότι τα εσωτερικά χαρτιά συσκευασίας του κουτιου είναι σκισμένα στα σημεία ακριβώς που ακουμπάνε οι γωνιές της κάρτας? Οι πίσω βίδες γιατί ήταν πειραγμένες?αν ήθελα να κάνω κομπίνα (και είχα βάλει και κατσαβίδι) θα είχα ισιώσει το backplate θα είχα κουμπώσει/κολήσει το ανεμιστηράκι και θα την πήγαινα πίσω , ούτε καν στο service, στο ταμείο για πιστωτικό. Αν ήμουν κομπιναδόρος με ευαισθησίες θα την πήγαινα στο service να μην φάει τη φόλα ο επόμενος, ο ανεμιστήρας δε θα γύρναγε και rma. Εδωμέσα είμαστε γνώστες δεν είμαστε ο κυρ βασίλης που θέλει να κάνει την πονηριά και δεν μπορεί, επέλεξα να μην κάνω πονηριά γιατί είμαι τέτοιος άνθρωπος, παρότι μου έδωσαν σπασμένο προιόν!Ακόμα και αν ήξερα ότι είναι τόσο αγύρτες πάλι δεν θα έκανα κομπίνα, θα τους πολεμήσω σωστά, INKA και δε συμαζεύεται....φυσικά η κάρτα είναι ακόμα στο κατάστημα οπότε θα πάω και θα τη φωτογραφίσω μόλις βρω χρόνο... και θα τους ξεφωνήσω όπως πρέπει.
wesker Νοέμβριος 7, 2010 #58 Νοέμβριος 7, 2010 φιλε τωρα το καταλαβες.εδω βγαζουν και καλο χαρτζιλικακι απο το πλαισιο,γιατι να μην μας τα πλασαρουν ροδινα και το πλαισιο το καλυτερο .ο νοων νοητω:...:Eδώ έχουν άτομο που είναι διαχειριστής στο group του Πλαισίου στο facebook και σβήνει όλα τα αρνητικά σχόλια, στο The Lab θα κολλήσουν;
DarkSaga Νοέμβριος 7, 2010 #59 Νοέμβριος 7, 2010 ρε φίλε.... μαγαζί, είναι δικό του είναι το γκρουπ ό,τι γουστάρει κάνει, λογικό το βρίσκω.Στην περίπτωση του Λάμπη όμως δεν είναι το ίδιο.Σε παλαιότερη υπόθεση με άλλο μαγαζάκι που διπλοπόσταρε τον βρήκαν και τον έβγαλαν στην σέντρα, τώρα με τον υπάλληλο είναι πιο δύσκολο αλλά βλέπεις ότι το σύστημα αντιδρά υγιώς, σχολιάστηκε ήδη
outlaw Νοέμβριος 7, 2010 #60 Νοέμβριος 7, 2010 Όλες οι εταιρίες (σχεδόν) έχουν διαδικασία "damaged"......κάτι σαν το d.o.a. αλλά πρέπει να δηλωθεί σε μερικά 24ωρα απο την αγορά. Η twintech EXEI τέτοια διαδικασία, απλά δεν το γνωρίζουν στο κατάστημα. Σίγυρα το γνωρίζουν τα logistics - σύνδεσμοι με το εξωτερικό που θα δώσουν το ΟΚ για την αλλαγή της κάρτας σου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.