Jump to content



RMA plaisio τι να κανω ????


nick papas

Recommended Posts

Καταναλωτές είμαστε και έχουμε ορισμένα δικαιώματα. Δεν είναι ο κάθε retailer φιλανθρωπικό ίδρυμα που περιμένει να μας προικίσει με νέο hardware κάθε φορά που χαλάει το δικό μας.

Αν ήταν έτσι θα κλείνανε όλα τα μαγαζιά και θα γίνονταν όλα pro rma'ers.

Οχι φιλε Chosen - δεν ειναι ετσι τα πραγματα .

ΕΙΝΑΙ πολυ υποχρεωμενοι . Μετα απο πολυ διαβασμα, το αντικατασταση απο εγγυηση προιον Πρεπει να ειναι σφραγισμενο και η εγγυηση του ισχυει απ τη αρχη.

Δεν ισχύει. Η εγγύηση μετράει από την ΑΡΧΙΚΗ ημερομηνία αγοράς όσες αντικαταστάσεις και να έχεις κάνει και ας πάει να λέει ότι θέλει η ελληνική νομοθεσία. Όταν βγούμε εκτός ΕΟΚ τότε μπορείς να την επικαλεστείς (αλλά τότε δεν θα μπορείς να αγοράσεις τίποτα :p στο Ελλάντα)

Παντως εμενα οσες φορες μου εχουν κανει αντικατασταση η εγγυηση ηταν παλι απο την αρχη και οχι απο τοτε που ελεγε η πρωτη αποδειξη.

Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει . Σεβαστη η αποψη του ,αλλα οχι παντα σωστη .

Πολλα και αγνωστα τα συμφεροντα του καθενος .

Ετσι με μια απλη αναζητηση Google βρισκεις δεκαδες απο τα παρακατω ....


[img=http://www.thelab.gr/images/icons/icon1.gif] [B]Εγγύηση Υπολογιστών και Ηλεκτρικών Συσκευών[/B]
[B]1.Υποχρεώσεις πωλητή[/B]

* Σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής οφείλει να παραδώσει
τα πράγματα που πουλάει στον αγοραστή χωρίς αυτά να έχουν ελαττώματα ή να μην
έχουν τις ιδιότητες που διαφημίζεται ότι έχουν (συμφωνημένες ιδιότητες).
* Σύμφωνα με το άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής ευθύνεται σε κάθε περίπτωση
για ελάττωμα των πραγμάτων που πουλάει κατά τη στιγμή της πώλησης, εκτός αν ο
αγοραστής γνώριζε ότι υπάρχουν αυτά τα ελαττώματα και τα αποδέχθηκε.
* Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 537 του Αστικού Κώδικα, αν διαπιστωθεί
ελάττωμα εντός 6 μηνών από την αγορά, θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά τη
στιγμή της αγοράς (εκτός αν, από τη φύση του πράγματος ή του ελαττώματος, το
πρόβλημα μπορεί να εκδηλωθεί πιο γρήγορα - πχ να αλλοιωθούν τρόφιμα)

[B]2. Δικαιώματα του αγοραστή[/B]
Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του
πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή)
με άλλο,
* β. τη μείωση του τιμήματος
* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των
χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το
πράγμα (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

[B]3.Προθεσμία για δικαιώματα αγοραστή[/B]

* [B]Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να [/B]
[B]ασκήσει τα δικαιώματά του για πραγματικά ελαττώματα κατά του πωλητή εντός[/B]
[B]δύο (2) ετών για κινητά πράγματα και πέντε (5) ετών για ακίνητα.[/B]
* Σύμφωνα με το άρθρο 555 του Αστικού Κώδικα, η προθεσμία αρχίζει από την παράδοση
του πράγματος στον αγοραστή.
* Σύμφωνα με το άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα, αν ο πωλητής ή κάποιος τρίτος
(πχ ο κατασκευαστής) παρέχει εγγύηση, ο αγοραστής έχει τόσο τα δικαιώματα της
εγγύησης όσο και τα δικαιώματα που του παρέχει ο νόμος (όπως αυτά περιγράφονται
πιο πάνω).

Υπάρχει και άλλος νόμος που υποχρεώνει το κατάστημα σε αντικατάσταση του
προβληματικού προϊόντος σε διάστημα 7 ημερών, με την προϋπόθεση να βρίσκεται
στην αρχική του συσκευασία.
Μην πετάτε λοιπόν τις συσκευασίες αμέσως. Το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση αλλαγής
αν δεν υπάρχει η συσκευασία και όλα τα παρελκόμενα.
Στην περίπτωση αυτή βέβαια ζητάτε να ανανεώνεται και η εγγύηση.
Αν το κατάστημα δεν έχει άλλο ίδιο προϊόν υποχρεούται ο κατασκευαστής να το
αντικαταστήσει, πάντα όμως μέσω του καταστήματος που το αγοράσατε και επιμένετε σε αυτό.
Αν δεν πετύχετε αλλαγή από το κατάστημα απευθύνεστε στον κατασκευαστή-προμηθευτή
που θα σας δώσει το κατάστημα και μέσω RMA ή DOA επικοινωνείτε με αυτόν και του
αποστέλλετε το ελαττωματικό με ΔΙΚΑ του έξοδα.

Η όποια αντικατάσταση γίνεται αποκλειστικά με ίδιο και σφραγισμένο προϊόν.

Ειδικά για κάθε ηλεκτρονικό-ηλεκτρικό προϊόν, όποτε και αν το αγοράσατε όσο παλιό και
αν είναι, ο κατασκευαστής υποχρεούται στην παροχή υποστήριξης και ανταλλακτικών
τουλάχιστον για μια πενταετία από την αγορά του.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει το τηλ 1520 (γεν. γραμματεία καταναλωτή) που απευθύνεστε
, αλλά και η αστυνομία που καλείται στο κατάστημα που έχετε πρόβλημα ώστε να εφαρμόσουν
τους νόμους του κράτους. Αν το κάνετε αυτό μέσα στο μαγαζί δύσκολα θα σας αρνηθούν οτιδήποτε.

==

Ίσως θα έπρεπε να ενημερώσουμε τον κόσμο και για το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
στο Ελληνικό δίκαιο, δλδ για το διάστημα που μπορούμε να επιστρέφουμε ενε προιόν αν
αλάξαμε γνώμη για την αγορά. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο (Οδηγία 97/7/ΕΚ άρθρο 6)
ο καταναλωτής-χρήστης του Διαδικτύου διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά ημερολογιακών
ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία από την εξ
αποστάσεως σύμβαση . Η αντίστοιχη προθεσμία αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο
( άρθρο 4 παρ. 10 Νόμος 2251/1994) είναι δέκα εργάσιμες. Η προθεσμία εντός της οποίας μπορεί
να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αρχίζει να μετράται είτε από την ημέρα σύναψης της σύμβασης
εξ αποστάσεως είτε από την ημέρα που ο καταναλωτής παρέλαβε τους συμβατικούς όρους και τις
πληροφορίες.

Υπάρχουν εξαιρέσεις ως προς το δικαίωμα της υπαναχώρησης;
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις συμβάσεις των οποίων η εκτέλεση έχει
ολοκληρωθεί πλήρως και από τα δύο μέρη με ρητή αίτηση του καταναλωτή προτού ασκήσει ο
καταναλωτής το δικαίωμα υπαναχώρησης. Δεν ασκείται σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες η τιμή
των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της κεφαλαιαγοράς επί των οποίων ο προμηθευτής δεν έχει
καμία επίδραση και μπορεί να επέλθουν κατά τη διάρκεια της προθεσμίας υπαναχώρησης π.χ. υπηρεσίες
που αφορούν πράξεις συναλλάγματος, τίτλους της χρηματαγοράς, διαπραγματεύσιμους τίτλους, μερίδια οργανισμών συλλογικών επενδύσεων και άλλα. Επίσης εξαιρούνται από την υπαναχώρηση ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιών και αποσκευών ή παρόμοια βραχυπρόθεσμα ασφαλιστήρια συμβόλαια με διάρκεια
μικρότερη του ενός μηνός.

ΣΕ ποιο αρθρο γραφει για 2 χρονια εγγυηση ?
Νομος : 3043/2002 αρθρο ???

αρθρο 554

Τι πρέπει να κάνεις για τη διετή εγγύηση;

1. [B]Κατεβάζεις το νόμο [URL="http://www.cpusers.gr/attachment.php?attachmentid=4467&d=1243505384"]3043/2002[/URL] [αρχείο PDF, 84KB] και το έχεις μαζί σου.[/B]
2. [B]Πηγαίνεις στο κατάστημα. Τους εξηγείς το πρόβλημα. Τους ζητάς επισκευή δωρεάν ή, αν δεν επισκευάζεται, αντικατάσταση δωρεάν![/B]

3. [B]Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των [/B]
[B]προϊόντων που πούλησε.[/B]
[B]Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής, όχι ο θεός. Μην σε στείλουν στη Sony, από το κατάστημά[/B]
[B]τους το αγόρασες, εκεί απευθύνεσαι.[/B]

4. Τ[B]ους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, η ευθύνη για τα ελαττώματα είναι δύο (2) χρόνια από τη στιγμή της αγοράς. Ανεξαρτήτως εγγύησης του κατασκευαστή (για την οποία ευθύνεται ο κατασκευαστής, όχι ο πωλητής).[/B]

5. [B]Εάν σου κάνουν τον δύσκολο, τους εξηγείς ευγενικά αλλά επίμονα ότι θα πας:[/B]
[B]- στη Γ.Γ. Καταναλωτή[/B]
[B]- στο ΙΝΚΑ και την ΕΚΠΟΙΖΩ[/B]
[B]- στο δικηγόρο σου για εξώδικο και αγωγή αποζημίωσης.[/B]

Υ.Γ. Τελικα παρα τον μικρο κυκεώνα το πλαισιο εδειξε ακομα μια φορα τον καλο του χαρακτηρα .

MSI 480 GTX , ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ , 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ,αλλα με αποδειξη 150 ευρω.

Νικος

Επειδη τρεχω και εγω με το Πλαισιο απ' οτι καταλαβα πλεον δεν δινουν πιστωτικα και φυσικα δεν δινουν στην τιμη που ειχες αγορασει το προϊον.

Φυσικα ειναι δικαιωμα σου να ζητας κατι αν οχι λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχες αλλα στις ιδιες δυνατοτητες.

Παει ο καιρος που πηγαιναμε στο Πλαισιο μια μητρικη 478 και με το πιστωτικο περναμε 775 συν επεξεργαστη.

Αλλα ακομα και αν σου ελεγαν εχει στο ταδε καταστημα 250 ευρω η ιδια με αυτη που ειχες δεν πρεπει ποτε να δεχτεις αυτο το πιστωτικο γιατι την πατησε φιλος που το δεχτηκε και πηγε στο καταστημα και δεν υπηρχε τιποτα!!!!

Παντως εγω σημερα εδωσα μια ECS 1.5 ετων που πλεον εχει 133 ευρω και πηρα μια GIGABYTE X58A-UD5 που εχει 292 και σαν bulk ενω εγω την πηρα κουτι μεσα και η διαφορα που τους εδωσα ηταν 40 ευρω δηλαδη με λιγα λογια μου πηραν την δικια μου οσο την ειχα πληρωσει 251 ευρω!!!!

Σημερα μου κοψαν πιστωτικο σε ενα τροφοδοτικο Corsair HX 1000 χαλασμενο αποδειξη αγορας 222 ευρω το πιστωτικο κοπηκε στα 259 ευρω ,στο Καταστημα καλαμαριας θεσσαλονικης εγινε το παραπανω

Σημερα μου κοψαν πιστωτικο σε ενα τροφοδοτικο Corsair HX 1000 χαλασμενο αποδειξη αγορας 222 ευρω το πιστωτικο κοπηκε στα 259 ευρω ,στο Καταστημα καλαμαριας θεσσαλονικης εγινε το παραπανω

Πριν ποσο καιρο ηταν η αποδειξη? Το οτι σου εκοψαν ποιο πανω απο οτι το ειχες αγορασει παιζει ρολο και το ΦΠΑ που πηγε 23%

Πριν ποσο καιρο ηταν η αποδειξη? Το οτι σου εκοψαν ποιο πανω απο οτι το ειχες αγορασει παιζει ρολο και το ΦΠΑ που πηγε 23%

3 μηνες και κατι ψιλα

Ο καθενας μπορει να λεει οτι θελει . Σεβαστη η αποψη του ,αλλα οχι παντα σωστη .

Πολλα και αγνωστα τα συμφεροντα του καθενος .

Ετσι με μια απλη αναζητηση Google βρισκεις δεκαδες απο τα παρακατω ....


[img=http://www.thelab.gr/images/icons/icon1.gif] [B]Εγγύηση Υπολογιστών και Ηλεκτρικών Συσκευών[/B]
[B]1.Υποχρεώσεις πωλητή[/B]

* Σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής οφείλει να παραδώσει
τα πράγματα που πουλάει στον αγοραστή χωρίς αυτά να έχουν ελαττώματα ή να μην
έχουν τις ιδιότητες που διαφημίζεται ότι έχουν (συμφωνημένες ιδιότητες).
* Σύμφωνα με το άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής ευθύνεται σε κάθε περίπτωση
για ελάττωμα των πραγμάτων που πουλάει κατά τη στιγμή της πώλησης, εκτός αν ο
αγοραστής γνώριζε ότι υπάρχουν αυτά τα ελαττώματα και τα αποδέχθηκε.
* Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 537 του Αστικού Κώδικα, αν διαπιστωθεί
ελάττωμα εντός 6 μηνών από την αγορά, θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά τη
στιγμή της αγοράς (εκτός αν, από τη φύση του πράγματος ή του ελαττώματος, το
πρόβλημα μπορεί να εκδηλωθεί πιο γρήγορα - πχ να αλλοιωθούν τρόφιμα)

[B]2. Δικαιώματα του αγοραστή[/B]
Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του
πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή)
με άλλο,
* β. τη μείωση του τιμήματος
* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των
χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το
πράγμα (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

[B]3.Προθεσμία για δικαιώματα αγοραστή[/B]

* [B]Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να [/B]
[B]ασκήσει τα δικαιώματά του για πραγματικά ελαττώματα κατά του πωλητή εντός[/B]
[B]δύο (2) ετών για κινητά πράγματα και πέντε (5) ετών για ακίνητα.[/B]
* Σύμφωνα με το άρθρο 555 του Αστικού Κώδικα, η προθεσμία αρχίζει από την παράδοση
του πράγματος στον αγοραστή.
* Σύμφωνα με το άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα, αν ο πωλητής ή κάποιος τρίτος
(πχ ο κατασκευαστής) παρέχει εγγύηση, ο αγοραστής έχει τόσο τα δικαιώματα της
εγγύησης όσο και τα δικαιώματα που του παρέχει ο νόμος (όπως αυτά περιγράφονται
πιο πάνω).

Υπάρχει και άλλος νόμος που υποχρεώνει το κατάστημα σε αντικατάσταση του
προβληματικού προϊόντος σε διάστημα 7 ημερών, με την προϋπόθεση να βρίσκεται
στην αρχική του συσκευασία.
Μην πετάτε λοιπόν τις συσκευασίες αμέσως. Το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση αλλαγής
αν δεν υπάρχει η συσκευασία και όλα τα παρελκόμενα.
Στην περίπτωση αυτή βέβαια ζητάτε να ανανεώνεται και η εγγύηση.
Αν το κατάστημα δεν έχει άλλο ίδιο προϊόν υποχρεούται ο κατασκευαστής να το
αντικαταστήσει, πάντα όμως μέσω του καταστήματος που το αγοράσατε και επιμένετε σε αυτό.
Αν δεν πετύχετε αλλαγή από το κατάστημα απευθύνεστε στον κατασκευαστή-προμηθευτή
που θα σας δώσει το κατάστημα και μέσω RMA ή DOA επικοινωνείτε με αυτόν και του
αποστέλλετε το ελαττωματικό με ΔΙΚΑ του έξοδα.

Η όποια αντικατάσταση γίνεται αποκλειστικά με ίδιο και σφραγισμένο προϊόν.

Ειδικά για κάθε ηλεκτρονικό-ηλεκτρικό προϊόν, όποτε και αν το αγοράσατε όσο παλιό και
αν είναι, ο κατασκευαστής υποχρεούται στην παροχή υποστήριξης και ανταλλακτικών
τουλάχιστον για μια πενταετία από την αγορά του.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει το τηλ 1520 (γεν. γραμματεία καταναλωτή) που απευθύνεστε
, αλλά και η αστυνομία που καλείται στο κατάστημα που έχετε πρόβλημα ώστε να εφαρμόσουν
τους νόμους του κράτους. Αν το κάνετε αυτό μέσα στο μαγαζί δύσκολα θα σας αρνηθούν οτιδήποτε.

==

Ίσως θα έπρεπε να ενημερώσουμε τον κόσμο και για το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
στο Ελληνικό δίκαιο, δλδ για το διάστημα που μπορούμε να επιστρέφουμε ενε προιόν αν
αλάξαμε γνώμη για την αγορά. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο (Οδηγία 97/7/ΕΚ άρθρο 6)
ο καταναλωτής-χρήστης του Διαδικτύου διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά ημερολογιακών
ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία από την εξ
αποστάσεως σύμβαση . Η αντίστοιχη προθεσμία αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο
( άρθρο 4 παρ. 10 Νόμος 2251/1994) είναι δέκα εργάσιμες. Η προθεσμία εντός της οποίας μπορεί
να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αρχίζει να μετράται είτε από την ημέρα σύναψης της σύμβασης
εξ αποστάσεως είτε από την ημέρα που ο καταναλωτής παρέλαβε τους συμβατικούς όρους και τις
πληροφορίες.

Υπάρχουν εξαιρέσεις ως προς το δικαίωμα της υπαναχώρησης;
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις συμβάσεις των οποίων η εκτέλεση έχει
ολοκληρωθεί πλήρως και από τα δύο μέρη με ρητή αίτηση του καταναλωτή προτού ασκήσει ο
καταναλωτής το δικαίωμα υπαναχώρησης. Δεν ασκείται σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες η τιμή
των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της κεφαλαιαγοράς επί των οποίων ο προμηθευτής δεν έχει
καμία επίδραση και μπορεί να επέλθουν κατά τη διάρκεια της προθεσμίας υπαναχώρησης π.χ. υπηρεσίες
που αφορούν πράξεις συναλλάγματος, τίτλους της χρηματαγοράς, διαπραγματεύσιμους τίτλους, μερίδια οργανισμών συλλογικών επενδύσεων και άλλα. Επίσης εξαιρούνται από την υπαναχώρηση ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιών και αποσκευών ή παρόμοια βραχυπρόθεσμα ασφαλιστήρια συμβόλαια με διάρκεια
μικρότερη του ενός μηνός.

ΣΕ ποιο αρθρο γραφει για 2 χρονια εγγυηση ?
Νομος : 3043/2002 αρθρο ???

αρθρο 554

Τι πρέπει να κάνεις για τη διετή εγγύηση;

1. [B]Κατεβάζεις το νόμο [URL="http://www.cpusers.gr/attachment.php?attachmentid=4467&d=1243505384"]3043/2002[/URL] [αρχείο PDF, 84KB] και το έχεις μαζί σου.[/B]
2. [B]Πηγαίνεις στο κατάστημα. Τους εξηγείς το πρόβλημα. Τους ζητάς επισκευή δωρεάν ή, αν δεν επισκευάζεται, αντικατάσταση δωρεάν![/B]

3. [B]Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των [/B]
[B]προϊόντων που πούλησε.[/B]
[B]Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής, όχι ο θεός. Μην σε στείλουν στη Sony, από το κατάστημά[/B]
[B]τους το αγόρασες, εκεί απευθύνεσαι.[/B]

4. Τ[B]ους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, η ευθύνη για τα ελαττώματα είναι δύο (2) χρόνια από τη στιγμή της αγοράς. Ανεξαρτήτως εγγύησης του κατασκευαστή (για την οποία ευθύνεται ο κατασκευαστής, όχι ο πωλητής).[/B]

5. [B]Εάν σου κάνουν τον δύσκολο, τους εξηγείς ευγενικά αλλά επίμονα ότι θα πας:[/B]
[B]- στη Γ.Γ. Καταναλωτή[/B]
[B]- στο ΙΝΚΑ και την ΕΚΠΟΙΖΩ[/B]
[B]- στο δικηγόρο σου για εξώδικο και αγωγή αποζημίωσης.[/B]

Υ.Γ. Τελικα παρα τον μικρο κυκεώνα το πλαισιο εδειξε ακομα μια φορα τον καλο του χαρακτηρα .

MSI 480 GTX , ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ , 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ,αλλα με αποδειξη 150 ευρω.

Νικος

Αν ίσχυε αυτό με την καινούρια/σφραγισμένη αντικατάσταση με την ολοκαίνουρια εγγύηση, με την GeForce 2 Ti που πήρα πριν από 10 χρόνια θα είχα τσάμπα GTX480 σήμερα, σου φαίνεται λογικό αυτό;

Κατ'αρχάς το κείμενο δεν είναι τίποτα επίσημο. Δεν ξέρω από που το έκανες copy/paste αλλά επίσημο έγγραφο δεν είναι. Τουλάχιστον όχι από αρμόδιο οργανισμό ή φορέα όταν αναφέρεται στο αγαθό ως "πράγμα" ή που έχει τα αλλοιομένα τρόφιμα ως παράδειγμα στην αγοραπωλησία ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Κατά δεύτερον, η μόνη αναφορά για καινούρια και σφραγισμένη αντικατάσταση είναι εκεί που λέει για εντοπισμό ελαττώματος εντός των πρώτων 7 ημερών, κάτι το οποίο είναι γνωστό και λογικό. Η όλη συζήτηση γίνεται εδώ για την "υποχρέωση" του καταστήματος να σου δώσει κάτι καινούριο για αντικατάσταση του προϊόντος σου που χάλασε μετά από Χ χρόνια χρήσης.

Ο νόμος λέει (με την σειρά αυτή):

- επισκευή

- αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο επισκευασμένο/refurbished

- αντικατάσταση με ίδιο μοντέλο καινούριο

- αντικατάσταση με ελαφρώς καλύτερο μοντέλο

- τα λεφτά σου πίσω ή αντικατάσταση με πολύ καλύτερο μοντέλο, ό,τι συμφέρει το κατάστημα

Το πιστωτικό είναι κόλπο του καταστήματος για να μειώσει τις απώλειές του όταν πρέπει να τηρήσει το συμβόλαιο που υπέγραψε με την πώληση του προϊόντος στον αγοραστή. Σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να δεχτεί πιστωτικό αν δεν το θέλει. Οι περισσότεροι το δέχονται γιατί είναι καλύτερη εναλλακτική από τις προβλεπόμενες λύσεις (επισκευή, αναμονή κλπ)

Δυστυχώς με το Google όλοι γίναμε γιατροί και δικηγόροι, αλλά άμα θες να είσαι 100% καλυμμένος, μίλα με κάποιον ειδικό (νομικό κλπ) και όχι με το τι γράφει κάποιος "που το έψαξε".

Συμφωνα με τα παραπανω, αν η 480 που πηρε στο rma ο φιλος μας χαλασει εντος της εγγυησης και παρει πιστωτικο αυτο θα ειναι ίσο με την τρεχουσα αξια της καρτας ή με τα 150ε που γραφει η αποδειξη?

Συμφωνα με τα παραπανω, αν η 480 που πηρε στο rma ο φιλος μας χαλασει εντος της εγγυησης και παρει πιστωτικο αυτο θα ειναι ίσο με την τρεχουσα αξια της καρτας ή με τα 150ε που γραφει η αποδειξη?

Πιστωτικο με 150 ευρω αποδειξη δεν νομιζω να τον συνφερει εγω προσωπικα δεν θα δεχομουν στην αντικατασταση να κοπει αποδειξη 150 ευρω ειδικα οταν στο site υπαρχουν τα 2-3 κοματια με 400+ ευρω

Αν χρειαστει αλλαγη θα ζητηση 480 η αν δεν υπαρχει καποια με λιγο καλυτερα χαρακτηριστικα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.