ARMAGEDDON Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 2, 2010 FUJITSU HS7100U DOLBY HEADPHONE πήρα αυτά αρκετά καλά αλλά οι drivers άστα να πάνε πάω πατάω να ανοίξω και ξαφνικά κολάει όλο το pc ... πως κολάι είπατε ? γεμίζει όλη την ραμ .... (6gb σε μισό κλάσμα του δευτερολέπτου) ... μήπως ξέρετε τι να κάνω ώστε να δουλέψουν σωστά .... plz plz ευχαριστώ για τον χρόνο σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Νοέμβριος 2, 2010 #2 Κοινοποίηση Νοέμβριος 2, 2010 Fujitsu Technology Solutions - Forum • View topic - [HS7100U Headphones] Win7 Software, missing optionsFujitsu Tech Support ain't much help either, giving me a garbage reply like "no support for your version of windows"Μην περιμένεις πολυ support απο την εταιρία παντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
argirios Νοέμβριος 4, 2010 #3 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2010 Το είχα κεγώ το πρόβλημα με τα συγκεκριμένα, χθές το δίορθωσα:dance3:, απλά κατέβασε τα drivers για windows 7 από τη Futsitsu, τα drivers που έχει το cd δεν είναι για windows 7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Νοέμβριος 4, 2010 Author #4 Κοινοποίηση Νοέμβριος 4, 2010 μπορείς να μου τους στείλεις μέσω pm (το link)γιατί είναι κρίμα τόσο ωραία ακουστικά να μην μπορώ να τα κάνω ότι θέλωευχαριστώ πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.