Jump to content



Ποιο είναι για σας το κύριοτερο στοιχείο του τέλειου ηλεκτρονικού καταστήματος;(v2.0)


alexis2044

Ποιο το κυριότερο στοιχείο που θα θέλατε να έχει το τέλ  

90 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Για να είναι ένα κατάστημα τέλειο θα πρέπει πέρα του κυριότερου στοιχείου να ισχύουν και όλα τα άλλα,αλλιώς δε μιλάμε για τέλειο!Άμα ένα από αυτά δεν ισχύει,τότε δεν είναι τέλειο!Οπότε όλα!

Και για μένα είναι το σωστό rma και όχι το ονειρεμμένο όπως αυτό που έθεσε σαν παράδειγμα ο levelone.Το σωστό βάση νόμου και όχι ότι του κατέβει του κάθε πωλητή-τεχνικού εκείνη τη στιγμη και με σκοπό πάνω από όλα να "δουλέψει-κοροιδέψει" τον πελάτη για να τελειώνει και για άλλους χ,ψ λόγους!Και όλα αυτά πολύ απλά γιατί αν ένα μαγαζί έχει όλα τα άλλα αλλά δεν έχει το rma που πρέπει και εφαρμόζουν οι νόμοι,ή αν το έχει και συμπεριφέρεται με διάφορους τρόπους όπως προανέφερα,τότε δεν θα πάει πουθενά και δεν πρόκειται να ψωνίσω τπτ από αυτό.Γιατί το σημαντικότερο είναι η εγγύηση και ότι έχει σχέση με αυτήν!

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη βαζω την ποικιλια.

Μετα το aftersales.

Τους υπαλληλους και τελος

τις τιμες.

Το οτι βαζω φυσικα τις τιμες στο τελος, δεν σημαινει οτι θα πληρωσω 200€ παραπανω μια GTX480....Να την πληρωσω 20-30€ παραπανω γνωριζοντας οτι σε περιπτωση RMA θα αντιμετωπιστω οπως πρεπει, ναι θα το κανω. 20-30€ στα 450-500€ δεν το λες και αισχοκερδια, αν ξερεις οτι σε περιπτωση RMA δεν θα εχεις προβλημα.

Αλλα αυτο που βλεπω ειναι το θεμα ποικιλια.

2 παραδειγματα που μου ηρθαν προχειρα στο μυαλο.

Ψαχνωντας το skroutz δεν υπαρχει πουθενα lian-li 2010.... δεν υπαρχουν crucial SSD.

Επισης δεν ειναι τυχαιο το γεγονος οτι για να στησεις μια καλη υδροψυξη, πρεπει τα περισσοτερα πραγματα, αν οχι ολα να τα αγορασεις απο εξω.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω πως το κατάλαβα εγώ και με ποια αιτιολογία το ψήφισα:

Τι πάει να πει καλό RMA και γιατί είναι ο πρώτος στόχος μου όταν αγοράσω κάτι;

Γιατί αν κάτι πάει στραβά κατά την παραγγελία και πριν την παράδοση, δε με νοιάζει και πάρα πολύ. Ποτέ δεν καιγόμουν να αγοράσω κάτι, τις περισσότερες φορές απλώς "το ήθελα" ενώ κάποιες άλλες "το χρειαζόμουν".

Ενώ αν έχω αρχίσει να το χρησιμοποιώ το προϊόν (ανάλογα με το προϊόν σαφώς), το χρειάζομαι. Και αν χαλάσει, δε θέλω πέρα δώθε, καθυστερήσεις και άλλα τραγελαφικά.

Θεωρώ δεδομένο πως ότι κι αν πάρω είναι άχρηστο και θα μου χαλάσει;

Θεωρώ πως ανάλογα με το προϊόν, το οποίο μπορεί να είναι απαραίτητο για το PC μου (π.χ. οθόνη, επεξεργαστής, κάρτα γραφικών) ή προαιρετικό σε βαθμό που να μπορώ να κάνω χωρίς αυτό για Χ μέρες γιατί υπάρχουν spares στο σπίτι (π.χ. μνήμη, πληκτρολόγιο, ποντίκι κλπ), υπάρχει περίπτωση μια βλάβη να με χαλάσει πολύ.

Επαναλαμβάνω, αυτός ο παράγοντας δεν καθορίζεται από το πόσο άχρηστο εκλαμβάνω εγώ ένα προϊόν, αλλά από το πόσο μπορώ να αντέξω χωρίς αυτό αν μου χαλάσει.

Θα το κάψω στον ένα χρόνο για να το αλλάξω με το τελευταίο μοντέλο; (έλεος?)

Καγκουριές, τους παίρνει και τα κάνουν. Θυμάμαι όταν τα κάνανε οι γνωστοί και τα φιλαράκια πωλητές στο Πλαίσιο και είχαν καλομάθει όλοι.

Και όταν μια φορά του γυρίσανε του άλλου μια μητρική πίτα στη βαζελίνη από τις μονώσεις, γκρίνιαζε και πίστευε ότι είχε και δίκιο από πάνω!

Δυο μαγαζιά που δεν έχω αλλάξει και δεν σκοπεύω να αλλάξω είναι το Specialtech.co.uk και το MemoryC.com

Και οι 2 με κερδίσανε με την after sales υποστήριξή τους και με την ειλικρίνεια τους που δεν έχω ξαναδεί σε μαγαζί, ελληνικό και μη.

Στο μεν MemoryC είδα RMA να εκτυλίσσεται live στον ΙΕ7 μπροστά στα μάτια μου και να αλλάζονται οι μνήμες μου μέσα σε μερικά λεπτά, ενώ στο Specialtech είναι πιο πολύπλοκη η κατάσταση:

Μου είχανε στείλει μια παραγγελία με πράγματα για υδρόψυξη και είχανε ξεχάσει τις σωλήνες. Τους πήρα τηλέφωνο, δε μου είπανε κιχ, πέραν του "χίλια συγνώμη mate, στα στέλνουμε τώρα" μετά από 10-15 άψογες παραγγελίες.

Στην επόμενη παραγγελία ακριβώς μου έκατσε DOA (σπασμένη) ψύκτρα Zalman και έλεγα από μέσα μου "πωπω θα νομίζουνε ότι το κάνω επίτηδες". Επαναλήφθηκε το ίδιο σκηνικό και δε μου συμπεριφέρθηκε κανείς σα να είμουν ψεύτης ή κλέφτης.

Μετά από 2 χρόνια περίπου παραγγέλνω μπόλικα διαφορετικά πράγματα, συμπεριλαμβανομένων και 2 σκληρών δίσκων. Φτάνει το μέγα-δέμα και βγάζοντάς τα όλα έξω, παρατηρώ ότι μου είχαν βάλει 3 σφραγισμένους δίσκους. Δελτίο αποστολής, τιμολόγιο (τυπωμένο και online) όλα λέγαν 2 δίσκους.

Τους παίρνω τηλέφωνο και τους το λέω και μου ζητάνε συγνώμη, με ευχαριστούνε και μου λένε θα μου στείλουν courier να τον μαζέψει. Τους λέω δεν πειράζει, στην επόμενη παραγγελία με χρεώνεται έναν δίσκο και δε μου τον στέλνετε, μιας και είχα χρήση για τον επιπλέον δίσκο. No probs μου λένε και έμεινε έτσι η εκκρεμότητα του έξτρα δίσκου για κανα δίμηνο, ώσπου έβαλα παραγγελία και τους το υπενθύμισα και έσβυσε μια η άλλη το θέμα.

Αποτέλεσμα; Σχεδόν κάθε παραγγελία που έχω κάνει από τότε, έχει μέσα και ένα δωράκι από τον Steve (ένα από τα αφεντικά, αυτός με τον οποίο μίλησα για τον έξτρα δίσκο). Άλλα είναι μικρά και χαζά (USB εύκαμπτη λάμπα, διαφημιστική κούπα κλπ) αλλά μου στείλανε και μερικά καλά, όπως 12άρη ανεμιστήρα Scythe των 12 λιρών, sleeving kit των 10 λιρών, με αποκορύφωμα έναν μικρό τριπλό fan controller της Akasa σε μια παραγγελία που έκανα Χριστουγεννιάτικα.

Είναι πολύ φτηνοί, αλλά από ποικιλία είναι χώμα. Φέρνουνε μόνο κουτιά και ο,τιδήποτε έχει να κάνει με αερόψυξη/υδρόψυξη, κι αυτά 5 μάρκες όλες κι όλες. Επεξεργαστές, μητρικές, δίσκους κλπ μια χρονιά πουλάνε, μια δεν πουλάνε. Τα μεταφορικά τους από τα πιο ακριβά γιατί δεν πουλάνε κανονικά στην Ιρλανδία.

Κι όμως, όταν είναι να ψωνίσω ή ακόμα κι όταν είναι να στήσω ολόκληρο PC, πρώτα θα τσιμπήσω μνήμες και σκληρούς από το MemoryC, μετά ό,τι μπορώ να βρω στο Specialtech και τα υπόλοιπα από αλλού.

Link to comment
Share on other sites

+1 για σενα που τους το ειπες και +1 για αυτους που εστω και με αυτα τα απλα δωρακια αναγνωρισαν αυτο που εκανες.

Προσωπικα περα των τιμων/rma (σωστου rma οχι παιρνω καιω και κλαιγομαι μετα για αλλαγη), μεγαλη σημασια κατ εμε ειναι και το συστημα ελεγχου διαθεσιμοτητας προιοντων.

Τι να το κανω αν θελω ενα προιον το βλεπω available και στο check out παιρνω ...να μην πω τι.

Δεν ξερω ποσο ευκολο ή δυσκολο ειναι να υπαρχει σωστος συγχρονισμος site-αποθηκης αλλα τα φαινομενα που παρουσιαζονται πχ στο πλαισιο παραπεμπουν σε μπακαλικο και οχι σοβαρο online shop.

Link to comment
Share on other sites

λετε ολοι για RMA κλπ ενω το οπολοιπο 90% καταναλωτων στην Ελλαδα δεν ξερουν τι εστι RMA / aftersale support

σε φορουμς σαν κιαυτα λογικο ειναι να ειναι πρωτο το RMA γιατι λιγο πολυ γνωριζουμε οτι πιο ευκολα αλλαζουμε καρτα παρα σοβρακο.

στο υπολοιπο κοινο ομως , τους νοιαζει διαθεσιμοτητα και ανταγωνιστικοτητα

Link to comment
Share on other sites

Εσείς που λέτε για καλό RMA, έχετε τύχει ποτέ σε κακό και τα λέτε αυτά; Σας έχει τύχει να τραβιέστε εβδομάδες για εμφανέστατο πρόβλημα και να κάνουν οτιδήποτε για να βγάλουν το προϊόν εκτός εγγύησης; Να μιλάτε με τους υπαλλήλους του service και κάθε φορά να ακούτε νέες επικές ατάκες για το τι φταίει και τι προσπάθησαν για να το λύσουν;

Συμφωνώ απόλυτα με τον tamerlan..

Αν και δεν ψήφισα αυτήν την επιλογή, η απάντηση μου είναι θετική!

Έχω τύχει κακό RMA, έχω τύχει να τους παρακαλάω να κάνουν την δουλειά τους, έχω τύχει να περιμένω 2 μήνες χωρίς κάτι που πλήρωσα και που ήταν εμφανώς ελαττωματικό στην άφιξη του. Και ναι, στην Ελλάδα το σωστό RMA δεν είναι κάτι αναμενώμενο. Πρόσφατα φίλος μου αγόρασε οθόνη Dell και επειδή είχε καμένο πιξελ ρώτησε για να την αντικαταστήσει! Η απάντηση: Η Dell Ελλάς δεν δίνει εγγύηση zero pixel, μόνο η Dell σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο κάνει τέτοια πράγματα... Αυτό εσένα πως θα σου φαινόταν αν το άκουγες;:fie:

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω πως το κατάλαβα εγώ και με ποια αιτιολογία το ψήφισα:

Γιατί αν κάτι πάει στραβά κατά την παραγγελία και πριν την παράδοση, δε με νοιάζει και πάρα πολύ. Ποτέ δεν καιγόμουν να αγοράσω κάτι, τις περισσότερες φορές απλώς "το ήθελα" ενώ κάποιες άλλες "το χρειαζόμουν".

Ενώ αν έχω αρχίσει να το χρησιμοποιώ το προϊόν (ανάλογα με το προϊόν σαφώς), το χρειάζομαι. Και αν χαλάσει, δε θέλω πέρα δώθε, καθυστερήσεις και άλλα τραγελαφικά.

Θεωρώ πως ανάλογα με το προϊόν, το οποίο μπορεί να είναι απαραίτητο για το PC μου (π.χ. οθόνη, επεξεργαστής, κάρτα γραφικών) ή προαιρετικό σε βαθμό που να μπορώ να κάνω χωρίς αυτό για Χ μέρες γιατί υπάρχουν spares στο σπίτι (π.χ. μνήμη, πληκτρολόγιο, ποντίκι κλπ), υπάρχει περίπτωση μια βλάβη να με χαλάσει πολύ.

Επαναλαμβάνω, αυτός ο παράγοντας δεν καθορίζεται από το πόσο άχρηστο εκλαμβάνω εγώ ένα προϊόν, αλλά από το πόσο μπορώ να αντέξω χωρίς αυτό αν μου χαλάσει.

Από πολυδαίδαλα RMA δεν έχω εμπειρία. Ούτε είμαι enthusiast. Κάνω αναβάθμιση μία φορά στα 2 χρόνια, δεν clockάρω και παίρνω mid-ranged hardware. Είμαι από τους λίγους gamers με 9600GT σίγουρα. Οπότε, οι συνήθειες μου δεν σηκώνουν "τακτικό" RMA.

Θα σου πω όμως κάτι, αγόρασα πρόπερσι ένα DVD-RW από το Πλαίσιο. Πριν 2 βδομάδες μου χάλασε, ενώ το είχα χρησιμοποιήσει μόλις 5 φορές. Το πήγα πίσω για RMA και ξαναπήγα μετά από 3 μέρες για να πάρω νέο, κατώτερης ποιότητας και τιμής σαν αλλαγή. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω καθώς ήθελα απλά να καλύψω την ανάγκη μου, δηλαδή να φορτώσω ένα δισκάκι στο PC.

Σε ένα ιδανικό κόσμο, θα τα είχα όλα Dell με NBD support και θα ήμουν ευτυχισμένος. Τι θέλω να πω; Αν το παραπάνω θεωρείται "καλό RMA" όπως εκθειάζεται, πάλι δεν με καλύπτει. Επίσης, αν ήταν Σάββατο και το NBD ήταν τη Δευτέρα, πάλι θα είχα πρόβλημα.

Ας είχα λοιπόν ένα κατάστημα που θα αγόραζα ότι ήθελα σε χαμηλές τιμές κι ας μου έκανε το RMA 5 μέρες. Αλλά όπως έχω ξαναπεί, υπάρχουν διάφορα target groups.

Link to comment
Share on other sites

RMA, αν και θα έπρεπε να λεγόταν εγγύηση, γιατί ο όρος σε προδιαθέτει...κάπως. Θα πω και γιατί:

Παίρνω ένα δίσκο απο το ετσοπ. Χαλασμένος. Τον πάω πίσω. Μετά από μέρες παίρνω τον νέο. Πάλι χαλασμένος. Τον πάω πίσω. Ζητάω να αλλάξω μάρκα μιας και είχα πέσει σε προβληματική φουρνιά. Δε δέχτηκαν.

Παίρνω ένα ταγναν από τα μουλτι (3 ή 5 χρόνια εγγύηση έγραφαν δε θυμάμαι). Καίγεται. Το πάω πίσω. Μου φαίρνουν καινούριο. Καίγεται. Το πάω πίσω. Μου φαίρνουν καινούριο. Κρατάει 2 χρόνια. Καίγεται. Δεν το πήραν πίσω, παρόλο που έγραφαν εγγύηση 3 (ή 5), αλλά με έστελναν στην ταγκαν.

Πλαίσιο. Παραγγέλνω έναν AMD64 3400+. Υπήρχαν 2 μοντέλα 3400, ένα στα 2,2 με μπόλικη cache και ένας με 2.4 αλλά λιγότερη cache. Τους ξεκαθαρίζω ότι θέλω τον 2.2. Ρητά. Τον παίρνω, τον πάω σπίτι, εγκατάσταση, μου είχαν δώσει τον άλλο. Πάω το μηχάνημα ΟΛΟΚΛΗΡΟ πίσω, και τους λέω ότι κάνατε λαλακία, και δεν λαμβάνω ευθύνη να τον βγάλω/βάλω ξάνα. Τους δίνω και μία ψύκτρα αγορασμένη από άλλο κατάστημα και λέω βάλτε το εσείς. Μετά από 3 μέρες μου το είχαν φτιάξει.

Δεν με απασχολούν οι "τσατσιές" του RMA = αναβάθμιση. Απλά θέλω να έχω την σιγουριά ότι σε περίπτωση που θα συμβεί κάποια στραβή, θα είμαι καλυμένος. Και για αυτό με έχουν πελάτη τους, και ας πληρώνω μερικα ευρά παραπάνω από την κατώτερη του skroytz.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.