NooDle Νοέμβριος 6, 2010 #21 Νοέμβριος 6, 2010 vakis θα την βγάλεις την άκρη φίλος.Αφού την πήγες πίσω τόσο γρήγορα όσο λες δεν θα έχεις πρόβλημα.
oldhag Νοέμβριος 6, 2010 #22 Νοέμβριος 6, 2010 απο οτι υποψιαζομαι σου δωσαν καρτα που καποιος επεστρεψε και δεν ειχαν μπει στον κοπο να τσεκαρουν.αυτο στην καλυτερη.γιατι παιζει να το καναν και εις γνωση τους:fist:
stefoss Νοέμβριος 6, 2010 #23 Νοέμβριος 6, 2010 Ξέρω ότι η αλητεία είναι της twintech, αλλά αν δεν με προστατεύσει το κατάστημα ποιος θα με προστατεύσει???Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Και γιατί τότε ο υπεύθυνος δε δέχτηκε τη κάρτα πίσω για να εξυπηρετήσει το πελάτη? Ακόμη και απ τα δικά σου χέρια να πεφτε μπροστά στα μάτια του θα έπρεπε να την αντικαταστήσει. Λες το Πλαίσιο να έχει πρόβλημα να στείλει μια κάρτα πίσω στη Twintech με τόσο τζίρο που της κάνει?Δε ξέρω αν είναι ανικανότητα του υπευθύνου να διαχειριστεί το θέμα ή κεντρική επιλογή πολιτικής του Πλαισίου (αν και έχω μια υποψία αλλά δεν είναι του παρόντος).Για την ιστορία, είχα και εγώ μια αντίστοιχη περίπτωση πριν χρόνια σε ένα μικρό μαγαζάκι (συγκριτικά με το Πλαίσιο). Χάλασε η κάρτα, είχε εγγύηση αντιπροσωπείας, πήγα στο μαγαζάκι, τη στείλαμε στην αντιπροσωπεία, έκανε ένα μήνα να έρ8ει το rma και ήταν doa. O άνθρωπος φιλοτιμήθηκε και μόνος του μου λεέι "Θες να πάρεις μια κάρτα (καινούρια) απ αυτές που έχω στο μαγαζί και τη βρίσκω εγώ την άκρη μ αυτούς? Αρκετά σε ταλαιπωρήσαμε".Όσο αφορά "τις φωνές" λογικό είναι να μη θέλεις να συγχίζεσαι αλλά και "ο άγιος φοβέρα θέλει" . Ευτυχώς στην Ελλάδα ακόμη μπορούμε να φωνάζουμε.
Aias Νοέμβριος 6, 2010 #24 Νοέμβριος 6, 2010 Εννοω οτι αμα ημουν καταστημα και μου εφερναν σπασμενη καρτα θα ελεγα οτι ο πελατης την εσπασε.Σπασμενη καρτα=δεν καλυπτεται απο εγγυηση απο κανενα RMA.Δεν λεω οτι το παιδι το εκανε αλλα μονο καλης θελησεως του καταστηματος θα καλυφθει αφου θα πρεπει να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας...Εγω παλια ειχα αγορασει απο το Πλαισιο μεταμορφωσης εναν bulk cpu.Παω πληρωνω στο ταμιο και μετα παραλαμβανω την σακουλα.Δεν τσεκαρα μολις την πηρα και μετα στο αμαξι ειδα οτι ηταν αδεια...Αντε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας...Παω πισω και τους λεω τσεκαρετε τις καμερες γιατι πιθανον οσο πληρωνα καποιος τον σουφρωσε απο την σακουλα που ειχε παρατησει ο πωλητης στον παγκο.Το μονο που βγηκε ηταν να μου πουν οτι οι καμερες δεν λειτουργουν και οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα.Τα συμπερασματα δικα σας.
yanni Νοέμβριος 6, 2010 #25 Νοέμβριος 6, 2010 Ελάτε και στην θέση του υπαλλήλου/υπεύθυνου.- Η κάρτα είναι σπασμένη.- Ο πελάτης είπε ότι έτσι ήταν όταν την παρέλαβε.- Καλά σοβαρολογείς τώρα; Σπασμένη κάρτα σε σφραγισμένη συσκευασία;- Ναι.- Έχει ξανά συμβεί αυτό;- Ναι και μάλιστα πάλι με Twintech.___________- Όχι ποτέ.- Μάλιστα. Κάνε το RMA και θα τα_____________- Λογικό δεν είναι; Σε αυτή την βγάλω πέρα εγώ με την Twintech._____________δουλειά δεν πρέπει να πιστεύεις ότι σου λένε._________________________________________Άστον να φωνάζει. Μην κάνεις το RMA εκτός _________________________________________και αν σου περισσεύουν λεφτά από τον μισθό_________________________________________σου, διότι από εκεί θα αφαιρεθεί η 470 αν δεν_________________________________________ μας στείλει άλλη η Twintech.
leros2004 Νοέμβριος 6, 2010 #26 Νοέμβριος 6, 2010 Γενικός κανόνας: Πάντα ανοίγουμε ότι αγοράζουμε στο κατάστημα πριν φύγουμε...
isaias1983 Νοέμβριος 6, 2010 #27 Νοέμβριος 6, 2010 Δηλαδη θα πρεπει να ανοιγουμε καθε φορα που παιρνουμε κατι την συσκευασια εντος του καταστηματος πριν την πληρωσουμε για να δουμε οτι οντως δεν ειναι χτυπημενη-σπασμενη??Κ αν μετανιωσουμε κατα την διαρκεια κ δεν την παρουμε το καθε Πλαισιο θα μενει με μια ανοιγμενη συσκευασια που πρεπει να πουλησει μετα??Ναι μεν ειναι λιγακι δυσκολο να εχει χτυπησει η καρτα πριν την αγορασει το παιδι αλλα υπαρχουν κ αυτες οι απωλειες.Πολλα δεματα πηγαινοερχονται καθε μερα περα δωθε κ ατυχηματα συμβαινουν.Αυτες ειναι παραπλευρες απωλειες που πρεπει να πληρωσει το μαγαζι.Δεν κανει τυχαια 260Μ ευρω τζιρο...Κ αφου ειναι προμηθευεται εκατονταδες καρτες το χρονο απο την twintech k την καθε twintech δεν πιστευω να του ειναι προβλημα να μιλησει με την εταιρια για να λυθει το προβλημα.Παιδια θα το ξαναπω μια ακομη φορα.Τα παιδια στο service στο 99.9% δεν φταινε αυτα.Ειναι υπαλληλοι που απλα δεν μπορυν να κανουν αλλιως.Αυτη ειναι η πολιτικη του Πλαισιου τα τελευταια χρονια.Σε καμια περιπτωση να μην καταλογιζουμε σε αυτα τα παιδια που δουλευουν για 600-700 ευρω κ ακονουν τις παπαριες του καθε ενος απο εμας.Το Πλαισιο επρεπε να συνεχισει την σωστη κ καλη δουλεια που εκανε πριν καποια χρονια...Γιαυτο κ εφτασε εδω που εφτασε,απο το καλο RMA του κ το γρηγορο service του.Τα οποια κ τα 2 τεινουν κ γινονται χειροτερα με τον καιρο.
oldhag Νοέμβριος 6, 2010 #28 Νοέμβριος 6, 2010 Γενικός κανόνας: Πάντα ανοίγουμε ότι αγοράζουμε στο κατάστημα πριν φύγουμε... στο πλαισιο δεν σε αφηνουν οι υπαλληλοι να το κανεις πριν ριξεις τα φραγκα.κατι ξερουν
BloodMage Νοέμβριος 6, 2010 #29 Νοέμβριος 6, 2010 κανονας 1ος ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ γιατι και δικιο να εχεις θα το χασεις 2ον αν δεν σε εξυπηρετισει ο υπαληλος ζητας αμεσως να μιλησεις με τον υπευθινο του καταστηματος και θα σε "καβατζωσει επισιμα":)εγω παντα ετσι κανω και παντα γινετε η δουλεια μου!good luck
venom7 Νοέμβριος 6, 2010 #30 Νοέμβριος 6, 2010 Και το να ανοίγεις την συσκευασία πριν την παραλάβεις σε κάθε προιόν ΔΕΝ γίνεται!Γιατί πολύ απλά πες ότι θες να πάρεις κάτι κάπου δώρο...!!!Όταν πρόκειται περί αποδείξεως του ότι δεν είσαι ελέφαντας,θα πρέπει να δικαιώνεται ο πελάτης imho!
DarkSaga Νοέμβριος 6, 2010 #31 Νοέμβριος 6, 2010 δικαιούσαι να έχεις φυσικής επίδειξης του προιόντος.κοιτώς να σου ανοίξουν όποια συσκευασία γουστάρεις να δεις το μέσα.απο τη στιγμή που υπάρχουν θερμοκολημένα σακουλάκια/συσκευασίες απο εισαγωγείς και μαγαζιά(ανοίγουν προσθέτουν βρωμοφυλλάδιο αντί για Ελληνικό εγχειρίδιο όπως ο νόμος ορίζει και κλείνουν)δεν βρίσκω απίθανο το ενδεχόμενο η κάρτα να έσπασε σε ενδιάμεσο στάδιο άλλη κάψα δεν είχε η Twintech Να πουλήσει μια κάρτα μηδενικού κόστους ,σπασμένη.όσο πιο πίσω πάει το RMA τόσο πιο φτηνά κοστίζει.από τη στιγμή που δεν σου έδειξαν το προιόν πρέπει αυτοί να αποδείξουν οτι δεν το πήρεσ χαλασμένο,με οποιοδήποτε τρόπο χαλασμένο,το έχω διεκδικήσει μέσω Ιν.Κα αυτο που λέω και ισχύει(Cosmodata χαλασμένη μητρική) θεωρώ πως αφού εκείνη τη στιγμή δεν στο άλλαξαν σήμερα ή την επόμενη φορά(μετά από καιρό) δεν θα στο αλλάξουν πάλι. ο τεχνικός βλέπει πολλά επειδή 1.γνωρίζει που να κοιτάξει,και επειδή 2.κάνει και ο ίδιος λαμογιές.
yanni Νοέμβριος 6, 2010 #32 Νοέμβριος 6, 2010 στο πλαισιο δεν σε αφηνουν οι υπαλληλοι να το κανεις πριν ριξεις τα φραγκα.κατι ξερουν Δεν ισχύει αυτό. Όταν πήγα να πάρω το Chieftec Α135 850W και δεν ήμουν και τόσο σίγουρος αν θα έπρεπε να πιστέψω τα watt που έδινε το Πλαίσιο στην σελίδα του προϊόντος (+μισή ντουζίνα άλλα sites) η αυτά που έδινε η Chieftec (+κανένα άλλο site εκτός ενός Ρώσικου) είχα ζητήσει από τον υπάλληλο αν γίνεται να ανοίξουμε το κουτί σκίζοντας προφανώς την ζελατίνα ώστε να το ελέγξουμε. Ούτε μα, ούτε μου, ούτε τίποτα, από αυτά που περιγράφεις. Επιτόπου το ανοίξαμε τσέκαρα τα χαρακτηριστικά, ικανοποιήθηκα το αγόρασα.
isaias1983 Νοέμβριος 6, 2010 #33 Νοέμβριος 6, 2010 Αν δεν ειχες μεινει ικανοποιημενος κ δεν το αγοραζες θα εμενε για πουλημα ανοιχτο κ οχι σφραγισμενο ομως...Κ ο επομενος που θα το εβλεπε δεν θα ηξερε τι να υποψιαστει...
yanni Νοέμβριος 6, 2010 #34 Νοέμβριος 6, 2010 Αν κάποιος έχει θέμα με την ζελατίνη ας ζητάει πάντα σφραγισμένο το προϊόν. Από την στιγμή που υπήρχε διαφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά που έδειχνε το Πλαίσιο στο site του με αυτά που αναγράφονταν στο site της Chieftec κατά κάποιο τρόπο είναι υποχρεωμένοι να ανοίξουν ένα έστω κουτί να διαπιστώσουν και οι ίδιοι τι τελικώς ισχύει.
stefoss Νοέμβριος 6, 2010 #35 Νοέμβριος 6, 2010 Ελάτε και στην θέση του υπαλλήλου/υπεύθυνου.- Η κάρτα είναι σπασμένη.- Ο πελάτης είπε ότι έτσι ήταν όταν την παρέλαβε.- Καλά σοβαρολογείς τώρα; Σπασμένη κάρτα σε σφραγισμένη συσκευασία;- Ναι.- Έχει ξανά συμβεί αυτό;- Ναι και μάλιστα πάλι με Twintech.___________- Όχι ποτέ.- Μάλιστα. Κάνε το RMA και θα τα_____________- Λογικό δεν είναι; Σε αυτή την βγάλω πέρα εγώ με την Twintech._____________δουλειά δεν πρέπει να πιστεύεις ότι σου λένε._________________________________________Άστον να φωνάζει. Μην κάνεις το RMA εκτός _________________________________________και αν σου περισσεύουν λεφτά από τον μισθό_________________________________________σου, διότι από εκεί θα αφαιρεθεί η 470 αν δεν_________________________________________ μας στείλει άλλη η Twintech.Άρα εννοείς ότι είναι θέμα πολιτικής του καταστήματος αν καταλαβαίνω καλά έτσι όπως το θέτεις.
vakis Νοέμβριος 6, 2010 Author #36 Νοέμβριος 6, 2010 Παιδια τίποτα σήμερα, πήρα τηλέφωνο και στα κεντρικά και τους είπα ότι περιμένω από το κατάστημα να μου αντικαταστήσει την κάρτα, ότι παρέλαβα από αυτούς ένα σπασμένο προιόν, και ότι έπειτα ας λύσουν τη διαφωνία με τον προμηθευτή τους, εγώ σαν λιανικός πελάτης έχω να κάνω μόνο μόνο με αυτούς (ειδικά αφού δίνουν και εγγυηση Πλαίσιο) και ότι αν δεν μου λύσουν το πρόβλημα θα απευθυνθώ αναγκαστικά στο ΙΝΚΑ.Τους είπα επίσης ότι το να αντιμετωπίζουν τον πελάτη σαν "Παγαπόντη" μπροστά στα μουτρα του είναι το λιγότερο ντροπή, ειδικά όταν υπάρχουν και ενδείξεις πως κάτι πάει όντως στραβά (σκισμένο εσωτερικό κουτί, επιστροφή του πελάτη μέσα σε 1:30 λεπτά στο κατάστημα κλπ).Σαββατο τωρα ποιος να ασχοληθεί με τον πελάτη? κανείς...Αν δεν μου λυσουν το προβλημα έως δευτέρα μεσημέρι αναγκαστικά δευτέρα θα επικοινωνήσω με το INKA...
yanni Νοέμβριος 6, 2010 #37 Νοέμβριος 6, 2010 Άρα εννοείς ότι είναι θέμα πολιτικής του καταστήματος αν καταλαβαίνω καλά έτσι όπως το θέτεις.Δεν ξέρω αν είναι πολιτική του καταστήματος. Απλά λέω ένα υποθετικό σενάριο που μπορεί να ισχύει μπορεί και να μην ισχύει.
stefoss Νοέμβριος 6, 2010 #38 Νοέμβριος 6, 2010 Δεν ξέρω αν είναι πολιτική του καταστήματος. Απλά λέω ένα υποθετικό σενάριο που μπορεί να ισχύει μπορεί και να μην ισχύει.Πάντως μου είναι αδιανόητο, σε τέτοια περίοδο κρίσης, υπεύθυνος καταστήματος (που υποτίθεται έχει μια εμπειρία στις πωλήσεις) να προτιμήσει να δυσαρεστήσει ένα πελάτη (και προφανώς καλό, αφού αγόρασε gtx 470) αν δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Αναμένουμε τις εξελίξεις...
Borat Νοέμβριος 7, 2010 #39 Νοέμβριος 7, 2010 να προτιμήσει να δυσαρεστήσει ένα πελάτη (και προφανώς καλό, αφού αγόρασε gtx 470) αν δεν υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος. Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο. Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?
vakis Νοέμβριος 7, 2010 Author #40 Νοέμβριος 7, 2010 Καλός πελάτης για το πλαίσιο που κάνει μεγάλους τζίρους, είναι αρκετά χιλιάρικα € το μήνα και όχι 290€ τα 3 χρόνια.Το να επιστραφεί ένα προϊόν σπασμένο(πόσο μάλλον κάρτα) είναι πραγματικά πολύ εώς υπερβολικά σπάνιο.Ο καθένας θα το αμφισβητούσε.Και να στο πω αλλιώς,(μιλόντας γενικώς και όχι προσωπικά σε εσένα) που ξέρω εγώ τώρα, ότι εσένα δεν σου έπεσε η κάρτα έξω και τα έχεις βγάλει απ το μυαλό σου όλα αυτά μπας και τα μπαλώσεις, μήπως σε ξέρω?Δεν είναι εύκολη η λύση σου πάντως.Είναι σα να ανακαλύπτεις μετά από 1 χρόνο, ότι το αυτοκίνητο που πήρες για καινούργιο απ την αντιπροσωπεία,του κουτιού, ήταν τρακαρισμένο. Και δεν μιλάμε για 290€. Πώς θα βγάλεις άκρη?κάτσε ρε συνάδελφε, μιάμιση ώρα σε ώρα αιχμής και φουλ κίνηση έλειπα από το κατάστημα, τι ένα χρονο και ιστορίες λες τωρα? γιατί μιλάς για 290 ευρώ? σε πληροφορώ ότι κάνω τζίρο τουλάχιστο 1-1,5 χιλιάρικο το χρόνο στο πλαίσιο, και ούτως ή άλλως ο πελάτης είναι πελάτης, αλλιώς δεν είσαι κατάστημα αλλά αγύρτης....επιπλέον τι είναι αυτός ο ενικός μήπως σε ξέρω και τα λοιπά? και σε ρωτώ μήπως τελικά με ξέρεις?έρχεσαι εδώ με 2 μηνύματα σύνολο στα φόρουμ να δυναμιτίσεις μια συζήτηση?σα δε ντρεπόμαστε, παπαγαλάκια (πλαισίου) μέσα στο φόρουμ.....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.