Jump to content



ΣΟΣ, Πλαίσιο= Σπασμένη!! gtx470 (Καινούρια)


vakis

Recommended Posts

Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.

Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.

Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.

Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?

Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.

Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο.

Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?

Αυτή η αλληλεγγύη μεταξύ των pc enthusiasts είναι συγκινητική...

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Τι αρχισαμε και στα καταστηματα τις ταξικες διαφορες? Δηλαδή αυτος που μας δινει 10 ευρώ να μην το υπολογίζουμε και αυτος που μας δίνει 100 ειναι πιο σημαντικός?

Αρα και γω που μου ηρθε ενα antec mini p180 κυριολεκτικα κατεστραμενο (μεχρι και περτσινια εχει κομμενα) να μη κανω τον κοπο να το παω μεχρι το service ε?:dance3:

Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.

Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.

Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.

Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?

Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.

Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο.

Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?

Kάτι με λέει οτι ο Γεράρδος έβαλε τα τζιμάνια του να γράφουν και στο the lab. Πραγματικά τα πιστεύεις όλα αυτά που γράφεις; Τι πάει να πει καλός πελάτης; Δηλαδή μόνο όσοι κάνουν αρκετά χιλιάρικα τον χρόνο είναι οι καλοί πελάτες και οι υπόλοιποι είναι οι "κυριακάτικοι"; Ο πελάτης είναι πελάτης και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται είτε κανει 1, είτε 2 είναι 100000€ τον χρόνο. Το παληκάρι πήγε σπίτι του, είδε την κάρτα και ήταν χτυπημένη. Αστοχία υλικού; Κακή κατασκευή από το εργοστάσιο; Χτυπημα κατά την παραλαβή; Το πλαίσιο πρέπει να πάρει θέση, αν θελει να λέγεται σοβαρή εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της. Αλλιώς ας το κλείσουνε και ας ανοίξουν ένα κατάστημα να πουλάνε μολυβάκια και στυλό.

δλδ αν εισαι νεος πελατης πρεπει να μπεις με golden visa για να ευελπιστεις σε ενα καλο rma.ροφλ

Αν σου είναι εύκολο, πάνε αύριο το πρώι στο μαγαζί που την πήρες και ζήτα τον υπεύθυνο.

Ζήτησε του να μιλήσετε για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με προϊόν που αγόρασες από το μαγαζί τους την Παρασκευή. Πιστέυω ότι αν του εξηγήσεις πως έχουν τα πράγματα, με ένα καλό eye contact, και με ευγενικό τρόπο, (υπολογιζομένου και ότι έισαι 31 και όχι κανά παιδάκι για να νομίζει ότι τον κοροιδεύεις) το πρόβλημα σου θα λυθεί χωρίς ΙΝ.ΚΑ κτλπ.

Πάντως όταν κάνετε μια αγορά να παρατηρείτε πριν φύγετε από το μαγαζί την κατάσταση την συσκευασίας, αν οχι να ανοίξετε να δείτε ότι όλα είναι οκ.

Μπραβο ρε παιδια παντως...Αλλη αποψη ειχα για το πλαισιο τοσα χρονια αλλα οπως φαινεται εχουν γινει τελειως διαφορετικα τα πραγματα...

Εγώ σε 1,5 λεπτό μπορώ να κάνω κάρτα του κουτιού βίδες, όχι σε 1,5 ώρα. Δεν είναι εκεί το θέμα όμως. Το θέμα είναι κατά πόσο το Πλαίσιο σε μια περίπτωση σαν και αυτή που ο πελάτης είναι εντελώς ξεκρέμαστος θα υιοθετήσει το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο". Προσωπικά πιστεύω ότι από την στιγμή που έγινε και τόσο θέμα μέσα στο forum - και επειδή το Πλαίσιο κοιτάει το forum - θα δοθεί νέα κάρτα στον vakis.

Ερε παντόφλα που θέλουν μερικοί...

Καλοί πελάτες υπάρχουν ακόμα στο πλαίσιο ευχαριστημένοι όμως ΚΑΝΕΝΑΣ!

Yanni δεν είναι μόνο ρε φίλε τα φορα που τα κοιτάνε, είναι αυτό που είπανε τόσα παιδιά απο πάνω αν παει και του μιλήσει σωστά και σοβαρά θα την βγάλει την άκρη του το παιδί.

Δεν πιστεύω να έσπασε ολόκληρη κάρτα και να το έβγαλε όλο αυτό απο το μυαλό του..

Ειλικρινά αμα ήτανε το πλαίσιο των παλιών καλών εποχων θα έλεγα αποκλείεται την έχει σπάσει ο vakis, αλλά με την σημερινή τους συμπεριφορά.... καταλαβαίνετε...

edit: ακομα έχω τον ένα 640aaks της υπογραφής μου και χτυπημένο καπάκι λες και τον πήγανε με τις κλωτσιές μεχρι την Λάρισα... και παρακαλάω να μην χαλάσει γιατι αποκλείεται να βγάλω άκρη..

Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.

Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.

Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.

Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.

Δηλαδή φίλε εσύ όταν αγοράζεις τα ανοίγεις επι τόπου και τα ελέγχεις? Μήπως συναρμολογείς και το pc στο πόδι? Ή κουβαλάς και το δικό σου απ το σπίτι για να τα δοκιμάζεις πάνω? Και που ακριβώς το κάνεις? Στο πάγκο με το hardware ή στο ταμείο? Πριν πληρώσεις ή μετά?

Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.

Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.

Καθεσαι εσυ και ανοιγεις οτι και να παρεις μεσα στο καταστημα? Καρτα γραφικων, tower, μητρικη ή ξερω γω τι αλλο? Δεν το εχω κανει ποτε!! Οταν αγοραζω κατι καινουργιο εννοειται οτι απαιτω να ειναι ολοκαινουργιο απο μεσα

Πλεον δεν ξερεις τι θα παρεις απο το Πλαισιο ... και καλα να παρω κατι απο την σειρα "bulk" ...οκ εκει ανοιγω και κοιταω ... αλλα να παρεις κατι σαν καινουργιο και να ειναι ετσι? Και μετα να σε κοιταει και στραβωμενος ο υπαλληλος? Ωπα κατσε ...

Ας το παρουμε λογικα. Επειδη το πλαισιο τωρα τελευταια εχουμε δει πως εχει γινει σε αυτα τα θεματα (εδω εισηγαγε ολοκληρες νεες κατηγοριες οπως "bulk", "εκθεσιακο κομματι", κλπ κλπ) δεν μου κανει περιεργο το οτι το ολο αυτο θεμα ειναι λαθος του Πλαισιου και οχι του συγκεκριμενου αγοραστη

Kάτι με λέει οτι ο Γεράρδος έβαλε τα τζιμάνια του να γράφουν και στο the lab.

φιλε τωρα το καταλαβες.εδω βγαζουν και καλο χαρτζιλικακι απο το πλαισιο,γιατι να μην μας τα πλασαρουν ροδινα και το πλαισιο το καλυτερο .ο νοων νοητω:...:

Tι σας φαινεται περιεργο;

Ειτε καινουργιο, ειτε απο RMA, ζηταω απο τον πωλητη να μου το ανοιξει πριν παω στο ταμειο.

Παντως μου φαινεται πολυ περιεργο ολοκαινουργιο προιον να ειναι 100% ok εξωτερικα αλλα τα πραγματα μεσα να ειναι σπασμενα κλπ.

Προσωπικά πιστεύω ότι από την στιγμή που έγινε και τόσο θέμα μέσα στο forum - και επειδή το Πλαίσιο κοιτάει το forum - θα δοθεί νέα κάρτα στον vakis.

Ετσι,έτσι......άντε.....με το καλό και στα κανάλια σε λιγο για rma προιοντος :wall:

....."ωρέ που πάμε ωρέ?......που πάμε" που θα έλεγε κι ο συγχωρεμένος. :hmm:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=1xwXQfUBP90]YouTube - Plaisio Syntagma-Apografi 2008 Rally![/ame]

αμα παίζανε μπάλα με την κάρτα που αγόρασες vakis φυσιολογικό το βρίσκω να έιναι σπασμένη :)

Tα προιοντα ρε μαγκες τα κοιταμε επι τοπου πριν φυγουμε απο το καταστημα.

Μπορει ρε φιλε να σου επεσε και σενα απεξω και τωρα να κανεις την παπια, ο υπευθυνος δεν ειναι μαγος.

Tι σας φαινεται περιεργο;

Ειτε καινουργιο, ειτε απο RMA, ζηταω απο τον πωλητη να μου το ανοιξει πριν παω στο ταμειο.

Παντως μου φαινεται πολυ περιεργο ολοκαινουργιο προιον να ειναι 100% ok εξωτερικα αλλα τα πραγματα μεσα να ειναι σπασμενα κλπ.

δηλαδή άκυρο στις αγορές από internet, άκυρο στις τηλεφωνικές παραγγελίες άκυρο παντού. να δω τι θα έλεγες αν σου έστελναν στο σπίτι σπασμένη κάρτα.....

και επί του προκειμένου ο υπεύθυνος πως δικαιολογεί (και εσύ) το ότι τα εσωτερικά χαρτιά συσκευασίας του κουτιου είναι σκισμένα στα σημεία ακριβώς που ακουμπάνε οι γωνιές της κάρτας? Οι πίσω βίδες γιατί ήταν πειραγμένες?

αν ήθελα να κάνω κομπίνα (και είχα βάλει και κατσαβίδι) θα είχα ισιώσει το backplate θα είχα κουμπώσει/κολήσει το ανεμιστηράκι και θα την πήγαινα πίσω , ούτε καν στο service, στο ταμείο για πιστωτικό. Αν ήμουν κομπιναδόρος με ευαισθησίες θα την πήγαινα στο service να μην φάει τη φόλα ο επόμενος, ο ανεμιστήρας δε θα γύρναγε και rma.

Εδωμέσα είμαστε γνώστες δεν είμαστε ο κυρ βασίλης που θέλει να κάνει την πονηριά και δεν μπορεί, επέλεξα να μην κάνω πονηριά γιατί είμαι τέτοιος άνθρωπος, παρότι μου έδωσαν σπασμένο προιόν!

Ακόμα και αν ήξερα ότι είναι τόσο αγύρτες πάλι δεν θα έκανα κομπίνα, θα τους πολεμήσω σωστά, INKA και δε συμαζεύεται....

φυσικά η κάρτα είναι ακόμα στο κατάστημα οπότε θα πάω και θα τη φωτογραφίσω μόλις βρω χρόνο... και θα τους ξεφωνήσω όπως πρέπει.

φιλε τωρα το καταλαβες.εδω βγαζουν και καλο χαρτζιλικακι απο το πλαισιο,γιατι να μην μας τα πλασαρουν ροδινα και το πλαισιο το καλυτερο .ο νοων νοητω:...:

Eδώ έχουν άτομο που είναι διαχειριστής στο group του Πλαισίου στο facebook και σβήνει όλα τα αρνητικά σχόλια, στο The Lab θα κολλήσουν;

ρε φίλε.... μαγαζί, είναι δικό του είναι το γκρουπ ό,τι γουστάρει κάνει, λογικό το βρίσκω.

Στην περίπτωση του Λάμπη όμως δεν είναι το ίδιο.

Σε παλαιότερη υπόθεση με άλλο μαγαζάκι που διπλοπόσταρε τον βρήκαν και τον έβγαλαν στην σέντρα, τώρα με τον υπάλληλο είναι πιο δύσκολο

αλλά βλέπεις ότι το σύστημα αντιδρά υγιώς, σχολιάστηκε ήδη

Όλες οι εταιρίες (σχεδόν) έχουν διαδικασία "damaged"......κάτι σαν το d.o.a. αλλά πρέπει να δηλωθεί σε μερικά 24ωρα απο την αγορά. Η twintech EXEI τέτοια διαδικασία, απλά δεν το γνωρίζουν στο κατάστημα. Σίγυρα το γνωρίζουν τα logistics - σύνδεσμοι με το εξωτερικό που θα δώσουν το ΟΚ για την αλλαγή της κάρτας σου.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.