Jump to content



Morphological Anti-aliasing


Nephiλiμ

Recommended Posts

  • Replies 44
  • Created
  • Last Reply

Τα πρωτα δειγματα ειναι ΑΚΡΩΣ ενθαρυντικα.

Με σχεδον μηδενικη επιπτωση στην αποδοση εχουμε AA αντιστοιχο περιπου με 4Χ.

Μερικα τζιμανια ξεκλειδωσαν την δυνατοτητα Morph ΑΑ και για την σειρα 5ΧΧΧ (αρα εδω η ΑΤΙ θα αναγκαστει να το υποστηριξει και επισημα αφου μαλλον δεν σκοπευε να το διαθεσει για τη σειρα 5 αλλα σαν προνομιο της σειρας 6ΧΧΧ)

Hρθε μηπως το τελος των τερατωδων απαιτησεων?

Παραθετω εικονες που βρηκα στα ιντερνετς.

Bad Company 2 ΧΩΡΙΣ ΑΑ

b0d7d86393ad7d2f98dfeb3a324fdef9.png

Βad Company 2 με Morphological AA

b37b0e7e579c8d0f240bf5d887e4eed1.png

Borderlands ΧΩΡΙΣ ΑΑ

d8060a4515f8754b6bb1c2fa3855b187.png

Borderlands με Morphological AA

a0c6749a866ceb0c1c5f4e76ca9a41b2.png

Παραθετω και το εξης link για ενημερωση περι τινος προκειται.

Morphological Anti-Aliasing : AMD Radeon HD 6870 And 6850: Is Barts A Step Forward?

Link to comment
Share on other sites

Παντα οι απαιτησεις ενος game ερχονται με την ευγενικη χορηγια των κατασκευαστω καρτων. Marketing...

Απο την αλλη δεν φαινεται και καποια ιδιαιτερη διαφορα... Πρεπει να το ψειρισεις πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω εαν το εχουν ανοιξει πληρως με την αλχημια στην registry.

Αρα δεν μπορουμε να κρινουμε την αποτελεσματικοτητα του (εγω τουλαχιστον) συμφωνα με τα screenshot του net.

Το πληρες "ανοιγμα" φερνει εκτος των αλλων και τρεις διαφορετικες διαβαθμισεις ποιοτητος στο AI catalyst...και αφορα αρκετες ακομα παραμετρους.

Περισσοτερα θα μας πουν αυτοι που χρησιμοποιησαν τον ολοκληρομενο οδηγο με την πληρη υποστηριξη.

Link to comment
Share on other sites

εννοειται πως χωρις ΑΑ ειναι πολυ καλυτερα.

αυτο δεν ειναι το γνωστο ΑΑ που λεμε...αλλα ενα φιλτρο που σου θολωνει την εικονα.

ειναι ξεκαθαρο πως τα juggies παραμενουν ιδια

Link to comment
Share on other sites

Νice topic Neph :T:

Δεν είμαι διαβασμένος, παρόλαυτά θα αφήσω τη διαίσθησή μου να μιλήσει. Έχουμε και λέμε: (σχετικά με το πρώτο σετ πάντα)

1. Η λίμνη: Με το AFF φαίνεται πιο λεία (smooth) η εικόνα. Oπότε +1 στο MAA

2. Στο όπλο: Ισοπαλία (δεν βλέπω καμία διαφορά)

3. Στο μακρινό τοπίο (ουρανός, και από τα δύο φοινικόδεντρα και πέρα): +1 MAA

4. Στα περιξ: (αμμόσακοι, η βλάστηση πριν τα φοινικόδεντρα) ελαφρώς καλύτερα χωρίς το MAA

Συνολικά καλύτερη αίσθηση έχει με το MAA, καθώς χωρίς το MAA νοιώθει κανείς πως γίνεται προσπάθεια για καλύτερα γραφικά μεν, αλλά κάπου δεν τους βγαίνει.

Αυτά από μένα :)

Link to comment
Share on other sites

FYI η "θολουρα" που λετε ειναι πιο εντονη στο screenshot του Bad Company 2 αφου ο τυπος που την ανεβασε εχει ανοικτο το Bloom.

Το Borderlands ειναι πιο αντιπροσωπευτικο.

Θα παραθεσω και αλλα screenshots συντομα.

Εdit:Διαβαστε και αυτο http://www.iryokufx.com/mlaa/

Link to comment
Share on other sites

Το mlaa είναι μια post processing τεχνική(αφότου έχει γίνει rendered η εικόνα) που μπορεί να ενσωματωθεί είτε στους drivers μιας κάρτας είτε στην μηχανή γραφικών οποιουδήποτε παιχνιδιού. Είναι δε και ακραία multithreaded διαδικασία κάτι που σημαίνει ότι ωφελείται τα μέγιστα από τις σύγχρονες κάρτες.

Ο αλγόριθμος επεξεργάζεται την εικόνα σαν να ήταν δισδιάστατη και χοντρικά κάνει τα εξής:

1. Εντοπίζει ανωμαλίες στη συνέχεια των πίξελ.

2. Εντοπίζει τα Patterns εκατέρωθεν των ανωμαλιών αυτών.

3. Αναμιγνύει τα πίξελ των γειτονικών αντικειμένων ώστε να φαίνεται μια ομαλή συνέχεια από το ένα στο άλλο.

Με απλά λόγια θολώνει μόνο το περίγραμμα των αντικειμένων για να "πολεμήσει" τα jugs, αντί να κάνει blurred όλη την εικόνα. Για τους μη υπερβολικά απαιτητικούς είναι άριστη λύση, όπως άλλωστε και για τις raytracing καταστάσεις όπου το κλασσικό aa είναι ανέφικτο. Το άλλο καλό βέβαια είναι το χαμηλό υπολογιστικό κόστος, αφού ένας μονοπύρηνος 3αρης μπορεί να επεξεργαστεί μέχρι 20μεγαπίξελ/sec, δηλαδή 10 καρέ περίπου/sec.

Λίνκς:

http://visual-computing.intel-research.net/publications/papers/2009/mlaa/mlaa.pdf

Real-Time Rendering · Morphological Antialiasing

[TIPS] What is the Morphological Anti-Aliasing (MLAA)? - 3D Tech News, Pixel Hacking, Data Visualization and 3D Programming - Geeks3D.com

Κατά πάσα πιθανότητα θα το δούμε και για παλιότερες κάρτες, έστω και με μόντες.

Υ.Γ: Μακάρι Neph να εξαρτιόνταν οι απαιτήσεις μόνο από τα φίλτρα. Παλιά αυτό συνέβαινε, αλλά τώρα με τα ssao, hbao κτλ δεν σωζόμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογία είναι παρμένη από τον κόσμο της ψηφιακής φωτογραφίας seb. Φαντάζομαι θα ξέρεις τα εργαλεία του corel draw και άλλων πακέτων που σε βοηθάνε να κόψεις/απομονώσεις κάποιο αντικείμενο με ακρίβεια.

Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογία είναι παρμένη από τον κόσμο της ψηφιακής φωτογραφίας seb.

Kαι απο τις κονσολες! :p

Σε περιπτωσεις οπως το Grand Theft Auto ειναι life(+eyes)saver

Ορεστη διαβασε παραπανω για τις επιπτωσεις σε αποδοση.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα είναι χρήσιμο για παιχνίδια που δεν υποστηρίζουν aa ή για λόγους επιδόσεων που δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το κλασσικό aa. Απ' ότι διάβασα λένε ότι είναι καλύτερο να χρησιμοποιείται χωρίς aa γιατί τότε δεν βρίσκει εύκολα τις διαφορές με αποτέλεσμα να θολώνει την εικόνα περισσότερο απ' ότι χρειάζεται.

Το δοκιμασα και γω στην 4850 καθώς το ήθελα κυρίως για το starcraft, αλλά το αποτελεσμα δεν ήταν καλό καθώς είχα αλλοιωμένα χρώματα, πιθανόν γιατι χρειάζεται direct compute 5.0 και η κάρτα μου έχει 4,1. Ωστόσο στο καινούριο star wars δούλευε μια χαρα, αν και φαινόταν ότι είχε λίγο παραπάνω bloom το παιχνίδι. Απ' ότι διάβασα και γω δεν έχει το επιθυμητο αποτέλεσμα για όλα τα παιχνιδια. Επίσης είναι καλό απο τον catalyst να μην αφήνετε επιλεγμένο στο aa το use application settings καθώς τα κάνει χειρότερα.

edit : Για όποιον ενδιαφέρεται μπορεί να εγκαταστήσει το 10,10 hotfix, και μετά να κατεβάσει απο εδώ το αρχειο και να το κάνετε import στη registry. (Το αρχείο το φτιάξανε κάτι παιδιά στο guru3d). Κάντε ρεσταρτ και μετα πρέπει να υπάρχει η επιλογή στον catalyst. Aν όχι, ανοιξτε τη registry και βρείτε όλα τα MLF_NA και βάλτε τα στο 0. (πρέπει να ναι 5-6) . Ξανακάντε ρεσταρτ και λογικά μετά πρέπει να εμφανίζεται η επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

Αμ δεν παει ετσι..

ΠΧ, στο συγκεκριμενο αρχειο δεν βλεπω επιλογη για crossfire setups και πουθενα λογος για το EQAA.

Tι ακριβώς δεν κατάλαβες? Ο τίτλος λέει morphological anti-aliasing, αυτό ζητήσαμε απο κάποια παιδιά στο guru3d για να το δοκιμάσουμε, και αυτήν την επιλογή μας έδωσαν.

65494642.th.jpg

Δεν ζητήσαμε να μας φτιάξουν ολόκληρη σουιτα. Αυτό ζητήσαμε και τα παιδιά που μπορούσαν, πολύ γρήγορα μας βοήθησαν.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.