Kazeta Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 25, 2010 Χαιρετω την ομαδα, ειναι το πρωτο μου θεμα/post!!:clap: Λοιπον, αντιμετωπιζω ενα προβλημα εδω και μερικους μηνες με την εξαφανιση ενος απο τους δυο σκληρους, του Seagate 7200.9 απο τα windows αλλα και απο το BIOS. Οταν ειναι κλειστο το συστημα και κανω boot τοτε αναγνωριζεται στο post και δεν υπαρχει προβλημα και δουλευουν ολα σωστα. Mετα απο καποιες ωρες λειτουργιας, στα windows (Server 2008 r2) αρχιζουν και γινονται καποια τρελα Τοτε ειναι και η φαση οπου εξαφανιζεται ο σκληρος στα windows αλλα και sto bios μετα απο restart. Στην αρχη νομιζα πως εφταιγαν οι drivers της intel για AHCI, αλλα οποια εκδοση και να εβαλα τιποτα. Σημερα αλλαξα sata cable μηπως και... αλλα τζιφος. Ο ιδιος ο σκληρος παντως εχει δοκιμαστει με Seatools (ολα τα τεστ), checkdisk ton windows kai tuneup, HDD sentinel, HDDlife και με ολα βγαινει καθαρος. Θα αλλαξω και sata port αυριο, αλλα φοβαμαι μηπως χαλασει ο boot manager και θελω να αποφυγω τα startup recovery. Θα υπαρξει προβλημα?? Μηπως το προβλημα βρισκεται καπου αλλου και δεν το βλεπω. Διαθετω συστημα Q9450 3.4, Rampage formula bios 0803, 4GB Mushkin Redline, AMD 6870, 1x 640GB WD (Server 2008 r2) και 1x320 Seagate (XP). Αν οντως φταιει η port τι κανω, RMA (εχω εγγυηση για κανενα χρονο ακομη)? Thanks!
DJD Οκτώβριος 25, 2010 #2 Οκτώβριος 25, 2010 Καλώς ήρθες στο Thelab.gr!Αν αλλάξεις sata port δεν επηρεάζεται ο boot manager. Επίσης έχεις δοκιμάσει άλλο molex τροφοδοσίας; Τέλος, έχεις δοκιμάσει τον δίσκο σε άλλο PC ή σε κάποια εξωτερική θήκη να δεις αν το πρόβλημα εμφανίζεται κι εκεί;
Kazeta Οκτώβριος 25, 2010 Author #3 Οκτώβριος 25, 2010 Εχω εξωτερικη θηκη και τον εχω δοκιμασει μεσω usb και λειτουργει κανονικα. Πιστευω πως το προβλημα δεν βρισκεται στον σκληρο αλλα καπου αλλου. Διαφορετικο Molex δεν δοκιμασα, θα τα δοκιμασω αυριο μαζι με την αλλαγη θυρας sata.Σε περιπτωση που ειναι χαλασμενος ο controller τι γινεται, αντικατασταση motherboard μονο γι'αυτο??
DJD Οκτώβριος 25, 2010 #4 Οκτώβριος 25, 2010 Ναι φυσικά, καλό θα είναι να τους υποδείξεις στο service ποια θύρα προκαλεί το πρόβλημα για να επισπεύσεις και την διαδικασία.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.