deNordic Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 5, 2010 Πιστεύω πως ότιδηποτε μας ενοχλεί στις σχέσεις μας και στις συναλλαγές μας με καταστήματαπρέπει να αναφέρεται, ώστε να υπάρξει βελτίωση και καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών...κάποια στιγμή...Αυτός είναι και ο λόγος του συγκεκριμένου ποστ.Λοιπόν η ιστορία ξεκινάει με μια παραγγελία-ολόκληρη σύνθεση που έχω κάνει από το Visionstudio στις 20/10, με αίτηση για συναρμολόγηση από αυτούς.Η παραγγελία ήταν να παραδωθεί την επόμενη βδομάδα 25-30/10,λόγω έλλειψης κάποιων συγκεκριμένων εξαρτημάτων που είχα ζητήσει. Όλα καλά μέχρι εδώ.Μπαίνοντας στον Νοέμβρη, άρχισα τα τηλέφωνα, γιατί η προθεσμία που μου είχαν προσδιορίσει αρχικά είχεξεπεραστεί και ήθελα να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία. Κλασικά η απάντησή τους ήταν, περιμένουμε τον σκληρό δισκό και το τροφοδοτικό, και θα ενημερωθείτε με sms όταν είναι για να έρθετε να παραλάβετε. Περίμενα κι εγώ το αύριο... όμως το αύριο έγινε μεθαύριο, το μεθαύριο Πέμπτη κλπ κλπ...Μου έρχεται τελικά sms εχθές το βράδυ ότι η παραγγελία μου είναι ετοιμοπαράδοτη. Δεν μπορούσα να πάω εκείνη την στιγμή και λέω θα το αφήσω για σήμερα το πρωί, να είναι σίγουρα όλα έτοιμα. Πάω σήμερα το πρωί απο εκεί, ζητάω την "ετοιμοπαράδοτη" παραγγελία μου και με μια αποστομωτική απάντηση ο υπάλληλος με "στέλνει"... "Δυστυχώς η παραγγελία σας δεν είναι έτοιμη, γιατί δεν έχει γίνει ακόμα συναρμολόγηση". Του εξηγώ ότι μου είχαν στείλει sms ότι η παραγγελία είναι ετοιμοπαράδοτη και ότι στα τηλέφωνα που είχα κάνει μου είχαν πει να περιμένω αυτό το sms για να περάσω. Η επόμενη απάντηση του ήταν "Λογικά θα είναι έτοιμο το απόγευμα ή αύριο το πρωί και θα σας πάρει ο τεχνικός τηλέφωνο". Σηκώθηκα και έφυγα λοιπόν πάλι περιμένοντας.Άντε να δούμε σε αυτή την χώρα πότε θα υπάρξει μια οργάνωση, θέλουμε ή τουλάχιστον θέλω να στηρίξω τις μικρές επιχειρήσεις για να μεγαλώσουν και να υπάρξει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, που στην τελική εμάς θα επωφελήσει και αυτές "ξύνονται". Τι να πω... ελπίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση να ήταν μια απλή ασυνεννοησία,και από εδώ και πέρα να μην ταλαιπωρούν τον πελάτη τους με λάθος sms... Link to comment Share on other sites More sharing options...
voudas Νοέμβριος 5, 2010 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2010 στις 2 βδομάδες που πέρασαν, όλο και κάτι θα έχει φθηνύνει... ακύρωσε και πάρε από αλλού... με το να γκρινιάζεις σε φόρουμ δε θα διορθωθούν αν η αγορά σου γίνει έτσι κ αλλιώς... αν όμως φάνε άκυρο κ δε πάρουν τα $$ τότε ίσως κ το ξανασκεφτούν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNordic Νοέμβριος 5, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 5, 2010 Εντάξει ναι, αν δω ότι και αύριο δεν είναι συναρμολογημένο θα ακυρώσω την παραγγελία.Απλά ήθελα να αναφέρω το πρόβλημα μου που πιστεύω είναι καλύτερο από την "μούγκα".Και τέλος πιστεύω ότι το thelab είναι ένα μεγάλο forum και υπάρχει περίπτωση να φτάσουνστα αυτιά του κάθε μαγαζιού τα παράπονα των πελατών τους.EDIT: Πάλι καλά που καταλάβανε από μόνοι τους ότι κάνανε μ@λ@κι@, και μέχρι το μεσημέρι το είχαν έτοιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.