Lakisss Ιανουάριος 3, 2011 Author #121 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2011 Μια παρατήρηση: Το Bracket που έφτιαξες , έχει ανισόμετρη κατασκευή , μάλλον θα ήταν καλή ιδέα να το ξαναφτιάξεις πιο συμμετρικό, τώρα που είδες πως ακριβώς "πέφτει", γιατί από την κάτω μεριά που είναι "ανοιχτό" δεν έχει την ίδια δύναμη να σπρώξει κάτω το Block. Το έκανα ''στο πόδι'' η αλήθεια είναι...έπρεπε να έχει περισσότερο μέταλλο στο κάτω μέρος. Το έκοψα κάτω εκ των υστέρων γιατί δέν το υπολόγισα σωστά, και δέν χωρούσε η βαλβίδα. Ακόμα κ' έτσι όμως δέν υπάρχει θέμα, κρατάει πολύ γερά. Σφίγγει ομοιόμορφα. Άν προσέξεις είναι μόνο για socket 478, οπότε είναι μία προσωρινή λύση για τις πρώτες δοκιμές. Αυτο θα προτεινα κι εγωτο κοβεις ενιαιο και κλειστο και απλα τρυπας εκει που θες ωστε να περναει το ρακορακι. οσο για ελατηρια εχω κιτακια τετοια αλλα και χυμα τετραδες ελατηρια και πεταλουδες απο ψυκτρες στο εργαστηριο. οποτε θες κανονιζουμε Τί εννοείς ''ενιαίο και κλειστό''? Βασικά επειδή το ανοξείδωτο κόβεται δύσκολα ένα σχέδιο που βολεύει είναι το παρακάτω: Τρείς ευθείες πλευρές για εύκολο κόψιμο χωρίς πολύ παίδεμα. Το θέμα οι πλευρές με πράσινο που έχω μαρκάρει μήπως θα βρίσκουν κάπου περιμετρικά των mobo? Τί λέει η εμπειρία σου? Υπόψιν ότι το bracket αυτό θα βρίσκεται 20mm.+το ύψος του socket από τη επιφάνεια του pcb. Άν είναι να φτιάξω ένα bracket universal τύπου μπρός-πίσω κάποια στιγμή. Για τα ελατήρια μάλλον θα σε επισκεφτώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 5, 2011 Author #122 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Update. Με έτρωγε ο ''φοφός'' μου σήμερα, και είπα να βάλω μπροστά τον Pentium για να κάνω την πρώτη δοκιμή. Δοκιμή της κακιάς ώρας βέβαια, αλλά είπα να κάνω ένα πρώτο test στην ψύκτρα πρίν την βγάλω. Επειδή δέν είχα 3πινο fan χρησιμοποίησα ένα δυνατό φουρφούρι που κάθονταν με έναν μετ/στή 1.5-12volt. Στήριξη fan με λαστιχάκια. Ψυχρολουσία πρώτη! Ανάβω τον pc και μετά από 25-30sec. ακούγεται ο χαραχτηριστικός ήχος ''cpu warning''. Κλείνω αμέσως και πιάνω το block το οποίο ήταν αρκετά ζεστό. Προσπαθώ να καταλάβω το γιατί, και το μυαλό μου πάει στο σφίξιμο του block. Σφίγγω ακόμα δύο στροφές τις βίδες χωρίς αυτές να έχουν καργάρει, ούτε να έχουν αρχίσει να δυσκολεύουν κάν. Χωρίς ελατήρια και με πλαστικό back plate είναι ρίσκο το σφίξιμο, οπότε το άφησα ψιλο-χαλαρό ακόμη. Δεύτερη εκκίνηση τώρα και μπαίνει κανονικά στα windows, αλλά το warning ξεκινά πάλι. Τουλάχιστον έχουν περάσει 2-3 min. οπότε είναι πιό ενθαρρυντικό.... Ψυχρολουσία δεύτερη! Το έκανα που το έκανα λέω....δέν ρίχνεις και λίγο νεράκι στο block να δείς συμπεριφορά? Χαρτί κάτω από το block για καλού-κακού, γέμισμα με 8ml. φυσιολογικού ορού, και εκκίνηση ξανά. Προσέξτε την παρακάτω φωτό. Άν δέν παρατηρήσατε τίποτα δείτε σε πιό κοντινό. Προσέξτε τους υδρατμούς του νερού μέσα στο block, αλλά και τις τρείς αυλακώσεις στο κάτω μέρος του. Οι χαρακιές έγιναν κατά λάθος με το dremel όταν άνοιγα το ''παράθυρο'' στο block.... Η χαρά δέν κράτησε για πολύ....ήρθε η διαρροή. (με ένα ''ρ'') Συμπέρασματα: 1)Διατηρώ επιφυλάξεις ώς προς το σφίξιμο της ψύκτρας χωρίς ελατήρια. Πιστεύω δέν την έχω βάλει σωστά και χρήζει βελτίωσης, αφού με ελαφρό σφίξιμο στην αρχή ανταποκρίθηκε θετικά. 2)Διαρροή block: ελπίζω με την σιλικόνη στεγανοποίησης να φτιάξει. Το ευχάριστο είναι ότι πατάει σωστά ακόμα και έτσι, ενώ ουσιαστικά με ''πουλάνε τα λάθη μου'' (χαρακιές dremel). Το ανησυχητικό είναι ότι όσο ανέβαινε η θερμοκρασία του cpu (70+) και ζεσταίνονταν το block, τόσο μεγάλωνε η διαρροή. Εδικά μετά τους 70 βαθμούς επιταγχύνονταν σημαντικά. Διαστολή λόγω θερμοκρασίας ίσως? Ελπίζω όταν γίνει το κενό και ξεκινά ο βρασμός του νερού από τους 40 βαθμούς να μήν έχω θέμα.... 3)Τα heatpipes ζεσταίνονταν κανονικά όπως και τα πρώτα δέκα fins. Θετικό αυτό. 4) Η βαλβίδα είναι στεγανή ούτε χάνει από το σπείρωμά της. Θετικό και αυτό. Γενικά είμαι ευχαριστημένος όσο και άν ακούγεται λίγο περίεργο. Η στεγανοποίηση με φοβίζει λίγο, αλλά πιστεύω θα λυθεί με την σιλικόνη. Ελατήρια θέλω οπωσδήποτε για να εξασφαλίσω καλό πάτημα, και να εξαλείψω αυτό το πρόβλημα. Σκέφτηκα να βάλω σιλικόνη σήμερα και να τσεκάρω την διαρροή, αλλά με ελλειπές σφίξιμο δέν προσφέρει κάτι. Αφήστε που φοβάμαι και να την σφίξω ούτως ή άλλως....κοντεύει 1.5kgr. με τον fan και το bracket... Για τυχόν απορίες εδώ είμαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιανουάριος 5, 2011 #123 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Μη μασας τρελλιαρη, ετσι ειναι οι πρωτες δοκιμες σε τετοια εδαφηεγω παντως σημερα ηδη παραγγειλα ενα σετακι τετοιες χαλκινο να ταιριαξει με την κατασκευη σουκαθως κι ενα universal backplate για να μην φοβασαι το σφιξιμοοσο αφορα τη διαρροη στην αρχη για λογους δοκιμων και παρατηρησης κατανοω την χρησιμοτητα της διαφανειαςαλλα σε δευτερη φαση ισως να σκεφτομουν τη λυση του να καταργησεις το plexi και να κολλησεις κομματι χαλκου στη θεση του.προς το παρόν απ'οτι καταλαβαθες παλι λυσιμο της ψυκτραςομοιομορφο τριψιμο στην ανω μερια του block ωστε να "κατεβουν" οι αυλακιεςκαι μετα σιλικονη και ξανακαπακωμα με το ακρυλικο.ε με το καλο μεχρι τοτε να εχουμε και τα νεα mounting partsνα παρεις το αιμα σου πισω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 5, 2011 Author #124 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Ευχαριστώ για τα παραγγελθέντα.:daisy: Το plexy το έχω για χρηστικούς λόγους όπως είπες, αλλά με τον χαλκό θα γίνει ασήκωτη ρε μάστορα! Μπορεί και να κρατήσει χωρίς να αλοιωθεί με τον χρόνο...10mm. είναι αυτά! Πώς να τρίψω ρε σύ το block και να σβήσω τις αυλακιές με τα heatpipes κολλημένα? Δέν τα ξεκολλάω ούτε γι' αστείο!:nono: Ακούς εκεί ''τρελλιάρης''..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιανουάριος 5, 2011 #125 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Ευχαριστώ για τα παραγγελθέντα.:daisy:Το plexy το έχω για χρηστικούς λόγους όπως είπες, αλλά με τον χαλκό θα γίνει ασήκωτη ρε μάστορα! Μπορεί και να κρατήσει χωρίς να αλοιωθεί με τον χρόνο...10mm. είναι αυτά! Πώς να τρίψω ρε σύ το block και να σβήσω τις αυλακιές με τα heatpipes κολλημένα? Δέν τα ξεκολλάω ούτε γι' αστείο!:nono: Ακούς εκεί ''τρελλιάρης''..... οχι ρε σιγα μην ξεκολλησεις τα pipes & fins, ποιος ειπε κατι τετοιο? εγω θα επαιρνα τη ψυκτρα στα χερια και θα κατεβαζα τις αυλακιες ειτε με τριβειο τυπου delta που εχει επιφανεια και δεν θα φυγει δεξια κι αριστερα ειτε στο καθετο τριβειο πανω στον δισκο με την ψυκτρα στο πλαι ειτε με τακους με διαδοχικα ντουκοχαρτα. εαν βεβαια σκοπευεις να το πλακωσεις στη σιλικονη φυσικα ολα αυτα ειναι περιττα οσο για το θεμα αντικαταστασης του plexi με χαλκο δεν χρειαζεται να πας σε 10ρι παχος σε καμια περιπτωση και σε πλακα παχους 3χιλ μια χαρα βιδωνεις κι ανοιγεις και σπειρωμα για την βαλβιδα. αν και το ιδανικο imho θα ηταν καπακι plexi ή acetal με φρεζατο αυλακι και τσιμουχα αλλα δεν ξερω τι διαθεσιμο χωρο εχεις περιμετρικα του ανοιγματος και των σπειρωματων των βιδων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 5, 2011 Author #126 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 3άρι καπάκι δέν παίρνει, γιατί χρειάζεται 6-8mm. η βαλβίδα για το σπείρωμα.Φρεζάτο αυλάκι πάλι δέν παίρνει γιατί έχει 1.5mm. πάχος ο χαλκός εκεί που το έχεις σχεδιάσει.Σιλικόνη μαύρη ειδική έχω πάρει για μέχρι 200 βαθμούς με ελαστικότητα κιόλας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Ιανουάριος 5, 2011 #127 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 3άρι καπάκι δέν παίρνει, γιατί χρειάζεται 6-8mm. η βαλβίδα για το σπείρωμα.Φρεζάτο αυλάκι πάλι δέν παίρνει γιατί έχει 1.5mm. πάχος ο χαλκός εκεί που το έχεις σχεδιάσει.Σιλικόνη μαύρη ειδική έχω πάρει για μέχρι 200 βαθμούς με ελαστικότητα κιόλας.Νίκο μια πρόταση :Αφού η σιλικόνη είναι μαύρη, και δεν θα φαίνεται.Κάνεις ένα πρόχειρο hot box με ότι σου βρεθεί κατάλληλο (π.χ. υαλοβάμβακα και αλουμπίνιο) , να χωράει η ψήκτρα όλη μέσα.Αφηνεις ένα άνοιγμα να περισεύει λίγο έξω η επίμαχη περιοχή με το πρόβλήμα των χαρακιών.από την άλλη πλευρά του hot box ανοίγεοις μια τρύπα να σφηνώνει μέσα ένα πιστόλι θερμού αέρα. Αφήνεις και μια οπή ανακούφισης , να διαφέυγει λίγο; αέρας έξω.Ρυθμίζεις το πισ΄τολι στους 350 βαθμούς και ξεκινάς το ζέσταμα της ψύκτρας. Κάποια στιγμή το κομάτάκι που περισέυει έξω , θα γίνει τόσο ζεστό που θα μπορεις να λιώσεις καλάι έπανω του.Χρησημοποιείς λοιπόν το καλάι για γέμισμα.Θα πιάσει πολύ καλύτερα από οποια σιλικόνη, θα λειανθεί πανέυκολα χωρίς να κυνδινέψει η επιπεδότητα του block και θα έχεις μια επιφάνεια τελείως επίπεδη, για καλύτερη στεγανότητα.Προσεξε , δεν το έχω δοκιμάσει , αλλα δεν βλέπω λόγο να μην πιάσει η πατέντα.AΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΆΣΕΙς ΘΈΛΟΥΜΕ WORK LOG!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Ιανουάριος 5, 2011 #128 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 το αυλακι για τσιμουχα γινεται και στο plexi/acetal ή οτι αλλο χρησιμοποιησεις σαν καπακιδεν ειναι αναγκη να γινει στη ιδια τη βαση του block που δεν εχει ψαχνοκαι θα ειναι και πιο ευκολο με τα δικα σου μεσα να αυλακιασεις plexi παρα χαλκοοσο το καπακι αυτο μπορει να γινει 3χιλ παχος αν μιλαμε για χαλκογιατι και η βαλβιδα πιθανοτατα μπορει να κοντυνειαλλα και εαν δεν μπορει μπαρει σιγουρα να παρει ενα δαχτυλιδι-αποστατη με o-ringεπιτρεποντας της να βιδωσει μεσα στο υλικο οσο ακριβως θελεις εσυδυο διαφορετικα σεναριαδυο πιθανες λυσεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 5, 2011 Author #129 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2011 Γιώργο η φωτογραφία που παρέθεσες με το o-ring είναι πρωτού κοπεί το block και είναι εφαρμόσιμο.Έχει ''ψωμί'' γύρω-γύρω να πατήσει το λάστιχο.Παρεπιπτόντως πρόσεξε πως οι χαρακιές δέν έφταναν ώς την άκρη του block, γι' αυτό και δέν ανησυχούσα τότε.http://i.imgur.com/YrABe.jpgΚοίτα τώρα πόσο κόντυνε με το κόψιμο. Λάστιχο δέν μπαίνει γιατί καλύπτει τα σπειρώματα.Εκτός απο σιλικόνη έχω προμηθευτεί και φλάντζα, οπότε θα γίνει η δουλειά.http://i.imgur.com/Msrr9.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorypeg1000 Ιανουάριος 6, 2011 #130 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2011 sorry που άργησα τόσο πολύ να σου πω.Λοιπόν.Ο P4 στα 2.66 αλλα northwood,οχι presscot με θερμοκρασία δωματίου στους 15 βαθμούς ήταν στους 45 σε load με την στοκ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aposporis Ιανουάριος 6, 2011 #131 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2011 Ο prescot στα 3GHz με την Mugen σε (σχεδόν) passive mode (το τροφοδοτικό είναι 3 εκατοστά από πάνω με 12αρι fan) είναι στα 35 idle και 55 full load.Έτσι για σύγκριση και με μια σχεδόν τόσο καλή όσο η δικιά σου ψύκτρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
argy1 Ιανουάριος 7, 2011 #132 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2011 φιλε lakiss το θεμα της στεγανωποιησης πιστευω οτι θα λυθει απλα με φλατζοχαρτο. θα πας να διαλεξεις σκληροτητα και παχος που πιστευεις πως χρειαζεσαι θα το σημαδεψεις στο σημειο που θες,μαλλον γυρω απο την τρυπα στο μπλοκ η και λιγο πιο μεσα απο τις βιδες,θα το κοψεις και πιστευω θα ειναι μια χαρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 20, 2011 Author #133 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2011 Update. Σήμερα βρήκα λίγο χρόνο να ασχοληθώ λίγο με το project μήπως και τελειώσει κάποτε... Έφτιαξα μερικά fins ακόμα που έλειπαν και νομίζω είναι υπερβολή να βάλω άλλα, αφού έφτασα αισίως τα 47. Προσέξτε πώς έγινε το block από το νέρό που έμεινε μέσα, σε μερικές μόλις ημέρες... Στέγνωσα τα νερά, έκανα ένα καλό καθάρισμα με αλοιφή, και στο τέλος καθαρή βενζίνη. Για όσους είχαν απορία μέχρι τώρα πώς θα σφραγιστεί το block, ιδού η λύση. Πολλά υποσχόμενο προιόν σύμφωνα με τις προδιαγραφές. Μακάρι.... Άπλωμα της πάστας. Βίδωμα το block, και προσέξτε πώς εξαφανίστηκε η πάστα στις άκρες του γύρω από τις βίδες. Στα σημεία αυτά στο plexi ασκείται μεγαλύτερη δύναμη και κάνει τέλεια επαφή. Στο κέντρο που δέν έχω βάλει βίδα προσέξτε πώς μαυρίζει ελαφρά, σημάδι μή απόλυτου πατήματος. Κοντινό στο επίμαχο σημείο της διαρροής. Προσέξτε πως οι χαρακιές μαύρισαν, σημάδι ότι γέμισαν με πάστα. (κίτρινο βέλος) Επίσης γέμισα ελαφρά με πάστα και το τελείωμα του block στο κάτω μέρος του. (κόκκινη γραμμή) Ακόμα. Η πάστα σφράγισε και περιμετρικά το block εσωτερικά στο ''παράθυρο'' που άνοιξα. (μπλέ βέλος) Τέλος προσέξτε πώς σφραγίζει και τις τρύπες των σπειρωμάτων. (πορτοκαλί βέλος). Κατά 90% είμαι πεπεισμένος πως δέν θα έχω πρόβλημα. Μακάρι αλλιώς θα πρέπει να γίνει ότι είπε ο ''Κοπρίτης'', δηλ. κατέβασμα του block για να εξαλειφθούν οι χαρακιές. Να ευχαριστήσω ξανα και από εδω τον ''Κοπρίτη'' για τα καλούδια που με προμήθευσε για να στηρίξω την ψύκτρα, ύστερα απο δική του πρωτοβουλία. Άς μου επιτρέψει το forum μία παράβαση των κανονισμών. Χρειάζομαι ένα μικρό monitor για να συνεχίσω το project και να σετάρω την ψύκτρα. Έχω βάλει αγγελία http://www.thelab.gr/zitisi/ziteitai-xrepi-monitor-tft-15-17-a-89595.html , αλλά το γράφω και εδώ μήπως το δούν περισσότεροι. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 23, 2011 Author #134 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2011 Update. Δεύτερη δοκιμή πραγματοποιήθηκε σήμερα για την στεγανότητα του block. Γέμισα τη ψύκτρα με αρκετό νερό, και δούλεψα τον υπολογιστή για δύο διαδοχικά 15λεπτά περίπου. Η θερμοκρασία επεξεργαστή κυμαινόταν από 77 εώς 80 με το temp. warning να ηχεί συνεχώς, αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο αφού η κατασκευή είναι ημιτελής. Το καλό είναι ότι η πάστα έκανε δουλειά και στεγανοποίησε το block χωρίς σταγόνα διαρροής. Το πρώτο βασικό εμπόδιο ξεπεράστηκε λοιπόν και ακολουθεί νικέλωμα, καθώς και το αεροστεγές κλείσιμό της. Γιώργο (Κοπρίτη) παιδεύτηκα δύο ώρες εχθές για να τοποθετησω την ψύκτρα με τα ελατήρια.... Δυστυχώς οι δύο βίδες βρίσκονται κάτω από τα fins, και δέν σου δίνει χέρι να τοποθετήσεις κάθετα τα ''παξιμάδια'' πιέζοντας ταυτόχρονα τα ελατήρια. Τα ελατήρια σηκώνουν τα παξιμάδια πολύ ψηλα και βρίσκουν στα fins πρίν τα βιδώσεις. Έκοψα και χάλασα τα τέσσερα μήπως και μπεί αλλα δέν..... Έτσι τα βίδωσα χωρίς ελατήρια αναγκαστικά.... Πρέπει να βρώ τέτοια που έχουν μικρό ύψος μήπως και κάνω δουλειά. edit: Να είναι οπωσδήποτε για Μ4 βίδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sofos1990 Ιανουάριος 23, 2011 #135 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2011 Τέτοιες χειρόβιδες παίρνουμε για να σφίγγουμε το κάνιστρο στον επεξεργαστή Ρώτα τον tsan αυτός ξέρει που έχει τέτοιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
aposporis Ιανουάριος 23, 2011 #136 Κοινοποίηση Ιανουάριος 23, 2011 Αν βάλεις τις βίδες ανάποδα και φροντίσεις να έχεις αρκετό κενό πίσω από τη μητρικη ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Φεβρουάριος 2, 2011 Author #137 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2011 Update. ''Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα...'' Πρίν ξεκινήσω αυτή την κατασκευή, δέν φαντάστηκα ούτε στο ελάχιστο πόσα πράγματα θα παρουσιαζόνταν! Όλο προβλήματα προκύπτουν... Δέν ξέρω άν θυμάστε, αλλά ρίξτε ξανά μιά ματιά πώς έγινε ο χαλκός λόγω οξείδωσης του νερού στο εσωτερικό του block. ''Κανένα πρόβλημα'' σκέφτηκα τότε, θα νικελωθεί η ψύκτρα άλλωστε. Όταν ξεκίνησα όμως και έπαιρνα τηλ. διάφορα μαγαζιά με επινικελώσεις, προέκυψε το εξής πρόβλημα: Όλοι μου είπαν ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα με την κόλληση, και ότι δέν θα αντέξει τα χημικά πρίν το νικέλωμα! Συνενοήθηκα λοιπόν με κάποιο μαγαζί στο Περιστέρι να του πάω ένα δείγμα, ώστε να δούμε άν αντέχει στα χημικά και να προχωρήσω με την διαδικασία. Πάω εγώ λοιπόν δύο πρόχειρα κολλημένα σωληνάκια χαλκού, και το αποτέλεσμα ήταν αυτό: Κανένα τελικά πρόβλημα. Η κόλληση αντέχει και μάλιστα νικελώνεται χωρίς εμφανή οπτική διαφορά απο τον χαλκό, στα σημεία επαφής. ''Τέλεια!'' Υπάρχει όμως ένα αλλά... Έδειξα την κατασκευή του ανθρώπου στο internet, και εκεί ήρθε η ανώμαλη προσγείωση... Μου είπε ότι όπως την βλέπει είναι αδύνατο το νίκελ να εισχωρήσει στο εσωτερικό των fins, αφού η απόσταση των 2mm. είναι ιδιαίτερα μικρή! Μάλιστα ούτε το εωτερικό των heatpipes μπορεί να νικελωθεί! Ρωτάω εγώ τώρα...αυτά πώς νικελώνονται? Υπάρχει μήπως διαφορετική διαδικασία? Ο άνθρωπος έδειξε να ξέρει την δουλειά του, αφού ασχολείται με νικελώματα κατασκευών, ενισχυτών κτλ. Μάλιστα αφιέρωσε καμιά ώρα με την περίπτωσή μου, αλλά ρέ παιδιά τα block πώς τα φτιάχνουν οι εταιρίες? Εγώ περίμενα πως θα τελείωνα και το είχα δεδομένο, αλλά τώρα το πράγμα περιπλέκεται.... Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία που δέν την ξέρω? ''Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα...'' αυτό ακριβώς! Άν δέν το νικελώσω: 1) Οξείδωση χαλκού (άμεση) 2) Παντελώς μή σωστή λειτουργία . Άν το νικελώσω: 1)Το καλό είναι ότι μπορώ να κολλήσω τα fins στα heatpipes άφοβα. 2) Γλυτώνω σίγουρα το block απο οξείδωση (εξωτερικά) κσι τα εμφανή heatpipes (εξωτερικά). 3) Απο τα fins μου είπε ότι θα νικελωθούν μόνο(!!!) οι ακμές τους, οι εσωτερικές επιφάνειες καθόλου. Περίεργο μου φαίνεται...εγώ πιστεύω ότι θα πετύχουν καί αυτά, καί οι ροδέλες. 4) (και σημαντικότερο) Άς υποθέσουμε ότι πάνε όλα καλά και νικελωθούν όλα άψογα. Άν το εσωτερικό των heatpipes δέν νικελωθεί, μήπως ξεράσει-τρέξει ''πρασινίλα'' στο νικελωμένο block και είναι τελικά ''δώρον-άδωρον''? Μήπως όμως το γλυτώσω το φαινόμενο αφού το σύστημα θα λειτουργεί σε μερικό ''κενό αέρα'', και περιορίσει την οξείδωση? Το θέμα είναι να το κάνω, ή θα πετάξω 30-40euros και θα γίνει αηδία? Θα περιοριστεί η οξείδωση υπό κενό αέρος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeRiChO Φεβρουάριος 2, 2011 #138 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2011 Άν δέν το νικελώσω:1) Οξείδωση χαλκού (άμεση) 2) Παντελώς μή σωστή λειτουργία . Άν το νικελώσω: 1)Το καλό είναι ότι μπορώ να κολλήσω τα fins στα heatpipes άφοβα. 2) Γλυτώνω σίγουρα το block απο οξείδωση (εξωτερικά) κσι τα εμφανή heatpipes (εξωτερικά). 3) Απο τα fins μου είπε ότι θα νικελωθούν μόνο(!!!) οι ακμές τους, οι εσωτερικές επιφάνειες καθόλου. Περίεργο μου φαίνεται...εγώ πιστεύω ότι θα πετύχουν καί αυτά, καί οι ροδέλες. 4) (και σημαντικότερο) Άς υποθέσουμε ότι πάνε όλα καλά και νικελωθούν όλα άψογα. Άν το εσωτερικό των heatpipes δέν νικελωθεί, μήπως ξεράσει-τρέξει ''πρασινίλα'' στο νικελωμένο block και είναι τελικά ''δώρον-άδωρον''? Μήπως όμως το γλυτώσω το φαινόμενο αφού το σύστημα θα λειτουργεί σε μερικό ''κενό αέρα'', και περιορίσει την οξείδωση? Το θέμα είναι να το κάνω, ή θα πετάξω 30-40euros και θα γίνει αηδία? Θα περιοριστεί η οξείδωση υπό κενό αέρος? Αν δεν το νικελωσεις και απλα το γυαλισεις και το βερνικωσεις?(Οπτικα παντα και σε θεμα οψιδωσης). Αν το νικελωσεις εξωτερικα δυσκολα να τρεξει πρασινιλα καθως πρεπει να ερθει σε επαφη με υγρασια η οξειδωση.Μπορει ομως να σου κανει αλλειωση σε μερικα σημεια στο νικελ(θαμπαδα,φουσκωμα της επιστρωσης). Κενο αερος θα εχεις λογικα μεσα στο block(αν και δεν ειναι κενο αερος ουσιαστικα),αυτο θα μετριασει την οξειδωση αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι δεν θα εχεις καθολου καθως θα ερχεται σε επαφη ο "γυμνος"χαλκος με το υγρο που θα βαλεις μεσα στο block. Ολα αυτα ειναι βαση λιγων γνωσεων και μπορει να μην υσχιουν 100%(Το λεω για να μην σε παρω στον λαιμο μου απο καποιο λαθος)Το βασικο ειναι οτι δεν ανυσηχει κανενας καθως παντα βρισκεις την λυση:triniti: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AgentCain Φεβρουάριος 2, 2011 #139 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2011 Η επινικέλωση αν δε κάνω λάθος γίνεται με ηλεκτρολυτικές μεθόδους. Οπότε όντως λίγο δύσκολο να εισχωρήσει το υλικό μισό εκατοστό σε χαραμάδα των 2mmΌσον αφορά τις έτοιμες ψήκτρες της αγοράς, τα fins αλουμίνιο δεν είναι όλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AIRETIKOS Φεβρουάριος 8, 2011 #140 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2011 η πρασινίλα ειναι απο την αλοιφη 100%.το νερο στο μπλοκ για μενα ειναι αχρηστο,φτιαξε heatpipes σε σχήμα U και γεμισε τα υγρο φρενων.επισης πιστευω οτι καλο θα ηταν να αντιγράψεις την αρχιτεκτονικη μιας καλης ψυκτρας οπως noctua nh-d14 που εχει τον ανεμιστήρα (σαντουιτς).τώρα για τα finds βαλε καλυτερα αλουμινιου όπως είχες κάνει με την ψύκτρα του northbridge γιατί δεν νομιζω ότι η μεταγωγή της θερμοτητας με τις ροδέλες θα ειναι η επιθυμητη.και τελος αρκετα σημαντικο ειναι το λαπαρισμα στο πλακακι.συνεχισε την καλη δουλεια και τα απιστευτα projektsξεχασα να σου πω οτι η συσταση της κόλλησης που χρησιμοποιείς σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει μια τετοια πληροφορια ειναι κασσιτερος 80% και 20% χαλκος με μολυβδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.