Jump to content



Eshop. Είναι απάλευτοι τελικά.


HotPeanut

Recommended Posts

Το πράγμα έχει ως εξής.

Την Κυριακή που μας πέρασε παραγγέλνω τον παρακάτω εξωτερικό δίσκο WESTERN DIGITAL WDBAAA2500ABK-EESN MY PASSPORT ESSENTIAL 250GB BLACK - - E-SHOP.GR ο οποίος ήταν διαθέσιμος στο site μέχρι την 19/10/2010 Τρίτη πρωί όπου και εμφανίστηκε ως εξαντλημένο και η κατάσταση της παραγγελίας να έχει διαμορφωθεί έτσι:

Υποβολή Παραγγελίας 17/10/10 12:47

Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 18/10/10 09:52

Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων σε εξέλιξη

Συγκέντρωση Προϊόντων -

Τιμολόγηση Παραγγελίας -

Αποστολή -

Στέλνω email την Τρίτη να ρωτήσω γιατί καθυστερεί η παραγγελία μου μαις και είχα αρχίσει να ψιλιάζομαι τη δουλειά.

Καλημέρα

Σχετικά με την παραγγελία με αριθμό 10***************. Γιατί καθυστερεί η αποστολή της;

Ευχαριστώ.

Καμία απάντηση. Στέλνω ξανά την Τετάρτη.

Καλημέρα

Σχετικά με την παραγγελία με αριθμό 10***************. Γιατί καθυστερεί η αποστολή της;

Ευχαριστώ.

Τα ίδια ξανά. Σήμερα αποφασίζω να την ακυρώσω μιας και με έγραφαν κανονικά και στέλνω το email στις 10:30.

Καλημέρα,

Μετά από 2 emails που σας έχω στείλει ρωτώντας για την τύχη της παρακάτω παραγγελίας 10************** και αφού δεν έχω πάρει καμία απάντηση θέλω να σας ενημερώσω ότι ακυρώνω την παραγγελία, οπότε μην μπείτε στον κόπο να την στείλετε.

Ευχαριστώ,

***** *****

Στις 10:57 (θαύμα) :magic: σκάει email με απάντηση..

Αγαπητέ κύριε *****,

Αρχικά θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη σχετικά με την καθυστέρηση στην απάντηση των e-mail σας, γεγονός που σε καμία περίπτωση δεν έγινε σκόπιμα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώνουμε ότι η καθυστέρηση της παραγγελίας σας οφείλεται σε καθυστέρηση παραλαβής του πορϊόντος από τοιν προμηθευτή μας. Δυστυχώς μέχρι και την ώρα της αποστολής του παρόντος e-mail δεν υπάρχει κάποια ακριβής ενημέρωση παραλαβής του. Μπορούμε εναλλακτικά να σας προτείνουμε, αν επιθυμείτε, τον σκληρό δίσκο με κωδικό (PER.303534) WESTERN DIGITAL WDBAAA3200ASL-EESN MY PASSPORT ESSENTIAL 320GB COOL SILVER, τον οποίο μπορούμε να σας τον προσφέρουμε, ειδικά για εσάς, από τα 69€ στα 60€.

Παρακαλούμε ενημερώστε μας σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας. Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οτιδήποτε μας χρειαστείτε.

________________________________

***** ******

Τμήμα Πωλήσεων

Τρώνε και ένα μεγάλο άκυρο γιατί μου φαίνεται ψάχνουν για κορόιδα

Αγαπητέ κύριε *****,

Σε απάντηση του παρακάτω email θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι παρήγγειλα το προϊόν με κωδικό PER.303554 την 17/10/10 12:47 ημέρα Κυριακή. Το παραπάνω προϊόν ήταν διαθέσιμο στο site σας τουλάχιστον μέχρι την 18/10/2010 Δευτέρα βράδυ. Εμφανίστηκε εξαντλημένο στο site σας την Τρίτη το πρωί. Με λίγα λόγια είχα παραγγείλει ένα προϊόν το οποίο ήταν διαθέσιμο.

Αν εσείς ενημερώνετε το site σύμφωνα με την αποθήκη κάθε 2 ημέρες τότε δεν μπορώ να κάνω κάτι εγώ. Το ότι δεν απαντούσε κανένας στα emails που έστειλα το αφήνω ασχολίαστο.

Έτσι, εμμένω στην απόφαση να ακυρώσω την παραγγελία μου απορρίπτοντας την κατά τα άλλα γενναιόδωρη προσφορά σας.

***** ****

Τελικά με κάθε παραγγελία στο εν λόγω eshop (ο θεός να το κάνει δλδ) είναι και μια μικρή περιπέτεια. :TD:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Και το προβλημα σου ποιο ειναι ακριβως?

Χθες γεννηθηκες η δεν διαβαζεις θελαμπ τοσο καιρο?

Δεν ηξερες δλδ οτι το μαγαζακι τους εχει προβληματακια?

Ας προσεχες...

Link to comment
Share on other sites

Και το προβλημα σου ποιο ειναι ακριβως?

Χθες γεννηθηκες η δεν διαβαζεις θελαμπ τοσο καιρο?

Δεν ηξερες δλδ οτι το μαγαζακι τους εχει προβληματακια?

Ας προσεχες...

Πρόβλημα δεν έχω, τα γεγονότα και τα καμώματα του eshop καταγράφω.

Μόλις είδαν email με τίτλο ακύρωση παραγγελίας, τσουπ "τσίμπησαν" και απάντησαν αμέσως.

Ας οργανώσουν καλύτερα το μαγαζάκι τους και μετά ας πουν ότι είναι το καλύτερο eshop στην Ελλάδα.

Χθες γεννηθηκες η δεν διαβαζεις θελαμπ τοσο καιρο?
:rofl:
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, αν και η αγνόησή των mails είναι ξεφτίλα εκ μέρους τους και προσωπικά νομίζω ότι ΕΓΙΝΕ σκόπιμα (υπάλληλος: για να δω, υπάρχει το προϊόν? χμμμ εξαντλημένο, που να στέλνω mail τώρα και να μπλέκω σε διάλογο. Άστον να περιμένει ή ας πάρει τηλ.), αν και θα ήθελα να θάψω το e-shop (δεν πιστεύω να αμφιβάλλετε όσον αφορά αυτό :p), προσπάθησαν έστω να το σώσουν με τον 320GB. Θα μπορούσαν βέβαια να κάνουν ένα βηματάκι παραπάνω και να προτείνουν τον 320 στην τιμή του 250, 59€ δηλαδή αντί για 60€).

Πάντως από την στιγμή που υπάρχει ο 250 σε μισή ντουζίνα μαγαζιά και σε μικρότερη τιμή καλά έκανες και τους πέταξες το άκυρο. Συνεχίζουν να έχουν την τάση να μην σέβονται τον πελάτη όταν βλέπουν ότι ενδέχεται να ΜΗΝ πάρουν λεφτά από αυτόν.

Link to comment
Share on other sites

Ότι λέει ο Πολωνός. Και έπειτα δεν λέω καλά τα emails, μας αρέσει να περνάμε την ώρα μας μπροστά στα PC χωρίς λόγο, αλλά έπρεπε να τους πάρεις τηλεφωνο αφού θεωρητικά το βιαζόσουνα τόσο. Και με το τηλεφωνο μπορείς να τους τρίξεις και τα δόντια αν "συναντήσεις" δυσκολίες.

Link to comment
Share on other sites

>Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο

>Ο πελάτης παραπονιέται στο κατάστημα

>Το κατάστημα προσφέρει καλύτερο και ακριβότερο προϊόν στον πελάτη σχεδόν στα ίδια χρήματα με το υποδεέστερο για να επανορθώσει

>Ο πελάτης αρνείται, αγοράζει το υποδεέστερο προϊόν από αλλού και γκρινιάζει στο φόρουμ για την ανικανότητα του καταστήματος να τον ικανοποιήσει

>myface.jpg

:wall::wall::wall:

Link to comment
Share on other sites

>Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο

>Ο πελάτης παραπονιέται στο κατάστημα

>Το κατάστημα προσφέρει καλύτερο και ακριβότερο προϊόν στον πελάτη σχεδόν στα ίδια χρήματα με το υποδεέστερο για να επανορθώσει

>Ο πελάτης αρνείται, αγοράζει το υποδεέστερο προϊόν από αλλού και γκρινιάζει στο φόρουμ για την ανικανότητα του καταστήματος να τον ικανοποιήσει

>myface.jpg

:wall::wall::wall:

Υπάλληλος του eshop;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αλλά παραύτα εξακολουθείς να έχεις άδικο. Στο κάτω-κάτω όπως γράφτηκε παραπάνω, αν τον βιαζόσουν τόσο πολύ ας έπαιρνες τηλέφωνο ή ας πήγαινες ο ίδιος να τον βρεις σε κάποιο κατάστημα.

Ότι λέει ο Πολωνός. Και έπειτα δεν λέω καλά τα emails, μας αρέσει να περνάμε την ώρα μας μπροστά στα PC χωρίς λόγο, αλλά έπρεπε να τους πάρεις τηλεφωνο αφού θεωρητικά το βιαζόσουνα τόσο. Και με το τηλεφωνο μπορείς να τους τρίξεις και τα δόντια αν "συναντήσεις" δυσκολίες.
Link to comment
Share on other sites

Όχι, αλλά παραύτα εξακολουθείς να έχεις άδικο. Στο κάτω-κάτω όπως γράφτηκε παραπάνω, αν τον βιαζόσουν τόσο πολύ ας έπαιρνες τηλέφωνο ή ας πήγαινες ο ίδιος να τον βρεις σε κάποιο κατάστημα.

Ήμαρτον με το τηλέφωνο... εσένα στην δουλειά σου πρέπει να σε πάρουν τηλέφωνο για να δουλέψεις;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αλλά παραύτα εξακολουθείς να έχεις άδικο. Στο κάτω-κάτω όπως γράφτηκε παραπάνω, αν τον βιαζόσουν τόσο πολύ ας έπαιρνες τηλέφωνο ή ας πήγαινες ο ίδιος να τον βρεις σε κάποιο κατάστημα.

Δεν μένουν όλοι στην Αθήνα για να ψωνίζουμε από καταστήματα.

Από την άλλη δεν γκρινιάζω για το δίσκο, απλά κράζω το eshop αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.

Όσο για το τηλ δεν το βρίσκω απαραίτητο.

Link to comment
Share on other sites

ρε μαν, να κράξεις το eshop επειδή έγινε γκέλα και δεν πήρες αυτό που αρχικά παρήγγειλες το καταλαβαίνω.

αλλά να τους κράζεις επειδή θέλησαν να επανορθώσουν δίνοντας σου στα ίδια λεφτά (ναι οκ, 1€ ακριβότερα) μεγαλύτερο δίσκο ίδιας μάρκας κλπ, αυτό πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.

Link to comment
Share on other sites

ρε μαν, να κράξεις το eshop επειδή έγινε γκέλα και δεν πήρες αυτό που αρχικά παρήγγειλες το καταλαβαίνω.

αλλά να τους κράζεις επειδή θέλησαν να επανορθώσουν δίνοντας σου στα ίδια λεφτά (ναι οκ, 1€ ακριβότερα) μεγαλύτερο δίσκο ίδιας μάρκας κλπ, αυτό πραγματικά δεν το καταλαβαίνω.

Σιγά σιγά παιδιά γιατί θα τρελαθούμε τελείως εδω πέρα. Από που βγάζεις το νόημα ότι τους κράζω για το ότι θέλησαν να επανορθώσουν; Μαγκιά τους και μπράβο τους αλλά το βρίσκω κοροϊδία την όλη κίινηση αυτή (έτσι το βλέπω εγώ).

Ξαναλέω, κράζω γιατί ο δίσκος ήταν διαθέσιμος 2 ημέρες σχεδόν από την ημερομηνια της παραγγελίας και τελικά πήρα τα @@ μου και περίμενα τζάμπα κάνοντας υπομονή μήπως και πάρω κάποια απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μένουν όλοι στην Αθήνα για να ψωνίζουμε από καταστήματα.

Από την άλλη δεν γκρινιάζω για το δίσκο, απλά κράζω το eshop αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα.

Όσο για το τηλ δεν το βρίσκω απαραίτητο.

Αυτό μια χαρά το κατάλαβα... το θέμα είναι πως μετά την καθυστέρηση στην αρχική επικοινωνία, τουλάχιστον σου πρότειναν εναλλακτική λύση από την οποία βγάζουν μειωμένο ή καθόλου κέρδος. Νομίζεις πως τους πείραξε που τους αρνήθηκες την εναλλακτική; Όλο και κάποιος θα βρεθεί να πάρει τον 320άρη στην κανονική τιμή των €69.

Ας κατακρίνουμε το Πλαίσιο, το e-shop, τα Multirama και οποιονδήποτε άλλο δεν μας εξυπηρετεί όπως οφείλει ως καταναλωτές. Αλλά ταυτόχρονα, ας αναγνωρίσουμε τις -ελάχιστες- θετικές προσπάθειες από πλευράς των καταστημάτων να μας ικανοποιήσουν, καθώς αυτές σπανίζουν τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

Σιγά σιγά παιδιά γιατί θα τρελαθούμε τελείως εδω πέρα. Από που βγάζεις το νόημα ότι τους κράζω για το ότι θέλησαν να επανορθώσουν; Μαγκιά τους και μπράβο τους αλλά το βρίσκω κοροϊδία την όλη κίινηση αυτή (έτσι το βλέπω εγώ).

Ξαναλέω, κράζω γιατί ο δίσκος ήταν διαθέσιμος 2 ημέρες σχεδόν από την ημερομηνια της παραγγελίας και τελικά πήρα τα @@ μου και περίμενα τζάμπα κάνοντας υπομονή μήπως και πάρω κάποια απάντηση.

κοροϊδια θα ήταν να σου πρότειναν στα λεφτά αυτά κανενα 250άρη IDE 3.5'' πχ.

οκ, κάτι παίχτηκε με την ενημέρωση τις διαθεσιμότητας. το καταλαβαίνω. αλλά τι όφελος πιστεύεις ότι μπορεί να είχαν από αυτό (με δεδομένη και την αντιπρόταση που σου έκαναν) ;

το ότι περίμενες δύο μέρες δεν λέει τίποτα. θα μπορούσες να περιμένεις μια μέρα ακομα και να έχεις και 70gb παραπάνω εχοντας πληρώσει τα ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μια χαρά το κατάλαβα... το θέμα είναι πως μετά την καθυστέρηση στην αρχική επικοινωνία, τουλάχιστον σου πρότειναν εναλλακτική λύση από την οποία βγάζουν μειωμένο ή καθόλου κέρδος. Νομίζεις πως τους πείραξε που τους αρνήθηκες την εναλλακτική; Όλο και κάποιος θα βρεθεί να πάρει τον 320άρη στην κανονική τιμή των €69.

Ας κατακρίνουμε το Πλαίσιο, το e-shop, τα Multirama και οποιονδήποτε άλλο δεν μας εξυπηρετεί όπως οφείλει ως καταναλωτές. Αλλά ταυτόχρονα, ας αναγνωρίσουμε τις -ελάχιστες- θετικές προσπάθειες από πλευράς των καταστημάτων να μας ικανοποιήσουν, καθώς αυτές σπανίζουν τελευταία.

Το e-shop είναι e-shop. Δηλαδή, εφόσον πουλάνε τα προϊόντα τους μόνο μέσω internet θα πρέπει να κάνουν αυτή την ριμαδοανανέωση του site τους σωστά. Στο πλαίσιο δίνω ένα ελαφρυντικό μιας και έχει πολλά καταστήματα και η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας είναι πολύ πιο δύσκολη. Αλλά ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει μια-δυο-τρεις αποθήκες και ένα σύστημα που δέχεται παραγγελίες θα έπρεπε να δουλεύει σωστότερα και πόσο μάλλον το συγκεκριμένο που υπερηφανευεται ότι είναι το κορυφαίο στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.