nick papas Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 21, 2010 Καλημερα , Θα ηθελα κι εγω με την σειρα μου να κανω μια ερωτηση . Πηγα στο πλαισιο μια GTX295 εντος εγγυησης αγορασμενη 503 ευρω , ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση ΑΛΛΑ μου ειπαν την κοστολογουν 150 ευρω (την στιγμη που ενα εκθεσιακο κομματι τους το πουλουν σημερα 425 Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών GTX 295 Cuda - plaisio.gr ) και για να με εξυπηρετησουν - ( υποχρεωσουν και καλα ) θα μου δωσουν μια που εχει 365 ευρω ? Τι να κανω? Τα παρακατω δεν ισχυουν ?Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι οΥπ'αριθμ: 3043 του 2002και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002Για όποιον θέλει να τον κατεβάσει βρίσκεται [URL="http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf"][COLOR=#d45713]ΕΔΩ[/COLOR][/URL] Τα βασικά σημεία:1) Η ελάχιστη διάρκεια εγγύησης είναι τα [B]2 ΧΡΟΝΙΑ[/B]. Τελεία και παύλα2) Από τον παραπάνω νόμο [B]ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ[/B] τα προϊόντα πληροφορικής ότι κι αν σας λένε στο κατάστημα.3) Η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για [B]ΟΛΗ[/B] την διάρκειά της ως προς κάθε [B]ΝΕΟ[/B] προϊόν αντικατάστασης ή ως προς κάθε ανταλλακτικό.4) Αν ένα νέο προϊόν που χαλάσει προκαλέσει και άλλες ζημιές αξίας άνω των 500 ευρώ , τότε [B]δικαιούστε αποζημίωση[/B].5) Στις αγορές του Internet μπορείτε να επιστρέψετε -μέσα στις πρώτες 10 μέρες από την ημερομηνία ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ- ένα προϊόν και να πάρετε τα χρήματα πίσω απλώς και μόνο εάν ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΓΝΩΜΗ6) Εάν η συσκευασία ενός προϊόντος που έχετε παραγγείλει από το Internet είναι στραπατσαρισμένη τότε ΜΗΝ το παραλάβετε. Μετά ΔΕΝ θα δικαιούστε αντικατάσταση.7) Σύμφωνα με τον νόμο 2414/1996 άρθρο 9, οι ΔΕΚΟ (πχ ΟΤΕ) είναι υποχρεωμένες να έχουν ένα χάρτη υποχρεώσεων στον οποίο να αναφέρονται με ακρίβεια τα χρονικά όρια κάθε αίτησης. Οι καθυστερήσεις [B]ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ[/B]8) Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να μην χρεώνουν τις "χαμένες κλήσεις" (ποιος κοιτάει τον λογαριασμό και θυμάται τι πήρε όμως....) Να ζητησω πιστοτικο στην τιμη αγορας ? Τι αλλο μπορω να κανω γιατι με ριχνουν απο τον Ανα στον Καιαφα ?ΕυχαριστωΝικος
Dolly Οκτώβριος 21, 2010 #2 Οκτώβριος 21, 2010 Αν κατάλαβα καλά, πας χαλασμένη 295, και παίρνεις καινούργια 295 σωστά?Άρα τι είναι το θέμα? θέλεις τα 503 ευρώ?
BStath Οκτώβριος 21, 2010 #4 Οκτώβριος 21, 2010 Αν κατάλαβα καλά, πας χαλασμένη 295, και παίρνεις καινούργια 295 σωστά?Άρα τι είναι το θέμα? θέλεις τα 503 ευρώ?Μπα, μάλλον λέει οτι θα του δώσουν καινούργια ώς 150Ε τιμή.
papatsonis Οκτώβριος 21, 2010 #5 Οκτώβριος 21, 2010 Καλημερα , Θα ηθελα κι εγω με την σειρα μου να κανω μια ερωτηση . Πηγα στο πλαισιο μια GTX295 εντος εγγυησης αγορασμενη 503 ευρω , ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση ΑΛΛΑ μου ειπαν την κοστολογουν 150 ευρω (την στιγμη που ενα εκθεσιακο κομματι τους το πουλουν σημερα 425 Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών GTX 295 Cuda - plaisio.gr ) και για να με εξυπηρετησουν - ( υποχρεωσουν και καλα ) θα μου δωσουν μια που εχει 365 ευρω ? Τι να κανω? Τα παρακατω δεν ισχυουν ?Ο νόμος για την προστασία του καταναλωτή είναι οΥπ'αριθμ: 3043 του 2002και δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα της κυβερνήσεως στο τεύχος 192 στις 21 Αυγούστου 2002Για όποιον θέλει να τον κατεβάσει βρίσκεται [URL="http://www.efpolis.gr/_database/docuploads/sitefile-20.pdf"][COLOR=#d45713]ΕΔΩ[/COLOR][/URL] Τα βασικά σημεία:1) Η ελάχιστη διάρκεια εγγύησης είναι τα [B]2 ΧΡΟΝΙΑ[/B]. Τελεία και παύλα2) Από τον παραπάνω νόμο [B]ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ[/B] τα προϊόντα πληροφορικής ότι κι αν σας λένε στο κατάστημα.[B]3) [/B]Η εγγύηση ανανεώνεται αυτόματα για [B][COLOR="Red"]ΟΛΗ[/COLOR][/B][COLOR="Red"]???? [/COLOR]την διάρκειά της ως προς κάθε [B]ΝΕΟ[/B] προϊόν αντικατάστασης ή ως προς κάθε ανταλλακτικό.4) Αν ένα νέο προϊόν που χαλάσει προκαλέσει και άλλες ζημιές αξίας άνω των 500 ευρώ , τότε [B]δικαιούστε αποζημίωση[/B].[B]5)[/B] Στις αγορές του Internet μπορείτε να επιστρέψετε -μέσα στις πρώτες 10 μέρες από την ημερομηνία ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ- ένα προϊόν και να πάρετε τα χρήματα πίσω απλώς και μόνο εάν ΑΛΛΑΞΑΤΕ ΓΝΩΜΗ[B]6)[/B] Εάν η συσκευασία ενός προϊόντος που έχετε παραγγείλει από το Internet είναι στραπατσαρισμένη τότε ΜΗΝ το παραλάβετε. Μετά ΔΕΝ θα δικαιούστε αντικατάσταση.7) Σύμφωνα με τον νόμο 2414/1996 άρθρο 9, οι ΔΕΚΟ (πχ ΟΤΕ) είναι υποχρεωμένες να έχουν ένα χάρτη υποχρεώσεων στον οποίο να αναφέρονται με ακρίβεια τα χρονικά όρια κάθε αίτησης. Οι καθυστερήσεις [B]ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ[/B]8) Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πρέπει να μην χρεώνουν τις "χαμένες κλήσεις" (ποιος κοιτάει τον λογαριασμό και θυμάται τι πήρε όμως....) Να ζητησω πιστοτικο στην τιμη αγορας ? Τι αλλο μπορω να κανω γιατι με ριχνουν απο τον Ανα στον Καιαφα ?ΕυχαριστωΝικοςΝα πάρεις την κάρτα με τα 365€.. (gtx470?? ή καμιά 5870?) , σε γενικές γραμμές είναι καλύτερη από την 295 (όχι οτι δεν υπάρχουν και παιχνίδια που χάνει εύκολα από την 295...) αν είναι δε 5870.. μη το συζητάς καν.. πρέπει επιτέλους να τελειώσουν τα εσαεί rma, που απαιτούμε επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο (άσχετα αν τα είχαμε δώσει 3 χρόνια παρά κάτι μέρες.. πριν). To 3 δεν πρέπει να ισχύει-άσχετα αν το κάνουν μερικά καταστήματα- μιας και δυνητικά κάνεις "δωρεάν" αναβαθμίσεις επ'άπειρον στην πλάτη των υπόλοιπων μακάκων που επιβαρύνονται την αναμενόμενη αύξηση της τιμής.Επίσης το 6 που παραθέτεις συμπληρώνει το 5... επιστροφή επειδή σου κάπνισε νομίζω δικαιούσαι μόνο αν δε το έχεις ανοίξει το προϊόν - η συσκευασία του είναι στην αρχική της κατάσταση.
junior-21- Οκτώβριος 21, 2010 #6 Οκτώβριος 21, 2010 θα μας πεις ποια κάρτα σου προτίνανε για αντικατάσταση? :magic:
nick papas Οκτώβριος 21, 2010 Author #7 Οκτώβριος 21, 2010 Sorry , τυπογραφικο λαθοςΠηγα στο πλαισιο μια GTX295 ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ εντος εγγυησης αγορασμενη 503 ευρω , ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση ΑΛΛΑ μου ειπαν ΟΤΙ την κοστολογουν ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 150 ευρω (την στιγμη που ενα εκθεσιακο κομματι τους το πουλουν σημερα 425 Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών GTX 295 Cuda - plaisio.gr ) και για να με εξυπηρετησουν - ( υποχρεωσουν και καλα ) θα μου δωσουν μια GTX470 που εχει 365 ευρω ?Τι να κανω?Επισης φιλε papatsonis δεν ζηταω τπτ παραπανω απο το νομιμο ! Να μας πουν επιτελους τι σημαινει η εγγυηση τους ? Επειδη ειμαι κι εγω επαγγελματιας και εχω service καποιες συσκευες , οταν δεν φτιαχνονται η εταιρια δινει καινουργια και σε τιμη ιση η και μεγαλυτερη !!!Και πιστευω οτι οταν εχουν παρει αρκετες χιλιαδες ευρω εδω και 15 χρονια που νταραβεριζομαι μαζι τους δεν επρεπε λογω επαγγελματισμου ουτε κουβεντα να μου πιασουν.Πριν 7-8 χρονια που ειχα ενα θεμα με κατι albatron μητρικες με εξηπηρετησαν αψογα.Αυτα .Νικος
sebastian Οκτώβριος 21, 2010 #8 Οκτώβριος 21, 2010 Sorry , τυπογραφικο λαθοςΠηγα στο πλαισιο μια GTX295 ΧΑΛΑΣΜΕΝΗ εντος εγγυησης αγορασμενη 503 ευρω , ειπαν οτι θα γινει αντικατασταση ΑΛΛΑ μου ειπαν ΟΤΙ την κοστολογουν ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ 150 ευρω (την στιγμη που ενα εκθεσιακο κομματι τους το πουλουν σημερα 425 Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών GTX 295 Cuda - plaisio.gr ) και για να με εξυπηρετησουν - ( υποχρεωσουν και καλα ) θα μου δωσουν μια GTX470 που εχει 365 ευρω ?Τι να κανω?Επισης φιλε papatsonis δεν ζηταω τπτ παραπανω απο το νομιμο ! Να μας πουν επιτελους τι σημαινει η εγγυηση τους ? Επειδη ειμαι κι εγω επαγγελματιας και εχω service καποιες συσκευες , οταν δεν φτιαχνονται η εταιρια δινει καινουργια και σε τιμη ιση η και μεγαλυτερη !!!Και πιστευω οτι οταν εχουν παρει αρκετες χιλιαδες ευρω εδω και 15 χρονια που νταραβεριζομαι μαζι τους δεν επρεπε λογω επαγγελματισμου ουτε κουβεντα να μου πιασουν.Πριν 7-8 χρονια που ειχα ενα θεμα με κατι albatron μητρικες με εξηπηρετησαν αψογα.Αυτα .ΝικοςΖήτα 480gtx αφού έχουν και τον ίδιο αριθμό shader (2χ240= 480 το 295gtx) to 480gtx έχει 480 shaders.Το 470 είναι χειρότερο από το 295gtx σε ωμή απόδοση
nick papas Οκτώβριος 21, 2010 Author #9 Οκτώβριος 21, 2010 Τελικα πηρα παλι στο πλαισιο και μου ειπαν οτι το συζητησανε και θα μου δωσουν την palit gtx480 Palit GTX 480 (PCI-Express, GDDR5, 1536MB) - Κάρτες Γραφικών - plaisio.grΠιστευω οτι ΘΑ πρεπει να ειναι σφραγισμενη αυτη που θα μου στειλουν ?Ειναι αξιοπιστη αυτη η μαρκα γιατι εδω και χρονια δουλευω μονο Asus - Gigabyte ?Σας ευχαριστω ολους παιδια για την βοηθεια σας .Νικος
tsan Οκτώβριος 21, 2010 #10 Οκτώβριος 21, 2010 ολες οι ref 480gtx εναι ιδιες μονο τα αυτοκολητα στην ψυχτρα ειναι διαφορετικα και τα αυτοκολητα πισω
LLLEFTERIS Οκτώβριος 21, 2010 #11 Οκτώβριος 21, 2010 Επειδη τρεχω και εγω με το Πλαισιο απ' οτι καταλαβα πλεον δεν δινουν πιστωτικα και φυσικα δεν δινουν στην τιμη που ειχες αγορασει το προϊον.Φυσικα ειναι δικαιωμα σου να ζητας κατι αν οχι λιγο καλυτερο απο αυτο που ειχες αλλα στις ιδιες δυνατοτητες.Παει ο καιρος που πηγαιναμε στο Πλαισιο μια μητρικη 478 και με το πιστωτικο περναμε 775 συν επεξεργαστη.Αλλα ακομα και αν σου ελεγαν εχει στο ταδε καταστημα 250 ευρω η ιδια με αυτη που ειχες δεν πρεπει ποτε να δεχτεις αυτο το πιστωτικο γιατι την πατησε φιλος που το δεχτηκε και πηγε στο καταστημα και δεν υπηρχε τιποτα!!!!Παντως εγω σημερα εδωσα μια ECS 1.5 ετων που πλεον εχει 133 ευρω και πηρα μια GIGABYTE X58A-UD5 που εχει 292 και σαν bulk ενω εγω την πηρα κουτι μεσα και η διαφορα που τους εδωσα ηταν 40 ευρω δηλαδη με λιγα λογια μου πηραν την δικια μου οσο την ειχα πληρωσει 251 ευρω!!!!
Chosen Οκτώβριος 21, 2010 #12 Οκτώβριος 21, 2010 Πιστευω οτι ΘΑ πρεπει να ειναι σφραγισμενη αυτη που θα μου στειλουν ?Δεν είναι υποχρεωμένοι. Υποχρεωμένοι είναι να σου δώσουνε προϊόν ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών/ικανοτήτων, αλλά μην περιμένεις να κάθεται να μετράει κανείς Vantage score ή shaders. Επίσης, το ανταλλακτικό θα πρέπει να καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον μέχρι την λήξη της εγγύησης του προϊόντος που είχες αγοράσει.Ειναι αξιοπιστη αυτη η μαρκα γιατι εδω και χρονια δουλευω μονο Asus - Gigabyte ?Μια χαρά είναι, Palit=Gainward, πολλά χρόνια στο κουρμπέτι και αξιοσέβαστη εταιρία, ποτέ δεν ακούστηκε για στραβές.
sofos1990 Οκτώβριος 22, 2010 #13 Οκτώβριος 22, 2010 Ας κόβουν σε ότι τιμή θέλουν την απόδειξη, ΑΝ και εφόσον δίνουν κάτι καλύτερο σε προιόν ! Αν πρόκειται για σκέτο πιστωτικό όμως, τότε αυτό είναι λαμογιά . Μπορεί πριν 2 χρόνια να πλήρωσες 500 ευρώ για κάτι και τώρα να έχει 150 εύρω . Τι σοβαρή κάρτα θα πάρεις με 150 ευρώ ; Πάντα κόβουν σε ότι τιμή τους συμφέρει . Δεν έχω δει ποτέ να κόβουν πιστωτικό σε άλλη τιμή εκτός της απόδειξης, αν το προιόν έχει ακριβύνει
sebastian Οκτώβριος 22, 2010 #14 Οκτώβριος 22, 2010 Το παλικαρακι παει καρφωτο για 480 απο Πλαισιο...Του πηρε το μουσειο και του δινει κατι νεο...Πλαισιο rma (ετσι απλα)
nick papas Οκτώβριος 22, 2010 Author #15 Οκτώβριος 22, 2010 Δεν είναι υποχρεωμένοι. Υποχρεωμένοι είναι να σου δώσουνε προϊόν ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών/ικανοτήτων, αλλά μην περιμένεις να κάθεται να μετράει κανείς Vantage score ή shaders. Επίσης, το ανταλλακτικό θα πρέπει να καλύπτεται από εγγύηση τουλάχιστον μέχρι την λήξη της εγγύησης του προϊόντος που είχες αγοράσει. Οχι φιλε Chosen - δεν ειναι ετσι τα πραγματα .ΕΙΝΑΙ πολυ υποχρεωμενοι . Μετα απο πολυ διαβασμα, το αντικατασταση απο εγγυηση προιον Πρεπει να ειναι σφραγισμενο και η εγγυηση του ισχυει απ τη αρχη.Τωρα απο αποψη εγγυησης (το πλαισιο ) στην συγκεκριμενη περιπτωση θα επιστρεψει το χαλασμενο προιονστην μαμα εταιρια και αυτοι θα του το αντικαταστησουν . Οποτε αναλαμβανει ενα ρολο κουριερ .ΔΕΝ βγαινειζημειομενο το πλαισιο σε καμια περιπτωση.
isaias1983 Οκτώβριος 22, 2010 #16 Οκτώβριος 22, 2010 Πως δεν βγαινει ζημειομενο αφου μετα απο λιγο καιρο θα παραλαβει μια 295 απο την αντικατασταση απο την εταιρια κ εχει δωσει μια 480 που κανει 500+ ευρω???Για να παρει τα λεφτα του πισω κ να μην εχει ζημια θα πρεπει να πουλησει την 295 στα 500 ευρω.Τα λεω σωστα η μπα?
junior-21- Οκτώβριος 22, 2010 #17 Οκτώβριος 22, 2010 επειδή όμως η 480 κόβεται σε αποδειξη 150, από εκει κάπως βρίσκουν τρόπο πιστεύω να μειώσουν την χασούρα
d|smal Οκτώβριος 22, 2010 #18 Οκτώβριος 22, 2010 εγω ξερω οτι απο τη στιγμη που σου λενε οτι ενα προιον εχει 2 χρονια εγγυηση, πρεπει αυτα τα δυο χρονια να εχουν το προιον αυτοι η να τους το στειλει η ασους (παλιτ,γιγαμπαιτ κλπ κλπ) ωστε να μην μπλεξουν ουτε με πιστωτικα ουτε με τπτ. απο κει κ περα αν δεν υπαρχει το προιον η δεν βγαινει πια δεν θα επρεπε το καταστημα να δωσει πισω στους πελατες ολο το ποσο κ εκεινο να παρει πισω το ποσο που εδωσε απο τη εταιρια που το αγορασε?
evolution Οκτώβριος 22, 2010 #19 Οκτώβριος 22, 2010 εγω ξερω οτι απο τη στιγμη που σου λενε οτι ενα προιον εχει 2 χρονια εγγυηση, πρεπει αυτα τα δυο χρονια να εχουν το προιον αυτοι η να τους το στειλει η ασους (παλιτ,γιγαμπαιτ κλπ κλπ) ωστε να μην μπλεξουν ουτε με πιστωτικα ουτε με τπτ. απο κει κ περα αν δεν υπαρχει το προιον η δεν βγαινει πια δεν θα επρεπε το καταστημα να δωσει πισω στους πελατες ολο το ποσο κ εκεινο να παρει πισω το ποσο που εδωσε απο τη εταιρια που το αγορασε?Και αν καποιος χαλαει επιτιδες πχ το προιον καθε 1 χρονο 11 μηνες και 25 μερες αυτο σημαινει οτι η καθε ετερια θα πρεπει να βγαζει ενα προιον για παντα για να μπορει να τον καλυψη ? δεν νομιζωΤωρα το πλαισιο και το καθε πλαισιο δεν ειναι τραπεζα που αφηνουμε τα λεφτα μας και παμε μετα 2 χρονια και τα περνουμε αμα ηταν ετσι θα ειχαν κλεισει ολα τα μαγαζια γιατι καθε χρονο θα καναμε τζαμπα αναβαθμιση . Τωρα αν του προτεινουν πιστωτικο 150 ευρω δεν το δεχετε και ζηταει καποιο προιον αντιστοιχων επιδοσεωνΕπειδη ειχα ενα προβλημα με το service απο το πλαισιο αυτη τη βδομαδα εστειλα email γιατι πηγα ενα τροφοδοτικο(corsair hx1000) και μου λενε στο καταστημα αναμονη τουλαχιστον 2 βδομαδες για ιδιο η αν θες τωρα θα σου δωσουμε ενα CM 1000 οχι λεω πηρα το τροφοδοτικο σπιτι και εστειλα email η απαντηση που πηρα ειναι η παρακατω :Αξιότιμε κύριε xxx, Σχετικά με το θέμα που προέκυψε με το τροφοδοτικό Corsair HX1000, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τον έλεγχο βλάβη σε υλικό εντός εγγύησης, προχωράμε σε άμεση αντικατάσταση του υλικού με το ίδιο ή σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο με κάποιο άλλο με τα ίδια χαρακτηριστικά πάντα σε συνεννόηση με τον τεχνικό μας στο service όπου θα γίνει ο έλεγχος. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-800-7000 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-2892000.Αξιότιμε κύριε xxx, Σχετικά με το θέμα που προέκυψε με το τροφοδοτικό Corsair HX1000, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εφόσον κατά τον έλεγχο του υλικού από το service διαπιστωθεί ότι πρέπει να αντικατασταθεί, μπορείτε κατόπιν συνεννόησης με τον τεχνικό μας στο service να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο υλικό της επιλογής σας, απλώς πληρώνοντας τη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στην τιμή των δύο υλικών. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-800-7000 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-2892000. Tα μυνηματα ειναι με τη σειρα που τα πηρα ενδιαμεσα εστειλα ενα mail οτι δεν υπαρχει ιδιο τροφοδοτικο και μου λενε απο το καταστημα οτι πρεπει να περιμενω τουλαχιστον 2 βδομαδες για να ερθει το ιδιο
tsitas Οκτώβριος 22, 2010 #20 Οκτώβριος 22, 2010 ειναι υποχρεωμενοι να στην αλλαξουν με μια ιδια σφραγισμενη η μια καλυτερη επισης σφραγισμενη. η 295 θα παρεις η 480 αλλιως κανε καταγγελια στο ινκα.απλα πραγματα. το πιστωτικο αν θες δεν το δεχεσαι.δικαιωμα σου ειναι.α.και δεν μας ενδιαφερει αν πεφτει εξω το πλαισιο και οποιοδηποτε πλαισιο.καταναλωτες ειμαστε οχι μετοχοι της καθε εταιρειας.αυτα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.