Jump to content



Eshop. Είναι απάλευτοι τελικά.


HotPeanut

Recommended Posts

Μάλλον έχετε μπερδέψει τι σας λέει!!!Δεν το κράζει το e-shop για την κίνηση που έκαναν για να επανορθώσει αλλά για την αρχική συμπεριφορά που ενώ το είχαν διαθέσιμο στο site,στην ουσία τους είχε εξαντληθεί!Και αντί να του στείλουν mail ή να τον πάρουν αυτοί τηλ. που δεν υπήρχε,όχι μόνο τους έστειλε ο ίδιος αλλά δεν του απαντούσαν και δυο μέρες!!!Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν στον πελάτη με το που δουν την παραγγελία και όχι να τον έχουν να περιμένει και να μην απαντάνε κιόλας!Και όταν είδαν την ακύρωση,ξαφνικά βρήκαν χρόνο να απαντήσουν!Αυτό είναι το θέμα και όχι το μετά!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Η μαγική λέξη είναι η Κυριακή. Φεύγοντας ο τελευταίος υπάλληλος το Σάββατο άφησε στην αποθήκη 10 σκληρούς (τυχαίο νούμερο αν και η υποψία μου είναι ότι ακόμα και με μικρότερο αριθμό πάλι το σύστημα θα εμφάνιζε διαθεσιμότητα). Την Κυριακή αποφάσισαν 11 παλικάρια να αγοράσουν τον ίδιο σκληρό γιατί ήταν φθηνός, γιατί ήταν όμορφος ή για και εγώ δεν ξέρω τί άλλο. Την Δευτέρα άλλος υπάλληλος άρχισε να διεκπεραιώνει τις παραγγελίες σύμφωνα με τη σειρά που δόθηκαν στο σύστημα. Ε, έτυχε να είσαι ο 11ος και να λουστείς την καθυστέρηση. Ειδικά στις εποχές που διανύουμε αμφιβάλλω για το επαρκές του stock που κρατούν οι εταιρίες...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχετε μπερδέψει τι σας λέει!!!Δεν το κράζει το e-shop για την κίνηση που έκαναν για να επανορθώσει αλλά για την αρχική συμπεριφορά που ενώ το είχαν διαθέσιμο στο site,στην ουσία τους είχε εξαντληθεί!Και αντί να του στείλουν mail ή να τον πάρουν αυτοί τηλ. που δεν υπήρχε,όχι μόνο τους έστειλε ο ίδιος αλλά δεν του απαντούσαν και δυο μέρες!!!Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν στον πελάτη με το που δουν την παραγγελία και όχι να τον έχουν να περιμένει και να μην απαντάνε κιόλας!Και όταν είδαν την ακύρωση,ξαφνικά βρήκαν χρόνο να απαντήσουν!Αυτό είναι το θέμα και όχι το μετά!

Ναι οκ....Άσχετο με την "προυπηρεσία" του eshop ο άνθρωπος θα συνεχίζει να κάνει λάθη και να ξεχνάει.

Και συγνώμη δηλαδή αλλά θα έβλεπα εγώ το status της παραγγελίας να έχει κολλήσει για μισή μέρα και δεν θα έπερνα τηλέφωνο να μάθω τι γίνεται? Ε τότε δεν φταει το e-shop...

Α ναι μην ξεχάσω.....δεν μένω Αθήνα.

Επίσης να αναφέρω ότι το 2005 ένας φίλος έκανε παραγγελία γύρω στα 1000 ευρώ και η παραγγελία είχε κολλήσει επειδή δεν είχαν τις μνήμες που είχε ζητήσει. Τελικά αποφάσισε να τους πάρει τηλέφωνο μετά από 3 εβδομάδες που δεν έβλεπε κανέναν courier να του χτυπάει την πόρτα.

Αίσχος το eshop συμφωνώ. αλλά κοντά στο νου κι η γνώση που λένε...

Και βέβαια παρόλη την προιστορία του eshop συνεχίζετε να ψωνίζετε απο εκεί.....Την διαφήμιση του την έχει πάντως το εν-λόγω κατάστημα σε καθημερινή βάση...θετική η αρνητική, το ονοματάκι του καλά κρατεί στην γειτονιά μας...

Ήμαρτον με το τηλέφωνο... εσένα στην δουλειά σου πρέπει να σε πάρουν τηλέφωνο για να δουλέψεις;

ΑΝ και δεν έχει σχέση έτσι όπως το θέτεις να σου απαντήσω όχι δεν με παίρνουν τηλέφωνο για δουλέψω....αλλά για να μου θυμίσουν πραγματα που τυχόν έχω ξεχάσει, ναι..

Βασικά, την άλλη φορά που θα παραγγείλεις πίτσα και αργουν κανα 2ώρο, μην πάρεις τηλέφωνο να δεις τι έγινε και έχεις πεθάνει της πείνας.....κάτσε νηστικός.

Link to comment
Share on other sites

Τείνω να συμφωνήσω με τον cna ακόμα και εάν δεν ήταν θέμα ότι οι παραγγελίες ήταν περισσότερες του στοκ. Ποτέ όμως δεν έχω super-duper άμεσες παραδόσεις όταν έχω κάνει παραγγελία ΠΣΚ, και δεν μιλάω μόνο για το e-shop.

Link to comment
Share on other sites

Και 2 email γιατί τα αγνοείς ρε καραμήτρο??.....και στο 3ο με την άρνηση αγοράς γιατί απαντάς αμμέσως??....αι σιχτίρια λοιπόν που πρέπει να μπαίνουμε σε χαζοδιαδικασίες για το αυτονόητο δηλαδή.

Μια κολοαπάντηση ζήτησε ο άνθρωπος.....πες sorry man....ο δίσκος πάπαλα πριν καν σου στείλει email.

'Πάρε τηλέφωνο'...'στείλε email'....δεν είπαμε κοκκινο χαλίστο πελάτη αλλά όχι και για του πεταμού.:angry:

Link to comment
Share on other sites

H πλάκα είναι ότι αν πάρεις κάτι από Ebay πχ, σε σπαμάρουν κανονικά με e-mail έτσι να τους βάλεις καλή βαθμολογία... και αν τους ρωτήσεις κάτι, σε πολύ λίγο χρόνο σου έχουν απαντήσει... και η πλάκα είναι ότι πουλάνε σε όλο τον κόσμο και όχι μόνο σε μια χώρα... η διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

... και αν τους ρωτήσεις κάτι, σε πολύ λίγο χρόνο σου έχουν απαντήσει...

Εχω στείλει email στη Seasonic να ρωτήσω κάτι,και ο Taiwanέζος,Κινέζος τι σκ@τ@ είναι πριν κλείσω τον thundirbird είχα απάντηση...στο overclockers.co.uk το ίδιο...mindfactory.de 2 email (ένα για διευκρίνηση) απάντηση στο 10λεπτο...

Link to comment
Share on other sites

σε πληροφορώ ότι με βάση τα στατιστικά της περασμένης αν θυμάμαι καλά χρονιάς οι παραγγελίες που δέχθηκε ανέρχοντα σε ένα εντυπωσιακό αριθμό. σίγουρα δεν συγκρίνονται με το overclockers.co.uk προφανώς αλλά σίγουρα υπάρχει μεγάλος φόρτος και τα άτομα που έχουν για να τα βγάλουν πέρα ίσως να μην είναι αρκετά.

Αν βρω το σχετικό δελτίο τύπου θα το ποστάρω για περισσότερες λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

προφανώς αλλά σίγουρα υπάρχει μεγάλος φόρτος και τα άτομα που έχουν για να τα βγάλουν πέρα ίσως να μην είναι αρκετά.

Ρε Haya...δεν πείθομαι ρε φίλε....και σε εποχές προ κρίσης με αρκετά άτομα σε εταιρείες διάφορες πάλι τα ίδια γίνονταν....δεν το ΄χει ρε φίλε ο Ελληνας...δε θέλει....σε μια χώρα που η ευγένεια θεωρείται αδερφήστικο προσόν και η καφρίλα και η λαμογιά προτέρημα....

Να κανονίσουμε μια μέρα κανα καφεδάκι να σου πω ιστορίες να τραβάς τα μαλλιά σου...techνομάγαζο μου έκοψε 100€ πιστωτικό για ταλαιπωρία,κοροιδία και καραμπινάτη παρανομία.

Ξεφύγαμε λίγο από το θέμα αλλά...:T:

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ και δεν έχει σχέση έτσι όπως το θέτεις να σου απαντήσω όχι δεν με παίρνουν τηλέφωνο για δουλέψω....αλλά για να μου θυμίσουν πραγματα που τυχόν έχω ξεχάσει, ναι..

Βασικά, την άλλη φορά που θα παραγγείλεις πίτσα και αργουν κανα 2ώρο, μην πάρεις τηλέφωνο να δεις τι έγινε και έχεις πεθάνει της πείνας.....κάτσε νηστικός.

Δηλαδή σου στέλνουν 2 e-mail, δεν απαντάς, και αν σε πάρουν τηλέφωνο θα το θυμηθείς;

Αν αργήσουν κάνα 2ωρο χωρίς να με ενημερώσουν, εγώ θα παραγγείλω αλλού να φάω, και όταν έρθει ας την φάει μόνος του... εσύ θα τους πάρεις τηλεφώνο μετά από 2 ώρες;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χαλαρώστε λίγο και μην κάνετε αρνητική διαφήμιση γιατί και αυτό διαφήμιση είναι,

όποιος είναι απογοητευμε΄νος από ένα κατάστημα απλά δεν ξαναπάει....

απαραδεκτο το ένα χάλια το άλλο....

αν θέλετε εξυπηρέτηση να μην προτιμάτε μαγαζιά που σας βλεπουν απρόσωπα σαν αριθμό

Link to comment
Share on other sites

ωραιο το τελευταιο πολυ σωστος ο jeeper.:T:ενας λαμπιτης που σεβεται τον εαυτο του δεν ψωνιζει απο μαγαζια που τον βλεπουν σαν ευρω...οπως το coyote εβλεπε το bip-bip σαν ψημενο κοτοπουλο οταν πεινουσε...

δεν μιλαω για το eshop τωρα..αλλα αν εισαι και ligo bip-bip το eshop και το καθε eshop θα την πατησει στο τελος....και θα μεινει νυστικο και θα κλεισει...:rip:

Link to comment
Share on other sites

αλλά σίγουρα υπάρχει μεγάλος φόρτος και τα άτομα που έχουν για να τα βγάλουν πέρα ίσως να μην είναι αρκετά.

οταν στην παλια δουλεια μου , μας καναν παραπαπονα οι πελατες για τις αναμονες που περιμεναν στην γραμμη και πληρωναν καθε λεπτο και 1Ε , ποιος φταιει ; ο πελατης ; Παντα μα παντα το προσωπικο μας ηταν λιγοτερο σε σχεση με τις αναμονες που ειχε σαν εταιρια.

Οποτε αν δεν προλαβαινουν τα emails , τηλεφωνα , η τους πελατες να παρουν κιαλλους εργαζομενους.Αλλα ξεχασα.θελουν το μεγαλυτερο κερδος με το λιγοτερο κοστος.

Link to comment
Share on other sites

οταν στην παλια δουλεια μου , μας καναν παραπαπονα οι πελατες για τις αναμονες που περιμεναν στην γραμμη και πληρωναν καθε λεπτο και 1Ε , ποιος φταιει ; ο πελατης ; Παντα μα παντα το προσωπικο μας ηταν λιγοτερο σε σχεση με τις αναμονες που ειχε σαν εταιρια.

Οποτε αν δεν προλαβαινουν τα emails , τηλεφωνα , η τους πελατες να παρουν κιαλλους εργαζομενους.Αλλα ξεχασα.θελουν το μεγαλυτερο κερδος με το λιγοτερο κοστος.

Τον πελάτη ποσώς τον ενδιαφέρει αν μια εταιρεία έχει αρκετό προσωπικό. Ας προσλάβουν...

Link to comment
Share on other sites

ειπα κατι διαφορετικο ;

Όχι δεν είπες, απλά τον τελευταίο καιρό έχω κουραστεί να πηγαίνω για ψώνια και να περιμένω στην ουρά του ταμείου 20-25 λεπτά γιατί έχουν μόνο μια ταμία. Πχ στο γειτονικό σουπερ μαρκετ έχουν 15 ταμία και τα Σάββατα χτυπάνε 3 κοπέλες. Τι τα έχετε κλειστά; Προσλάβετε άτομα. Δεν σας παίρνει οικονομικά; Πρόβλημά σας...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.