Jump to content



ΣΟΣ, Πλαίσιο= Σπασμένη!! gtx470 (Καινούρια)


vakis

Recommended Posts

Ιστορικό

Μου καίγεται κάρτα Gtx470 twintech, και μου επιστρέφουν άλλη σφραγισμένη από το rma.

Πριν φτάσω σπίτι ανοίγω να δω, και τι να δω ο ανεμιστήρας σπασμένος. σε 1:30 λεπτά συνολικά είμαι πίσω.

Ο υπεύθυνος κοιτάει την κάρτα και το backpanel είναι στραβό, εγώ δεν το είχα δει γιατί δεν έβγαλα καν την κάρτα τελείως από το σακουλάκι!!!

Ευγενικός μεν αλλά μου λέει ότι που να ξέρει ότι δεν μου έπεσε η κάρτα από το χέρι!! μ του λέω αν την είχα χτυπήσει δεν θα ίσιωνα το backpanel με το χέρι να μην φαίνεται τίποτα? κοιτάμε μέσα το εσωτερικό κομμάτι του κουτιού και ήταν στραπατσαρισμένο και σκισμένο , (τα εσωτερικά χαρτόνια) ενώ το εξωτερικό άθικτο!

Του λέω προφανώς έπεσε κάτω πριν το συσκευάσουν, πως να το ρίξω κάτω μαζί με τα χαρτόνια της συσκευασίας?

Παρόλα αυτά ο άνθρωπος με κοιτάει με μισό μάτι, τέλος πάντων λέω δεν θα τσακωθώ, κοιτάω λίγο την κάρτα λέω στο παλικάρι στο service (άψογος) δεν βλέπεις οι βίδες του backpanel είναι πειραγμένες, το λέει στον υπεύθυνο και μου το χρεώνει και αυτό!

μα του λέω έβαλα κατσαβίδι να φτιάξω τη ζημιά και δεν ίσιωσα λίγο με το χέρι το backpanel να μην το δεις??? Θα το έλεγα εγώ για τις βίδες αν είχα κάνει τέτοια δουλειά?

Εκεί νομίζω με κατάλαβε. Έβγαλε φωτογραφίες και περιμένουμε απάντηση από τα κεντρικά.

Ξέρω ότι η αλητεία είναι της twintech, αλλά αν δεν με προστατεύσει το κατάστημα ποιος θα με προστατεύσει???

Ποια είναι τα δικαιώματά μου?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply
πείραξες τις βίδες ? το ανεμιστηράκι είχε σπάσει πριν η μετα το rma μετά είχες πειράξει της βίδες πριν το rma .. ?

διάβασες το μήνυμα μου? δεν είχα πειράξει τίποτα η κάρτα ήταν καινούρια..... θα σε παρακαλούσα να διαβάσεις το μήνυμά μου.

Link to comment
Share on other sites

το δίαβασα αλλά εδώ το έχασα

Του λέω προφανώς έπεσε κάτω πριν το συσκευάσουν, πως να το ρίξω κάτω μαζί με τα χαρτόνια της συσκευασίας?

Παρόλα αυτά ο άνθρωπος με κοιτάει με μισό μάτι, τέλος πάντων λέω δεν θα τσακωθώ, κοιτάω λίγο την κάρτα λέω στο παλικάρι στο service (άψογος) δεν βλέπεις οι βίδες του backpanel είναι πειραγμένες, το λέει στον υπεύθυνο και μου το χρεώνει και αυτό!

μα του λέω έβαλα κατσαβίδι να φτιάξω τη ζημιά και δεν ίσιωσα λίγο με το χέρι το backpanel να μην το δεις??? Θα το έλεγα εγώ για τις βίδες αν είχα κάνει τέτοια δουλειά?

απλά πας και τους κράζεις τα σπας όλα εκεί μέσα (φωνάζεις διευθυντές συμβούλους και ότι άλλο υπάρχει εκεί μέσα)

Link to comment
Share on other sites

το δίαβασα αλλά εδώ το έχασα

απλά πας και τους κράζεις τα σπας όλα εκεί μέσα (φωνάζεις διευθυντές συμβούλους και ότι άλλο υπάρχει εκεί μέσα)

Παρατήρησα ότι ήταν πειραγμένες οι βίδες του backpanel , το λέω στο παιδί του service και το λέει στον υπεύθυνο. Και ο υπεύθυνος σχεδόν μου είπε ότι εγώ το πήγα να το ξεβιδώσω!

Και του λέω καλά μου έπεσε (όπως έλεγε) η κάρτα, μετά έκανα προσπάθεια να πειράξω το εσωτερικό, και δεν ίσιωσα λίγο το backpanel με το χέρι να μην φαίνεται τίποτα.

Γιατί κατ αυτούς το πρόβλημα ήταν ότι είχε λυγίσει το backpanel άρα είχε πέσει κάτω άρα δεν ήταν λάθος συναρμολόγηση αλλά μηχανική ζημιά!

Ήταν σφραγισμένη! με ένα πολύ μικρό σκίσιμο σε μια γωνία, τα εσωτερικά χαρτιά όμως ηταν στραπατσαρισμένα και τρυπημένα και σκισμένα... σκισμένα κυρίως στα σημεία που ακουμπούσε το backpanel

Link to comment
Share on other sites

Σφραγισμένη η συσκευασία της Twintech ή σφραγισμένη η συσκευασία του πλαισίου που είχε μέσα την συσκευασία της Twintech? Σόρυ για την χαζή ερώτηση αλλά μερικές φορές αν παραλάβεις κάτι από το κατάστημα παραδίδεται μέσα σε ένα χαρτόκουτο του Πλαισίου που είναι σφραγισμένο - και βέβαια μέσα σε αυτό υπάρχει η συσκευασία του προϊόντος.

Αν όταν λες σφραγισμένη μιλάς για την συσκευασία της Twintech τότε το κράξιμο θα το φάει η εταιρία και το κατάστημα δεν ξέρω αν ευθύνεται ή αν μπορεί να κάνει κάτι. Αν όταν λες σφραγισμένη συσκευασία μιλάς για κάποιο χαρτόκουτο του πλαισίου που απλά είχε μέσα μια ανοιγμένη συσκευασία Twintech ή χύμα την κάρτα με τα συνοδευτικά τότε κράζεις το κατάστημα.

....και ειλικρινά δεν ξέρω πως μπορεί να στραβώσει λαμάκι από πτώση σε 2 slot κάρτα. Δεν μιλάμε για λαμάκι φτηνιάρικου κουτιού και ούτε η κάρτα ζυγίζει 10 κιλά. Θα πρέπει να την πετάξεις με δύναμη και να χτυπήσει και με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να στραβώσει χωρίς να σπάσει και κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

1) Από την στιγμή που πήρες κλειστή συσκευασία θα έπρεπε με το που είχες δει ότι ήταν σχισμένη όπως λές να ζητήσεις άλλη...πριν φύγεις από εκεί 1ο ΛΑΘΟΣ

2) Σε βλέπω πολύ συζητήσιμο με τα παιδιά από το πλαίσιο. Στην θέση σου και αφού έχεις δίκιο θα είχα κάνει τον Γ' Παγκόσμιο πόλεμο. 2ο ΛΑΘΟΣ

3) Η δουλειά τους είναι και να ψυχολογούν αυτόν που έρχονται στο service για οποιονδήποτε λόγο. Σε είδαν λίγο μπόσικο και ίσως να νομίζουν ότι το έκανες εσύ.Σε αυτές τις περιπτώσεις είσαι ανένδοτος. Λάθος σου που έφυγες από το κατάστημα άπραγος..........

4) Σε αυτές τις περιπτώσεις και πάντα αφού έχεις δίκιο μιλάς για ΙΝ.ΚΑ, ζητάς διευθυντές ακόμα και τον ίδιο τον Γεράρδο, απειλείς με αστυνομίες.

5) Αν είσαι μικρός σε ηλικία θα έπρεπε να ρωτήσεις κάποιον μεγαλύτερο σου πριν πας εκεί......

Αύριο πρωί πρωί βουρ για το κατάστημα και καλή επιτυχία:T:

Link to comment
Share on other sites

ρε μάγκες 31 χρονών είμαι απλά είπα να μην ξεφτιλιστώ με φωνές και ιστορίες....

δεν τις γλιτώνω όμως το βλέπω..... η συσκευασία είχε ένα μικρό σκίσιμο πάνω, και ζελατίνα σε καλή κατάσταση.

Μέσα όμως το εσωτερικό χαρτί είναι σκισμένο σαν να έχει φάει γερή σύγκρουση με την κάρτα....

Προφανώς έπεσε σε κάποιον όταν έκαναν το πακετάρισμα την twintech, αλλά εγώ τι φταίω, έπρεπε να αρχίσω τα μπινελίκια δηλαδή, θα απευθυνθώ στο ΙΝΚΑ αν δεν βγάλω άκρη...

Χωρίς πλάκα δεν παραγγέλνω από Internet πλέον ούτε πινέζα, στο κατάστημα (όποιο κατάστημα ) και άνοιγμα συσκευασίας και έλεγχος...

Αφού το προϊόν έχει και εγγύηση πλαίσιο δεν πρέπει να λύσουν εκείνοι το πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

ρε μάγκες 31 χρονών είμαι απλά είπα να μην ξεφτιλιστώ με φωνές και ιστορίες....

+1

Ελεος ρε παιδια με τις φωνες και τους τσαμπουκαδες και τα σπασιματα στα service που το προτεινουμε και για λυση..

Link to comment
Share on other sites

Με φωνες και κακο δεν κερδιζεις τπτ... Πιστευω οτι θα βρεις το δικιο σου, αφου γυρισες αμεσα. Αν δεν το βρεις, αναφερε τους οτι θα κινηθεις προς ινκα μερια και καντο. Δεν νομιζω να χρειαστει ομως.

Link to comment
Share on other sites

+1

Ελεος ρε παιδια με τις φωνες και τους τσαμπουκαδες και τα σπασιματα στα service που το προτεινουμε και για λυση..

αφού το παίζουν όλοι CSI (παντού)(άκου εκεί στραβή πλακέτα), στο τέλος σε κάνουν να πιστεύεις ότι το έκανες εσύ γιατί βαριούνται να βρούνε τον αληθινό ένοχο όπου ισοδύναμη σε χρόνο και χρήμα . σπάστους τα μούτρα (μεταφορικά)

Tsakonas για come here we need you !

Link to comment
Share on other sites

Ενταξη αλλα οφειλει και ο τεχνικος να ειναι καχυποπτος.

Μπορει ο vakis πανω στην κ**** του να παιξει cod να κουτρουβαλισε και να του μπηκε η 470 παντοφλα..

Αντιστοιχα μου ειχε φερει μια κοπελα το καινουριο laptop πισω που υποτειθεται ποτε δεν αναψε και μολις εβγαλα την μπαταρια αρχισε να σταζει..Μετα μας ειπε οτι ειχε κατουρησει το γατακι της.

Πιστευω οτι θα το βρει το δικιο του με τον ενα η τον αλλο τροπο.

Link to comment
Share on other sites

1) Από την στιγμή που πήρες κλειστή συσκευασία θα έπρεπε με το που είχες δει ότι ήταν σχισμένη όπως λές να ζητήσεις άλλη...πριν φύγεις από εκεί 1ο ΛΑΘΟΣ

2) Σε βλέπω πολύ συζητήσιμο με τα παιδιά από το πλαίσιο. Στην θέση σου και αφού έχεις δίκιο θα είχα κάνει τον Γ' Παγκόσμιο πόλεμο. 2ο ΛΑΘΟΣ

3) Η δουλειά τους είναι και να ψυχολογούν αυτόν που έρχονται στο service για οποιονδήποτε λόγο. Σε είδαν λίγο μπόσικο και ίσως να νομίζουν ότι το έκανες εσύ.Σε αυτές τις περιπτώσεις είσαι ανένδοτος. Λάθος σου που έφυγες από το κατάστημα άπραγος..........

4) Σε αυτές τις περιπτώσεις και πάντα αφού έχεις δίκιο μιλάς για ΙΝ.ΚΑ, ζητάς διευθυντές ακόμα και τον ίδιο τον Γεράρδο, απειλείς με αστυνομίες.

5) Αν είσαι μικρός σε ηλικία θα έπρεπε να ρωτήσεις κάποιον μεγαλύτερο σου πριν πας εκεί......

Αύριο πρωί πρωί βουρ για το κατάστημα και καλή επιτυχία:T:

Είσαι υπερβολικός. Σε κατάστημα πληροφορικής μπήκε δεν έκανε συναλλαγές με την μαφία.

1) Αν η συσκευασία είναι σκισμένη καλό είναι να ανοίξεις το κουτί και να δεις επιτόπου, δε διαφωνώ

αλλά...

2) Λάθος. Οι υπάλληλοι δεν είναι βάρβαροι εχθροί σε αποστολή εξαπάτησής σου. Αν δεν έχεις προηγούμενη εμπειρία με το κατάστημα και πολύ ποιο συγκεκριμένα με τον Χ υπάλληλο δεν μιλάς στον άλλο με την λογική του "Σκάσε και θα σου πω τι θα κάνουμε τώρα διότι ξέρω τι πραγματάκι είσαι". Υπάλληλος σε κατάστημα δεν σημαίνει "κατώτερος άνθρωπος που ευχαρίστως θα δεχθεί να τον κάνετε ρόμπα χωρίς να έχετε κάτι εναντίον του".

3) Τώρα εσύ πως ψυχολόγησες τους υπαλλήλους από τα λεγόμενα κάποιου σε ένα thread δεν ξέρω.

4) Εμ εδώ σε θέλω. Ο άλλος, ο υπάλληλος, αυτό ψάχνει να δει. Έχεις δίκιο ή πας για oscar?

5) ....

Link to comment
Share on other sites

Παρανόηση από μέρους σου φίλε yanni....

Εγώ σε καμία περίπτωση δεν μίλησα για κατώτερους ανθρώπους,μαφίες, ρόμπες και λοιπά!

Αν κάποιος με το πρόβλημα του φίλου μας πάει στο εκάστοτε κατάστημα με χαλαρή διάθεση και ακούγοντας να του λένε ''που ξέρω εγώ αν δεν το έκανες εσύ'' δεν αντιδράει έντονα δείχνοντας δυσαρέσκεια επιμένοντας στο τι πραγματικά συνέβη απαιτώντας αντικατάσταση, τότε οι πιό πολλοί από εμάς αν ήμασταν στην θέση του υπαλλήλου θα υποθέταμε ότι η ζημιά έχει γίνει με υπαιτιότητα του χρήστη.

Εκτιμάω ιδιαίτερα την δουλειά που κάνουν όλοι οι πωλητές και σε καμία περίπτωση η άποψη μου γι' αυτούς δεν συμβαδίζει με τους παραπάνω χαρακτηρισμούς.

Λέγοντας ανένδοτος, Γ' Παγκόσμιο κ.τ.λ προσπαθώ να δώσω λίγη έμφαση και να δείξω στον φίλο ότι imho θα έπρεπε η προσέγγιση του να ήταν πιό έντονη και πειστική.

Το πως λειτουργούν οι πωλητές και δη αυτοί που είναι πίσω από πάγκο service επέτρεψε μου λόγω ιδιότητας και επαγγελματικής εμπειρίας να το γνωρίζω αρκετά καλά.

Δεν μίλησα ποτέ για τσαμπουκάδες φωνές και τραμπουκισμούς. Υπάρχουν πιό πολιτισμένοι τρόποι για να δείξει κάποιος ότι έχει δίκιο.

Η ουσία είναι ότι θα είναι κρίμα για τον φίλο να του μείνει αμανάτι η σπασμένη κάρτα και εγώ απλά προσπαθώ να βοηθήσω να μην συμβεί αυτό.......

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω ο vakis να ζητήσει ταπεινά συγνώμη και από το Πλαίσιο για την αγενέστατη συμπεριφορά του και από το forum. Δεν μπορεί όλο το thelab να πίνει νερό στο όνομα του Πλαισίου για το φανταστικό RMA του και να έρχεται ο vakis να το ανατρέπει. Ακούς εκεί ... :p

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καποιος φερει πισω μια σπασμενη καρτα ο καθενας θα θα νομιζε οτι ειναι απο την εταιρια και οχι απο τον αγοραστη?

Μην τρελλαθουμε κιολας...

Όπως το γράφεις δεν πολυκαταλαβαίνω τι εννοείς!Αλλά αν εννοείς ότι "σιγά μη πιστεύει το κατάστημα ότι δεν την έσπασε ο ίδιος",τότε είσαι λάθος γιατί το να γίνει κατά λάθος πάει και έρχεται για ανάλυση, αλλά το να έχει γίνει από τον ίδιο σε χρόνο dt είναι κουλό!Αφού μόλις την παρέλαβε αμέσως την πήγε στο κατάστημα...πότε να πρόλαβε να της βγάλει τα μάτια και γιατί?

Τώρα αν εννοείς ότι θα έπρεπε να κατανοήσουν ότι είναι θέμα και λάθος της εταιρίας...μαζί σου.

Γιατί,άμα έχει κάνει μακακία ο "ταχυδρόμος" της twintech ή του πλαισίου,δε μπορεί να βρει το δίκιο του?

Εγώ είμαι υπέρ της δικαίωσης του πελάτη ΑΦΟΥ έστω η απικοινωνία με το κατάστημα έγινε αμέσως και όχι μετά από μέρες τουλάχιστον!

Εγώ λέω ο vakis να ζητήσει ταπεινά συγνώμη και από το Πλαίσιο για την αγενέστατη συμπεριφορά του και από το forum. Δεν μπορεί όλο το thelab να πίνει νερό στο όνομα του Πλαισίου για το φανταστικό RMA του και να έρχεται ο vakis να το ανατρέπει. Ακούς εκεί ... :p

Αν τα πιστεύεις αυτά που λες gorg, τότε έχεις χάσει επισόδια man(και στο forum) και φιλικά μιλώντας!Εκτός αν το λες ειρωνικά και δε σε έπιασα!:p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.