Jump to content



DOTA 2


freestyler7

Recommended Posts

κανα key ρε παιδια περισσευει? Ειμαι κατι εβδομαδες στην αναμονη αλλα mail δεν ερχεται απο valve...παιζουν 3 φιλοι και εχω μεινει στην απεξω χριστουγεννιατικα :/

  • Replies 430
  • Created
  • Last Reply

Δείτε και στο playdota.com, κάνουν draw κάθε μέρα για άτομα που έχουν κάνει post στο θέμα του διαγωνισμού.

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ναι παιδιά, με αυτό το πλευρό να κοιμάσται. Αντί να το

πουλήσει ο άλλος 100€ (MINIMUM) θα το δώσει σε σας. :p

Αν θέλει να το πουλήσει ας το πουλήσει. Εγώ λέω σε περίπτωση που κάποιος έχει key και δεν το θέλει.

Ε ναι , αν εχει και δεν το θελει , ανετα μπορει να το πουλησει 150-200 ευρω , σε χρονο μηδεν. (τωρινες τιμες , αναμενεται να αυξηθουν κι αλλο)

  • 2 weeks later...

Χθες κάναμε ένα επικό 8ωρο session 4v4 με κάτι φίλους και θυμηθήκαμε τις παλιές καλές εποχές. :nerd:

Καλό το match making αλλά τίποτα δεν είναι καλύτερο από το σκοτώνεις τους φίλους σου ξανά και ξανά! :p

υγ. Να ευχαριστήσω δημόσια και τον [MENTION=1014]Tsunami[/MENTION] για την ευγενική χορηγία του 8ου account. :thank_you2:

Μετά από δύο εβδομάδες χωρίς patch βγήκε ένα μεγάλο!

Highlights:

Added new game mode: Single Draft.

Added querying of dead units. This lets you click allied portraits in the top bar to inspect their items and skills, even when they’re dead.

Queued move commands show a waypoint flag briefly.

Added new settings panel.

Matchmaking displays average wait time for each region.

New interface for finding lobbies.

New Matchmaking panel.

Players can chat and use voice communications while the game is paused.

Added game mode (AP, SD, CM) selection for matchmaking.

You can now find replays by MatchID from the Watch panel.

Added Grid Mode to the Shop.

Added Repick functionality to the hero picking panel (costs 100 gold to repick, lets you select a hero again).

Implemented “Suggest invite to party” menu option.

You can now see which heroes your allies are about to pick.

Added Steam avatars in the scoreboard.

Added the ability to jump to any position in a replay.

Complete changelog:

News - Dota 2 Update Released

me-gusta-me-gusta.jpg

Βγήκε η beta μέσα στην beta. :p

Από εδώ και πέρα όλα τα updates θα βγαίνουν πρώτα στην test version και την επόμενη εβδομάδα αν δεν υπάρχουν προβλήματα θα περνάνε και στην κανονική έκδοση.

Dota 2 Test Build changelog

  • 2 weeks later...

έχει κανείς ιδέα πως να βάλεις την DOTA 2 σε Eyefinity?..

To ψιλό έψαξα μέσα στο Google αλλά δεν πολύ κατάλαβα και ούτε βρήκα καμιά λύση.

Τωρα που το σκεφτομαι ισως να εχει θεμα με eyefinity...το gameplay να μην εχεις αβανταζ απεναντι σε αλλους;

εκτος αν δεν αλλαζει το ευρος ορασηςςς....

Τώρα αυτό είναι το θέμα επειδή έχω δει σε φωτογραφίες την Dota 2 σε EF και από ότι είχα διαβάσει γίνεται μέσω ενός προγράμματος (δεν ξέρω πιο)

Και δεν ξέρω κατά πόσο είναι αληθινό και κατά πόσο ισχύει (και από μεριάς Valve)

Για παράδειγμα στο LoL σε αφήνει να κάνεις EF με όσες οθόνες θες

-Εχεις μεγαλύτερο FOV μεν αλλά έχεις και FOG πράγμα που για αυτούς στο LoL είναι okey

Στο ΗοΝ έχεις και δεν έχεις

Τώρα για την Dota 2 αυτό ψάχνω να βρώ και αν ναι πώς γίνεται..

Γιατί βαριέμαι κάθε φορά που είναι για Dota να αλλάξω τα μόνιτορ από Potrait να τα γυρίσω σε Land (και "θεωριτικά" και "πρακτικά")

Να αφήσω το κεντρικό τα άλλα να τα κάνω Extented να κάνω και 1 Restart

έχει διαδικασία.

  • 3 weeks later...

Dota 2 Update - March 28, 2012

GAMEPLAY

- Added Lone Druid!

- Fixed small bug in the timing of sequential attacks.

- Lifestealer: Fixed being unable to Infest Mud Golems.

- Weaver: Fixed Time Lapse interaction with Aegis.

- Ancient Apparition: Fixed a bug where Ice Blast could get stuck on the map.

- Enabled Lycan in Captain's Mode

UI

- The top bar game timer no longer is reset when a game ends.

- Heroes in top bar now draw grayscale when dead.

- The buyback cooldown time now appears in the gold tooltip.

- The buyback cooldown now appears in the form minutes:seconds.

VISUALS

- Added a buff/debuff effect for Razor's Static Link.

- Added effect for fountain heal.

- Fixed heroes drawing parts of their models in portraits when sheeped, hexxed, etc.

- Updated the effects for Shadow Demon's Shadow Poison.

- Decreased darkness of fogged areas

BOTS

- Fixed bots being too aggressive about destroying enemy items.

- Fixed bug where bots would pick up items like Rapier or Aegis without giving humans a chance at them.

- After all humans have picked heroes, the remaining bots will now immediately pick their heroes.

- Fixed bug where bots would try to farm the same neutral camp that a human was farming.

- Added support for bots buying and placing Observer Wards:

. The more of a support a hero is, the more likely they are to buy wards.

. If they have a human teammate, they will not purchase enough wards to fully deplete the store.

. They will ward the runes, their jungle, and sometimes the enemy jungle (depending on how pushed the lanes are).

. They won't go to locations to place wards if they think it's too dangerous.

- Fixed bug that would sometimes prevent bots from defending their top/bottom lanes when the tier 3 towers/racks are gone.

- Fixed bug where if the incoming threat was small, no one would ever be a selected to defend (typically resulting in no defensive response to creeps).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.