Jump to content



Morphological Anti-aliasing


Nephiλiμ

Recommended Posts

  • Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Δεν σημαίνει ότι επειδή κάποιος είναι στο φορουμ, διαβάζει όλα τα threads για να ξέρει ότι υπάρχει και αλλού. Βρήκα κάτι στο guru3d απο άτομα που εμπιστεύομαι, είδα και εδώ το σχετικό τίτλο και απάντησα.

Link to comment
Share on other sites

Καμια διαφωνια σ αυτο.

Η δικη μου θεση απο την αρχη του νηματος ηταν οτι το ξεκλειδωμα που εγινε μεσω registry απο καποιους ειτε εμπιστους οπως λες ειτε οχι, ειναι απλα "μισο" και αμφιβολα λειτουργικο. Ο οδηγος του link που δειχνω εγκαθιστα πληρως το φιλτρο χωρις αλλες επεμβασεις μονος του.

Γι αυτο εξεφρασα τις επιφυλαξεις μου για τα αποτελεσματα που ποσταρονται και για τις αποψεις περι χρησιμης η οχι δυνατοτητας.

Link to comment
Share on other sites

Τα πέρασα στο gimp και έριξα μια καλή ματιά. Καμία σχέση με το AA. Σε καμία από τις περιπτώσεις των "πραγματικών" ΑΑ δεν έχουμε χάσιμο λεπτομέριας. Εδώ έχουμε. Και το κακό είναι ότι κάνει smooth ΚΑΙ τα γράμματα/crosshairs/HUD elements κτλ.

156prfl.gif

ibkjzq.gif

10oqow7.jpg

έφτιαξα και μερικα gifακια για να δείτε τι εννοώ.

Link to comment
Share on other sites

σαν στατικες εικονες σιγουρα χωρις ΑΑ ειναι καλυτερη ποιοτικα.

στο παιχνιδι ομως μπορει να δινει πολυ πιο ωραια αισθηση αυτη η ελαφρια θολουρα

Γιατι τα πολλα juggies κουραζουν στο gaming

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως για καποιο λογο διαφευγει μια σημαντικη λεπτομερια..

Δεν υπαρχει υποστηριξη για την σειρα 5000.

Αυτο που προσπαθουμε να κρινουμε ειναι μια αλχημια.. μιας και οτι βλεπουμε ειναι απο καρτες σειρας 5000.

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως για καποιο λογο διαφευγει μια σημαντικη λεπτομερια..

Δεν υπαρχει υποστηριξη για την σειρα 5000.

Αυτο που προσπαθουμε να κρινουμε ειναι μια αλχημια.. μιας και οτι βλεπουμε ειναι απο καρτες σειρας 5000.

Μυρίζω την απαρχή μιας μεγαλειώδους προσπάθειας να πείσουμε τον κόσμο ότι το MLAA όπως το εφάρμωσε η AMD εξαρτάται από το hardware :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην τρωγόμαστε, κουράστηκα!

Το MLAA θα είναι ωραίο σε games βαριά τα οποία το σύστημα μας δεν μπορεί να σηκώσει...

Εγώ για παράδειγμα που παίζω σε 5760χ1080 (οχι στο 3240χ1920) θα το σκεφτόμουνα σε 2-3 παιχνιδάκια να το βάλω...

Link to comment
Share on other sites

Μυρίζω την απαρχή μιας μεγαλειώδους προσπάθειας να πείσουμε τον κόσμο ότι το MLAA όπως το εφάρμωσε η AMD εξαρτάται από το hardware :tomato:

Υποθετω εννοεις οτι και η σειρα 5xxx εχει καποιες δυνατοτητες ιδιες με την 6xxx απλα τις παρουσιαζουν στην 6xxx για καλυτερη προωθηση του νεου προιοντος (κρατωντας τις επιτηδες απενεργοποιημενες στη σειρα 5xxx).

Πιστευω πως κατι τετοιο ΑΝ ισχυει ή ΟΧΙ, μπορει να αποδειχθει ΜΟΝΟ με τα αντιστοιχα screenshots και απο τις δυο καρτες.

Link to comment
Share on other sites

Υποθετω εννοεις οτι και η σειρα 5xxx εχει καποιες δυνατοτητες ιδιες με την 6xxx απλα τις παρουσιαζουν στην 6xxx για καλυτερη προωθηση του νεου προιοντος (κρατωντας τις επιτηδες απενεργοποιημενες στη σειρα 5xxx).

Πιστευω πως κατι τετοιο ΑΝ ισχυει ή ΟΧΙ, μπορει να αποδειχθει ΜΟΝΟ με τα αντιστοιχα screenshots και απο τις δυο καρτες.

MLAA = software-based αλγόριθμος που εκτελείται από τα execution units μέσω του DirectCompute.

Διαφορά στο IQ δεν θα υπάρξει μεταξύ καμμίας κάρτας.

Η υποστήριξη εξαρτάται από την υποστήριξη DirectCompute (κάτι που κάνουνε μια χαρά οι HD5xxx) και το software (drivers,αν το ξεκλειδώσει η AMD/user)

Link to comment
Share on other sites

ποτε το mlaa δεν θα γινει ΑΑ...το ενα ειναι εξυπνο και το αλλο χαζο...οποιος καταλαβε καταλαβε...

Ρε παιδιά μην τρωγόμαστε, κουράστηκα!

Το MLAA θα είναι ωραίο σε games βαριά τα οποία το σύστημα μας δεν μπορεί να σηκώσει...

Εγώ για παράδειγμα που παίζω σε 5760χ1080 (οχι στο 3240χ1920) θα το σκεφτόμουνα σε 2-3 παιχνιδάκια να το βάλω...

αναρωτιεμαι ποιος σου ειπε οτι ειναι ελαφρυτερο σε ολες τις εφαρμογες...μπορω να αποδειξω σε πολλα παιχνιδια το αντιθετο να ειναι πιο βαρυ και απο 4χΑΑ...μην το δενεις σχοινι κορδονι, τεσταρετο...ισως εκπλαγεις δυσαρεστα...

Link to comment
Share on other sites

το morphological AA εχει ενα σίγουρα καλο, δεν ρίχνει της επιδόσεις σχέση με τα συνηθισμένα ΑΑ

επισης σίγουρα χαλάει την ποιότητα στο σύνολο μιας και όπως είπε και ο σαμαελ εχει μια θολούρα και αυτο υπάρχει πολύ η λίγο στα διάφορα tests που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο

αλλα αυτη η έντονη θολούρα ισως να ειναι προσωρινό και να το βελτιώσουν αργότερα

επίσης απο παιχνίδι σε παιχνίδι αλλάζει αυτή η θολούρα

νομίζω πρέπει να περιμένουμε λίγο, να δούμε σιγα σιγα με τα επόμενα drivers μήπως και εχει κάποια αλλαγή πάνω σε αυτό

αλλα σε γενικές γραμμές εχει ενα ενδιαφέρον

High IQ: AMD Fixes Texture Filtering and Adds Morphological AA

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@neph

Πολύ μούφα φαίνεται η υλοποίηση της AMD. Αν ήταν τόσο βαρύ το mlaa-σχεδόν όσο το 8xmsaa-δεν θα το χρησιμοποιούσαν στις κονσόλες.

Όσο για την ποιότητα τώρα, αυτό που βλέπω είναι ένα ελαφρύ "άνοιγμα" στα χρώματα και ποιότητα πολύ ανώτερη απο το msaa γενικώς. Δεν έχω δει βέβαια κινούμενη εικόνα μέχρι στιγμής, αλλά νομίζω πώς αν η υλοποίηση είναι σωστή δεν πρέπει να αλλάζει κάτι. Αυτό γιατί σε αντίθεση με τα καρέ του συμπιεσμένου ψηφιακού βίντεο τα καρέ των παιχνιδιών είναι πεντακάθαρα images .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.