Blinky Δεκέμβριος 26, 2011 #61 Δεκέμβριος 26, 2011 κανα key ρε παιδια περισσευει? Ειμαι κατι εβδομαδες στην αναμονη αλλα mail δεν ερχεται απο valve...παιζουν 3 φιλοι και εχω μεινει στην απεξω χριστουγεννιατικα :/
Zenor Δεκέμβριος 26, 2011 #63 Δεκέμβριος 26, 2011 Δείτε και στο playdota.com, κάνουν draw κάθε μέρα για άτομα που έχουν κάνει post στο θέμα του διαγωνισμού.
CyBeR_JiM Ιανουάριος 21, 2012 #64 Ιανουάριος 21, 2012 αν παιζει κανενα key μπορω να πληρωσω μεχρι 20ευρα!!
zomg Ιανουάριος 30, 2012 #66 Ιανουάριος 30, 2012 Ναι παιδιά, με αυτό το πλευρό να κοιμάσται. Αντί να το πουλήσει ο άλλος 100€ (MINIMUM) θα το δώσει σε σας.
Tsunami Ιανουάριος 30, 2012 #67 Ιανουάριος 30, 2012 Αν θέλει να το πουλήσει ας το πουλήσει. Εγώ λέω σε περίπτωση που κάποιος έχει key και δεν το θέλει.
Narzul Ιανουάριος 30, 2012 #68 Ιανουάριος 30, 2012 Ε ναι , αν εχει και δεν το θελει , ανετα μπορει να το πουλησει 150-200 ευρω , σε χρονο μηδεν. (τωρινες τιμες , αναμενεται να αυξηθουν κι αλλο)
EraserheadX Φεβρουάριος 11, 2012 #69 Φεβρουάριος 11, 2012 Χθες κάναμε ένα επικό 8ωρο session 4v4 με κάτι φίλους και θυμηθήκαμε τις παλιές καλές εποχές. Καλό το match making αλλά τίποτα δεν είναι καλύτερο από το σκοτώνεις τους φίλους σου ξανά και ξανά! υγ. Να ευχαριστήσω δημόσια και τον [MENTION=1014]Tsunami[/MENTION] για την ευγενική χορηγία του 8ου account. :thank_you2:
EraserheadX Φεβρουάριος 15, 2012 #70 Φεβρουάριος 15, 2012 joinDOTA.com » News: Erik Johnson Confirms LAN Mode for DOTA2 Πολύ καλά νέα!
EraserheadX Φεβρουάριος 17, 2012 #71 Φεβρουάριος 17, 2012 Μετά από δύο εβδομάδες χωρίς patch βγήκε ένα μεγάλο! Highlights: Added new game mode: Single Draft. Added querying of dead units. This lets you click allied portraits in the top bar to inspect their items and skills, even when they’re dead. Queued move commands show a waypoint flag briefly. Added new settings panel. Matchmaking displays average wait time for each region. New interface for finding lobbies. New Matchmaking panel. Players can chat and use voice communications while the game is paused. Added game mode (AP, SD, CM) selection for matchmaking. You can now find replays by MatchID from the Watch panel. Added Grid Mode to the Shop. Added Repick functionality to the hero picking panel (costs 100 gold to repick, lets you select a hero again). Implemented “Suggest invite to party” menu option. You can now see which heroes your allies are about to pick. Added Steam avatars in the scoreboard. Added the ability to jump to any position in a replay. Complete changelog: News - Dota 2 Update Released
EraserheadX Φεβρουάριος 25, 2012 #73 Φεβρουάριος 25, 2012 Βγήκε η beta μέσα στην beta. Από εδώ και πέρα όλα τα updates θα βγαίνουν πρώτα στην test version και την επόμενη εβδομάδα αν δεν υπάρχουν προβλήματα θα περνάνε και στην κανονική έκδοση. Dota 2 Test Build changelog
EraserheadX Μάρτιος 3, 2012 #74 Μάρτιος 3, 2012 Βγήκε και ο Bane. changelog για την κανονική έκδοση. changelog για την test build (δεν έχει καινούριο ήρωα )
LazyGreek Μάρτιος 12, 2012 #75 Μάρτιος 12, 2012 έχει κανείς ιδέα πως να βάλεις την DOTA 2 σε Eyefinity?..To ψιλό έψαξα μέσα στο Google αλλά δεν πολύ κατάλαβα και ούτε βρήκα καμιά λύση.
jiohkor3 Μάρτιος 12, 2012 #76 Μάρτιος 12, 2012 Τωρα που το σκεφτομαι ισως να εχει θεμα με eyefinity...το gameplay να μην εχεις αβανταζ απεναντι σε αλλους;εκτος αν δεν αλλαζει το ευρος ορασηςςς....
LazyGreek Μάρτιος 12, 2012 #77 Μάρτιος 12, 2012 Τώρα αυτό είναι το θέμα επειδή έχω δει σε φωτογραφίες την Dota 2 σε EF και από ότι είχα διαβάσει γίνεται μέσω ενός προγράμματος (δεν ξέρω πιο)Και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αληθινό και κατά πόσο ισχύει (και από μεριάς Valve)Για παράδειγμα στο LoL σε αφήνει να κάνεις EF με όσες οθόνες θες-Εχεις μεγαλύτερο FOV μεν αλλά έχεις και FOG πράγμα που για αυτούς στο LoL είναι okeyΣτο ΗοΝ έχεις και δεν έχειςΤώρα για την Dota 2 αυτό ψάχνω να βρώ και αν ναι πώς γίνεται..Γιατί βαριέμαι κάθε φορά που είναι για Dota να αλλάξω τα μόνιτορ από Potrait να τα γυρίσω σε Land (και "θεωριτικά" και "πρακτικά")Να αφήσω το κεντρικό τα άλλα να τα κάνω Extented να κάνω και 1 Restart έχει διαδικασία.
EraserheadX Μάρτιος 29, 2012 #78 Μάρτιος 29, 2012 Dota 2 Update - March 28, 2012GAMEPLAY- Added Lone Druid!- Fixed small bug in the timing of sequential attacks.- Lifestealer: Fixed being unable to Infest Mud Golems.- Weaver: Fixed Time Lapse interaction with Aegis.- Ancient Apparition: Fixed a bug where Ice Blast could get stuck on the map.- Enabled Lycan in Captain's ModeUI- The top bar game timer no longer is reset when a game ends.- Heroes in top bar now draw grayscale when dead.- The buyback cooldown time now appears in the gold tooltip.- The buyback cooldown now appears in the form minutes:seconds.VISUALS- Added a buff/debuff effect for Razor's Static Link.- Added effect for fountain heal. - Fixed heroes drawing parts of their models in portraits when sheeped, hexxed, etc.- Updated the effects for Shadow Demon's Shadow Poison.- Decreased darkness of fogged areasBOTS- Fixed bots being too aggressive about destroying enemy items.- Fixed bug where bots would pick up items like Rapier or Aegis without giving humans a chance at them.- After all humans have picked heroes, the remaining bots will now immediately pick their heroes.- Fixed bug where bots would try to farm the same neutral camp that a human was farming.- Added support for bots buying and placing Observer Wards:. The more of a support a hero is, the more likely they are to buy wards.. If they have a human teammate, they will not purchase enough wards to fully deplete the store.. They will ward the runes, their jungle, and sometimes the enemy jungle (depending on how pushed the lanes are).. They won't go to locations to place wards if they think it's too dangerous.- Fixed bug that would sometimes prevent bots from defending their top/bottom lanes when the tier 3 towers/racks are gone.- Fixed bug where if the incoming threat was small, no one would ever be a selected to defend (typically resulting in no defensive response to creeps).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.